עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. חברה זה לא דיון דת ואמונה נוסף אז בבקשה לא לזהם אותו עכשיו אני אטיסט אבל לא מעונין לנהל וויכוחים מיותרים בכל מקרה מתארים לנו את דוויד המלך כאיזה גיבור ישראל אבל יצא לי לקרוא קצת אליו כי התחלתי לצפות ולקרוא קצת על הסטוריה וארכאולוגיה והתברר לי שדוויד המלך חוץ מהדברים המוכרים לכולנו דוגמת הקרב עם גולית עשה גן חרא של דברים לדוגמה באחד המקרים הוא ראה אישה של אחד ה"קצינים" שלו שהיו במלחמה וחשק בה עכשיו יש חילוקי דעות עם אנס אותה או רק בעל אותה שהקצין היה במלחמה (הסיפור עם בת שבע ) בכל מקרה היא ניכנסה להריון אז הוא ניסה לגרום לאותו קצין לשכב איתה שלא תיתגלה הבגידה זה לא צלח אז הוא עשה מהלך שגרם לאותו קצין ועוד מספר לוחמים למות בקרב ואז התחתן עם בת שבע בכל מקרה אני ל…

    • 100 תגובות
    • 18.3k צפיות
  2. Started by Milford Cubicle,

    "שר הבטחון" החליט להעביר נשק ותחמושת לאבו מאזן ול"נאמניו"... :-\

    • 214 תגובות
    • 18.1k צפיות
  3. Started by rk666,

    מעניין לדעת האם צמים או לא אני צם.

    • 169 תגובות
    • 18k צפיות
  4. Started by Milford Cubicle,

    הגבתי עכשיו בפייסבוק על איזשהו פוסט של "מרצ רעננה" שהגעתי אליו לגמרי במקרה.. תמכתי בהם על זה שהם הוציאו אוטובוס שלקח אנשים מרעננה לים. בשבת. כמה נורא, הא? הזדעזעתי מכל הערסים הטיפשים שהגיבו שם ומהתירוצים הדביליים שלהם ל-"למה אסור לנסוע בשבת" וכו'.. זה גרם לי לחשוב .... יש הרבה אנשים שמחשיבים אותי לימני, ואני לא מצליח להבין למה בעצם. כן, אני שונא מחבלים. הם מנסים להרוג אותי אז אין לי יותר מדיי סיבות לחבב אותם. באותה מידה אני גם שונא אנשים רגילים שמנסים לפגוע בי מסיבות שונות ומשונות. - אז זה הופך אותי לימני? כן, בוודאי שברור לי לחלוטין שאין ולעולם לא יהיה "שלום" עם שכנינו שמבחינתם "השטחים הכבושים" הם לא השטחים של קווי 67 אלא השטחים של קווי 48... או בשפה יותר ברורה …

  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4502967,00.html אז מה שרוב "האנסים" גם הם ילדים בגילה של אותה נערה או שנה-שנתיים מעליה, אז מה שאין בדל ראיה לכך שהדברים נעשו בכפייה מאיזושהי צורה. עד מתי חוקיה ההזויים של מדינת ישראל ישליכו גברים (וילדים ממין זכר) לכלא ללא עוול בכפם, רק כי איזו בחורה החליטה להתלונן עליהם?

  6. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3384477,00.html מה נסגר עם המורים? חושבים שיכולים לעשות הכל? דופקים אותם אז לדפוק את כולם? פה הבעיה, ה'תלמידים' מתייחסים אל מבחני הבגרות כאילו זה קודש הקודשים, על אותם תלמידים לשנות פרספקטיבה ולפעול באופן שונה לקראת הבגרות, ולא לפחד מבגרויות, שכן, אלו בסך הכל מבחנים תיאוריים פחות או יותר אשר בתכלס, אינם שווים הרבה, כמעט כלום. על אותם התלמידים לדעת ללמוד לקראת מבחנים\בגרויות לבד ולא להסתמך על מערכת חינוך חלשה ועל מורים אשר אינם יציבים וכל מערכת החינוך עצמה אינה יציבה. -- בקיצור - WTF?!

    • 195 תגובות
    • 18k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3695794,00.html סוף סוף שר חוץ עם כבוד עצמי! כל הכבוד! ומספיק לראות את כל התגובות המומלצות לכתבה, עם כמות ממליצים אדירה, בשביל להבין שסוף סוף גם העם מבין את המצב שבו אנחנו נמצאים! יש תקווה לעם ישראל!

    • 186 תגובות
    • 18k צפיות
  8. Started by פילון153,

    בזמן שאנחנו, האזרחים שעל גבם בנויה מדינת ישראל ניסינו להתחמק ממטחי הטילים ולהתגבר על השכול הרב, ציפינו מחברי הכנסת לספק לעם שבחר אותם תמיכה ועזרה בזמנים קשים אלו, אך הם עלו והתגלו כשועלים ערמומיים שניצלו את מצוקתנו כדי להמשיך ולקדש את אלוהי הכסף. בזמן שהוסחה דעתנו, חברי הכנסת המנוולים העבירו חוקים ביזיוניים, מרושעים ומפלים. חוקים המנשלים אזרח מחירותו וכספו. הם ניצלו את חוסר תשומת הלב הציבורית כדי להעשיר עשירים ולהשפיל עניים... הכנסת השודדת -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- עדכון: עוד מקרה של בזיזה ממשלתית! גם בזמן שאתם ערים, שודדים אתכם. המנוול התורן ניסן סלומינסקי. בבקשה הדרום - פח ה…

    • 87 תגובות
    • 17.9k צפיות
  9. צרפת: בית הנבחרים אישר איסור לבישת בורקה הבית התחתון בפרלמנט הצרפתי אישר את החוק שקובע כי לבישת רעלה המסתירה את הפנים והגוף בציבור אינה חוקית. העוברות על החוק ייקנסו, וכך גם גברים שיכריחו את רעיותיהם ללבוש בורקה. הציבור הביע תמיכה גורפת במהלך http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3918941,00.html לדעתי חוק חשוב מאוד שימו לב לברירת הקנס " העוברים על החוק צפויים לקבל קנס בסך 150 אירו או לעבור השתלמות בעקרונות האזרחות של הרפובליקה הצרפתית. "

    • 162 תגובות
    • 17.9k צפיות
  10. לא ברור לי למה, אבל משום מה באתר הזה יש אחוז דיי גבוה של אנשים שאין להם פייסבוק, לפעמים סתם כי הם קצת מוזרים ולפעמים ממש מתוך עיקרון ו"פרנציפ" (מה שהופך אותם אפילו ליותר מוזרים...). אז מחקר חדש מוכיח את מה שאני טוען תמיד: העופות המוזרים האלה - פסיכופטים. http://www.feeder.co.il/article-psychologists-say-that-if-you-dont-have-a-facebook-profile-you-are-probably-a-psychopath-1000772279

    • 187 תגובות
    • 17.8k צפיות
  11. כנראה הכוונה רק לאשכנזים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3386397,00.html תגובה 31 "היהודים הם כמו דשן אם מפזרים אותם בין הגויים הם מטייבים ומשבחים את האדמה. אבל אם שמים אותם יחד - זה פשוט ערימת זבל... " כל כך נכון^

    • 207 תגובות
    • 17.8k צפיות
  12. חבר הקונגרס ד"ר רון פול, המתמודד על מועמדות המפלגה הרפבוליקנית לנשיאות, קבע אתמול (ב') שיא - כאשר הצליח לגייס יותר מ-4.2 מיליון דולר במהלך יממה אחת. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3468329,00.html לעומת מועמדים אחרים שהוציאו מספר מילונים על פרסום ד"ר רון פאול מקבל תמיכה ענקית בחינם מתומכיו! כל האירוע אורגן ע"י תומכיו ובלי להוציא אף דולר אחד ד"ר רון פעול קיבל מתרומות 4.2 מליון דולר ביום אחד בלבד ! מצביו בסקרים אובייקטיבים( ולא כמו "הסקרים הארציים" ששיטות הבדיקה בו נותנות אפשרות רק לחלק מאוד ספציפי מכלל אזרחי ארה"ב להביא את דעתם)טוב מאוד http://www.ronpaul2008.com/straw-poll-results/ ד"ר רון פאול לנשיאות 2008 !

    • 178 תגובות
    • 17.7k צפיות
  13. הכוונה היא ליוזמה "יום שני ללא בשר", שאומצה ע"י עיריית פתח תקווה. מה היא אומרת, אם היא אכן תכנס לתוקף כמתוכנן? היא אומרת שבכל מוסד עירוני, לרבות צהרנים ובתי חולים, המזון בימי שני יהיה צמחוני בלבד... ומה עם ה"לקוחות" (חלקם בעל כורחם), אתם שואלים? כלום, אף אחד לא שואל אותם. אבל היי, אם לדתיים ה"אמיתיים" מותר, למה שלחסידי דת הצמחונות יהיה אסור?

  14. Started by benor,

    השאלה בכותרת. אני מעודד חשיבה פתוחה, ולדעתי עמדה כזו הגיונית ומקובלת בהחלט.

    • 118 תגובות
    • 17.6k צפיות
  15. Started by Milford Cubicle,

    http://www.israelilifeusa.com/in_the_world/3096 אם זה אמיתי אז הם צודקים אומנם ב-100%, אבל זה מאוד "גזעני" ומפלה... שזה הכרחי אומנם על מנת לשמור על האנושות מפני סרטן האיסלם, אבל עדיין בעייתי ליישום בעולם הצבוע שלנו. חשבתי כבר שהם עלו על טריק מיוחד בשביל לעשות את זה בצורה מתחכמת... אבל לא, הם פשוט אומרים "לכו מפה אנחנו לא אוהבים אתכם" חח

    • 48 תגובות
    • 17.5k צפיות
  16. Started by benor,

    לא פעם, קורה לי שאני מגלה חוסר בקיאות בכל מיני נושאים מסויימים שבעיני אחרים מדובר בידע בסיסי ביותר שכל אחד צריך לדעת אותו. לדוגמא: ספרות רומיות אני מכיר חלק מהספרות הרומיות, אבל לא זוכר בעלפה איך להביע אותן במספרים מ- 1 עד 10. אשמח לשמוע מכם דוגמאות נוספות, ודברים כאלו ואחרים שעשויים להיות שימושיים בחיי היום-יום שלנו.

    • 100 תגובות
    • 17.4k צפיות
  17. כשהדגש על בוגדים ולאו דווקא בגלל שהם ערבים מלך

    • 177 תגובות
    • 17.4k צפיות
  18. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4040968,00.html

    • 122 תגובות
    • 17.4k צפיות
  19. Started by aviv00,

    "פרונו רך" [שלא מצייג את מין הנקבי כאובקייט] משפיע לרעה ? מה דעתכם ?

    • 92 תגובות
    • 17.4k צפיות
  20. Started by rk666,

    מחר עולה הקרנת הבכורה של הסרט המדובר, אני מקווה שאני אספיק לקנות כרטיסים. כל מה שאתה רוצים לדעת, לשאול, לנדב מידע, חוויות ועוד, הכל פה. אתר הסרט: http://www.bufor.co.il/

    • 112 תגובות
    • 17.3k צפיות
  21. Started by MalGano,

    "זעם בכרמיאל ובחיפה, בעקבות ירי זיקוקים באזורים המאוכלסים בערבים, במהלך טקסי יום הזיכרון. תושבים טוענים כי מדובר בפרובוקציה, ולכל הפחות בחוסר רגישות. המשטרה בודקת את הדיווחים" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3391062,00.html wtf

    • 171 תגובות
    • 17.2k צפיות
  22. ההתנהגות העדרית של הציבור הזה לא תפסיק להמם אותי לעולם. מה היה: תוקפים אוטובוס שהצליח לברוח מהם. חוסמים את הכביש לתנועה. עושים רעש. המשטרה הגיע למקום אך מסיבה שלא ברורה לי, הלכה משם במקום לשמור על הסדר הציבורי. האוטובוס בתמונה היה צריך לעבור נתיב אל הנתיב הנגדי בשביל להתחמק מהם. צירפתי תמונות.

    • 92 תגובות
    • 17.2k צפיות
  23. בעקבות הת'רד המצליח אודות הסיטקומים, החלטתי לפתוח ת'רד ללהיט הנוכחי שלי- סדרות מד"ב. אני כרגע רואה את TNG (סיימתי את העונה ה 2) ואת SG-1 (מסיים את העונה ה 3). סיימתי לראות לפני כמה חודשים את X-files. ההחלטה היא מאוד קשה לדעתי, מכיוון שהמון מהסדרות הן פשוט...מעולות. עם זאת, ולמרות שלא סיימתי לראות אותו באופן רציף, אני חושב שאבחר ב TNG כטובה ביותר. אני מרגיש קצת תחושת "בגידה" בתיקים באפילה- זו הייתה סידרה פשוט מדהימה. אבל אין מה לעשות, פיקארד ורייקר מנצחים. הסידרה הזו היא פשוט קלאסיקה. גם SG-1 עושה רושם של סידרה מעולה והיא השתפרה בהרבה מהעונה הראשונה- בה הייתה סתמית ביותר. חוץ מזה יש שם את ריצ'ארד דין אנדרסון המלך....

    • 158 תגובות
    • 17k צפיות
  24. בעיקבות התוכנית החדשה מה אתם חושבים אליו? אני אישית לא סובל אותו ראיתי קוסמים אחרים שעושים דברים שקשה להסביר אבל אף אחד לא אמר שיש לו חושים על טיבעים וכל החרטה וגלר לדעתי פשוט מנצל תתמימות של הרבה אנשים כדי להרויח הרבה כסף ושבוחנים אותו באמת או מתחיל לזבל על זה שהכוחות לא תמיד פועלים ומיתנהג כמו איזה מנהיג דת שפועל=ביגלל הכוחות שלא פועל=זה כי לא מאמינים לו או דברים דומים

    • 141 תגובות
    • 16.9k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html עדיין יש פה מישהו שלא חושב שמדובר במלחמה? הממשלה מבטיחה תגובה חריפה.תגובה כזו מבחינתי היא חיסול כל ראשי החמאס.

    • 236 תגובות
    • 16.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים