עבור לתוכן
  • צור חשבון

Milford Cubicle

מנהל ראשי
  • מספר הודעות

    16,194
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    13
  • זמן מחובר

    1391יום 15ש' 43דק' 24שנ'

Milford Cubicle last won the day on דצמבר 12 2019

Milford Cubicle had the most liked content!

דירוג

280 אגדי

אודות Milford Cubicle

  • דרגה
    Zone Master
  • יום הולדת 03/11/1983

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. אני הייתי בוחן יותר לעומק את ההצהרה הכלכך החלטית הזאת. לא סביר שיש פגיעה משמעותית בחיי הסוללה אחרי שנה וחצי. כנראה שמה שהשתנה זה אופן השימוש שלך / הציפיות מהטלפון. בסופו של דבר "בקושי מחזיק יום" זאת הגדרה מאוד סובייקטיבית, והכל עניין של אופי השימוש - אל תדליק את המסך ותן לטלפון להיות רק במצב המתנה לשיחות טלפון והוא יחזיק גם שבועיים, תשתמש בו רצוף בשימושים כבדים ועם מסך על 100% בהירות והוא יגיע בלי למצמץ ל-0% תוך שעות בודדות, ובוודאי שלא יחזיק יום שלם..
  2. תערוכת המחשוב והאלקטרוניקה הבידורית הגדולה בעולם תיפתח השבוע בלאס וגאס, ארה"ב - אנחנו כבר שם!לכתבה
  3. שטויות, זה ממש לא נכון וסתם סטיגמה שנוצרה פשוט בגלל שהייטק (בטכנולוגיות שעובדים איתן היום) זה תחום צעיר, שאנשים בו פשוט עדיין ליטרלי לא הספיקו להתבגר... מישהו בן 35 שתקוע בטכנולוגיות של לפני 20 שנה לא ימצא עבודה גם אחרי שנתיים של חיפושים, אבל מישהו בן 35 ואפילו 40 שאשכרה התעדכן יחד עם השוק בטכנולוגיות הנוכחיות - אין לו שום בעיה למצוא עבודה ואפילו להיות מבוקש מאוד.
  4. אם רוב הביקורות הרעות הגיעו בכלל על דגם אחר זה רק מעלה את הדירוג של הדגם הנוכחי.. בכל מקרה 4.2 מתוך 5 זה ציון גבוה מאוד. במיוחד כשהגרף הוא קיצוני לטובת הציון 5 ולא מפוזר שווה בשווה בין כל הדירוגים. זה אומר שהרוב המוחץ מרוצים, ויש מעט אנשים שלא מרוצים בכלל - מסיבות כאלו ואחרות (יכול להיות גם סתם דברים שקשורים למשלוח/שירות לקוחות של החנות והם הוציאו את העצבים על הדירוג של המוצר) - כמו בכל מוצר. מה שצריך להדאיג אותך זה מוצרים עם ציונים מעורבים - כאלה שיש להם הרבה דירוגים של 2 ו-3 כוכבים.. זה אומר שהרוב המוחץ טוען שזה מוצר לא משהו..
  5. קקדו אני לא מתכוון להתווכח איתך פה על האם ציון 4.2 באמזון (33 אלף דירוגים) הוא טוב או רע.
  6. אתה אמיתי? כתבת את השטות המטופשת הזאת עכשיו על בסיס ציון 4.2 (מתוך 5) עם 33 אלף דירוגים? זה ציון מאוד גבוה ומאוד חד משמעי (לטובה).
  7. חקלאים במוסקבה ניסו לשפר את מצב הרוח של הפרות שלהם באמצעות שימוש בקסדת מציאות-מדומהלכתבה
  8. מתוך העמוד: https://hwzone.co.il/contact/ רוצים לבטל התראות בדפדפן / טלפון שלכם? שימו לב: אתם מקבלים את ההתראות מהדפדפן שלכם, ולא מאיתנו. אתם מקבלים אותן מכיוון שאישרתם לדפדפן שלכם לשלוח אותן, כאשר הוא הציע לכם לקבל התראות על עדכונים חדשים. זו לא "רשימת תפוצה", אין לנו את הפרטים שלכם, ולכן גם אין לנו את היכולת לבטל עבורכם את ההתראות הנ"ל. את ביטול ההתראות תוכלו לבצע בעצמכם, בשתי דרכים: 1. דרך "האזור האישי" שלכם באתר, גם למי שאינו משתמש רשום 2. דרך הגדרות הדפדפן שלכם לאחר הכניסה לאתר (לחצו לדוגמה)
  9. לא הבנתי מה ניסית לעשות... הפואנטה היא שיש מוצרים שיש עליהם את ההטבה הזאת של משלוח בחינם, ויש מוצרים שאין.
  10. ואת האייקון של פריים יש להם? אני מניח שלא... לפי הניסוח של אמזון זה תופס על "מיליוני מוצרים", אבל גם מיליונים זה... לא כולם - וכנראה לכן הם כותבים "add eligible items to your cart".
  11. באמזון יש הרבה מוכרים צד-3 שרק משתמשים בפלטפורמה כדי למכור את המוצרים שלהם (סטייל איביי) אבל זה לא באמת נמכר ע"י אמזון. אני מניח שההטבה למנויי פריים היא רק למוצרים שנמכרים ע"י אמזון עצמה.
  12. זה רק אצל חלק מהמוכרים, ובאופן כללי אני הייתי נזהר מזה כי בניגוד לאמזון (שם זה באמת עובד) - במקרה של איביי נתקלתי בעדויות של אנשים שטוענים שהם שילמו את כל המכס וכו' מראש - ואז החבילה נעצרה במכס והוא בכלל לא הכיר בתשלום ששילמתם לאיביי!
  13. מין הסתם אם הוא לא מתכוון לנטוש אותה ורוצה לקחת אותה בשלב מסוים, אז אין סיבה להתעכב סתם. אם הוא לא רוצה לקבל אותה אז זה לא צריך לעניין אותו איזה עמלות הם ינסו לדחוף לו... מזכיר בפעם השלישית שהוא לא הלקוח של חברת השליחויות והם לא יכולים לחייב אותו בכלום.
  14. לכן כתבתי "ככל הנראה". יכול להיות שהם ישמרו את החבילה אצלהם ויכול להיות שהם יחזירו אותה לשולח, מה שבטוח זה שאי אפשר לחייב אותו לשלם על משהו שהוא לא בהכרח ביקש לקבל. הוא מבחינתו יכול לטעון מול המוכר באיביי שהוא לא קיבל את החבילה. המוכר (שהוא הלקוח של חברת המשלוחים) יוכל במקרה כזה לדרוש אותה בחזרה אם הוא יגלה שהיא "בת ערובה" של חברת המשלוחים...
  15. במקרה הזה זה נשמע כמו הפיתרון הסביר ביותר, כן.. תזכור שאתה בכלל לא הלקוח של חברת המשלוחים, השולח הוא הלקוח. אתה בהחלט יכול לא לשלם, והחבילה ככל הנראה תוחזר לשולח. רק קח בחשבון שזה עלול לקחת הרבה מאוד זמן.. תזכור לפתוח קייס באיביי מראש, לפני שיגמר הזמן, כדי לקבל זיכוי על החבילה שלא הגיעה.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close