גזענות!!!!(יהודים חכמים יותר עובדה ) - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גזענות!!!!(יהודים חכמים יותר עובדה )


MOFRA

Recommended Posts

כנראה הכוונה רק לאשכנזים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3386397,00.html

תגובה 31

"היהודים הם כמו דשן אם מפזרים אותם בין הגויים הם מטייבים ומשבחים את האדמה. אבל אם שמים אותם יחד - זה פשוט ערימת זבל... "

כל כך נכון^

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

זה שיש המון יהודים גאונים ומוכשרים אין אומר שכולם כאלו.

זה פשוט שטויות מה שנאמר שם.

להוכחת דברי ראה ערך ערס - ולדוגמא ראה ת'רד עם מריבה מטופשת בין ערסים ל-דבלים שצוחקים על ערסים

עריכה:

א. שנה כותרת לכותרת נורמלית.

ב. אני מסכים בערך עם תגובה 15, יהדות צפון אפריקה לא זכתה להשכלה (למרות שצרפת העניקה לאלג'ירים אם אני לא טועה אזרחות צרפתית ולימוד בבתי ספר צרפתיים) ולכן לא יצא מהם "משכילים".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגובה 31

"היהודים הם כמו דשן אם מפזרים אותם בין הגויים הם מטייבים ומשבחים את האדמה. אבל אם שמים אותם יחד - זה פשוט ערימת זבל... "

כל כך נכון^

זאת תגובה "כאילו חכמה", מסוג התגובות שכביכול אומרות משהו אינטלגנטי, אבל למעשה הוא פופליסטי וריק מתוכן. ה"ערימת זבל" הזאת סה"כ יצרה לך כלכלה חזקה מאוד (יחסית לגודל אוכלוסייתה), חזק והישגים לא מבוטלים בתחום האקדמי (המדעים השונים). חרא יש בכל מקום, זה לא קשור לדת או גזע. יש אנשים טובים ורעים בכל מקום, כמו שיש גם אנשים חכמים וטיפשים בכל מקום.

וייתכן שמסיבות ביולוגיות כלשהן האוכלוסייה שאותה הצליחו לשכנע בנכונות היהדות הייתה מרוכזת במקום כלשהו, שמסיבות סביבתיות כלשהן היה גורם סביבתי או תורשתי כלשהו שגרם להם להיות בעלי אינטלגנציה גבוהה יותר. אולי באזור המזרח התיכון האדם הקדמון היה צריך להיות מעט יותר אינטלגנטי מהאנשים בשאר העולם כדי לשרוד, או שהתנאים האקלימים במזרח התיכון גרמו לבני האדם פה להיות מעט יותר חכמים. ייתכן שגם הגנים השפיעו על עיצוב האישיות איכשהו, כך שה"יהודים" של היום היו גם בעלי נאמנות גבוהה לדבר אחד בלבד ואי רצון להחליף דברים (או מה שזה לא יהיה), כך שמי שנשארו יהודים ולא התנצרו או התאסלמו (והם היו המיעוט) הושפעו מהגנים האלו שהשפיעו על התנהגותם, וייתכן שמי שהיו לו את הגנים האלו היו לו גם גנים נוספים שגרמו לאינטלגנציה שלו להיות מעט גבוהה יותר. סה"כ זה לא שפרדימן, פרויד ואינשטיין קיבלו השארה לתיאוריות שלהם מהתנ"ך ומלימודי גמרא, אם הם למדו בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדברים כאן על כך ש"כל היהודים גאונים" ו"כל הלא-יהודים מפגרים", מדובר על ממוצע אינטלגנציה בקרב האוכלוסייה, וזו עובדה מדעית שלשחורים והיספנים ממוצע אינטלגנציה נמוך, ללבנים ממוצע אינטלגנציה בינוני ולמזרח אסייאתים ויהודים ממוצע אינטלגנציה גבוה.

למה? כובע.

שאני אומר "אינטלגנציה" אני מתכוון "מה שמבחני IQ מודדים", אז ייתכן מאוד שלא מדובר בשום הבדלים אלא פשוט ב"תקלות" במבחני הIQ עצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גנטי? כלומר, זה לא הגיוני שהם זכו לחינוך יותר טוב?

אדיוט.

בן אדם יכול להיות חכם ומשכיל אפילו אם הוא לא זכה לחינוך טוב וכל החיים שלו גנב הרג והרס ובסוף הגיע לבית כלא אין קשר בין הדברים חוץ מזה יהודי אירופה היו מדוכאים הרבה זמן ומענין שדוקא מהם שלא היה להם שום קשר למדע צמחו מדענים דגולים כאלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל למען השם, יהדות זו דת. איך זה יכול להיות?

למה אנשים לא מבינים את זה?

יהדות זה אולי דת אבל היהודים הם גם לאום ועם בעל מורשת מיוחדת וגם בגלל השמירה(היחסית) שלהם על חתונות בתוך הקהילה נוצר חותם גינטי אופיני מסוים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי על זה פעם. אומרים שהכל עניין של תזונה, ולפי מה שהבנתי, באיזורים בהם האוכלוסיה מתקיימת מדגים (קרי: המזרח הרחוק) האוכלוסיה חכמה יותר.

ואנחנו, אוכלים הרבה גפילטע (אצל הסבתא האשכנזיה), דג חריף כזה (סבתא שלי המרוקאית מכינה) וזה עושה את שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנאדם מטומטם. ע"פ זה שהרבה יהודים זכו בפרס נובל הוא הגיע למסקנה שליהודים יש ממוצע IQ גבוה יותר מסיבה גנטית?

הוא לא חושב שיכולות להיות עוד עשרות ומאות סיבות לזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...