עבור לתוכן

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by ag43,

    אני רוצה לקנות מברגה קטנה שכל תפקידה הוא למחשבים, אלקטרוניקה וכדו'. שמתי עין על שתי המברגות האלו: http://www.amazon.com/Black-Decker-LI4000-Lithium-Ion-SmartSelect/dp/B001GFINJ8#productDetails http://www.amazon.com/Black-Decker-BDCS40G-4-Volt-Screwdriver/dp/B008R5259Y מישהו התנסה איתן? יש אחרות מומלצות? אני משער שיהיה צורך להוסיף ממיר מ110V ל220V, זה יפגום בשימוש בהן בצורה כלשהי? מה עלותו של ממיר כזה? תודה מראש.

    • 57 תגובות
    • 14.6k צפיות
  2. Started by k534d,

    הזמנתי לפני קצת יותר משבועים חבילה מאמזון, משלוח על ידי i-parcel, כמובן ממה שקראתי אני לא מצפה שזה יגיע לפני יום שלישי - רביעי האם אני צודק בהערכות שלי? בנוסף רשום לי שהחבילה נמצאת במכס מיום שני בבוקר, שלחתי להם מייל עם בקשה לקבלת מספר מעקב מקומי אבל לא קיבלתי תשובה האם אני צריך לדאוג?

    • 57 תגובות
    • 4.5k צפיות
  3. שלום חברים עם בוא החורף אני חייב לקנות נעליים חדשות ואני רואה היום הרבה חבר'ה שהולכים עם בלנסטון ורציתי לשאול, האם הם באמת כאלה טובות או שזה סתם hype ? אה כן עוד שאלה, מאיפה הכי כדאי לקנות? מהארץ או מהאינטרנט?

    • 56 תגובות
    • 54.6k צפיות
  4. Started by MaorSwan,

    למי שזוכר, פתחתי לפני כשבועיים אשכול בנוגע לעוגמת הנפש והמוצר הפגום שקיבלתי מ-KSP, חלקכם תמכתם בי ואמרתם שיש לי קייס לתביעה ושכדאי לתבוע, ומנגד חלקכם אמרתם שהחוק עומד לצידם. כיום, אחרי 14 יום שהמכשיר שלי אצלם במעבדה, עדיין אין מהם תשובה; צריך לחכות על הקו חצי שעה עד שנציג יענה, והוא בסה"כ אומר "עדיין אין תשובה". לפי ההבטחה של KSP, תיקון במעבדה לוקח 7-14 יום. הזמן הזה עבר ועדיין אין להם תשובה, ואני עדיין תקוע בלי מכשיר. האם זו עוד עילה לתביעה? האם זה יכול לעזור לי בתביעה המקורית שאני רוצה להגיש?

  5. Started by SoapSeller,

    שלום, אני מארגן קניה קבוצתית קטנה(או לא) של מסכי דל. כרגע יש לי רשימה של 6 מסכים(חמישה U2412M ועוד U2410 אחד, עבור 3 מזמינים בסה"כ). הכוונה היא להתמקד בדגמים הנ"ל, אבל אם תהיה התענינות... אשמח לשמוע אם יש עוד אנשים שמעונינים להצטרף, וכן הצעות לחנויות לבצע את הרכישה(דגש על חנויות שיסכימו לבדיקה של פיקסלים במעמד הקניה, לפחות למסכים היקרים יותר). --דור

    • 56 תגובות
    • 20.9k צפיות
  6. אני מעדכן לטובת הצרכנים בפורום. KSP טוענים שחיבור ssd ללוח אם גורם לאיבוד האחריות. על מה בדיוק? כל המחשב? רק הלוח אם? לא יודע. אני יכול לומר שהמחשב נרכש ללא דיסק קשיח כך שזה ברור שאני מתכוון לחבר אותו.

  7. העניין הוא כזה: אני גר בירושלים והאופציה היחידה כמעט לקנות מחשב היא בחנות KSP, אולם לאור ביקורות רבות אודות שירות לקוחות לקוי, מחירים יקרים יותר מאשר בחנויות במרכז וכו', רציתי לדעת אם כדאי לרכוש מחשב בחנויות כמו TMS ו-RSM, שנמצאות יותר במרכז וצפונה. הבעיה היא שהנגישות לחנויות הללו לא פשוטה, ובמקרה של בעיה כלשהי אצטרך לנסוע עד לשם, דבר שמצריך זמן פנוי ודלק. דבר שני, אני יודע שיש לחנויות הללו משלוחים לכל הארץ ואף בחינם, אבל שוב.. כך לא אוכל לראות את המוצר בחנות עצמה ובבעיה כלשהי שתיווצר, אצטרך להיטרטר מחוץ לעיר. מצד שני, חנויות כמו TMS הינן זולות יותר, מציעות מגוון עדיף יותר, בעלי שירות אדיב יותר וכו'.. אז השאלה שלי היא האם כדאי בכל זאת לרכוש מחשב מחנויות במרכז או לחסוך …

    • 56 תגובות
    • 9.2k צפיות
  8. שלום ! הינני רכשתי מחשב לפני כשנה מסקייפי וכמו שכולם יודעים החנות פשטה את הרגל , והאתר הפסיק להתעדכן מן הסתם. היום במקרה נכנסתי לאתר והבחנתי שהוא התעדכן ושהם מחפשים טכנאים ואנשי מכירות , האם יתכן שהחנות נפתחה מחדש והאם אני יכול לממש את האחריות שלי דרכם ?

    • 56 תגובות
    • 18k צפיות
  9. ביצעתי הזמנה של זוג נעליים על עיוור מהאתר- http://www.endless.com/ אתר אמריקאי מומלץ לקניה של נעליים, מבית אמזון. עלות משלוח היא 10 דולר, וכאשר החבילה יותר מ-100 דולר, המשלוח חינם. וכעת לאחר מתן רקע כללי אפרט את המקרה שלי: ביצעתי הזמנה של זוג הנעליים הבא- Osiris Men's Duffel VLC Skate Shoe ההזמנה התבצעה בראשון הנוכחי, כאשר המשלוח הגיע אליי בחמישי (אתמול), לאחר שהמוצר היה אמור להגיע אליי ברביעי (היה בלבול קל בכיוון המשלוח כי אני גר בחור קטן בארץ). נקודות שבח ל-DHL, כאשר רציתי להבין מדוע החבילה לא הגיעה לידיי ברביעי התקשרתי למענה טלפוני (שירות לקוחות), הוא היה מהיר ואדיב. אין צורך להמתין 50 שנה על הקו, מגיעים למרכזיה של 4 שלוחות בערך, לוחצים * ומגיעים לנציג שירות שעונ…

    • 55 תגובות
    • 10.4k צפיות
  10. בתחילת חודש אפריל של השנה הזו קניתי נעלי סאקוני במגה ספורט. לפני כמה זמן התחילה תופעה שהרצועת גומי בקצה הנעל מתחיל להתפרק. מה אני עושה במצב הזה? בכל זאת זה נעל של 700 שקל, ולא הספקתי לרוץ איתה הרבה. פניתי לרשת מגה ספורט, והם מתנערים ממני. אשמח לעזרה, תודה

    • 55 תגובות
    • 9.5k צפיות
  11. ממש עכשיו, הגיע אליי איזה בחור אחד בשם רומן (לטענתו), בחור רוסי, נראה כמו ילד בן 20, עושה לי "אני מרשות הגבייה של רשות השידור לביקורת פתע של אגרת טלוויזיה". הוציא לי איזושהי תעודה שלא עשתה עליי רושם, נראה לי מאד חשוד אז שלחתי אותו לאלף עזאזל. נראה לי כמו חוצפה ממדרגה ראשונה לבוא ככה לאנשים. לפי דעתי הוא עושה סיבוב בשכונה ומחפש לעקוץ אנשים תמימים. ש"יענו" חייבים באגרה ולא, ישלמו "קנס". מישהו מכיר או שמע על התופעה ההזויה הזאת? אגב, אני רשום כמשלם אגרה ואין לי שום בעיות איתם ככה שזה חרטוט ממדרגה ראשונה.

    • 55 תגובות
    • 9.8k צפיות
  12. כנראה החברה הזאת לא יודעת מה זה לקוח ומה זה אחריות. אז אחרי שסוף סוף אני מגיע מהדרום הרחוק לאחד הסניפים להחליף את המקלדת שלי, מה אומרים לי? שמוכנים להחליף לי אותה במקלדת משומשת אחרת שיש להם בחנות. למה לעזאזל שאני לא יקבל מקלדת חדשה? אני ממש לא מתכוון לגעת במקלדת שמישהו אחד השתמש בה. פשוט ביזיון! ומשחקים איתי ב"יו-יו" - לא מתאים לך? תתקשר לשירות לקוחות. אני מתקשר לשירות לקוחות הם שולחים אותי חזרה לסניף. מעניין שבכל חנות אחרת שקניתי משהו והייתי צריך להחליף, היו מחליפים לי בחדש בלי לחשוב פעמיים. יפה מאוד שKSP מרשה לעצמה להחליט מתי כן להחליף בחדש ומתי לא. ועוד במקלדת שבנאדם נוגע בה ולך תדע... גועל נפש! חבל שקניתי אצלם.

    • 54 תגובות
    • 9.5k צפיות
  13. כאשר התחילו להופיע מזגני האינוורטר בשוק, הופיעו באתרי האינטרנט של חברות המזגנים פרומואים שכותבים לגבי היתרונות של מזגני האינוורטר. היתרונות שהופיעו הם (לפי אתר אינוורטר ישראל - http://inverter-israel.com/Index.asp?CategoryID=176): 1. חיסכון של עד 30% בצריכת החשמל (במקורות נוספים אף היה כתוב עד 50%). 2. שמירה על טמפרטורת חדר יציבה. 3. פעולה שקטה יותר (האתר אינוורטר ישראל מתכוון לכל מערכת המזגן [מפוח פנימי, מפוח חיצוני ומדחס] ולא רק למדחס שביחידה החיצונית). 4. מיזוג מהר יותר של החדר. 5. שמירה על גריעת לחות קבועה (בקיץ). 6. ייבוש מופחת של האוויר בחימום (בחורף). 7. אמינות גבוהה במיוחד. לאחרונה דנתי עם מישהו שפעיל פה באתר לגבי אמינות דברי החברות, וכמעט כל היתרונות שהחברות מפרס…

    • 54 תגובות
    • 34.6k צפיות
  14. Started by zam,

    היי. אני מחפש חנויות טובות לנעליים שעושות גם משלוחים לארץ. במידה ולא, מה הפתרון? אשמח לעזרה.

    • 54 תגובות
    • 62.9k צפיות
  15. לפני כחודש התחדשתי במחשב נייד חדש. מדגם ASUS UX302LA. בחרתי בדגם הזה כי יחסית למחיר שלו הוא אחד הזולים ובנוסף יש לו יתרון משמעותי. אפשר לשדרג לו את הדיסק והזכרון. מיד אחרי שקניתי אותו הזמנתי בeBay שני פריטים לשדרוג: דיסק קשיח Evo 250 SSD - מחיר הדיסק הנ"ל בישראל הוא 760 שקל ובחו"ל 100 דולר. וכמובן 8GB SODIMM 1600MHZ כדי לשדרג את המחשב. מחיר הזכרון בישראל 360 שקל ובחו"ל 60 דולר. כמו שאתם מבינים פער המחירים בין ישראל לחו"ל משמעותי מאוד. שתי החבילות הגיעו למרכז המיון של BUY2USA וביקשתי לבצע איחוד חבילות. החבילות הגיעו השבוע לישראל במעטפה מאוחדת ושם ציפתה לי הפתעה. לא סתם הפתעה. הפתעה גדולה!! פתחתי את החבילה וגיליתי בפנים את הדיסק שהזמנתי. במעטפה בה נשלח וגם 8GB זכרון - שלא …

  16. Started by Pavius,

    ארוך, כל החבר'ה עם ה- ADD לעבור הלאה. אזהרה צרכנית לפניכם. לפני כשבועיים חבר רכב בסקאיי פי סי מחשב HTPC. כל עניין ההזמנה הלך חלק, החבר'ה שם הגדילו ראש והציעו לו להחליף צורב שמתאים לפנל המארז אותו רכש. שנינו עוסקים במחשבים המון שנים אבל עדיין העדיף שאת ההרכבה והבדיקה יעשו אנשי המעבדה ועל כך שילם תוספת. משהורכב ונבדק המחשב נקרא לאסוף אותו. באותו היום הגיע הביתה, שם XP שברשותו, החל להתקין ונתקל במסך כחול. ממש לא כיף. קרא על זה קצת באינטרנט והגיע לכדי מסקנה שמשהו בהגדרות הביוס של ה- storage controller לא תקין. נכנס, ראה שהוא במצב AHCI ושינה (משום מה) ל- RAID. הבעיה לא נפתרה כמובן. צלצל לחנות ושאל אותם לעצתם - הם אמרו לו שזו כנראה בעיית חומרה ושעליו להחזיר את המחשב. לזכותם יאמ…

    • 53 תגובות
    • 17.5k צפיות
  17. האינטרנט עמוס בסיפורים שליליים על שירות הלקוחות של אייבורי, אבל בכל זאת החלטתי לנסות לרכוש מהם, מכיוון שכל מה שאני צריך זה מארז למחשב נייח, הכי פשוט שיש. נכנסתי לאתר שלהם, מצאתי מארז ואז גיליתי שבאתר אין מידע באיזה סניף קיים המוצר במלאי. לא התעצלתי והתקשרתי למספר הטלפון שהופיע בעמוד של הסניף שקרוב אליי הביתה. הגעתי למוקד ראשי ולא לסניף, ושם נאמר לי, בלי להתבייש, שהדבר היחידי שאפשר לעשות בטלפון זה להזמין מחשב נייח/נייד קומפלט. ואם אני רוצה לקנות כל דבר אחר (כמו מארז), הרי שאני צריך לגשת פיזית לסניף או להזמין מהאתר ולחכות כמה שצריך כדי שהמוצר יגיע. אני לא מתכוון להזמין באינטרנט ואז לגלות שאזל מהמלאי וייקח עוד חודש עד שיגיע חדש, או שכבר לא מביאים את המארז הזה ושכחו להסיר א…

    • 53 תגובות
    • 10.3k צפיות
  18. טוב אז ככה כבר שנים שאני סובל מהחרא שירות של דואר ישראל באזור שאני גר בוא (מבשרת ציון, סניף מעוז ציון) הודעות לא מגיעות התראות על קבלת דואר רשום לא מגיעות \ מגיעות באיחור מטורף היום זה הגיע כבר לפגוע לי בכיס ישירות ועל זה אני זועם ורוצה לדעת מה אפשר לעשות בנידון אני גם מתכוון להתקשר לדואר ישראל ולדרוש מהם החזרים כספיים על הנזק שנגרם לי הסיפור בקצרה: הזמנתי בחודש חמישי פריט מ eBay שלא הגיע אחרי התכתבויות ארוכות עם המוכר, המוצר היום הגיע חזרה למוכר מחיר המוצר: 10 דולר מחיר המשלוח: 20 דולר המוכר מסכים (ובצדק) לתת לי החזר של 10 דולר בלבד ללא עלות המשלוח ובנוסף מספק מספר תמונות שהמוצר כן נשלח אליי בקיצור, סניף הדואר לא עדכן אותי לגבי המוצר שדרך אגב, חיכיתי לו בנרות !!! והמוצ…

  19. Started by LimaC,

    שלום לכולם, אז נכון, שאלה כזאת אחרי הקניה היא קצת תמוהה, אבל העסקה ברת ביטול, אז השאלה עדיין רלוונטית. התקרה התקציבית עומדת על 1300 ש"ח עבור טלויזיה 32", שתמוקם בסלון בעל טווח של 2-2.5 מטרים מהמכשיר לצופה. נכנסתי לחנות מוצרי חשמל עם הפרמטרים האלה. כבר בהתחלה שללו לי את הרעיון המקורי לטלויזיה 24-26, (מקווה שזה לא נעשה מרעב למכירות ואכן מהסיבה שנאמרה: "אתה תתקשה לראות כתוביות, לדוגמה, במרחק הנ"ל). המבחר שהוצע היה המכשיר שנקנה - Fujicom 32" LED בעבור 1290 ש"ח. האפשרות הקצת יותר יקרה - Thomson 32" LED במחיר 1390 ש"ח. האפשרות הזולה יותר - TCL 32" LCD במחיר 1000 ש"ח. נאמר לי בנוסף, שההבדל בין LCD ל LED הוא גדול מאוד (לטובת ה LED). המוכר היה כל כך בטוח בטענה שלו שביסס אותה …

  20. Started by sabosal,

    קניתי לוח אם מ-KSP שהופיע במציאון. מחיר אטרקטיבי לסוקט שלא נמכר כבר.. באמת מציאה. הגעתי הביתה, פירקתי את המחשב וכשרציתי להרכיב את הלוח החדש, גיליתי שהוא חסר את הפאנל מתכת האחורי שמתחבר למארז. צלצלתי והסברתי את המקרה, והתשובה שלהם הייתה: זה מציאון, ולכן לא מסופקים החלקים הנוספים של הלוח. אין לי בעיה עקרונית שלא הגיעו כל הכבלים והספר הדרכה (למרות שהעובדה שקניתי את זה מהעודפים לא מסביר איך הם חסרים אלא אם עשו בהם שימוש) אבל החיבור האחורי הוא חיוני וייחודי ללוח, ואין לי אליו תחליף. אני באמת לא מצליח להבין איך הם מצפים למכור את זה! (ז"א, לא לאנשים תמימים שחוזרים הביתה ומגלים שהם קיבלו רק חלק ממה שהזמינו) אף אחד לא טרח להסביר לי לפני הקנייה שחלקים חסרים (שילמתי מקדמה של 70 ש"ח …

  21. שלום אנשים, רכשתי לפני מספר ימים חליפה איטלקית בתפירה אישית שעלותה עומדת על 600 דולר(המשלוח חינם). עכשיו העיניין הוא שזאת לא הפעם הראשונה שאני מזמין משם מוצרים,אבל זאת הפעם הראשונה שאני מזמין בסכום כזה. המשלוח יישלח דרך FEDEX ורציתי לדעת האם אני אשלם מכס,אם כן אז כמה ? תודה רבה.

    • 52 תגובות
    • 8.4k צפיות
  22. היום עולה לאויר מפעילה סלולרית חדשה, החמישית במספר - גולן טלקום, שתעניק לנו אלטרנטיבה לשלושת הגדולות ולמירס. מירס, שתשנה את שמה להוט מובייל, גם צפויה להשיק בקרוב בתעריפים דומים לאלו שמציעה גולן: 1. חבילה ללא שום מגבלה (יתכן שתהיה הגבלת מהירות גלישה אחרי 2 ג'יגה, אבל לא ב-100% בשלב זה) ב-99 שקלים לחודש, כולל שיחות ל29 יעדים בחו"ל (נייחים), בעיקר אירופה, ארה"ב וקנדה, ותעריפים מאוד נוחים בשיחות לחו"ל ובחו"ל (עד כמה שראיתי סביב ה-75 אגורות עד שקל בנדידה). 2. חבילה הכוללת 60 דקות, 60 מסרונים ו-10 מגה גלישה ב9.99 שקלים לחודש (!!), עלות חריגה: 18 אג' לדקה, 9 אג' למגה גלישה ואגורה בודדת למסרון. בשלב זה ישווקו כרטיסי SIM בלבד, למיטב הבנתי ניתן יהיה להזמין מהאתר שלהם החל משעות אחר …

    • 52 תגובות
    • 10.6k צפיות
  23. Started by WiSe-Man,

    היי לכולם. אני פה בפורום כבר הרבה זמן, פעיל לפעמים יותר או פחות בעיקר אוהב לקרוא. כבר עשרים שנה בתחום המחשבים והאינטרנט ונהנה מאוד לקרוא פה ולקבל המלצות. אחיין שלי הזמין בהמלצתי מחשב מ TMS ובהמלצת מפרט של חברי הפורום. המחשב הגיע היום כשכרטיס המסך לא מורכב והם מדריכים איך להרכיב אותו בטלפון. מסתבר שזה קורה כבר חמש שנים לטענתם, שמחשב מוזמן מגיע עם כרטיס מסך בנפרד ומדריכים לקוח איך להרכיב אותו. 1 אני למשל פעם ראשונה שומע על זה. איך בדיוק בן אדם שלא מבין במחשבים אמור להרכיב כרטיס? לא כל הרוכשים הם אנשי HWZONE שזה שטויות בשבילם להרכיב אותו 2 מה בנוגע לאחריות? לקוח שלא מבין דחף יותר מידי חזק, השד יודע…

  24. התנתקתי היום מנטויזון . אחרי כמה שיחות ארוכות עם כמה נציגים הם הבטיחו לי שאני רשום כמנותק ושזה יקח 24 שעות לנתק אותי ולשלוח לי אישור למייל על הניתוק. לאור הניסיון שלי איתם אני לא מאמין שזה יקרה ואני כבר רואה איך מחר אני מבזבז עוד זמן בלנסות להתנתק. בכל מקרה אני מחפש ספק חדש שלא ינסה לרמות אותי כל הזמן ולחייב אותי בדברים שמעולם לא ביקשתי. חשבתי על טריפל C ,הם מבטיחים שאפשר להתחבר ולהתנתק ישירות דרך האתר אבל אני לא מכיר אף אחד שמנוי אצלם. אני לא משתמש כבד יותר מדי ויש לי חיבור של 10 מגה.חשוב לי שאינטרנט יזוז כמו שצריך בסטרימנג ,בטורנטים ושלא יחסמו לי פורטים. בקיצור אני מבקש המלצות לספק חדש, אצל מי כדאי לעשות מנוי ולא פחות חשוב אצל מי לא כדאי לעשות מנוי.

  25. Started by habahaba,

    הזמנתי את ה- m1 note מבאג לפני כשלושה שבועות. כבר כשפתחתי את הקופסא שמתי לב שאני לא מצליח למחוק תמונות, הכפתור פשוט לא הגיב. כמו כן בערך ב- 50% מהמקרים לא נפתח לי התפריט הקטן למטה עם כל האפליקציות הפתוחות. עם הזמן שמתי לב לזה בעוד ועוד תוכנות... חפרתי את כל הפורומים באינטרנט ולא מצאתי אף אחד עם תקלה דומה. כבר התחלתי לחשוב לעצמי "נו טוב, קנית מכשיר סיני ב- 1000, למה אתה מצפה?", עד ששמתי לב שמכשיר של חבר כן עובד טוב ומגיב מצוין בכל המסך. היום החלטתי לפתוח את האפשרות שיוצגו לי הלחיצות שלי על המסך (בתוך developer options) וגיליתי להפתעתי שיש לי פס בעובי של כחצי סנטימטר בתחתית המסך שהוא פשוט מת. לעיתים הוא מגיב בצורה עקומה (לחיצה עליו מראה לחיצה במקום אחר), ולפעמים הוא לא מגיב…

    • 52 תגובות
    • 22.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים