צל"ש (והמלצה) לאתר ENDLESS וחברת השילוח DHL! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צל"ש (והמלצה) לאתר ENDLESS וחברת השילוח DHL!


YogiBear

Recommended Posts

ביצעתי הזמנה של זוג נעליים על עיוור מהאתר- http://www.endless.com/

אתר אמריקאי מומלץ לקניה של נעליים, מבית .

עלות משלוח היא 10 דולר, וכאשר החבילה יותר מ-100 דולר, המשלוח חינם.

וכעת לאחר מתן רקע כללי אפרט את המקרה שלי:

ביצעתי הזמנה של זוג הנעליים הבא- Osiris Men's Duffel Skate Shoe

ההזמנה התבצעה בראשון הנוכחי, כאשר המשלוח הגיע אליי בחמישי (אתמול), לאחר שהמוצר היה אמור להגיע אליי ברביעי (היה בלבול קל בכיוון המשלוח כי אני גר בחור קטן בארץ).

נקודות שבח ל-DHL, כאשר רציתי להבין מדוע החבילה לא הגיעה לידיי ברביעי התקשרתי למענה טלפוני (שירות לקוחות), הוא היה מהיר ואדיב. אין צורך להמתין 50 שנה על הקו, מגיעים למרכזיה של 4 שלוחות בערך, לוחצים * ומגיעים לנציג שירות שעונה ישר ולעניין! :)

דבר נוסף הוא המעקב אחריי המשלוח ב-SMS, אפשרות מצוינת אם אין באפשרותכם להיות זמינים למייל לכל עדכון ועדכון בנוגע לתחנת דרך של החבילה. ברגע שהוא יוצא מהנקודה, מגיעה ארצה ומגיע ליעד וכד' מקבלים התראות. לעניות דעתי, שימוש באופציה זו לא עולה עוד כסף וכלול בעלות המשלוח. ביצעתי שימוש באופציה זו והיא עזרה לי מאוד להתעדכן במצב החבילה תוך כדי לימודיי.

אז לסיכום, אתר מצוין, מבחר מכובד מאוד! משלוח מהיר של ימים ספורים ומחירים מצוינים! (10$+27.5$~150 ש"ח לנעליים)

מומלץ ביותר! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

המשלוח אכן עולה ככה

http://www.endless.com/help/200680980/

can be shipped to the following countries:

Australia, Austria, Bahrain, Belgium, Brazil, Bulgaria, Canada, Chile, China, Colombia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Hungary, India, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Japan, Kuwait, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malaysia, Malta, Mexico, Monaco, Netherlands, New Zealand, Norway, Philippines, Portugal, Poland, Qatar, Romania, Saudi Arabia, Singapore, Slovakia, Slovenia, South Africa, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, Turkey, United Arab Emirates, United Kingdom

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית, ברצוני להצטרף להמלצה על האתר.

לפני הורדת המס הזמנתי משם פעמיים. בשתיהם התקבלו הנעליים מהר והייתי מרוצה מהן.

שנית, שאלה אלייך, ERL

מה לגבי המיסים?

כאשר רכשתי מהאתר, היה זה טרם הורדת המס והאתר לקח בנוסף מס בגובה המע"מ בארץ, בהבטיחו שזהו פיקדון והיה ולא יהיה צורך לשלמו אקבל את חזרה את הכסף. היות וסכום הרכישה עבר את 50$ שהיו פתורים באותה עת, כמובן שלא קיבלתי אותו.

מה המצב כעת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Xtract, המשלוח בהחלט עולה 10 דולר! מדובר במחיר פשוט מצוין! אפילו אמא שלי שעוסקת ביצוא יבוא (רכש) הרימה גבה לאור מהירות המשלוח והמחיר הפעוט. אני מתאר לעצמי של-DHL יש הסדר מול או משהו בסגנון (ENDLESS זו חברת בת של אמזון).

ובנוגע לשאלתך על מיקום הבית של האתר, הוא בקטנטקי ארה"ב (רק בלי הפרייד צ'יקן! :lol: ).

ציינתי קודם לכן בפוסט הראשוני, סה"כ העלויות שלי היו- 27.5 דולר בעבור הנעליים (נעליי סקייט מאוד זולות באתר הזה). המשלוח הוא 10 דולר גלובלי בעבור כל משלוח שתבצע עד 100 דולר, אז המשלוח חינם. במחשבון ישראלי, 37.5 דולר יצא לי 150 שקל כשהדולר היה 3.91 או משהו בסגנון.

"חסרון" שאני רואה קצת באתר הוא שהוא לא עובד עם פייפל, אבל זה ניחא, זה אתר מבית שעומדת מאחוריו חברה מכובדת וגדולה. יצאתי מנקודת הנחה ראשונית שלא יהיו ולא צריכות להיות בעיות תקשורת וכד'... :)

"בעיה" נוספת היא שההמרה של המידות האמריקאיות-אירופאיות שביצעתי לא הייתה הכי מדויקת ויצא שבטעות הזמנתי חצי מידה יותר גדולה. זאת אומרת שאם אני מידה 44-45 בארץ, אז הזמנתי 11.5 שזה 46. זאת אומרת, הנעל גדולה עליי במידה אירופאית= חצי מידה אמריקאית, 0.5. בסופו של יום אני מעדיף שהנעל תהיה טיפל'ה גדולה מאשר שהייתי מגלה שהיא קטנה עליי ואז- :(

לאלו שלא הבינו את קו המחשבה שלי, כאשר סימנתי במרכאות הכוונה היא שאני מדבר בקטנוניות ועל הדברים השוליים, אם זה לא היה ברור.

SSIB, אני לא סגור על המצב כיום מבחינת המס, אני ביצעתי הזמנה שלא עברה את ה-40$, אני הבנתי שיש החזר מס מסוים וצריך לדרוש אותו עצמאית. כיום עם תקרת המכס החדשה, זה נותן לנו הצרכנים לזרוק יותר דברים לעגלה או דברים יותר יקרים. אני לא סגור על ההתנהלות לגביי ענייני המס. את מוזמנת לבדוק זאת באתר HT (יש שם אנשים עם סיפור דומה לשלך), שם במקור שמעתי לראשונה על האתר ואני רואה לנכון גם להמליץ על דברים טובים, מלבד כל הזמן להתלונן על הרע... :smile1:

סה"כ הנעליים מצוינות, ככל הנראה הדגם הנ"ל שהזמנתי אינו נמכר בארץ והמחיר מצוין! (איפה ניתן להשיג נעלים דומות ב-150? ;) )

אתם מוזמנים לשאול עוד שאלות... :xyxthumbs:

נ.ב-

אני לא יודע עד כמה היחס מחירים של הנעליי באתר ביחס לארץ משתלם. לא עשיתי את החישוב עד הסוף, אבל במבט כללי, אולי חוסכים 50 ש"ח, אותם אני אישית הייתי מעדיף להשקיע בחנות פיזית כדי לוודא שהמידה והנעל יושבת במדויק (בשונה מנעליי סקייט שיכולות לשבת רפוי וחפיף). תבצעו את החישובים והשוקלין בין המחיר בארץ למחיר באתר.

אם אתם יודעים את המידה המדויקת שלכם בנעליי החברה (היה לכם כבר לדוגמה נעליי סקוני מידה 11) או שניסיתם את הדגם בחנות פיזית, אני לא רואה מניעה להזמין מהאתר ולחסוך את ה-50 שקל האלה (שוב פעם, תעשו חושבין אם זה משתלם לכם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית, ברצוני להצטרף להמלצה על האתר.

לפני הורדת המס הזמנתי משם פעמיים. בשתיהם התקבלו הנעליים מהר והייתי מרוצה מהן.

שנית, שאלה אלייך, ERL

מה לגבי המיסים?

כאשר רכשתי מהאתר, היה זה טרם הורדת המס והאתר לקח בנוסף מס בגובה המע"מ בארץ, בהבטיחו שזהו פיקדון והיה ולא יהיה צורך לשלמו אקבל את חזרה את הכסף. היות וסכום הרכישה עבר את 50$ שהיו פתורים באותה עת, כמובן שלא קיבלתי אותו.

מה המצב כעת?

לפי מה שקראתי בתקנון של האתר, במידה ואין צורך להשתמש בפיקדון על תשלום מיסים,הם אמורים לשלוח לך מייל באופן עצמאי ולתת לך זיכוי על ההפקדה תוך חודשיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משנה איזה דגם אני מנסה לרכוש האתר אומר לי שדגם זה לא נשלח למיקום שציינתי.

מישהו נתקל בזה ויכול לעזור לי להבין מה אני עושה לא נכון?

טוב חברים ניסיתי שוב, מסתבר שהם לא שולחים לתא דואר. :P

בכל מקרה יש גם נעלי , שימו את הקוד SNEAKERS במעמד הקנייה ותזכו לעוד כמה דולרים של הנחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה, רבה, רבה!

את הנעליים שלי כרגע (הליכה של סאקוני) קניתי בארץ ב580 (לאחר הנחות)

אבא שלי קנה את הנעליים שלי במחיר מלא של כמעט 700 ש"ח

מרוב שאני אוהב את הנעל, הזמנתי נעל נוספת, יצא לי 410 ש"ח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...