מאוכזב מבאג - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאוכזב מבאג


habahaba

Recommended Posts

ברור שכל מכירה... אבל יש הבדל בין מוכר שבודק את המכשיר מול הלקוח (מה שהוא טוען שהם עושים) לבין לקוח שבודק ביוזמתו את המכשיר בעודו בחנות מול המוכר - והנקודה שלי היא שאם הם אכן נוהגים לפי האפשרות הראשונה, כמו שהוא אמר, הרי שאי אפשר להגיד שזו בעיה של הלקוח שהוא לא פתח ובדק לבד, כמו שהוא אמר. בקיצור, יצאת חומוס גמור.

ולגבי "הבדיקה" עצמה שעושים בחנויות, מנסיוני הדל, הרי שהיא מסתכמת בלהראות ללקוח שכל האביזרים נמצאים בקופסא ושהמכשיר נדלק. שום דבר מעבר לכך, בטח שלא משהו שעשוי היה להציף את הבעיה עליה מתלונן פותח הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הוא סיפר איך הם נוהגים בחנות באג שהוא עובד בה.

אח"כ הוא כתב (מבלי שום קשר) שפותח הדיון היה צריך לבדוק את המכשיר בחנות.

כשפותח הדיון קנה את המכשיר, הוא או מישהו מהעובדים של באג לא בדקו את המכשיר בחנות.. בגלל זה סייברבוט כתב שהוא כן היה צריך.

בקשר לאם הבדיקה טובה או לא זה עניין אחר. ברור שאי אפשר לבדוק לגמרי את תקינות המכשיר אבל אם יש תקלה קריטית (כמו של פותח הדיון) בהחלט ניתן לעלות על זה.

ובכל מקרה, אני עדיין לא מבין למה אתה חושב שהבחור פה שקרן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה סותר את עצמך. מצד אחד, אתה אומר שאתם פותחים את המכשירים כדי לבדוק את תקינותם. מצד שני, אתה אומר שקרו לכם מקרים שבהם תקלות התגלו ע"י הלקוחות כשהם פתחו ובדקו - מה שאומר שאו שאתה משקר ואתם לא באמת בודקים, או שהבדיקה שלכם לא בהכרח מגלה את כל התקלות האפשריות... וכאילו זה לא מספיק, הרי שבעצם אתה אומר שזו בעיה של הלקוח כי הוא לא יכול להוכיח דבר.

אז הנה לך חומר למחשבה:

1. אתה שקרן שנהנה לדפוק לקוחות.

2. למקרה שלא ידעת, חובת ההוכחה במקרים כאלו היא על המוכר, לא על הקונה. אם אין על המכשיר שום סימן לנזק פיזי, רטיבות וכו, אזי אין לך שום עילה חוקית לסרב לדרישת הלקוח לקבל מכשיר תקין, ואם זה קרה מיידית לאחר הרכישה, אז גם אין לך שום עילה שלא לבטל את העסקה אם זה מה שהלקוח דורש (כמובן שזכותך להציע לו מכשיר חלופי במקום).

3. אני בטוח שבאג ישמחו לגלות שאחד העובדים שלהם מציג אותם פה כשקרנים שעוברים על החוק.

תגיד אתה שפוי?

איזה שקרן איזה בטיח הוצאתה את הדברים שלי מהקשר

אמרתי שאנחנו פותחתים את המכשיר ובודקים אם הטאץ' פועלת,שריטות וכן אם כל האביזרים נמצאים וזה לא משנה אם הלקוח פתח מולנו או שאנחנו פתחנו מולו

וכן לקוחות שסירבו לפתוח הברהנו להם שאם יש בעיה זה כבר יהיה צורך לשלוח למעבדה כי הבעיה לא התגלתה על ידנו בזמן הבדיקה

ורק שתדע לך באג בין היחידים שעושים את זה מניסיון(ואני לא אומר בתור הגנה על באג)

אם תלך לKSP הם יזרקו לך את האריזה בתןך שקית ויגידו לך בי ביי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחזק^.

אני מאוד מרוצה מההתנהלות של באג בקנייה של הmx4 שלי, וכן אני אציין את הסניף.. סניף אשדוד - סטאר סנטר.

היה שם מוכר אדיב ומקצועי (ברח לי השם שלו) שבדק איתי שהמכשיר תקין וחדש, בנוסף הוא הסביר לי כל מה שצריך לדעת על המכשיר, ומה ההבדלים בינו לפרו ולא העיקר לדחוף לי מכשיר יותר יקר..

מצד שני, להאשים את הלקוח בכך שהוא לא בדק וזה בעיה שלו גם לא הכי הוגן בעולם, כי מה לעשות הבחור יצא מנקודת הנחה שמכשיר חדש=עובד בלי בעיות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני, להאשים את הלקוח בכך שהוא לא בדק וזה בעיה שלו גם לא הכי הוגן בעולם, כי מה לעשות הבחור יצא מנקודת הנחה שמכשיר חדש=עובד בלי בעיות..

אני לא אומר שזה בעיה שלו...אני אומר שזה הנוהל היבש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחזק^.

אני מאוד מרוצה מההתנהלות של באג בקנייה של הmx4 שלי, וכן אני אציין את הסניף.. סניף אשדוד - סטאר סנטר.

היה שם מוכר אדיב ומקצועי (ברח לי השם שלו) שבדק איתי שהמכשיר תקין וחדש, בנוסף הוא הסביר לי כל מה שצריך לדעת על המכשיר, ומה ההבדלים בינו לפרו ולא העיקר לדחוף לי מכשיר יותר יקר..

מצד שני, להאשים את הלקוח בכך שהוא לא בדק וזה בעיה שלו גם לא הכי הוגן בעולם, כי מה לעשות הבחור יצא מנקודת הנחה שמכשיר חדש=עובד בלי בעיות..

צודק, אני מסכים איתך שזה לא הוגן לשלם על מכשיר תקין ולקבל לא תקין. גם לא תמיד בודקים את המכשיר- אם קונים מתנה למישהו/בשביל מישהו וכו'

אני בעצמי נכוותי בזה בעבר (אמנם עם משהו פחות יקר אבל עדיין..) ואני מכיר את ההרגשה וזה מבאס.

אבל.. מה אתה מציע? אין מה לעשות, החוק לא מפריד בין מישהו שבה לממש אחריות אחרי שבוע למישהו שבה לממש אחריות אחרי אחרי 364 ימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי את המכשיר במשלוח לבית, לכן לא הייתה לי את האופציה לבדוק אותו "בחנות".

יוצא שמי שמזמין את המכשיר לביתו, אין לו כלל את האופציה הזאת.

אגב, עדיין אף אחד לא חזר אלי ואני כבר 3 ימים ללא מכשיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל.. מה אתה מציע? אין מה לעשות, החוק לא מפריד בין מישהו שבה לממש אחריות אחרי שבוע למישהו שבה לממש אחריות אחרי אחרי 364 ימים.

אם רוב הצרכנים בארץ מודעים לזכויותיהם ברמה שלך, לא פלא שהמוכרים בארץ מרשים לעצמם לדפוק אותם בתחת על ימין ועל שמאל. בוודאי שההחוק לא מפריד בין מישהו שבה לממש אחריות אחרי שבוע למישהו שבה לממש אחריות אחרי אחרי 364 ימים - אבל הוא כן מפריד בין מישהו שבה לממש אחריות אחרי שבוע למישהו שקיבל מלכתחילה מוצר לא תקין. אתה יודע למה? כי אין שום קשר בין לקבל מוצר לא תקין לחוק המסדיר את עניין האחריות! בנוסף לאחריות, יש הכרח חוקי לספק לקונה את מה שהוא רכש, קרי מוצר חדש ותקין - והוא תקף אפילו במקרים בהם אין כל אחריות על המוצר מעבר לכך.

אתה מכיר את ההרגשה וזה מבאס? יופי, תמשיך לקבל בתחת במקום לעמוד על שלך (זכויותיך על פי חוק, להזכירך) מול המוכר. כך אתה רק מבטיח שגם בפעם הבאה כשמשהו משתבש אתה שוב תקבל בתחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויק07 צודק:

http://www.consumers.org.il/category/defective-product

לצערי את שירות הלקוחות של באג זה לא מעניין. והם שוב מכניסים את ה"מאיפה אני יודעת שלא אתה שברת?".

אני אחכה לתשובה מהם בתחילת שבוע הבא. אם אני לא מקבל מכשיר חדש, אאלץ לעשות escalation לשלב הבא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. עשית את ההזמנה בטלפון/באינטרנט/דרך אחרת שהיא לא רכישה בחנות?

1.1 אם כן, זה מכר מרחוק:

1.1.1 אתה יכול לבטל בתוך 14 ימים, בהתאם לסעיפים 14ג-ה לחוק הגנת הצרכן.

1.1.2 מומלץ למסור את ההודעה בכתב. שים לב לתנאים והסייגים הקבועים בחוק.

1.2 אם לא, דהיינו רכשת בחנות וסיכמתם על משלוח:

1.2.1 - היית צריך לקבל הזדמנות נאותה לבדוק את המוצר (אם השליח לא הסכים שתפתח את החבילה, לא הייתה לך הזדמנות כזו).

1.2.2. בהחלט אפשר לתת לך הזדמנות נאותה כזו גם כשאתה בבית.

1.2.3 אם הייתה לך הזדמנות כזו, ולא בדקת/לא מצאת את התקלה הנדונה (כפי שאתה מתאר, מדובר בתקלה גלויה על פניה) - המוכר קיים את חובתו ואתה צריך לממש אחריות כרגיל.

2. אין לך זכות שבדין לקבל מכשיר חלופי.

2.1 במידה והמוכר התחייב בפניך (למשל, בתעודת האחריות) שתקבל מכשיר חלופי במקרה של תקלה (נדיר מאוד מאוד), ההוראה (ההסכמית) מקבלת מעמד של דין, על כל הנובע מכך.

2.2. מבחינת לוחות הזמנים, תעיף מבט על תקנה 10 לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006.

3. אני אדייק מעט את התשובות של vic07:

1. החוק לא מבדיל בין מימוש אחריות אחרי שבוע לבין מימוש אחריות אחרי 364 ימים. יחד עם זאת,

2. השאלה שמתעוררת כאן היא אם מדובר פה בכלל במצב שבו אתה צריך ללכת למסלול של מימוש אחריות - או מצב שבו המוכר לא מילא את חובותיו והוא נמצא בהפרה.

3. אם המוכר בדק את המוצר ולא מילא את חובתו לספק לך מוצר מתאים, יש לך זכות ביטול מחמת הפרה.

4. אם מדובר במכר מרחוק, מצבך טוב הרבה יותר, ויש לך זכות ביטול סטטוטורית מכוח חוק הגנת הצרכן.

לסיכום: אם לא מדובר פה במכר מרחוק, על בסיס תיאור הדברים בדיון כאן ("כבר כשפתחתי את האריזה שמתי לב..") המוכר מילא את התחייבויותיו כלפיך ועליך לממש אחריות.

ההמלצה שלי היא, שככלל, עדיף לקנות מוצרי אלקטרוניקה במכר מרחוק.

לצערי את שירות הלקוחות של באג זה לא מעניין. והם שוב מכניסים את ה"מאיפה אני יודעת שלא אתה שברת?".

ואכן כן. שאלה לגיטימית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ורק שתדע לך באג בין היחידים שעושים את זה מניסיון(ואני לא אומר בתור הגנה על באג)

אם תלך לKSP הם יזרקו לך את האריזה בתןך שקית ויגידו לך בי ביי

אני מצטער, אבל בוא בבקשה נישאר במציאות ולא נרחף למציאות מדומה.

אומנם אני לא רכשתי מכשיר סלולארי בבאג, וגם לא אקנה, אבל השירות שלכם הוכיח את עצמו כלא אמין ורמאי בכל התחומים.

בעבר היה בבאג מבצע 1+1 של מוצרי וקניתי עכבר ומקלדת בסכום של 700ש"ח,

העכבר אחרי יומיים הפסיק לעבוד. בדקתי בעוד 2 מחשבים והוא הפסיק לעבוד בשניהם גם.

כשהלכתי לבאג הם לקחו את העכבר ל14 ימי עסקים וכשהחזירו אותו כל מה שאמרו שלא הצליחו לקיים את התקלה שאני טוען עליה.

סבבה, חוזר הביתה ומחבר את העכבר והופ - העכבר הפסיק לעבוד.

בבירור באינטרנט הסתבר שהדגם שבאג מכרו לי ידוע בתקלה הזאת שמביאה לניתוק העכבר, אבל כשחזרתי לבאג עם ההוכחות הללו וביקשתי לקבל עכבר חלופי או זיכוי, הדבר היחידי שקיבלתי מהנציג זה הנסיון העלוב שלו להסתיר את החיוך שלו כשהוא אומר לי "זבש"ך".

אז בבקשה, אל תנסה להציג את באג כיותר טובים, כשבפועל השירות שלכם יותר רמאי מאחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. עשית את ההזמנה בטלפון/באינטרנט/דרך אחרת שהיא לא רכישה בחנות?

1.1 אם כן, זה מכר מרחוק:

1.1.1 אתה יכול לבטל בתוך 14 ימים, בהתאם לסעיפים 14ג-ה לחוק הגנת הצרכן.

1.1.2 מומלץ למסור את ההודעה בכתב. שים לב לתנאים והסייגים הקבועים בחוק.

1.2 אם לא, דהיינו רכשת בחנות וסיכמתם על משלוח:

1.2.1 - היית צריך לקבל הזדמנות נאותה לבדוק את המוצר (אם השליח לא הסכים שתפתח את החבילה, לא הייתה לך הזדמנות כזו).

1.2.2. בהחלט אפשר לתת לך הזדמנות נאותה כזו גם כשאתה בבית.

1.2.3 אם הייתה לך הזדמנות כזו, ולא בדקת/לא מצאת את התקלה הנדונה (כפי שאתה מתאר, מדובר בתקלה גלויה על פניה) - המוכר קיים את חובתו ואתה צריך לממש אחריות כרגיל.

2. אין לך זכות שבדין לקבל מכשיר חלופי.

2.1 במידה והמוכר התחייב בפניך (למשל, בתעודת האחריות) שתקבל מכשיר חלופי במקרה של תקלה (נדיר מאוד מאוד), ההוראה (ההסכמית) מקבלת מעמד של דין, על כל הנובע מכך.

2.2. מבחינת לוחות הזמנים, תעיף מבט על תקנה 10 לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006.

3. אני אדייק מעט את התשובות של vic07:

1. החוק לא מבדיל בין מימוש אחריות אחרי שבוע לבין מימוש אחריות אחרי 364 ימים. יחד עם זאת,

2. השאלה שמתעוררת כאן היא אם מדובר פה בכלל במצב שבו אתה צריך ללכת למסלול של מימוש אחריות - או מצב שבו המוכר לא מילא את חובותיו והוא נמצא בהפרה.

3. אם המוכר בדק את המוצר ולא מילא את חובתו לספק לך מוצר מתאים, יש לך זכות ביטול מחמת הפרה.

4. אם מדובר במכר מרחוק, מצבך טוב הרבה יותר, ויש לך זכות ביטול סטטוטורית מכוח חוק הגנת הצרכן.

לסיכום: אם לא מדובר פה במכר מרחוק, על בסיס תיאור הדברים בדיון כאן ("כבר כשפתחתי את האריזה שמתי לב..") המוכר מילא את התחייבויותיו כלפיך ועליך לממש אחריות.

ההמלצה שלי היא, שככלל, עדיף לקנות מוצרי אלקטרוניקה במכר מרחוק.

ואכן כן. שאלה לגיטימית.

הזמנתי את המוצר באינטרנט, דרך האתר של באג > הגיע אלי עם שליח לבית. זה לא נחשב מכר מרחוק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...