OR2OOO פורסם 2013 באוקטובר 8 Share פורסם 2013 באוקטובר 8 איך הוא היה עושה את זה אם חייבים לשלם בשביל לראות את המוצר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ksp.Media פורסם 2013 באוקטובר 8 Share פורסם 2013 באוקטובר 8 איך הוא היה עושה את זה אם חייבים לשלם בשביל לראות את המוצר?שקונים מוצר, ובפרט מציאון (שבו אולי חסרים חלקים וכדומה) בעת קבלת המוצר מהמחסנאי, לא רק ניתן אלה גם צריך לבדוק את המוצר.אתה לא אמור לקנות חתול בשק.ואם המוצר אינו מספק את הלקוח, הוא יכול לבטל את העסקה במקום. הוא עוד לא השתמש במוצר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sabosal פורסם 2013 באוקטובר 8 מחבר Share פורסם 2013 באוקטובר 8 sabosal שלום, מוצרי המציאון אכן לא מגיעים עם חלקים נלווים, יכולת גם לבדוק זאת בסניף בזמן איסוף המוצר. בכל אופן, צור עימנו קשר לסניף הקרוב שננסה למצוא עבורך פיתרון.בהצלחה.אף אחד לא טרח להגיד לי דבר כזה. לא בטלפון, כששילמתי מקדמה כדי שהמוצר יגיע לסניף שלי (למרות ששאלתי כמה פעמים מה הקאצ', וחזרו ואמרו שהמוצר תקין והיה ללא שימוש והוא רק עודפים) ולא בחנות כששילמתי את היתר (ואין אפשרות לראות את המוצר לפני שמשלמים).להפיל על הצרכן את האשמה בגלל חוסר הוגנות מצדכם היא בדיחה. כשהדרישה מהלקוח היא קודם כל לחפש איפה דופקים אותו, ולקוות שהוא לא ישים לב או "יבלע את הצפרדע" - סימן שאתם עובדים לא נכון.ניסיתי ליצור קשר עם הסניף 6 פעמים.צילצלתי למספר שמפורסם באתר. כל פעם שצילצלתי ענו לי מהמוקד הטלפוני, הסברתי את המקרה ואמרו לי שככה זה, וזה מה שיש.כשביקשתי לדבר עם הסניף ישירות, אמרו לי שתפוס שם ושאי אפשר להגיע אליהם.זה נכון שאפשר לחיות עם לוח בלי החתיכת מתכת הזאת. אבל שילמתי עבורה כמו על הלוח.כשאתה קונה בית, אתה משלם גם עבור הדלתות והחלונותכשאתה קונה אוטו, אתה משלם גם על צמיגים ואגזוז.אין סיבה שאם אתה קונה לוח, הוא לא יבוא עם החלקים הנלווים. בטח כשלא מציינים דבר כזה - לא באתר ולא על ידי המוכרים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR2OOO פורסם 2013 באוקטובר 8 Share פורסם 2013 באוקטובר 8 שקונים מוצר, ובפרט מציאון (שבו אולי חסרים חלקים וכדומה) בעת קבלת המוצר מהמחסנאי, לא רק ניתן אלה גם צריך לבדוק את המוצר.אתה לא אמור לקנות חתול בשק.ואם המוצר אינו מספק את הלקוח, הוא יכול לבטל את העסקה במקום. הוא עוד לא השתמש במוצר.כן, רק שחכת להזכיר שבמקרה ובאותו הרגע רוצים לבצע ביטול עיסקה צריך לשלם אחוזים מעלות המוצר.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ksp.Media פורסם 2013 באוקטובר 8 Share פורסם 2013 באוקטובר 8 אף אחד לא טרח להגיד לי דבר כזה. לא בטלפון, כששילמתי מקדמה כדי שהמוצר יגיע לסניף שלי (למרות ששאלתי כמה פעמים מה הקאצ', וחזרו ואמרו שהמוצר תקין והיה ללא שימוש והוא רק עודפים) ולא בחנות כששילמתי את היתר (ואין אפשרות לראות את המוצר לפני שמשלמים).להפיל על הצרכן את האשמה בגלל חוסר הוגנות מצדכם היא בדיחה. כשהדרישה מהלקוח היא קודם כל לחפש איפה דופקים אותו, ולקוות שהוא לא ישים לב או "יבלע את הצפרדע" - סימן שאתם עובדים לא נכון.ניסיתי ליצור קשר עם הסניף 6 פעמים.צילצלתי למספר שמפורסם באתר. כל פעם שצילצלתי ענו לי מהמוקד הטלפוני, הסברתי את המקרה ואמרו לי שככה זה, וזה מה שיש.כשביקשתי לדבר עם הסניף ישירות, אמרו לי שתפוס שם ושאי אפשר להגיע אליהם.זה נכון שאפשר לחיות עם לוח בלי החתיכת מתכת הזאת. אבל שילמתי עבורה כמו על הלוח.כשאתה קונה בית, אתה משלם גם עבור הדלתות והחלונותכשאתה קונה אוטו, אתה משלם גם על צמיגים ואגזוז.אין סיבה שאם אתה קונה לוח, הוא לא יבוא עם החלקים הנלווים. בטח כשלא מציינים דבר כזה - לא באתר ולא על ידי המוכרים.תן לי מספר חשבונית או הדגם של הלוח ואני אנסה לדאוג לך לפחית כך שלא תצטרך להשיג את הסניף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cahiml פורסם 2013 באוקטובר 8 Share פורסם 2013 באוקטובר 8 איזה באסה, תזמין מאיביי אם תמצא אין מה לעשות. להזמין מ eBay כאפשר ליסוע לנתניה, לקחת פאנל מתאים ולנשק את ידו של קיריל.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
quantum03 פורסם 2013 באוקטובר 18 Share פורסם 2013 באוקטובר 18 sabosal שלום, מוצרי המציאון אכן לא מגיעים עם חלקים נלווים, יכולת גם לבדוק זאת בסניף בזמן איסוף המוצר. בכל אופן, צור עימנו קשר לסניף הקרוב שננסה למצוא עבורך פיתרון.בהצלחה.אפשר לשאול , איך אתם מוכרים לוחות מהמציאון?אתם מוכרים את הלוח בקופסה שלו או רק בשקית פצפצים?למה לא מסופק עם הלוח חלק חשוב כל כך , או בכלל למה הלוח לא נמכר במלואו אם הוא רק עודפים ולא משומש.דרך אגב , אני קניתי מksp לוח ומעבד , והם ביקשו ממני לפתוח את הקופסה של הלוח החדש במקום ולהסתכל שהכל בסדר ולחתום על מסמך מגוחך.את האמת , יש סניפים אחדים של ksp שבהם אני נהנה לקנות , אבל בהרבה מהסניפים החוויה לא משהו.tms זה באינטרנט (לרוב האנשים...), אז יש לזה את היתרונות (הרבים) והחסרונות (יש מוצרים שאני מעדיף לראות ולהרגיש לפני הקנייה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
deelad פורסם 2013 באוקטובר 18 Share פורסם 2013 באוקטובר 18 אני באמת לא מבין למה צריך את השטות הזאת, גם ככה לא אתה ולא אף אחד רואה את המארז מאחורה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
quantum03 פורסם 2013 באוקטובר 18 Share פורסם 2013 באוקטובר 18 אני לא מוכן שבמארז שלי יהיו חורים מיותרים שמהם תהיה אפשרות לאבק וחרקים להיכנס.ובנוסף , זה לא נוח ומציק כשאתה רוצה לחבר משהו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
idanmal פורסם 2013 באוקטובר 18 Share פורסם 2013 באוקטובר 18 מה זו השטות שאתם אומרים לו שהוא לא צריך את זה, אז לא צריך גם פאנל קדמי למארז ואת הדלת...נו באמת.סוף כל סוף יש פה נציג של KSP, יש לך המון עבודה פה בפורום ובכלל, תקשיב לבעיות ולטענות של המוני אנשים כאן על KSP ואולי תנסו כבר לתקן את השם שנוצר לכם כולל טיפול בסניפים סוררים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
phanatic89 פורסם 2013 באוקטובר 18 Share פורסם 2013 באוקטובר 18 איזה שטויות הפותח פוסט רושם ה'...למה שלא תבדוק את המוצר בסניף בעת קבלת מוצר? בכל סניף של KSP רשום לבדוק את המוצר בעת קבלתו. בכל חשבונית שיוצאת זה רשום.חלאס להיות ראש קטן. קנית? תתחדש. בדקת אותו והוא לא טוב/לא מתאים לך? תחזיר. אם זה באותו יום לא יקחו לך אחוזים.חסר לך פאנל? למה שלא תבקש שיבדקו לך אולי זרוק בסניפים? הכל עניין של רצון ויכולת. הכי קל לפרסם בפורום דעה "שלילית".מוצרי מציאון זה מוצרים שנשארו עודפים/זרוקים, אולי אריזות חלקיות, אולי ללא אריזות בכלל, אולי בלי אביזרים נלווים. זה מציאון. זה דברים ישנים. שלא ניתן להשיג אותם יותר.---אני לא עונה בשם KSP, הדעה שלי היא אישית בלבד--- קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2013 באוקטובר 18 Share פורסם 2013 באוקטובר 18 השטויות כאן הם שלך, החוזה של KSP הוא ברובו לא חוקי וכסת"ח בלבד בד"כ מול הלקוחות ההדיוטים. אף אחד לא יכול לבוא ולהתחיל לפתוח אריזות ולבדוק שכל החלקים נמצאים, במיוחד בסניפים הומי האדם עם עובדים לחוצים ומלחיצים של KSP. אולי הוא היה צריך גם לבקש שירכיבו את הלוח אם על מחשב בדיקה ויריצו בדיקות שבודקות כל רכיב בלוח? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
11GnR פורסם 2013 באוקטובר 18 Share פורסם 2013 באוקטובר 18 phanatic89אתה היית חושב בכלל לבדוק אם יש את הפחית הזאת ? מקווה שיקרה לך גם אותו סיפור ונראה באיזה צד תהיה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
phanatic89 פורסם 2013 באוקטובר 20 Share פורסם 2013 באוקטובר 20 phanatic89אתה היית חושב בכלל לבדוק אם יש את הפחית הזאת ? מקווה שיקרה לך גם אותו סיפור ונראה באיזה צד תהיהאז תדע לך, שאני בודק כל מוצר שאני קונה. לא צריך לעמוד לאנשים על הראש ועל הנשמה, לך לצד, תפתח, תראה שזה בסדר, תגיד תודה תלך.משהו לא בסדר? תן לו ת'מוצר בחזרה, קח ת'כסף שלך ותלך.אל תהיה ראש קטן. צד שמה צד. תבדוק תראה תיקח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sabosal פורסם 2013 באוקטובר 20 מחבר Share פורסם 2013 באוקטובר 20 את החיוב על המוצר עשו עוד לפני שהגעתי לחנות. "דמי רצינות" שכזה.הסתכלתי על המוצר בחנות. עם כל הלחץ בחנות וכל הבלגן, בדקתי שהלוח נראה בסדר (לא שבור או עם פינים מכופפים) והלכתי. לא חשבתי לבדוק אם הפאנל האחורי נמצא. לא חשבתי על זה שיש סיכוי שלא יביאו לי אותו. בפועל קיבלתי רק לוח בקופסת קרטון לא מקורית. בלי כבלים, בלי ספר הדרכה ובלי פצפצים או משהו... עם כל אלה אפשר לשרוד. יש לי כבלים אחרים בבית.אבל החלק הזה הוא ייחודי ללוח.אני אחד שמבין במחשבים. אפשר לטעון שהייתי צריך לשים לב בחנות (למרות שבאמת קשה לבדוק כל פרט קטן בחנות עם הלחץ מסביב. כשעומדים לך על הראש עוד 3-4 אנשים שמחכים מול הדלפק של המחסן לקבל את הציוד שלהם)אם למשל הייתי מישהו שלא מבין במחשבים? גם אז זו הייתה אשמתי שלא בדקתי אם החלק הזה נמצא?אם הייתי שולח מישהו שלא מבין במחשבים לאסוף עבורי את הלוח?זו שטות מוחלטת להאשים את הקונה בזה שהוא לא מחפש איפה דופקים אותו. זה ממש לא אמור להיות ככה. בשום מקום.וזו חוצפה להאשים לקוח שלא קיבל את המוצר שעליו שילם במלואו!לכל אלה שרושמים שאפשר להסתדר בלי החלק הזה: באזור שבו המחשב נמצא יש המון אבק. יש לי מארז אטום במיוחד בשביל זה. אצלי זה קריטי כנראה יותר מאצלכם, ואין סיבה שאני אתפשר על זה. ובלי שום קשר - שילמתי על זה.בקשר לחיפוש החלק בסניפים:התקשרתי למוקד הטלפוני של KSP כמה וכמה פעמים כדי שיעזרו לי. אף אחד לא הסכים והתייחסו אליי בזלזול. כשרציתי שיעבירו אותי לסניף, אמרו שאין אפשרות (ביקשתי כמה פעמים מאנשים שונים במוקד).בסוף נסעתי לסניף חזרה, ואמרו לי שאני אשאיר אצלי את הלוח והם ינסו לחפש לי את החלק, ותוך יומיים יחזרו אליי.הסכמתי, השארתי את הפרטים והלכתי.חזרתי אחרי יומיים, (כמובן שאף אחד לא צילצל אליי, ואין דרך אחרת להשיג את הסניף חוץ מלנסוע לשם..) והמחסנאי שהיה אמור לחפש את זה אפילו לא זכר מי אני ועל מה אני מדבר. הצבעתי לו על ה MEMO שהוא עשה לעצמו. זה היה נראה כאילו הוא בכלל לא זוכר שהוא רשם את זה.האם מצופה מלקוח להיות יותר סבלני מזה? כשכולם מתייחסים אליי כאילו אני איזה מטרד ואין אחד שמנסה לעזור לי בצורה רצינית?האם אני צריך להתפשר בגלל שלחנות אין שום ערך ללקוחות? האם אני יכול להאמין להם שהלוח באמת היה בעודפים ולא נעשה בו שימוש כאשר הוא מגיע בצורה כזאת?היו יותר מדיי סימני שאלה. אני כלקוח לא אמור לשאול כל כך הרבה שאלות כדי לקבל את מה ששילמתי עליו.והפוסט הזה היה בשביל להזהיר מפני השקר הזה שנקרא "מציאון".המחיר אמנם נמוך ב-100-150 ש"ח, אבל כאשר מדובר במוצר ישן בלי אחריות, ובלי חלקים ייחודיים שאי אפשר להשיג, ועם החשד הסביר שהלוח היה בשימוש בעבר, ועם היחס המזלזל של החנות והמוקד הטלפוני - אני חושב שזה דיל מאוד לא משתלם.באופן כללי הייתי נזהר לקנות מוצר שיש סיכוי שאצטרך עליו אחריות ממקום שלא מכבד את הלקוחות שלו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.