ביזיון בסניף דואר אזורי, מה אפשר לעשות ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביזיון בסניף דואר אזורי, מה אפשר לעשות ?


Kirma

Recommended Posts

טוב אז ככה

כבר שנים שאני סובל מהחרא שירות של דואר ישראל באזור שאני גר בוא (מבשרת ציון, סניף מעוז ציון)

הודעות לא מגיעות

התראות על קבלת דואר רשום לא מגיעות \ מגיעות באיחור מטורף

היום זה הגיע כבר לפגוע לי בכיס ישירות

ועל זה אני זועם ורוצה לדעת מה אפשר לעשות בנידון

אני גם מתכוון להתקשר לדואר ישראל ולדרוש מהם החזרים כספיים על הנזק שנגרם לי

הסיפור בקצרה:

הזמנתי בחודש חמישי פריט מ שלא הגיע

אחרי התכתבויות ארוכות עם המוכר, המוצר היום הגיע חזרה למוכר

מחיר המוצר: 10 דולר

מחיר המשלוח: 20 דולר

המוכר מסכים (ובצדק) לתת לי החזר של 10 דולר בלבד ללא עלות המשלוח

ובנוסף מספק מספר שהמוצר כן נשלח אליי

בקיצור, סניף הדואר לא עדכן אותי לגבי המוצר

שדרך אגב, חיכיתי לו בנרות !!!

והמוצר כמובן חזר לארה"ב חזרה לשולח

פשוט חוצפה של דואר פאקינ** ישראל

מה אפשר לעשות כדי לקבל חזרה את הכסף שנגנב ממני ולמנוע שהדבר לא יקרה בעתיד ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא סוד שהדואר בישראל הוא מהגרועים שקיימים!

מוצרים שאני מזמין מסין וצריכים לעבור מערים נידחות לבייג'ינג, ורק משם לצאת, יוצאים תוך שבוע מהמדינה.

רק שכאן הם מחכים בדואר בין 10 ל-15 (!) ימים עד שזה מגיע לסניף האזורי שלך, ואז עוד 3 ימים עד ששמים לך פתק בתיבה.

מזל שיש מספרי מעקב.

אגב אם אתה לא מקבל מספרי מעקב תדאג לבדוק אחרי תקופת זמן מסוימת (תלוי בזמן המשלוח המוערך) בסניף אם יש לך חבילה.

כמובן שזה לא פתרון והעצלנים עדיין לא עושים את העבודה שלהם, אבל לפחות תחסוך לך הרבה עצבים וכאב ראש.

לגבי הסחורה שכבר חזרה לארה"ב והעיקובים בדואר רשום וכו', הדבר היחידי שאני יכול להציע לך זה להגיע איתם להסדר על פיצוי.

תעמוד על שלך ואם הם פשוט מסרבים לדבר איתך ויש לך זמן וכוח מנטלי לסחבת משפטית - תתבע אותם.

תראה אם יש מקום לתלונות הציבור באתר שלהם ותמשיך משם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

על טעויות משלמים? חכה שהמוצר שלך יעבור את תקרת המכס בדולר אחד ותצטרך לשלם מכס ולמעט המכס תשלם עוד כ-200-300 ש"ח עמלות לDHL

לעבוד עם חברות כאלה זה בין הדברים היותר מטומטמים שאפשר לעשות אז אם יש לך מן רף פרטי של דברים מטומטמים להספיק בחיים האלה, אתה בכיוון הנכון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר מזמן עברתי לעבוד רק עם DHL\UPS.

זו גם דרך. לשלם מראש פי שלושה כדי לא להפסיד פעם ב... :)

מצד שני, אולי באמת במקומות שבהם השירות מזעזע כמו אצל פותח הדיון זה הגיוני. טרם נתקלתי בכזו בעייתיות במקומות שבהם גרתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאני מזמין הרבה דברים, על בסיס יומי, חלקם באלפי דולרים, את הסיכון עם דואר אני לא לוקח.

ועד כה חוץ מתשלום הבסיס ל DHL עדין לא שילמתי שום דבר מעבר.

לפי מה שהבנתי הם פותחים רק חבילות אחרי נפח ומשקל מסויים, חבילות קטנות וקלות תמיד עוברות בלי בעיות.

מגיע עד הדלת של הבית ב4 ימי עסקים מהחור הכי נידח בסין. ושקט נפשי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

bigtools

אלא אם כן יש לך איזשהי הוראת קבע איתם ואתה לא עוקב אחרי כמה שמורידים לך אבל יש עמלות של החברות והן גלויות לעיני כל, אין סיבה שדווקא לך מכל האנשים לא יורידו.

בנוסף שברגע שחבילה עוברת במכס הם לא משחררים אותה עד שאתה לא מעביר את הכסף לכן ארבע ימי עסקים זה רק אם אתה סוגר מראש את התשלום.

אמרת שחלק מ החבילות הן באלפי דולרים אז אתה משלם כפליים כי כזכור לי המשלוח הבסיסי של DHL מבטח עד סכום מסוים ולטעמי אתה עובר אותו, אם אינני טועה הם מבטחים עד אלף דולר למשלוח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.dhl.co.il/content/il/he/express/tracking.shtml?brand=DHL&AWB=4701378835%0D%0A

הנה המעקב אחרי החבילה, לא אמרתי ל DHL כמה זה שווה, אני לא חושב שזה מעניין אותם בכלל. הגיע ממש מהר.

אני יודע בדיוק על מה אני משלם ועם מי אני עובד. זה עסקי, אני לא קונה קישקושים מדיל אקסטרים בשני דולר.

אני יכול לשלוף לך עוד עשרות כאלה, מגיע מהר בלי שום תוספת במחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב, אני ניסיתי להתלונן נגדם במועצה לצרכנות. הם אמרו לי שכיוון שהמוצר מגיע מסין, אין להם מה לעשות, אפילו אמרתי לו שזה לא הגיוני שיש 5 עמדות של שירות ורק אחת פעילה כל היום(וגם זה בקושי), הוא נפנף אותי ואמר לי שאם יש לי בעיה אני יכול לפנות לפניות הציבור שלהם...

דווקא מהמועצה ציפיתי ליותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדואר יושבים פקידים (פקידות בדרכ) שהתפקיד שלהם הוא טכני.

מי שאשם בכל מה שקשור לחבילות שלא מגיעות ליעדן או מתעכבות זה מחלקת המיון של הדואר.

ולנו האזרחים אין כל גישה למחלקה הזו. לעיתים גם לדוור יש חלק.

המועצה לצרכנות זו בדיחה די גרועה, הם קיימים בכדי לשלם משכורות לבכיריה.

תלונה לרשות הדואר- מדור תלונות שווה כקליפת השום אם אין לכם מספר חבילה.

כדאי לשלם עוד כמה דולרים כדי לקבל חבילה בדואר רשום עם מספר חבילה ע"מ שאפשר יהיה לעקוב.

הברירה האחרונה היא כמובן דואר מהיר- שילוח בינלאומי אבל מומלץ רק בחבילות יקרות ערך.

ממליץ גם להתרחק מדואר מהיר דרך EMS - בכל מצב הם יבקשו כסף (מיסים בלה בלה בלה ואין עם מי לדבר)

באופן כללי, לא כדאי להזמין מחו"ל/איביי מוצרים שניתן להזמין בארץ במחירים קצת יותר גבוהים.

אם אתם לקוחות עסקיים זה סרט אחר לגמרי, משלוח מהיר UPS/DHL שווה את התוספת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...