חוויה מאוד לא נעימה ב- skypc - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויה מאוד לא נעימה ב- skypc


Pavius

Recommended Posts

ארוך, כל החבר'ה עם ה- ADD לעבור הלאה. אזהרה צרכנית לפניכם.

לפני כשבועיים חבר רכב בסקאיי פי סי מחשב HTPC. כל עניין ההזמנה הלך חלק, החבר'ה שם הגדילו ראש והציעו לו להחליף צורב שמתאים לפנל המארז אותו רכש. שנינו עוסקים במחשבים המון שנים אבל עדיין העדיף שאת ההרכבה והבדיקה יעשו אנשי המעבדה ועל כך שילם תוספת. משהורכב ונבדק המחשב נקרא לאסוף אותו.

באותו היום הגיע הביתה, שם XP שברשותו, החל להתקין ונתקל במסך כחול. ממש לא כיף. קרא על זה קצת באינטרנט והגיע לכדי מסקנה שמשהו בהגדרות הביוס של ה- storage controller לא תקין. נכנס, ראה שהוא במצב AHCI ושינה (משום מה) ל- RAID. הבעיה לא נפתרה כמובן. צלצל לחנות ושאל אותם לעצתם - הם אמרו לו שזו כנראה בעיית חומרה ושעליו להחזיר את המחשב. לזכותם יאמר שבמצב כזה הם משלמים על שליח שיבוא לקחת ולהחזיר אבל החבר רצה את המחשב באותו היום אז נסענו יחדיו לחנות בראשון (אני למדתי על התקלה רק בבוקר ולא נכנסתי לפרטים, רק ידעתי שהתקנה של XP קורסת עם מסך כחול בעת טעינת דרייברים).

הגענו למעבדה ומהר מאוד הבחור מהמעבדה ראה שההגדרות במצב RAID. החבר הסביר שהוא שינה את זה אחרי שהייתה בעיה ושהמצב המקורי היה AHCI. הבחור טען שאין סיכוי שהמחשב יצא מהמעבדה מקונפג ל- AHCI והמשיך בעבודתו. כשחזרנו מהאוכל (סה"כ מרוצים כי אומנם המחשב הגיע אל החבר מקונפג בצורה עקומה אבל לפחות הכל מסתדר עכשיו) ישבנו מול איש המכירות דניאל (כזכור לי). הוא הסביר לנו בתקיפות שהבעיה הייתה שאנחנו שינינו את ההגדרות בביוס ל- RAID ובגלל זה הבעיה. פה כבר כעסנו. לא באנו בטענה לפיצוי או משהו כזה, למה להאשים סתם? למה שהחבר יגיע הביתה וישר יכנס לביוס לשנות דברים? אליו הגיע איש המעבדה והחל לטעון ששנינו לא מבינים במחשבים ("אם אתם מבינים במחשבים למה אתם פה?"). הכל בצורה מתנשאת ומגעילה. ככה לא מדברים ללקוחות והטונים החלו לעלות.

מנהל החנות ניב נכנס לדיון והסתנכרן. כעבור דקה גם ממנו שמעתי שאני לא מבין כלום במחשבים ומערכות הפעלה. ישבתי שם מחייך מהאירוניה שרק לפני כמה ימים סיימתי לכתוב מערכת הפעלה מולטי ת'רדד למעבדי לבד ופה יושב מנהל חנות וצועק עלי שאני לא מבין כלום במחשבים. הטענה שלי הייתה שאפשר להתקין כאשר אתה מקונפג לעבוד עם AHCI (הוויקי על AHCI מאשר זאת) ושכנראה הטכנאי שבדק את המחשב (בהנחה שאכן בדקו את המחשב) התקין בעזרת התקנת שיש עליה דרייבים התומכים ב- AHCI בעוד שהחבר שלי התקין עם התקנה רגילה. הטענה שלי נופנפה על ידי כולם והם אמרו שאני לא מבין כלום. בסופו של דבר עניינים נרגעו, ניב התנצל בצורה מעורפלת והציע לבדוק את המחשב עם ההתקנה של חבר שלי.

בכל מקרה, אין לי טענות טכניות אליהם. אולי הם באמת בדקו את המחשב עם שכזה ואולי לא. הבעיה שלי זה עם הגישה המגעילה, המתנשאת והמצטדקת שלהם ללקוחות. לא מדברים בשום אופן בצורה כזאת ללקוח. לרשימה השחורה שלי הם נכנסו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שלום לכם

אני חייב להגיב לדברים שנאמרים שניראים לי מאוד מוזרים ולספר על חוויה מאוד שונה ממה שקראתי פה.

לפני כחצי שנה רכשתי מחשב בסקאי פי מחשב בסדר גודל של 6500 ש"ח קיבלתי את המחשב כעבור שבוע ונדהמתי לגלות את המקצועיות בהרכבה אבל זה לא העניי,. כעבור שבועיים התגלו כתמים במסך ונימצא שיש בעיה בכרטיסי מסך ניגשתי אליהם מייד והוחלף לי כרטיס מסך במקום ללא חיוב או עלות כמובן שזה מראה מאוד על שרות מקצועי ואחראי. אבל גם פה לא נגמר העיניין כעבור חצי שנה בדיוק חזרה התקלה שוב ובאתי בדרישה שאולי המחשב כולו לא תקין נאמר לי בפרוש שזה תופעה ידוע עם סדרה ראשונה של כרטיסי מסך של חברת BFG בסדרה 8800 512. שאלו אם אני מעוניין להחליף לסדרה אחרת והסכמתי אבל לא ההיתי רגוע שאולי כל המחשב לא תקין. דווקה המנהל ניב שהושמץ פה הציע להחליף לי למחשב חדש בגלל שלא ההיתי רגוע כולל לחברה אחרת של כרטיס המסך בלי חיוב למרות שזה כעבור חצי שנה והוא לא רוצה שאני יצא מאוכזב. מה שיש לי להגיד בשתי הפעמים קיבלתי שרות ברמה גבוהה עם יחס מעולה דבר שאני לא ראיתי חברה בארץ ברמה של השרות שלהם וחברה שמחליפה למחשב חדש כעבור חצי שנה למרות שהמחשב היה תקין והיתה בעיה בסידרה של BFG. בנוסף קיבלתי מהם של המעבד ב 40% נוספים כפיצוי לא שזה באמת משנה לי אבל עצם זה שיצאתי עם מחשב חדש כרטיס מסך חדש המהרת המעבד בחינם והכל תוך יומים אני לא חושב שמקבלים שרות כזה. בנוסף ראיתי במעבדה איך כל מחשב נבדק שם ואיזה מערכות יוצאות משם שזה מדהים. אז יכול להיות פה ושם תקלה אבל לא יכול להיות להשמיץ אותם על בעיה שהיא לא שלהם ובעצם שהם גם פתרו אותה מידית. אני ממליץ עליהם בחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל המפקפים אני כמעט כל יום באתר הזה אוהב לקרוא ולתחדש אני אף פעם לא ההיתי חבר כי אני לא ממוחה ואין לי הרבה מה להוסיף אבל הפריע לי לקרוא את מה שכתוב בגלל שאני לא מבין גדול אבל היה חשוב לי להגיב על חווית הקניה שלי. מי שלא מאמין אני יכול להראות לכם חשבונית קניה שלי ולהראות לכם שבאמת קניתי שם מחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואיך חשבונית תראה שאתה לא עובד או מכר של עובד שם?

וממש השמצה של חנות תגרום לבן אדם להרשם סתם ככה ולהגיב.

Pavius מה נסגר בסוף עם המחשב?

עובד או ביטלתם עסקה בגלל השירות הגרוע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל המפקפים אני כמעט כל יום באתר הזה אוהב לקרוא ולתחדש אני אף פעם לא ההיתי חבר כי אני לא ממוחה ואין לי הרבה מה להוסיף אבל הפריע לי לקרוא את מה שכתוב בגלל שאני לא מבין גדול אבל היה חשוב לי להגיב על חווית הקניה שלי. מי שלא מאמין אני יכול להראות לכם חשבונית קניה שלי ולהראות לכם שבאמת קניתי שם מחשב.

כן כן שמענו,

אז ישר שנכנסת התחלת לבקר חנויות.

זהירות, מושתל SKYPC לפניכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי היה תאקל איתם.

ממש מתייחסים מגעיל.

הזמנתי למחשב של אחי כרטיס X1650XT ובמקום זה הם שמו X1650 רגיל. ההבדל בחוזק של הכרטיסים דיי גדול.

אם לא הייתי עולה על זה שהמחשב אצלי ואפילו PES 2008 הוא בקושי מריץ, הייתי נדפק עם הכרטיס הזה בלי לדעת בכלל.

הלכתי אליהם ואמא שלי שאלה את המוכר (קראו לו ריין, רוסי כזה) "איך זה יכול לקרות שאנחנו מזמינים משו אחד ומקבלים משהו אחר, אתם לא בודקים?"

ישר הוא קפץ: "נכון אנחנו גנבים, עשינו את זה בכוונה".

זה מה זה עצבן אותנו. כאילו אנחנו היינו לא בסדר ולא הם.

הובטח לנו שתוך גג יומים יגיע הכרטיס.

באנו אחרי יותר מיומיים, וכלום. אפילו לא התקשרו להודיע.

גם הגיע ניב, המנהל של החנות והוא הציע 8600GT שפחות טוב מה ואפילו מה X1650XT, ואמר שהוא הרבה יותר טוב וכדאי לי לקחת אותו.

קיצר חנות של ליצנים.

בסוף שילמנו 150 שקל יותר בשביל 8600GT.

היה לי גם קטע איתם לפני שנה בערך, קניתי כרטיס X800GTO.

היה לי עליו שנה אחריות.

אחרי כמה חודשים הכרטיס נשרף. אבא שלי התקשר אליהם.

ניב אמר שיהיה החזר כספי.

הלכנו אליהם אחרי איזה חודשיים מאז שהוא נשרף, סתם כי לא היה זמן וזה לא היה לחוץ יותר מדי, וזה עדיין בשנה של האחריות.

ניב בכלל לא זכר, וכשהזכרנו לו, הוא כעס שעבר הרבה זמן עד שהגענו. עכשיו, מה זה משנה?! הובטח החזר כספי, מה אכפת לך אם זה עכשיו או בעוד חודשיים?

בסוף עם קצת צעקות היה החזר כספי מלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

c_avi, נשמח לראות הוכחות מוצקות.

בקשר לסקי-פסי, מפרט שלם לא יצא לי לקנות שם.

אך לחבר טוב שלי שרכש שם מחשב הכולל סונטה 3, (בתקציב של 5K)

מכוון שהבנאדם חובב שקט, המליצו על המארז והוא קנה אותו,

אך, הצורב שהוא רצה לא היה במלאי. ולכן,

התפשר על צורב של Lite-On בהמלצה של אחד מאנשים שם.

בשבוע הראשון, הוא היה מאד מרוצה מהמארז.

אך, כשניסה להכניס דיסק לצורב, יתברר שהצורב עושה רעש נוראי.

היתי אצלו, וזה באמת בלתי נסבל, אפילו לאחד כמוני שלא חובב שקט.

הנחנו שנינו שהצורב שלו תקול, ולכן נגרם הרעש.

הוא הגיע עד אליהם, ושם נאמר לו שזאת לא בעיה, וכל הצורבים מאותו דגם

עושים את הרעש הזה. ולכן הם לא מוכנים להחליף לו.

הוא יצא מאד מאוכזב, הוציא את הצורב, וקנה צורב אחר, במקום אחר.

עכשיו הצורב סתם שוכב אצלו בחדר.

הרושם האישי שלי: חוסר מקצועיות בעליל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברוב החנויות בארץ אם תעשה שינויים כאלה יכול להיות שיאשימו אותך, יכול להיות שהחנות פספסה אבל ברגע שזה לא עבד הוא היה צריך לפנות אליהם לפני שביצע שינויים, במיוחד אם המשלוח חינם (לחץ יכול לגרור אנשים למצבים לא נעימים).

משום מה יש לי הרגשה שגם אתם דיברתם בצורה מתנשאת ("ישבתי שם מחייך מהאירוניה שרק לפני כמה ימים סיימתי לכתוב מערכת הפעלה מולטי ת'רדד למעבדי לבד").

חוץ מזה אם אתה באמת כל כך מבין במחשבים הייתה יכול לשנות את הגדרות הביוס לראות מה הבעיה ולפנות אל החנות אם בעיה מדוייקת, היה חוסר הרבה בעיות ואת כל דיון המבין לא מבין.

לזה שמעלי, בפעם הבאה תבדקו ידוע שהצורבים שך LITE ON לא שקטים במיוחד, במקרה שהמוצר תקין החנות לא חייבת להחליף מוצר תקין, אתה צריך לזכור שברגע שהמוצר נפתח אין להם כל כך מה לעשות איתו. אם אתם רוצים להגיב על חנות תבאו עם דברים יותר רציניים מלא החליפו לי מוצר תקין :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לך שהם ניסו כל רכיב שיש להם וראו מה רמת הרעש שלו?

שאדם מבקש מחשב שקט, אז המוכרים מביאים דגש לקירור,ספק,מארז, ולפעמים גם HD, אבל צורב? מאיפה להם לדעת?

ואחרי שהוא פתח והשתמש עם הצורב, מה אתה רוצה שהם יעשו איתו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...