KSP - בקשר לתביעה [למי שזוכר] - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP - בקשר לתביעה [למי שזוכר]


MaorSwan

Recommended Posts

  • תגובות 56
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לא אכנס אתך ל1v1 פה בפומבי, ממש לא עניין שלי (ודוגרי זה בכלל לא מעניין לי את העכוז כל הסיפור שהנפצת פה)

אבל אתה יודע טוב מאוד שמ10 בבוקר ועד לפחות 6 בערב הטלפון שלך היה במצב "המספר איננו מחובר"

(או שהשארת מספר טלפון לא נכון או שאתה סתם מנסה להכפיש בשביל לזכות בעוד קצת אהדה)

ד"א סתם שתדע, הסיבה היחידה שהכנסתי את האף למקרה הזה כי השירות ביקשו ממני לבקש ממך מספר טלפון שבו אתה עונה או כתובת אי-מייל כי כבר יומיים לא מצליחים להשיג אותך. (הם מצידם יודעים שכתבת פה מגילת אסתר, ובין היתר יודעים שאני תקוע פה, אז ביקשו ליצור איתך קשר. לא, זו לא עוד קונספירציה בגלל שאני עובד בKSP אל תתחילו עם זה עוד פעם)

ואיזה אינטרס יש לי לשקר בדיוק? הפלאפון שלי דלוק 24/7 וכל מי שצריך מתקשר אליי, מעבר לזה למה שלא אענה להם אם אני רוצה את הפלאפון שלי בחזרה?! אתה חושב שאני ניהנה להיות תקוע עם הנוקיה המסכן הזה שדפקו אותי איתו? שלא נדבר על זה שפניתי בעצמי לשירות הלקוחות והם טענו שאין להם תשובה בכלל מהמעבדה ושכשתהיה להם הם יצרו איתי קשר, אז אני אסנן אותם? תגיד להם שינסו להתקשר אליי מסלולארי ולא נייח, אולי זה יפתור את הבעיה. אני לקוח של וזה ידוע שמנייח יש בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דניס עדיין לא הבין דבר אחד לדעתי, לכן ממשיך להגיב פה ולא עזב את המקום ושכח ממנו כמו מסיוט מבאס כפי שעשו עובדי חברות רבים בעבר.

מי שבאמת מחפש פתרון - יפנה במייל לשירות הלקוחות, יתקשר, יציק ואפילו יכתוב בעמודי הפייסבוק שלהן.

מי שמפרסם את השרשורים פה - לא מחפש פתרון, אלא תשומת לב, אהדה ואקשן.

ואתה/אתם (אם יש פה עובדים נוספים מביניכם) נותנים להם בדיוק את זה.

לא נמאס לכם עדיין לרקוד לחליליהם של הטרולים הללו..? :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האחד לא סותר את השני. כשלי יש בעיה עם שירות הלקוחות של חברה מסויימת, אני פועל מול שירות הלקוחות של החברה (או מול הסניף בו יש לי בעיה) בשביל לפתור את הבעיה הנקודתית שלי, אבל זה ממש לא מונע ממני גם לפרסם את הסיפור ברבים בשביל שאנשים ידעו עם מי יש להם עסק. אני מניח שאתה מסוג האנשים שעשויים כמעט ליפול לבור מסוכן ובלתי מסומן במקום הומה אדם, להגיד לעצמכם "תודה לאל שלא נפלתי" ולהמשיך הלאה בלי לעשות את המינימום האפשרי כדי לסמן את הבור\להזהיר מפניו\להודיע למוקד העירוני בשביל שיתקנו.

אה, ועוד דבר קטן: הצעת לכתוב בעמוד הפייסבוק של החברה - רק חבל שKSP ספציפית דואגים למחוק מיידית כל כיתוב שכזה על הקיר שלהם, וגם לחסום את הכותב.

נ.ב. טרול אחותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נ.ב. טרול אחותך.

hemad2.jpg

לעניינינו, ויק, אם להשתמש באנלוגיה שלך - הרי שמה שאתה, הבחור שפתח את השרשור הזה ועוד כמה עושים זה בעצם

ליפול לבור וביום למחרת להתחיל לפרסם דברי גנאי כנגד העירייה ואיכות השירות שהיא מספקת לתושביה בעיתון המקומי.

כן, זה משהו שכנראה לא הייתי עושה אם הייתי נופל לבור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בדיוק. מה שהוא עושה זה ליפול לבור, להתקשר לעיריה שיתקנו, ואחרי שבעירייה מנפנפים אותו ולא סוגרים את הבור - אז הוא מתחיל לפרסם דברי גנאי.

אין בכם שום דבר פסול לכשעצמו. כל עוד מדובר בפרסומים ענייניים, מידתיים ובהתאם לחוק (וויק יודע את החוק היטב - סמוך עליו). הבעיה מתחילה כשמצטרפים כל מיני ילדים משועממים שחושבים שהם יודעים משהו על החוק ועל איך דברים מנתהלים (אבל בת'כלס לא יודעים כלום) ומתחילים לצאת בשצף קצף. זה מה שהורג את השרשורים האלה בדרך-כלל.

הטיעון היחיד שלי נגד ויק בשרשור שלו היה שעל אף שהחוק לצידו, זה נאיבי מידי לצאת נגד החנות, כשהבעיה היא בכלל אצל היבואנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית קניתי כמה דברים מKSP ואין לי תלונות מיוחדות.

אני מכיר מישהו שקנה מהם והכבל נקרע לו פעמיים והם תיקנו לו ואחרי זה אפילו החזירו לו את הכסף. הוא מפגר , הוא קרע את הכבל ואחרי זה התלונן ל KSP

ואומנם אני לא עובד KSP , אבל יש לי עניין כספי שהרשת הזאת תמשיך לעבוד.

הם יוצרים תחרות בשוק בארץ , שיש לך רק 2 רשתות מחשבים גדולות.

יש להם מלאי לעומת חנויות אחרות ואפילו אייבורי שלפעמים אין להם אפילו במלאי.

אני לא יודע מה קרה ומי אשם , אבל אם מגיעים למצב שמזמינים לו משטרה , אז אני חושב שהבנאדם צריך להרגע , לקחת איזה כדור ריטלין ולחכות שיחזירו לו טלפון תקין בתוך הזמן הקבוע בחוק , הרי בשביל זה יש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית קניתי כמה דברים מKSP ואין לי תלונות מיוחדות.

אני מכיר מישהו שקנה מהם והכבל נקרע לו פעמיים והם תיקנו לו ואחרי זה אפילו החזירו לו את הכסף. הוא מפגר , הוא קרע את הכבל ואחרי זה התלונן ל KSP

ואומנם אני לא עובד KSP , אבל יש לי עניין כספי שהרשת הזאת תמשיך לעבוד.

הם יוצרים תחרות בשוק בארץ , שיש לך רק 2 רשתות מחשבים גדולות.

יש להם מלאי לעומת חנויות אחרות ואפילו אייבורי שלפעמים אין להם אפילו במלאי.

אני לא יודע מה קרה ומי אשם , אבל אם מגיעים למצב שמזמינים לו משטרה , אז אני חושב שהבנאדם צריך להרגע , לקחת איזה כדור ריטלין ולחכות שיחזירו לו טלפון תקין בתוך הזמן הקבוע בחוק , הרי בשביל זה יש אחריות.

המשטרה הייתה עוד לפני שהפלאפון היה בתיקון, זה היה כשדרשתי שיבטלו את העסקה כי הביאו לי פלאפון פגום והם לא הסכימו ואמרו לי "מצידי תעמוד פה עד מחר, זה לא יעזור לך" ואז הזמינו לי על הסגת גבול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשיש שתי רשתות בלבד זו לא תחרות - זה דואפול. הייתי מאוד שמח לראות חנויות נוספות עולות ומצליחות (כן, גם כאלה שאינן מצטיינות בשירות), ולו בשביל שתהיה תחרות. כמה חנויות בישראל אתם מכירים שבשביל לקנות בהן צריך להמתין בתור לעיתים חצי שעה (פרט לסופרמרקטים, כמובן), ואז הבנאדם שמטפל בתור אומר לכם שאתם בכלל בתור הלא נכון ושולח אותכם לתור אחר - גם אם הייתם בתור הנכון, תצטרכו לעמוד בעוד תור, כי העמדה בה משלמים לא מטפלת בהנפקת הציוד הנרכש, ואילו הבחור בעמדה שכן מטפלת בזה עסוק במקביל בטיפול בתקלות טכניות? זה לא מצב שאמור לקרות. שמתנהלת בצורה כזו לא אמורה לשרוד בתחרות, ואם היא שורדת סימן שאין תחרות.

לעניין הנידון, אני כלל לא בטוח שזכותם של החנות\יבואן (להבנתי הם אותו הגוף במקרה הזה) לקבל 14 יום עבודה לטיפול בתקלה, שכן כלל לא בטוח שמדובר ב"תקלה" מבחינת החוק. "תקלה" - קרי, מוצר שנקנה לפנה זמן מה, היה תקין בעת רכישתו, וחדל לתפקד באופן מניח את הדעת זמן כלשהו אח"כ. כשמדובר במוצר חדש שהיה תקול מלכתחילה כמו במקרה הנידון, מדובר בפער בין מה שהובטח לקונה במעמד הקניה (=מוצר תקין) לבין מה שהוא קיבל בפועל. במקרה כזה, להבנתי, זכותו של הלקוח לדרוש מוצר חדש ותקין במסגרת זמני האספקה של מוצרים חדשים (ולא שבועיים-שלוש), או את החזר כספו אם אין באפשרות החנות לספק את המוצר בפרק זמן כאמור.

ורק נקודה אחת לגבי מלאי - יצא לי להתקל אישית במקרה בו אדם קנה רכיב בKSP (זכרונות, דווקא), לאחר שהמוכר אמר לו שהם במלאי (הלקוח התעקש לבדוק כי הוא לא התכוון לחכות, הוא רצה לקנות ולקחת), ובדלפק קבלת המוצרים התברר שנפלה טעות והם לא. טעויות, כמובן, קורות, אלא שבאותו מקרה המוכרים סירבו בתחילה לבטל את המכירה, ולאחר מכן ניסו לתת לאותו לקוח זיכוי במקום החזר כספי. בכל חנות אחרת, מעמד התשלום אינו בהכרח נפרד ממעמד קבלת המוצר, ואפשר להמנע מלכתחילה מהמצב המתואר, כך שניהול המלאי המקוון של KSP הוא אליה וקוץ בה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...