KSP - בקשר לתביעה [למי שזוכר] - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP - בקשר לתביעה [למי שזוכר]


MaorSwan

Recommended Posts

  • תגובות 56
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אז תפתח עסק למכירת טלפונים, כל מי שישלם לך כסף (ולא באמת משנה אם זה 200שח או 3000שח) ויגיע אליך עם תקלת תוכנה אחרי יומיים וירצה "מכשיר חדש על המקום מייד ועכשיו" אתה תתן לו, כי זה "מה שצריך לעשות כדי לרצות לקוח".

נראה כמה ימים תשרוד בשוק.

יש מקרים אפשר להוציא את הלקוח מרוצה, לפנים משורת הדין.

מה שאתה דורש שKSP יעשו זה להוריד את המכנסיים ולעמוד על ארבע. על-מה-ולמה?

ועוד אחרי זה לתבוע את הספקים שלהם? אתה חי בסרט חבל על הזמן..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה על מה ולמה

הבנדם שילם לכם 3000 שקל וכבר 14 יום אין לו מכשיר !

את מי זה מעניין הפוליטיקות שלכם, ואת מי זה מעניין ההפסדים שלכם וכמה זמן תשרדו.

אותנו מעניין שירות שירות שירות

נתתם מכשיר ? שיהיה תקין

לא תקין ? בעיה שלכם תחליפו מיד.

מה אכפת לנו בכלל הצרכנים מההפסדים \ רווחים שלך .

לנו אכפת שתעמוד במילה שלך בתור מוכר, שאנחנו משלמים כסף על מוצר באריזה, שנפתח אותה הוא יהיה תקין וחדש, כמו הכסף שהכנסנו לך לקופה.

מצידי שיפשטו רגל, העיקר נקבל מה שמגיע לנו.

תפסיקו לעבוד עם ספקים שנותנים מוצרים דפוקים, לא תגיעו למצב הזה. ושוב, זו בעיה שלכם.

בכלל, זו פאשלה כפולה שלכם

1) קניתם מוצרים ממקום לא טוב

2) לא הפעלתם נוהל של בדיקת המוצר מול הלקוח בעמדת המכירה, בידיעה שחלק מהמוצרים פגומים (בעצמך אמרת באשכולות שלפעמים זה קורה).

ואתם עוד נותנים לו לחכות 14 יום ? חחח

ואו ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

amitr, אתה מדבר כמו אידיוט קשקשן או אינפנטיל בכיין. אם עברת את גיל 14 - אבוי למערכת החינוך שלנו. :)

אם התחלת בניתוחים אישיים, אז לפי התגובה שלך, אתה בטח אחד כזה שבכל דיון ומצב, מנסה לשחק אותה הכי חכם שאפשר, ומבקר בשליליות מתנשאת כל דעה שלא נראית לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד בתגובה הרביעית אמרתי שהוא לא ספר טוב את הימים :nixweiss:

באמת שאני לא מבין מאיפה הגיעו כל הילדים האלה, החופש הגדול נגמר...

תצאו מהסרט שלכם, KSP עובדים בדיוק כמו כל חנות אחרת שמוכרת מכשירים סלולריים!!! המכשיר מגיע ועובר למעבדה, אין חובה למתן מחשיב חלופי (אין גם חנות שעושה את זה) והתיקון הוא 14 ימי עבודה!

KSP מביאים את המכשירים מאותם מקומות שמגיעים המכשירים בחנויות אחרות, הם לא המציאו מקום חדש :screwy: יש דבר כזה שנקרא DOA, לכל מוצר יש אחוזים מסויימים של יחידות פגומות שמגיעות לידי הקונים, אם אפשר לתקן את המוצר מתקנים, אם לא מחליפים. ככה העולם עובד :nixweiss:

לא מבין מה נפלתם על הנציג של KSP זה ידוע שהוא עובד שם בגלל זה הוא בעל עניין וכתוב "עובד KSP מחשבים" מתחת לכינוי שלו :screwy: זה שבחתימה הוא מגן על החברה ומציין שהודעותיו הן דעותיו בלבד ולא הודעות רישמיות מהחברה זה זכותו המלאה. הוא העביר מידע בקשר לנושא המדובר בהתאם למה שהעבירו לו מ KSP, אני בטוח ב 99% שהא בכלל לא שמע על הסיפור הזה לפני שהוא פורסם בפורום.

הרמה של הפורום הזה גבוהה מידי בשבילכם, לכו ל FXP ותחזרו עוד כמה שנים :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תפתח עסק למכירת טלפונים, כל מי שישלם לך כסף (ולא באמת משנה אם זה 200שח או 3000שח) ויגיע אליך עם תקלת תוכנה אחרי יומיים וירצה "מכשיר חדש על המקום מייד ועכשיו" אתה תתן לו, כי זה "מה שצריך לעשות כדי לרצות לקוח".

נראה כמה ימים תשרוד בשוק.

יש מקרים אפשר להוציא את הלקוח מרוצה, לפנים משורת הדין.

מה שאתה דורש שKSP יעשו זה להוריד את המכנסיים ולעמוד על ארבע. על-מה-ולמה?

ועוד אחרי זה לתבוע את הספקים שלהם? אתה חי בסרט חבל על הזמן..

דבר ראשון : תחליט אם אתה הדובר של הרשת הנכבדה ksp או לא - אי אפשר לרקוד על שתי חתונות . ( לא שמעת ? הן מגלות ותובעות ממך מזונות כפולות )

דבר שני : כמה זמן לוקח לתקן תקלת תוכנה (לדבריך )

דבר שלישי : מנהלים בבקשה , תסדרו את הטופיק הנ"ל שלא יינעל - מעניין מה יקרה בסוף ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון : תחליט אם אתה הדובר של הרשת הנכבדה ksp או לא - אי אפשר לרקוד על שתי חתונות . ( לא שמעת ? הן מגלות ותובעות ממך מזונות כפולות )

הוא לא הדובר שלהם ולא נציג שלהם, תעזבו אותו כבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את המכשיר מסרת לתיקון ב10 לחודש (ככה אתה אמרת), עברו 13 ימים קלנדריים ומתוכם 9 ימי עבודה, אם לדייק.

מעבר לזה ניסו להתקשר אליך גם מהשירות וגם מהמעבדה היום ואתמול ללא מענה.

נ.ב.

מכשירים מגיעים מספקים שונים ומשונים, לא פעם אני רואה מכשירים עם ROM של verizon/t-mobile/orange-uk.

אל תחשוב שהמכשיר שלך היה משומש/פרוץ/מוחזר/משומש או משהו כזה, כי זה פשוט לא נכון.

(עובדה: כמו שלא מוכנים לקבל ממך מכשיר משומש בחזרה, ככה גם מאנשים אחרים.)

בכל מקרה, אין לי דבר עם המקרה שלך, סתם התעניינתי בפרטים, תשאירו את הקלשונים בארון.

סליחה? אף אחד לא ניסה ליצור איתי קשר, אין לי שום שיחות שלא נענו אז אל תשקר. מעבר לזה, כשהתקשרתי לשירות הלקוחות טענו שאין שום תגובה מהמעבדה ושאין להם מושג, אז איך פתאום "מנסים ליצור איתי קשר"? אתם פשוט חברה של שקרנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אכנס אתך ל1v1 פה בפומבי, ממש לא עניין שלי (ודוגרי זה בכלל לא מעניין לי את העכוז כל הסיפור שהנפצת פה)

אבל אתה יודע טוב מאוד שמ10 בבוקר ועד לפחות 6 בערב הטלפון שלך היה במצב "המספר איננו מחובר"

(או שהשארת מספר טלפון לא נכון או שאתה סתם מנסה להכפיש בשביל לזכות בעוד קצת אהדה)

ד"א סתם שתדע, הסיבה היחידה שהכנסתי את האף למקרה הזה כי השירות ביקשו ממני לבקש ממך מספר טלפון שבו אתה עונה או כתובת אי-מייל כי כבר יומיים לא מצליחים להשיג אותך. (הם מצידם יודעים שכתבת פה מגילת אסתר, ובין היתר יודעים שאני תקוע פה, אז ביקשו ליצור איתך קשר. לא, זו לא עוד קונספירציה בגלל שאני עובד בKSP אל תתחילו עם זה עוד פעם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ אני במקומך הייתי פותח עוד ישבון שלא מסונף ל-KSP (נוצר פה דיסוננס מרגיז בין העובדה שאתה לא מייצג את KSP לבין זה שהם שולחים אותך כאן לבצע משימות שונות עבורם. אני בטוח שזה מעצבן אותך גם ::))

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה"דיסוננס" הזה מרגיז אותך ואולי עוד כמה נודניקים ומשועממים כאן.

דווקא ה"דובר" של KSP מדבר לעניין, אבל יש כאן כמה אנשים/ילדים שמשעמם להם וכתיבה של תגובות נגד KSP מספקת להם קצת אקשן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@דוד משה

המנהלים לא מטומטמים, כמו ש"עלו עלי" פעם ראשונה ככה יגלו גם את היוזר החדש.

(כמה כבר אנשים יש בפורום הזה שיגיבו בצורה חיובית על השטן KSP?)

ובכלל, מה זה משנה? אז אני "בעל עניין", מן הסתם בתגובות שלי יש לפחות איזה 1% של מגננה כלפי המעסיק שלי ו99% של הגיון בריא (שפשוט חסר פה לכמה אנשים שהולכים עם הראש בקיר בלי קשר לעובדות בשטח).

בא לפה פלוני אלמוני וצועק "זאב", מי יגן על היער? מי יגיד שבכלל היה מדובר בארנב?

הרי ברור לך שKSP לא ישימו פה נציג רשמי שיקבל משכורת רק בשביל להתגונן בפני ההתקפות שלכם, אז יש אותי.

יש לי קצת גישה למידע פנימי, וכשמישהו משתין על החברה בקשת של שקרים יש לי את האפשרות להגיד "רגע, אבל זה לא באמת מה שקרה, למה סתם?".

לאותה האמת שאני מציג כל בעל-שכל-ישר יכול להגיע לבד, לא צריך אותי בשביל זה.

ולכל השאר - אני רושם שחור על גבי לבן; לא כך היה.

(למי שמתקשה להבין את ההבדל ביני ל"בעל עניין"; תראו את שי מאייבורי שכל היום עסוק ב"לשרת" את אנשי HWZ, מפרסם פה את מספר הטלפון הנייד שלו ומבקש שתפנו אליו בכל בעיה. זה באמת מישהו שמשלמים לו כדי שיעבוד פה. {ובצדק, בחור זהב} אני? לא רוצה שתפנו אלי, לא מעניינות אותי הבעיות שלכם עם הרשת{אלא אם זה היה בסניף שלי} ומצידי לכו תשגעו את שירות הלקוחות. אני פה לא בזכות ולא בחסד של אף אחד, אז שמו לי תמונה ו-title של עובד KSP. זה לא שקר - אני עובד שם. מעבר לזה? לא מעניין אותי מי חושב עלי מה, באמת. ואני מקווה שזו הפעם האחרונה שאני צריך להסביר את זה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...