iwantdell פורסם 2015 במאי 12 Share פורסם 2015 במאי 12 לצערי זה בטח לא יעזור עד שיכנסו על הגופים הללו. נסה לגשת למנהל הסניף שלך ולשאול מה קורה (גם בטלפון). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
habahaba פורסם 2015 במאי 13 מחבר Share פורסם 2015 במאי 13 בעקבות יצירת קשר עם בכיר בבאג, נאמר לי בטלפון שהמסך הוחלף והטלפון אמור להשלח בחזרה לסניף שביקשתי.אעדכן כשאקבל אותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OvOnoob פורסם 2015 במאי 13 Share פורסם 2015 במאי 13 תדרוש איפוס של תקופת האחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OR2OOO פורסם 2015 במאי 13 Share פורסם 2015 במאי 13 הוא יכול לדרוש, אין סיכוי שיענה בחיוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
OvOnoob פורסם 2015 במאי 13 Share פורסם 2015 במאי 13 שידרוש בכל זאת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
habahaba פורסם 2015 במאי 20 מחבר Share פורסם 2015 במאי 20 עדכון:היום אספתי את המכשיר מהחנות והוא מתוקן והכל עובד.אז למה אני עדיין מאוכזב?ביקשתי שישלחו אותו לסניף ספציפי, אישרו לי את זה והמכשיר הגיע לסניף הלא נכון (אספתי אותו משם כי לא היה לי כח לחכות עוד שבועיים עד שהם ישלחו אותו לסניף שביקשתי).החליפו לי את המסך במקום להביא לי מכשיר חדש (להזכירתם, זה הגיע תקול).קיבלתי את המכשיר מהתיקון עם פייסבוק לא שלי מחובר בו, מה שאומר שמישהו התחבר לפייסבוק במכשיר שלי.המכשיר הגיע לאחר 11 ימי עסקים במקום ה- 10 שהובטחו (סה"כ עברו 15 ימים), וזה לאחר שעיברתי בכיר בבאג שהקדים את התיקון של המכשיר במעבדה ביומיים.אף אחד לא מוכן לתת לי פיצוי על השירות הגרוע מכל הגורמים שקיבלתי ועל האיחור בתיקון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2015 במאי 20 Share פורסם 2015 במאי 20 עיברת בכיר בבאג? אשתו יודעת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
habahaba פורסם 2015 במאי 20 מחבר Share פורסם 2015 במאי 20 מקווה שלא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.