פעם אחרונה שאני קונה משהו בKSP - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פעם אחרונה שאני קונה משהו בKSP


shubi_moto

Recommended Posts

כנראה החברה הזאת לא יודעת מה זה לקוח ומה זה אחריות.

אז אחרי שסוף סוף אני מגיע מהדרום הרחוק לאחד הסניפים להחליף את המקלדת שלי,

מה אומרים לי? שמוכנים להחליף לי אותה במקלדת משומשת אחרת שיש להם בחנות.

למה לעזאזל שאני לא יקבל מקלדת חדשה?

אני ממש לא מתכוון לגעת במקלדת שמישהו אחד השתמש בה.

פשוט ביזיון!

ומשחקים איתי ב"יו-יו" - לא מתאים לך? תתקשר לשירות לקוחות. אני מתקשר לשירות לקוחות הם שולחים אותי חזרה לסניף.

מעניין שבכל חנות אחרת שקניתי משהו והייתי צריך להחליף, היו מחליפים לי בחדש בלי לחשוב פעמיים.

יפה מאוד שKSP מרשה לעצמה להחליט מתי כן להחליף בחדש ומתי לא. ועוד במקלדת שבנאדם נוגע בה ולך תדע... גועל נפש!

חבל שקניתי אצלם. :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ארצה להגיב לפני שיתחיל פה ה"אמבוש על KSP ואייבורי"-אולי כדי לשמוע את נציג החברה לפני שיוצאים למסע ההכפשות וקביעת עובדות כמו "לא לקנות בKSP!@".

אם הפורום יתפוס תאוצה,אולי הנציגים של החנויות בפורום יוכלו לעזור להם/להבהיר את המצב/להתנצל (כמו שקרה לא מזמן עם RSM).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנציג יגיד לך שהם עוד באים לקראתי כי המקלדת שלי לא בדיוק בגדר של החלפה כיוון שהבעיה היא שהכפתורים מתקלפים וזה לא תופס באחריות(מי הם שיקבעו? הם מייקרוסופט ולא ידעתי?).

קניתי מקלדת ואחרי שבועיים הכפתורים הראו סימן שהם מתחילים להתקלף ועכשיו כבר 2 כפתורים מקולפים לגמרי ועוד כמה כפתורים בדרך אליהם וזה נראה זוועה והמקלדת פשוט חדשה. מדובר על Siderwinder X6.

נראה לי הטריק שלהם בקטע של האחריות זה 'תשאיר את המוצר התקול בחנות ונחליף לך אותו תוך מספר ימים'

ואז הם בעצם עושים טלפונים לשאר הסניפים לראות מה יש פתוח\משומש שעובד, שולחים אותו לסניף שבו הלכת לממש אחריות ומחליפים לך.

הם אומרים שאין דבר כזה להחליף בחדש ושזה לשיקולם בלבד. בטח רק אם אין מוצר פתוח אז יחליפו לחדש.

הזוי! אני אישית לא קונה שם יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשוד מאוד.

מיקרוסופט לא יחליפו מקלדת חדשה שההדפס על הכפתורים שלה מתקלף אחרי שבועיים ?

מי אחראי למחדל ?

היצרן ?

היבואן ?

החנות ?

הנציג ?

חשוד מאוד כל העניין הזה.

יכול להיות שמדובר ביבוא אישי של מקלדות באנגלית והדפסת עברית ע"י צד שלישי ?

אני כועס מאוד ואני רוצה לדעת על מי.

למה שכפתורים יתקלפו אחרי שבועיים ?

ולמה מי שאחראי למחדל לא לוקח אחריות ?

זאת לא מקלדת זולה.

הלקוח שילם מיטב כספו בשביל לקבל מוצר איכותי.

ואולי הלקוח הוא בכלל לא לקוח ?

אולי זה משתמש שנוצר במטרה להכפיש ?

ואולי הוא משתמש בקרם לחות לידיים שמכיל חומרים ממיסים ?

אני רוצה תשובות.

ואני רוצה שתשקלו את כל האפשרויות ותשמרו על ראש פתוח והתנהגות אחראית לפני שקופצים למסקנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותי לא אמור לעניין אם זה פאק בייצור או לא. אם זה בעיה של היבואן או של היצרן.

אני קניתי מחנות מחשבים מסויימת ומתפקידה לעשות את כל הברורים מול היבואן יצרן אחרי שהיא מחליפה קודם כל ללקוח, הרי אי אפשר לקנות ישירות מהיבואן או ישירות מהיצרן, נכון? יופי.

ולגבי מה שאמרת על ההדפס של העברית על המקלדת.

זה לא כמו כל מקלדת רגילה. כאן כל המקלדת שחורה והכפתורים מתחת בעצם שקופים כי יש תאורת לד אדומה מתחת שיוצרת אפקט תאורה על האות השקופה.

ואחרי שזה התקלף בעצם כל הכפתור שקוף ואין זכר לאותיות.

מעניין שאצל לוג'יטק בעיה קטנה בעכבר והם שלחו לי עכבר חדש תוך יומיים מהולנד בלי לבקש ממני לראות את העכבר או כל דבר אחר.

זאת חברה שצריך להעריץ בנוגע לאחריות!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנציג יגיד לך שהם עוד באים לקראתי כי המקלדת שלי לא בדיוק בגדר של החלפה כיוון שהבעיה היא שהכפתורים מתקלפים וזה לא תופס באחריות(מי הם שיקבעו? הם מייקרוסופט ולא ידעתי?).

קניתי מקלדת ואחרי שבועיים הכפתורים הראו סימן שהם מתחילים להתקלף ועכשיו כבר 2 כפתורים מקולפים לגמרי ועוד כמה כפתורים בדרך אליהם וזה נראה זוועה והמקלדת פשוט חדשה. מדובר על Siderwinder X6.

נראה לי הטריק שלהם בקטע של האחריות זה 'תשאיר את המוצר התקול בחנות ונחליף לך אותו תוך מספר ימים'

ואז הם בעצם עושים טלפונים לשאר הסניפים לראות מה יש פתוח\משומש שעובד, שולחים אותו לסניף שבו הלכת לממש אחריות ומחליפים לך.

הם אומרים שאין דבר כזה להחליף בחדש ושזה לשיקולם בלבד. בטח רק אם אין מוצר פתוח אז יחליפו לחדש.

הזוי! אני אישית לא קונה שם יותר.

תתקשר ל- MS ותגולל בפניהם את הסיפור, מעניין לשמוע את תגובתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלעד היקר,

לא יצא לי עוד להתעדכן בסיפור שלך עד הסוף ומה קרה היום עם שירות לקוחות, אבל אני כן חייב להגיב משהו אחד - עוד לא הבאת את המקלדת בכלל לסניף וכבר אתה מתלונן ובא בדרישות ?

אף אחד עוד לא ראה אצלנו את המקלדת עד כמה שידוע לי, לא איש מכירות לא טכנאי ולא שירות לקוחות עצמם.

אני הצעתי לך לשלוח את המקלדת אלינו בלי שום בעיה, נבדוק את העניין ואם יש מקום להחלפה היא תוחלף, אך בד"כ זה לא במקום ולוקח מספר ימים, משתנה ממקרה למקרה.

ההכפשה שלך פה היא ממש לא לעניין, במיוחד שאפילו לא הבאת את המוצר לאף אחד מהסניפים שלנו ועוד שום דבר לא קרה.

אגב אם אתה כבר רוצה לדבר עם מישהו על המקלדת הזאת, דבר עם היבואן, אמטל.

או שלחילופין תדאג להביא את המקלדת הזאת לאחת הסניפים שיבדקו בעצמם מה אפשר לעשות, ויעבירו אותה ל-RMA ומשם ליבואן שהוא יחליט אם זה החלפה או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי מחנות מחשבים מסויימת ומתפקידה לעשות את כל הברורים מול היבואן יצרן אחרי שהיא מחליפה קודם כל ללקוח, הרי אי אפשר לקנות ישירות מהיבואן או ישירות מהיצרן, נכון? יופי.

סלח לי אבל זה פשוט בולשיט טהור.

החנות ממש אבל ממש לא חייבת להחליף לך למוצר חדש באופן מיידי, וזכותה המלאה לשלוח את המוצר ליצרן/יבואן בזמן שאתה נשאר בינתיים בלי המוצר.

מה לעשות? הם לא חייבים לך כלום. כן, זה לא נעים. אז מה, החיים לא תמיד נעימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעשות? הם לא חייבים לך כלום. כן, זה לא נעים. אז מה, החיים לא תמיד נעימים.

חייבים אחריות בהתאם לתנאי האחריות, ואין לנו שום בעיה לכבד את האחריות הזאת. לפי מה שאני מבין יש פה מקשים שמתקלפים/נמחקים או משהו בסגנון? דבר כזה, אני אישית לא כל כך בטוח אם נופל בגדר האחריות שהיבואן עצמו נותן. ככה שהחלפה של מקלדת כזו ממש לא תיהיה במקום גם לא אצלי בסניף, שאני משתדל כמה שאפשר להחליף מהמלאי כשאפשרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, משתדל זה אחלה, ויש הרבה חנויות שמשתדלות ובדרך כלל גם מצליחות (אייבורי החליפו לי אל פסק במקום, באחד חדש מהמלאי).

זה לא משנה את העובדה שהם (אתם..) לא חייבים להחליף לו שום דבר במקום. כמו שאמרת, בהתאם לתנאי האחריות. תנאי האחריות קובעים ב-99.99999% מהמקרים - שמימוש האחריות הוא מול היבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...