חוויה מאוד לא נעימה ב- skypc - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויה מאוד לא נעימה ב- skypc


Pavius

Recommended Posts

חוץ מזה SKY הוסיפה לשירות שלה מספר דברים שלא קיימים בחנויות אחרות, במקרה שיש לך בעיה במחשב הם משלמשים על המשלוח, שירות שלפי מה שזכור לי לא קיים בחנויות אחרות. בנוסף כל המוצרים מיבואנים רישמיים ולפי מה שראיתי עד היום הם משקיעים הרבה בסידור של המארז ומבצעים OC יפה למי שמבקש.

אכן צריך לדבר איתם על השימוש בצורבי LITE IN בחשבי , שישנו את זה ל GSA-GH20N/L, הצורבים האלה מצויינים, זולים ושקטים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לתת לחנות להרכיב מחשב בלי מערכת הפעלה זו בעיה לא קטנה

ההרכבה זה החלק הפשוט שבו החנות מחברת חלקים עם ברגים וכבלים אבל היא לא יכולה לבדוק את התקינות שלהם!!

מי שמזמין מחשב עם הרכבה ויש לו מערכת הפעלה (חוקית כמובן) עדיף שיוסיף עוד משהו ויתן לחנות להתקין.

יש חנויות שמתקינות את מערכת הפעלה בלי Activation ככה שיש להם 30 יום של פעולה מלאה, את כל בדיקות התקינות על המערכת הפעלה ובסוף מפרמטים את הדיסק לפני מסירה ללקוח.

זה שירות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין קשר ל וזה באמת התנשאות

לא אמרתי להם דבר על כמה אני יודע ומה אני עושה (כשניב אמר\צעק עלי שאני לא יודע כלום במערכות הפעלה חבר שלי אמר שהרגע סיימתי לכתוב אחת. לזה ניב הגיב בזלזול "אתה כתבת ווינדוז?!"). שים לב שבשורה התחתונה הם טעו טכנית:

- המחשב הגיע לחבר שלי מקונפג לעבודה עם AHCI

- הם טוענים שהתקינו על המחשב כחלק מהבדיקה ושלא יתכן שהמחשב יצא מקונפג עם AHCI כי זה לא עובד

- אני טענתי שניתן להתקין כשהמחשב מקונפג ל- AHCI ושאם אכן הם התקינו עליו' date=' הם משתמשים בגרסה אחרת\מושתלת דרייברים. מסתבר שצדקתי לפי הוויקי

אז מה קרה פה? סה"כ המחשב הגיע לחבר שלי עם הגדרה של AHCI שלא מאפשרת התקנה של "סטנדרטי". נורא? ממש לא וגם לא באנו בטענות אליהם בעניין הזה. [b']כל הויכוח היה הצורה שהם דיברו אלינו מבלי שיצרנו פרובוקציה (התנהגות מגעילה\מתנשאת\דרישה לפיצוי). ישבנו אצל המוכר והוא הטיח בנו - אתם שיניתם את ההגדרות ובגלל זה זה לא עבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Pavius אני מסכים אתך על זה שהיו יכולים לנהוג בנימוס ולא להאשים אותך כלקוח שלהם

אבל דברים אחרים שמפורסמים על חנויות אחרות הרבה יותר גרועים

תראה אני תושב רעננה

לפני שקניתי מחשב מהם חיפשתי חנות שמצד אחד מספיק גדולה למכור רכיבים לא מינסטרים

ומצד אחד בלי בעיות אמינות

ופשוט לא מצאתי אחת כזאת באזור

כל ההמלצות של חברי האתר היו על חנויות רחוקות

וסקאי פי סי הייתה הכי קרובה פיזית מהמומלצות

ובגלל זה מה שאתה אומר לא נראה לי ביג די כזה

תבדוק מה כתבו על חנויות כמו איבורי וKSP

ותאמין לי הייתי רוצה שתהייה חנות נורמלית ברעננה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוץ מזה SKY הוסיפה לשירות שלה מספר דברים שלא קיימים בחנויות אחרות, במקרה שיש לך בעיה במחשב הם משלמשים על המשלוח, שירות שלפי מה שזכור לי לא קיים בחנויות אחרות. בנוסף כל המוצרים מיבואנים רישמיים ולפי מה שראיתי עד היום הם משקיעים הרבה בסידור של המארז ומבצעים OC יפה למי שמבקש.

אכן צריך לדבר איתם על השימוש בצורבי LITE IN בחשבי , שישנו את זה ל GSA-GH20N/L, הצורבים האלה מצויינים, זולים ושקטים יותר.

זה לא נכון, יש עוד חנויות שעושות את זה, החנות שאני קונה בה את כל הציוד שלי נותנת שבוע של משלוחים חינם במידה ונמצאה תקלה במחשב מרגע הגעתו למשל ומשלוח חינם בכל תקופת האחריות לאנשים במרכז לכל תקלת חומרה שלא ניתנת לפתירה בטלפון כל עוד ללקוח יש אפשרות לארוז את המחשב בצורה שראויה למשלוח.

סקי פשוט בוחרים לרשום את כל מה ש"הם נותנים בלעדית" ללקוחות כאילו זה משהו מיוחד בדף הראשי של האתר שלהם, בעוד שחנויות אחרות מיישמות את זה מבלי להשתחצן ואת רוב ה"הטבות" נתנו בחנויות אחרות לפניהם, הם מעתיקים (לא שזה רע כי בסופו של דבר הלקוח מקבל יותר) אבל לרשום שזה רק אצלהם מראה מבחינתי על חוסר אמינות וילדותיות.

לתת לחנות להרכיב מחשב בלי מערכת הפעלה זו בעיה לא קטנה

ההרכבה זה החלק הפשוט שבו החנות מחברת חלקים עם ברגים וכבלים אבל היא לא יכולה לבדוק את התקינות שלהם!!

מי שמזמין מחשב עם הרכבה ויש לו מערכת הפעלה (חוקית כמובן) עדיף שיוסיף עוד משהו ויתן לחנות להתקין.

אני לא חושב שחנות שמרכיבה מחשב ולא מתקינה מערכת הפעלה יכולה להקרא מקצועית, ישנן כל מיני תקלות שלא ניתן לבדוק בצורה אחרת חוץ מלהתקין מערכת הפעלה מלאה (לא GHOST), להתקין דרייברים ולבדוק את המערכת.

זה נכון לגבי כרטיסי מסך, , יציבות מערכת \ תקינות תחת עומס והרבה דברים אחרים.

כמו שאני מקבל מחשב חדש או מרכיב מחשב חדש ומתקין ואז בודק שהכל תקין, אני מצפה מהחנות ששילמתי לה לעשות לפחות את אותן בדיקות. הרי הם קיבלו כסף בשביל העבודה הזאת ולא רק בשביל ההרכבה (שחלק מהחנויות עוד לוקחות כסף בנפרד גם על זה).

יש חנויות שמתקינות את מערכת הפעלה בלי Activation ככה שיש להם 30 יום של פעולה מלאה, את כל בדיקות התקינות על המערכת הפעלה ובסוף מפרמטים את הדיסק לפני מסירה ללקוח.

זה שירות

אחלה שיטה, לא יודע אם ככה באמת עושים את זה בחנויות, אבל אם יש פה מישהו שקשור לחנות והיתה לו את הבעיה הזאת - קיבלתם פיתרון הולם אז תפסיקו לחפף!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להתקין מערכת הפעלה כמו WIN לוקח הרבה זמן

הייתי מצפה מחנות לעשות בדיקות תוכנה אבל לא להתקין WIN אם זה לא כלול בעסקה

תזכרו שזה עסק שצריך למכור הרבה מחשבים ביום ולתת שרותים אחרים

אם כבר להריץ הפצה של לינוקס LIVE

לראות שהיא מתפקדת בסדר +בדיקות ומעבד וזהו

אם כל זה פועל הסיכוי שמשהו דפוק יוצא מהחנות הרבה יותר נמוך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני היתקנתי ...ב ACHI (איך שקוראים לזה) עם ה דרויירים של ה לוח אם...

זה הדיסק עצמו של + דיסקט של לוח האם שמכיל את ה דריוורים ...אולי זה מה שהם עשו...ומה שאתם צריכים לעשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא נכון, יש עוד חנויות שעושות את זה, החנות שאני קונה בה את כל הציוד שלי נותנת שבוע של משלוחים חינם במידה ונמצאה תקלה במחשב מרגע הגעתו למשל ומשלוח חינם בכל תקופת האחריות לאנשים במרכז לכל תקלת חומרה שלא ניתנת לפתירה בטלפון כל עוד ללקוח יש אפשרות לארוז את המחשב בצורה שראויה למשלוח.

SKY נותנת שנה משלוחים חינם, בהרבה מאוד מקרים בעיות יתגלו לאחר יותר משבוע (למשל שלא עומדים בחום, בהרבה מקרים הבעיה תתגלה רק בימים חמים, אם קנית כרטיס בחורף אתה תיראה את הבעיות רק לאחר חצי שנה). אתה לא יכול להשוות שירות של שנה לשירות של שבוע, מספר המקרים שמחשבים עושים בעיות אחרי שבוע זניח בהשוואה לבעיות שצצות במהלך שנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההר הוליד עכבר ממש....

ההתנצחות הזו היתה מיותר בין שניכם (סקיי והקונה)... סה"כ לשנות מAHCI לIDE וזהו, נגמר הסיפור, חיפוש קצרצר בגוגל היה פותר את זה.

זה שבחנות לא עלו על זה, זה כבר סיפור אחר, אבל גם זה קורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SKY נותנת שנה משלוחים חינם, בהרבה מאוד מקרים בעיות יתגלו לאחר יותר משבוע (למשל שלא עומדים בחום, בהרבה מקרים הבעיה תתגלה רק בימים חמים, אם קנית כרטיס בחורף אתה תיראה את הבעיות רק לאחר חצי שנה). אתה לא יכול להשוות שירות של שנה לשירות של שבוע, מספר המקרים שמחשבים עושים בעיות אחרי שבוע זניח בהשוואה לבעיות שצצות במהלך שנה.

אני מניח שהבנת הנקרא אצלך קצת בעייתית, תסתכל שוב בציטוט שלקחת ממני, לקראת הסוף, שרשום ל"כל תקופת האחריות...." יש להם הסתייגות קטנה שאומרת שהלקוח צריך לארוז את המחשב בצורה ראויה למשלוח, לא נראה הרבה לבקש

כיוון שלא מדובר פה על חנויות אחרות אני נמנע מלתת את שם החנות,

אבל תהיה מציאותי - מה שסקי נותנת, אחרים נותנים בצורה לפעמים טובה יותר ובלי להשתחצן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי הייתה קנייה מעולה סקייפיסי קיבלתי את החלקים תוך 4-3 ימים (חלק גם קבלתי יום אחרי ההזמנה) לאחר שנדפק לי הלוח הם הסכימו להחליפו והוא הוחלף לחדש....

לי לא היו בעיות מיוחדות והמחירים היו סבבה..

8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב שקניתי לפני שנה עובד נהדר הכל טוב ויפה :-*

הקניה הייתה טובה השירות היה טוב רק בעיה אחת קטנה לבחור שדיברתי איתו בטלפון היה מבטא רוסי והתקשתי להבין אותו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני כחצי שנה קניתי מחשב להורים ב SKYPC.

המחשב הוזמן באתר, הגיע עם שליח ומאז עובד מצוין.

אין תלונות.

גם כשהתקשרתי לברר פרטים בטלפון קיבלתי יחס אדיב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...