ביקורת (בונה) לשירות הלקוחות של אייבורי - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת (בונה) לשירות הלקוחות של אייבורי


Animor

Recommended Posts

המספר של הסניף בהרצליה בקישור של דפי זהב שנתת, הוא המספר שהתקשרתי אליו מלכתחילה וזה גם המספר שהנציגה נתנה לי.

בכל המקרים (וניסיתי כמה פעמים), הגעתי לשירות המרכזי שלהם.

אולי אם הם לא עונים אחרי כמה שניות, זה עובר אוטומטית או משהו כזה, אני לא יודע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בטלפון שמופיעה באתר של אייבורי אתה מגיע למרכזייה שלהם, אבל תבקש שיחזרו אליך מהסניף הספציפי שאתה צריך. אני עשיתי כך הרבה פעמים ותמיד חזרו אליי תוך 30-45 דקות מקסימום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני נתקלתי ביום ראשון באותו מקרה של פותח האשכול.

אפילו דברתי על זה באחת הקניות הקבוצתיות בפורום.

אין להשיג מידע על זמינות מוצרים לא בטלפון ולא באתר.

אתה צריך להזמין ולחכות כמו "ילד טוב" עד שישלחו

לך sms שהמוצר בסניף (שזה יכול לקחת שבועות אם אין אותו במלאי....)

או להגיע כמו פראייר (כמוני) ברכב בשעת לחץ ולשרוף זמן (40 דקות) ודלק

בשביל לשמוע שאין x מוצר במלאי.

פעם השירות היה קיים וכרגע לא.

אני קניתי לא פעם מוצרים מאייבורי ולפני שיצאתי מהבית הייתי בודק מולם זמינות

מוצר אצלהם.

אני בחיים לא יגיע לשם יותר אם אני לא יודע בוודאות שיש שם את המוצר

שבשבילו אני נוסע.

וזה במיוחד שיש לי סניף שלksp במרחק יריקה מהבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Gil28 צודק בהחלט.

אני מודה לכולם על העצות, אבל כוונת הפוסט לא הייתה לעזור לי לקנות מארז או ליצור קשר "בכוח" עם אייבורי.

מטרת הפוסט הייתה:

1. ביקורת לאייבורי, בתקווה שישימו לב לכך וישפרו את שירות הלקוחות שלהם.

2. שיתוף הפורום בסיפור כדי להעלות למודעות את הנושא. במאה ה-21, היא מאת האינטרנט, אין שום סיבה שנתאמץ כל כך להשיג מידע כזה. האינטרס של מי שרוצה למכור לנו, הוא לספק לנו את כל המידע שאנחנו זקוקים לשם לשם הקנייה, ולא להערים עלינו קשיים. ואם מישהו מערים עלינו קשיים ומטרטר אותנו לחינם, פשוט לא מגיע לו שנקנה ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נישמע לי מוזר מאוד המקרה הזה משום שכל עובד של אייבורי לא משנה אם מדובר באיש מכירות מחסנאי או טכנאי אפילו

יכול לבדוק לך מלאי של מוצר מסויים בכל סניף וקל וחומר שבשירות הטלפוני יכולים לבצע את זה וגם להזמין לך את זה לסניף אחר

לדוגמה תגיע לסניף באר שבע תבקש מארז X ובבדיקה מתגלה שהוא קיים בסניף רמת גן אז אתה יכול לשלם עליו במקום

להזמין אותו או הבייתה או שיגיע לסניף חיפה לדוגמא לכן או שניתקלת בנציג מאוד עצלן או שיש תקלה בתוכנת הניהול שלהם בטח SAP

או פריוריטי או משהו בסגנון או שפשוט באמת אין מלאי זמין של המוצר המבוקש ומחכים שיגיע מלאי.

וגם השיטה באתר של KSP באמת הרבה יותר נוחה אבל רגלי לעולם לא תדרוך אצלם ברשת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום תקלה ולא מדובר בנציג עצלן. לשירות המרכזי שלהם אין אפשרות טכנית לראות זמינות מוצרים, רק בסניפים. ועם הסניפים לא הצלחתי ליצור קשר, זה העביר אותי כל פעם לשירות המרכזי. ונראה שאני לא היחידי שמתלונן על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה באמת חריג פעם ראשונה שאני ניתקל בזה באייבורי ( אני לא מגן עף אף אחד פשוט זה מוזר מאוד) בשנתיים שאני קונה מהם זה אף פעם לא קרה לי, ומניסיון לשירות הטלפוני יש דרך לראות זמינות של פריטים הם עובדים על אותה תוכנה כמו הסניפים ואם אתה מתקשר

לסניף ותוך זמן מסויים לא עונים שם אז זה מעביר אותך אוטומטית לשירות המרכזי.

לך תדע אולי הם החליטו לעשות ככה כדי ''לדרבן'' אנשים להגיע פיזית לסניפים או להזמין דרך האתר וחושבים שמשתלם להם

לטפל רק בהזמנות של מחשבים שלמים טלפונית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכל חברי הקהילה,

רציתי לעדכן אתכם בנושא שמטריד אתכם- נכון שהפסקנו את שירות בירור המלאי הטלפוני, מכיוון שחשוב לנו שכל טיפה של תשומת לב ואנשי שירות יופנו לפתרון בעיות וטיפול בלקוחות. את בירור המלאי העברנו לאפיק אחר ופתחנו תיבת דואר אלקטרוני חדשה המיועדת לעניין:

Z@Ivory.co.il

בה נציע שירותי בירור מלאי ברוב שעות היום ובזמן תגובה קצר במיוחד.

חשוב לנו שתדעו שהביקורת שלכם משמעותית בשבילנו ושביעות הרצון שלכם חשובה לאייבורי, ובכל פנייה, בירור או התייעצות אתם יכולים לפנות אלינו כאן בקהילה, בהודעות , בעמוד הפייסבוק או בתיבות הדואר השונות בהתאם לנושא.

תודה רבה וסוף שבוע נעים לכולם

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:nixweiss:

מוזר

מה הבעיה לעשות את זה בדרך של KSP ?

לא מבקשים מכונת זמן :nono:

בסה"כ דבר שלא בשמיים.

למה עכשיו תיבת דואר ועניינים ?

ראה לאן הגיעו מובייל - מכשירים

מעולים ( בעבר לפחות ) עם ממשק מחורבן !

:xyxthumbs:

הסיבה פשוטה - ישנו פער זמן בין אזילת מוצר במלאי לבין ירידתו האוטומטית מהאתר, אמנם לא פער זמן גדול אבל כזה שיכול להוביל למידע שגוי ולהגעה לסניף לשווא. לכן אנו מעדיפים לדאוג שכל פניה תענה על ידי חבר צוות, ולא על ידי , ככה נמזער את הסיכוי לטעויות ונבטיח תשומת לב לכל לקוח.

שמח לענות

שי, אייבורי מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...