חוויה מאוד לא נעימה ב- skypc - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוויה מאוד לא נעימה ב- skypc


Pavius

Recommended Posts

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שמע, אני מסכים איתך שזה מעצבן, אבל אין מה לעשות.

SKYPC הם אינם חנות כמו זיגזג לדוגמא, שמתמחת במערכות יותר מקצועיות, לשוק המבין, אלא חנות מחשבים כמו אייבורי.

לפיכך, אני מניח שהמוכרים אינם צריכים לגלות ידע נרחב בתחום החומרה.

קח לדוגמא חברות , מוכרים בחנויות פרטיות יודעים הרבה יותר ממוכרים בעמדת הלקוחות של לדוגמא, ואל תשכח שסלקום עוד מעבירה מן "השתלמויות" לעובדים לגבי המכשירים שהיא מוכרת.

אז נכון שהם לא מקצועיים, אבל אני אישית לא ציפיתי למקצועיות יתרה מחנות כזאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציפיתי גם ציפתי, אני מניח שיש להם בבית מחשב עם צורב,

אני מניח שהם שמעו מחשב או שניים בחיים שלהם,

לדעת שה-LITE-ON עושים רעש, זה פשוט בסיסי,

עזוב, אתה לא בטוח שהצורב שקט, למה לעזאזל אתה ממליץ עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מרבית הצורבים מרעישים, זה ידוע. יותר או פחות זה כבר לא ממש משנה...

הפתרון הוא לסרס את מהירות הקריאה שלהם באמצעות תוכנה (כדוגמת DRIVE-SPEED של Nero).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברוב החנויות בארץ אם תעשה שינויים כאלה יכול להיות שיאשימו אותך, יכול להיות שהחנות פספסה אבל ברגע שזה לא עבד הוא היה צריך לפנות אליהם לפני שביצע שינויים, במיוחד אם המשלוח חינם (לחץ יכול לגרור אנשים למצבים לא נעימים).

משום מה יש לי הרגשה שגם אתם דיברתם בצורה מתנשאת

הדבר הראשון שאמרנו זה שההתקנה של קרסה מבלי שנגענו בהגדרות. אין לנו סיבה לשקר, לא ביקשנו דבר מלבד שיוודאו שהכל תקין חומרתית. עד השנייה שאיש המכירות דיבר אלינו מגעיל התנהגנו למופת ואפילו "ויתרנו" על הויכוח של איך ההגדרה ה"שגויה" של ה- AHCI הייתה שם מלכתחילה.

כנראה שאם היינו יושבים יחד על התקלה היינו מוצאים את הבעיה. החבר התקין מאות פעמים וזה היה חדש לו לקבל בלו סקרין בהתקנה (האמת, גם לי) - אין תחליף לניסיון בקטע הזה וסביר שגם אני הייתי חושד תחילה בחומרה תקולה. במקרה הזה, לדעתי, קרה אחד מהשניים: או שהם מתקינים עם שמגיע עם דרייברים ל- AHCI או שהם לא בדקו את המחשב עם התקנה של כלל. בכל מקרה זה לא העניין. העניין הוא הצורה שבה דיברו ללקוח שלהם.

דנדן, ממש לא היה מקום לביטול עסקה. סתם טירטור ושיעור על שירות הלקוחות של skypc. עוד לא יודע אם יש תקלות עם המחשב, טרם דיברתי עם החבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לך שהם ניסו כל רכיב שיש להם וראו מה רמת הרעש שלו?

שאדם מבקש מחשב שקט, אז המוכרים מביאים דגש לקירור,ספק,מארז, ולפעמים גם HD, אבל צורב? מאיפה להם לדעת?

ואחרי שהוא פתח והשתמש עם הצורב, מה אתה רוצה שהם יעשו איתו?

עבדתי בזמנו בנעה, כידוע לכולם.

שבא מישהו וביקש מחשב שקט, הוא קיבל מחשב שקט. כולל הצורב וה HD (ליתר דיוק בד"כ מארז כלשהו שיש לו שיטת השתקה כזו או אחרת ל HD)

מי שמחפש צורב שקט יכול ללכת על האסוס 20L1T או פיוניר 212D.

כמו שאני ידעתי לספק למישהו מה שהוא מבקש, שאני נכנס לחנות ומשלם ממיטב כספי, אני מצפה שגם ידעו לספק לי מה שאני מבקש.

סתם דוגמה להבדל בין חנויות-

מרדנית- באתי וביקשתי סט אלחוטי לטווח של 3-5 מטר, תקציב נכבד של 550 שקל. הציעו לי את ה WAVE של לוג'יטק ואת ה MX3200 היקרה יותר.

לקחתי את ה WAVE, ושאלתי מספר פעמים אם מדובר ב 2.4GHZ שיספק את הטווח שאני צריך.

חזרתי הביתה, עבד בקושי ל 2 מטר, מייל קצרצר ללוג'יטק גילה ש 2 (!!) הסטים הם 27MHZ לטווח 2 מטר. דוגמה לחוסר מקצועיות.

באתי להחליף, והפלתי עליהם את הפצצה שגם ה 3200 הוא 27MHZ, בהתחלה הם התוכחו, עד שהראיתי את המייל שקיבלתי מלוג'יטק.

החלפתי לסט אחר, בלוטות' של מייקרוסופט, והשאר כבר היסטוריה.

ולעומת זאת:

התקשרתי לפוקס פיסי לשאול לגבי מעבדים וציינתי שאני מתכנן קל (ושאלתי לגבי אחריות), אמרו שאין בעיה, וכל עוד אני לא מביא את המעבד כמו פחם לא תהיה שום בעיית אחריות, המליצו לי על E8200 עם פריזר 7 שהיה להם בבאנדל במחיר טוב, הזמנתי, באתי, לקחתי. בנוסף גיליתי שבסניף מגדל העמק יש בחור עם הבנה טובה, יש שם מישהו לדבר איתו וטוב לדעת את זה.

זה ההבדל בין מקצועיות לחוסר מקצועיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שלי זה עם הגישה המגעילה, המתנשאת והמצטדקת שלהם ללקוחות.

ארוך, כל החבר'ה עם ה- ADD לעבור הלאה. אזהרה צרכנית לפניכם.

רק השורה הראשונה שלך גרמה לי להבין שמדובר "בזיווג המושלם": חנות עם גישה מגעילה ומתנשאת שנותנת שירות ללקוח בעל גישה מגעילה ומתנשאת (ולי אישית אין נסיון עם החנות - אני מצטט).

אני חושב שכדאי שתתנצל בפני כל האנשים שהם בעלי ADHD (וככה רושמים את זה היום, כבר אין שימוש בADD. אני מניח שלא צריך לדעת לכתוב מערכות הפעלה בשביל לדעת את זה כשאתה מעז להשתמש בזה בפורום ;)).

דבר אחרון (ואני רושם את זה בגלל הכותרת הקריטית שבגללה נכנסתי לתרד הזה), אם הבנתי נכון מדברייך אז כל המהומה והקריטיות הזאת היא בגלל שהחנות העליבה אותך ודיברה אלייך לא יפה בסיטואצייה מוזרה בה היא עשתה את כל מה שצריך ולך לא היו שום דרישות אליה. אני לא יודע איך זה הגיע למצב כזה לפי הנתונים שרשמת, יכול להיות "שפיספסת" כמה פרטים, אם כן אנא ידע אותנו כי כרגע אני חושב שקצת הגזמת עם "האזהרה הצרכנית" כי רבים נכנסו לכאן בציפייה לקרוא על תרגיל עוקץ, רמאות או כל דבר קריטי אחר ונכחנו לראות שכל הבאלאגן הוא כי : דיברו אליך לא יפה וזילזלו ברמת ידע שלך, אתה לא אהבת את זה, וכל השאר היה בסדר גמור. אני מסכים שנותן שירות צריך לדבר ולהתנהג יפה ללקוח (וגם הלקוח אליו) אך פעם הבאה אנא הכנס דברים לפרופורציות ואולי תוותר מראש על עשיית רעש אצל הקוראים המסכנים (אנחנו) בגלל שנעלבת בחנות (או שתתן כותרת יותר תואמת). והכי חשוב - גישה מתנשאת כמו שרשמת בשורה הראשונה לא מתאימה בפוסט קיטור על זה שהתייחסו אליך בצורה מתנשאת, ובלי שום קשר לא מכובד לכתוב דברים כאלו.

(מצטער שיצא ארוך - אבל הפוסט הזה הדליק אצלי נורה אדומה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ice2k, שירות טוב זה דבר אבסולוטי. לבוא ללקוח ולדבר כמו שהם דיברו ולהתנהג כמו שהם התנהגו זה סממן לדברים אחרים (עליהם אתה יכול לקרוא בתגובות). אין פה תרגיל עוקץ, אין פה רמאות. יש פה חבורה של אנשים שלא יודעים איך להתייחס ללקוחות שלהם. מבחינתי סיבה מספקת לא לקנות אצלם, במיוחד בהיצע האלטרנטיבי. כל אדם קורא את העובדות ומחליט עבור עצמו אם זה מצדיק לא לקנות אצלם או לא.

ולגבי ADD, אתה קצת צדקן לא? לחבר שהיה איתי יש ADHD והחברה שלי, שמתמחית באבחון וטיפול ב- ADD אצל מבוגרים, אומרת שאני מקרה קלאסי ושאני צריך לעבור אבחון :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים אם ice2k

שראיתי את הכותרת בתור אחד שקנה מחשב שסקאיפיסי והאחריות שלי משם התחלתי לפחד

אבל כרגע לא ראיתי אפילו אחד שבאמת נידפק

אולי יחסי האנוש שלהם לא משהו אבל אני יספוג יחסי אנוש גרועים כל עוד יש מימוש אחריות

כבר יצא לי להיתקל בחנויות שלא מימשו לי אחריות מכל מיני סיבות

וזה כבר דבר רציני להתלונן עליו

התנשאות והרמת קול?-טבעי לישראל רק שיממשו אחריות ואני בסדר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה?!

מה קרה שיתייחסו ללקוח לא יפה?

אני יותר לא חוזר לשם רק בגלל היחס, ובכלל בגלל האי מקצועיות שלהם. (הם האשימו את הסינים ששמו את הכרטיס מסך הלא נכון בקופסא ובגלל זה קיבלתי את הכרטיס הפחות טוב. ממש מעניין לי אתם יודעים את מה.)

שירות טוב אמור להיות דבר בסיסי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התנשאות והרמת קול?-טבעי לישראל

הגישה הכי גרועה שראיתי בחיים שלי.

זה שזה "טבעי" בעינייך זה חיובי?

זה לא שהם סתם אנשים שאתה נתקל בהם ברחוב בטעות, זה אנשים שאתה בוחר במיוחד ללכת דווקא אליהם, כן יש לך את החופש בחירה וכן אתה יכול לבחור מישהו יותר ראוי לכסף שלך.

שלא לדבר על זה שאם אתה מוריד את הראש ומקבל את זה, אתה רק נותן להם גיבוי שזה בסדר להמשיך להתיחס ככה גם לשאר הלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולעומת זאת:

התקשרתי לפוקס פיסי לשאול לגבי מעבדים וציינתי שאני מתכנן קל (ושאלתי לגבי אחריות), אמרו שאין בעיה, וכל עוד אני לא מביא את המעבד כמו פחם לא תהיה שום בעיית אחריות, המליצו לי על E8200 עם פריזר 7 שהיה להם בבאנדל במחיר טוב, הזמנתי, באתי, לקחתי. בנוסף גיליתי שבסניף מגדל העמק יש בחור עם הבנה טובה, יש שם מישהו לדבר איתו וטוב לדעת את זה.

זה ההבדל בין מקצועיות לחוסר מקצועיות.

סתם הערת אגב - המלצה כזו רחוקה מלהיות "מקצועית" לטעמי. ל-E8200 יש מכפלה נמוכה מאוד מה שמחייב אותך לעבוד בבאס גבוה יחסית. תוסיף לזה את הפריזר הרועש יחסית (בעיקר תחת עומס) וקיבלת דיל יקר יחסית ולא שקט - ודאי לא תחת OC של יותר מ-10-20 אחוז.

ה-E7200 למשל זול בהרבה והמכפלה הגבוהה שלו תאפשר לך לעבוד עם באס נמוך בהרבה - בכסף שחסכת היית יכול לקחת שקט/יעיל יותר או סתם לחסוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לתת לחנות להרכיב מחשב בלי זו בעיה לא קטנה

ההרכבה זה החלק הפשוט שבו החנות מחברת חלקים עם ברגים וכבלים אבל היא לא יכולה לבדוק את התקינות שלהם!!

מי שמזמין מחשב עם הרכבה ויש לו (חוקית כמובן) עדיף שיוסיף עוד משהו ויתן לחנות להתקין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגישה הכי גרועה שראיתי בחיים שלי.

זה שזה "טבעי" בעינייך זה חיובי?

זה לא שהם סתם אנשים שאתה נתקל בהם ברחוב בטעות, זה אנשים שאתה בוחר במיוחד ללכת דווקא אליהם, כן יש לך את החופש בחירה וכן אתה יכול לבחור מישהו יותר ראוי לכסף שלך.

שלא לדבר על זה שאם אתה מוריד את הראש ומקבל את זה, אתה רק נותן להם גיבוי שזה בסדר להמשיך להתיחס ככה גם לשאר הלקוחות.

לא אמרתי שזה חיובי

אבל זה עדיף מחנויות שלא נותנות לך אחריות באמת

תראה זה לא שיש מבחר של חנויות מחשבים שמצד אחד מוכרים גם לגימרים

ומצד שני אמינות

ויצא לי לקרוא על מספיק מקרים של גדולות שעשו בעיות באחריות עצמה

ואתה יודע על איזה אני מדבר ...

אז נכון שחבל שסקאי פי סי לא נותנת יחס של איזה חנות יפנית

אבל לפחות לפי מה שכתבתם קבלתם את האחריות בסוף וזה מרגיע אותי כבעל מחשב מהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ACHI עובד יפה ...

אין קשר ל וזה באמת התנשאות ....ואני מניח שחשו את זה כלפיך ...לא נראה לי שהייתה תמים ...כמו שרמזתה בכתבה שלך(לפי דעתי)

אל תיקח את זה אישית ...אבל זה באמת לא סיבה ממשית לאשים את החנות בחוסר מקצועיות !

כידוע לי זה חנות ממש טובה ומומלצת .

(אני לא קונה שם ....יש לי חנות בהרצליה שאני קונה שהיא יקרה יותר ....וקרובה יותר הביתה אני מאוד עצלן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...