ביקורת (בונה) לשירות הלקוחות של אייבורי - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת (בונה) לשירות הלקוחות של אייבורי


Animor

Recommended Posts

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אם אייבורי באמת רוצה להיות הרשת מספר אחת ולעקוף את KSP בסיבוב,

נדרש יותר יותר מהצגת סטטוס מלאי באתר החברה.

הנקודה שלי, להגדיל ראש והלקוחות יעריכו את זה.

(בסופו של דבר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כבר באמת לטחון את הנושא.

פשוט לא פשוט, מי יודע. הם צריכים לקשר בין האתר שלהם לתוכנת ההנהלת חשבונות-מלאי שלהם. הכל אפשרי, בהינתן זמן וכסף.

וכן, אולי הם כלל לא רוצים לעשות זאת, כפי שצוין באחד העמודים הקודמים.

הם הבינו שישנם רבים שרוצים את האופציה הזו. אם הם יעשו משהו בנידון בהמשך זה כבר עניין שלהם.

בכל מקרה, זה המצב כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...