צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,297 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לעשות סקר שוק קצר לפני שאני מתקשר אלייהם.
-
- 67 תגובות
- 19.1k צפיות
- 1 follower
-
-
כדאי לקרוא. http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3665832,00.html
-
- 67 תגובות
- 13.7k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן אז אני רוצה להזמין את הדגם של ה 250GB מכאן : http://www.amazon.es/gp/product/B00P73B1E4?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=A1AT7YVPFBWXBL 1) רציתי לדעת איך זה הולך רק . אני מתחבר עם המשתמש אמזון הרגיל שלי ומבצע הזמנה רגילה? 2)איך אני יודע כמה יוצא לי בסוף(כולל משלוח מיסים הכל הכל) 3)הכונן מגיע עם כבלים וכל זה ? (רשום שאפשר להוסיף 9 יורו כדי לקבל מתאם כזה וכבלים כאלה) 4)הלוח אם שלי "תומך" SSD ? gigabyte H81M-D2V
-
- 67 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה קבור הכלב?
-
- 67 תגובות
- 10.8k צפיות
-
-
-
שלום, לפני קצת יותר משנה קניתי גלקסי 1 מחנות פרטית והתחברתי לחבילה מתאימה עם זיכוי על המכשיר ברשת פלאפון. לא מזמן קניתי פלאפון נוסף גלקסי 2, את הפלאפון לקחתי לעצמי והעברתי לבן שלי (שמחובר באותו חשבון ברשת פלאפון) את הגלקסי 1. בתחילת השבוע פלאפון שלחו לי הודעה ואמרו לי שהזיכוי שאני מקבל בחשבון שלי מבוטל בגלל "אי עמידה בתנאי ההתחייבות", התקשרתי וביררתי מה הם רוצים ומסתבר שבגלל שהחלפתי עם הבן שלי פלאפונים הם לא מוכנים לזכות אותי על המכשיר עד שאני יחזיר את המצב למצב הקודם. הדרישה שלהם נראת לי מופרכת ובאה בגלל שהם מנסים לצאת מהתחייבות על התוכנית שלי (25 שקל אחרי זיכוי - 500 דקות ל4 יעדים, 200 דקות לכל היעדים ו2gb גלישה). מה אני יכול לעשות נגד הנבלות האלה???
-
- 65 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
היי לכולם! יש כאן מישהו עם ניסיון בהשקעה בבורסה? אני לא מחפש כרגע מישהו שיהיה מומחה, אבל כזה עם ניסיון מסוים. אני התחלתי להיכנס לקטע בחודש האחרון דרך תעודות סל (תכלית תעודות סל למי שמעוניים לדעת) ואני מחפש להבין מה הכי כדאי לעשות שם, מה חשוב לזכור ולשים לב וכדומה. מישהו יכול לעזור לי? לתת טיפים? תודה!
-
- 65 תגובות
- 12.6k צפיות
-
-
-
אני זוכר את החנות (בצומת ביג בקריית מוצקין) כחנות מעולה, טובה, איכותית, עם אנשים טובים ושירות מצויין שעושה מעל ומעבר. ואני זוכר שהם גם עשו לי חיווט בצורה כזאת שלא ראו שום כבל והכל היה ממש נקי וזרימת האוויר הייתה מעולה. הייתי ממש ממש מרוצה מהחנות, אבל מאז שהיא נכנסה לבוץ של FOXPC אני לא יודע מה קורה איתה. בכמה פעמים שיצא לי לעבור בצומת ראיתי שהחנות סגורה... האם הם עדיין פועלים בצומת ביג? האם האנשים אותם אנשים? (אחד גיא בנאדם גדול כזה עם קוקו, אחד הגברים הוא יצא איתי הכי בסדר בעולם ודיבר איתי דוגרי כשבאתי לקנות שם את כרטיס המסך הקודם שלי עזר לי לחשב את הספק הכוח והכל) אני יכול לצפות לאותו השירות כמו פעם, או שמשהו השתנה? הם עדיין חיים במוניטין של "קצת יותר יקרים אבל שווים כל…
-
- 64 תגובות
- 12.9k צפיות
-
-
רוצים לתת לי מסך מחודש וישן. האם לתבוע מהחנות מסך חדש? או להפנות טענות לDELL? שלום, קניתי לפני כשבוע+ בהמלצת הפורום מסך מחשב. המסך הוא של DELL. הדלקתי את המסך והכל עבד. כעבור יומיים-שלוש לפתע הופיע קו אדום באמצע המסך. פניתי לTMS והם אמרו לי שזה לא קשור אליהם אלא לDELL ואני צריך להתקשר אליהם. התקשרתי לDELL- הנציג אומר לי שהם יחליפו לי את המסך במסך מחודש. מסך מחודש הוא א) מסך ישן יותר. כך שהוא יתקלקל מהר יותר ממסך חדש כמו שאני רכשתי. ב) מסך שיש בו יותר סיכוי לבעיות ממסך חדש. בשוק החופשי מחירו של מוצר מחודש הוא כמובן נמוך יותר משל מוצר חדש. הדבר הזה נשמע לי לא הוגן בכלל. שילמתי אלף שקל בשביל מוצר חדש ורוצים לתת לי מוצר משומש. מה עלי לעשות? האם להפנות את האצבע המאשימה כלפי T…
-
- 64 תגובות
- 11.5k צפיות
-
-
שלום, ניגשתי ב-10.9.2015 לחנות KSP בתלפיות (ירושלים) על מנת לקנות מוצר, הגעתי לחנות בסביבות השעה 6 בערב כאשר קיבלתי שירות אחרי חצי שעה של המתנה. ביקשתי לקנות קונן כשיח (Hard disk) של Western Digital בנפח 3 TB. המוכר הציע לי לקנות מוצר יותר זול עם אותו נפח של חברת Seagate שלטענתו יהיה יותר טוב. שמעתי לעצתו וקניתי את המוצר ב 530 ש"ח. יש לציין שהמוחר בחנות ביקש ממני לבדוק את תקינותו החיצונית של המוצר אבל משום שאינני אדם המתמצא בתחום הסתכלתי ובחנתי למייטב הבנתי. המוכר רק התבונן בי וחיכה עד שאומר לו שהכל בסדר. כשהגעתי הבייתה התקנתי את המוצר במחשב וזה לא פעל, לא זוהה בכלל אפילו כשניסיתי לבדוק את תקינות הכבל או החריץ שאליו חיברתי אותו. ביום למחרת (יום שישי) ניסיתי לבדוק אם אכן …
-
- 64 תגובות
- 17.1k צפיות
-
-
-
היי, רכשתי משהו מ-DealExtreme בפעם הראשונה. בחשבון ה-PayPal שלי אני רואה שהורידו לי מהכרטיס אשראי ₪12.92 ILS: [table][tr][td] [table][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]עסקאות קשורות[/td][/tr][tr][td] תאריך[/td][td] סוג[/td][td] מצב[/td][td] פרטים[/td][td] סכום[/td][/tr][tr][td] 22/07/2011[/td][td]חיוב מכרטיס אשראי[/td][td] הושלם[/td][td] פרטים[/td][td]₪12.92 ILS [/td][/tr][tr][td] 22/07/2011[/td][td]המרת מטבע[/td][td] הושלם[/td][td] פרטים[/td][td]-₪12.92 ILS [/td][/tr][tr][td] 22/07/2011[/td][td]המרת מטבע[/td][td] הושלם[/td][td] פרטים[/td][td]$3.67 USD [/td][/tr][/table]אך בפירוט של כרטיס האשריא מופיע -13.28 וכן תאריך הפעולה מופיע (יום הערך מופיע כ-24-07-201…
-
- 63 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
-
-
אני רוצה להגיד שחנות TMS בנתניה מאוד איכזבה אותי משהו לא טוב קורה שם בכל מה שקשור לשירות ללקוחות. הזמנתי מהם מוצר כלשהוא כרגע לא חשוב מהו. זמן האספקה שהובטח הוא 5 ימי עסקים עבר שבוע וחצי החבילה לא הגיעה וכנראה הלכה לאיבוד בדואר ישראל. אחרי 5 ימי עסקים הרמתי טלפון לברר מה קורה אמרו לי אין בעיה אנחנו בודקים תיכף חוזרים אליך. כמובן שאף אחד לא חזר אליי. טוב עברו 10 ימי עסקים מרים טלפון עוד פעם אנחנו תיכף חוזרים אליך עם תשובה ושוב פעם לא חזרו אליי. ביום שני יעברו כבר שבועיים שלחתי מייל כי בטלפון זה לא הולך והתשובה שקיבלתי אתה צריך לחכות לגמר הבירור עם דואר ישראל שזה לוקח מניסיון שלי בין חודש לחודש וחצי. איפה השירות המעולה שהם טוענים שיש להם הם היו צריכים מיד לשלוח חבילה חדשה מ…
-
- 62 תגובות
- 14.1k צפיות
- 1 follower
-
-
הרבה מבצעים הם בסגנון של אחד והשני ב80% 60% וכו אם אנשים מחפשים שותפים לקניות תרשמו מאיפה אתם, מה אתם רוצים לקנות וכמה זה עולה. ככה שכל אחד ימצא את השותף שביחד יקבלו מקסימום הנחה אני מבקש שתרשמו הודעות שקשורות לנושא ולא השוואות איפה יותר זול או מוצר יותר טוב. כך שיהיה קל יותר למצוא שותפים בתוך הפוסט קניה מוצלחת לכולם
-
- 61 תגובות
- 11.9k צפיות
-
-
הוא בא בקופסת פלסטיק ונראה חדש אך כשחיברתי אותו למחשב ראיתי שמותקנת עליו מערכת הפעלה (חלונות בעברית). אני מתלבט מה לעשות: 1. לבקש שיחליפו לי אותו לכונן חדש. 2. לשמור אותו אבל לבקש פיצוי. 3. לפרמט, להתקין עליו את מערכת ההפעלה שלי ואם אני לא רואה בעיות מיוחדות, לסתום את הפה. אני נוטה לכיוון האפשרות השלישית. מה הייתם ממליצים לי לעשות? עדכון - 02-06-11: למי שלא רוצה לקרוא את כל האשכול ורק רוצה לדעת איך העניין הסתיים הנה תקציר: TMS שלחו לי כונן קשיח חדש עם שליח של UPS לביתי וכל הצדדים מרוצים.
-
- 61 תגובות
- 10.6k צפיות
-
-
-
הזמנתי זוג נעליים דרך אתר 6PM ואתר שלח לי את הזוג נעליים דרך חברת UPS. מה שקורה לפי האתר של UPS החבילה נמסרה למרכז הלוגיסטיקה של BUY2USA. עכשיו החבילה הגיע אליהם בסוף היום באזור יום שלישי, ובדרך כלל לוקח עד 24 שעות להתעדכן אצליהם באתר. הבעיה שעדיין אין חבילה מעודכנת, וזה נראה שהם לא קיבלו/לא מעדכנים באתר שלהם. זה הפעם הראשונה שאני מביא משלוחים דרכם, עד עכשיו הייתי שולח דרך buyamerica. מי נתקל בדבר הזה? דיברתי עם האתר 6PM והביאו לי מספר מעקב שמראה זה הגיע לכתובת של שלהם. בעיה נוספת שניסיתי ליצור קשר עם השירות לקוחות שלהם והם לא עונים, גם למייל שלהם וגם דרך האתר שלהם. מה אפשר לעשות?
-
- 60 תגובות
- 29.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אהלן ברצני לחלוק עמכם חוות דעת בנוגע לחנות TMS הממוקמת בנתניה. לפני שבוע רכשתי בחנות חלקי מחשב במחיר של כ8500₪ במזומן. כשהגעתי הביתה והתחלתי בתהליך הבניה הבחנתי בכך שהלוח אם אינו תואם את מה שהזמנתי והביאו לי לוח זול בכ120₪ (הלוח שהוזמן היה x99 g1 וקיבלתי x99 ud7 שניהם של gigabyte) למחרת התקשרתי לחנות והסברתי להם על המקרה הם אמרו בוא לחנות ונחליף. הגעתי לחנות עם הלוח ארוז בדיוק כמו שקיבלתי אותו. ופה התחילו ההתחמקויות. ״תקשיב הלוח שהבאת פגום״ ״ניסו להרכיב אותו״ הסברתי להם ששמתי בדיוק 2 ברגים ופתאום הבחנתי בדגם שכתוב על הלוח והבנתי שזה לא מה שהזמנתי. יש לציין שיצאתי מהחנות הכל היה ארוז כך שלא רואים את דגם הלוח. בתגובה החנות אינה מוכנה לקבל את הלוח להחלפה. ואותי ״עקצו״ בלוח פ…
-
- 59 תגובות
- 21.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. קניתי את המחשב שלי בהמלצתכם בינואר 2011 לפני קצת יותר מחצי שנה ב-6 אלף שקל בערך. מאז יש איתו רק בעיות. בהתחלה הייתה בעיה בלוחות אם של אינטל. הבאתי להם את המחשב הם שינו את החיבור או משהו כזה ואמרו שלא תהייה בעיה יותר ושכאשר יהיה להם מלאי של לוחות אם חדשים הם יודיעו לי ויחליפו לי. למרות מה שהבטיחו, לאחר שהגיעו לוחות האם החדשים(B3) אף אחד לא דאג ליידע אותי ונראה כאילו חיכו שאשכח מזה.(פשוט חוצפה). לאחר מכן למחשב הייתה בעיה נוספת והצטרכתי להביא להם אותו לתיקון בפעם השניה. התיקון לקח יותר משבועיים בו החליפו לי לוח אם + גילו בעיה נוספת והחליפו גם את ה-SSD VERTEX 2 התקול והטכנאי סלבה הבטיח שהכול עכשיו יעבוד כמו שצריך ושהמחשב עבר בדיקה מקצועית ומקיפה. כל זמן זה הייתי צ…
-
- 59 תגובות
- 7.5k צפיות
-
-
גרנו מספר שנים בקיבוץ והצטרפנו לחבילה של הקיבוץ. עכשיו הם טוענים שאנחנו חתומים עד לשנת 2014 ואם אנחנו רוצים להתנתק מחבילה יקרה זו אנו צריכים לשלם קנס של 1900 ש"ח מה ניתן לעשות? ניסינו הכל, אנחנו עובדי עצות!!!!
-
- 58 תגובות
- 9.7k צפיות
-
-
-
שלום אני לקוח ותיק בבזק בינלאומי וקיבלתי הצעה מהם 30MB + GAMER תמורת 72 שקלים..מחיר הגיוני?
-
- 57 תגובות
- 10.2k צפיות
- 1 follower
-