מספר תקלות במחשב שנרכש מ-RSM (התקלות טופלו במלואן ע"י החנות) - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מספר תקלות במחשב שנרכש מ-RSM (התקלות טופלו במלואן ע"י החנות)


fakeman

Recommended Posts

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תודה לכולם על ההיענות והרצון לעזור.

כמו שרשמתי הוחלף לי לוח אם, ספק כח, זיכרון והארד דיסק( התבלבלתי מעבד לא הוחלף).

החלקים שלא הוחלפו הם , מעבד, מארז וכרטיס מסך.

את המערכת הפעלה הם אלו שה תקינו לי. אני בכוונה לא מתעסק עם זה כדי שלא יוכלו להאשים אותי .

גם אני חשבתי שהבעיה יכולה להיפתר אחרי התקנת אבל כדאי שתדע שהבעיות בפעמים הקודמות התחילו בדיוק ככה. קודם מסכים שחורים ורק לאחר מכן מסכים כחולים.

ממש מבאס כל הסיפור הזה. המחשב הקודם שלי עבד 3 שנים בלי בעיות. יש לי 3 מחשבים בבית כולם אמינים. רק המחשב שלי נמצא יותר בתיקון מאשר בבית. מתחיל להתחרט שרכשתי אותו. מחר אני מביא אותו בפעם החמישית לתיקון. סליחה אם יש טעויות כתיב אני כותב מהסמארט פון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על הדרך תבקש מהם שיתקינו את מערכת ההפעלה מחדש אם לא התקינו כבר

אם יש לך קצת ידע טכני הייתי מנסה לעבוד עם ה מנותק כמה זמן בשביל לראות אם התקלה חוזרת ולאט לאט להתחיל לבודד אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין אותך...

לצרוב דיסק להכינס לכונן שלוש לחיצות על NEXT NEXT NEXT ותוך חצי שעה יש לך רצה.

במקום זאת אתה מעדיף לנתק הכול ולסחוב בפעם החמישית לחנות ולהיות מה ידוע עוד כמה זמן בלי מחשב, מתי תלמד? :facepalm: .

גם אם תפקשש משהו לא יקרה כלום ואין להם במה להאשים אותך, אתה מוגבל מאוד ביכולת הפקשוש האפשרית שלך.

למה התכוונת בשורה הזאת? "קודם מסכים שחורים ורק לאחר מכן מסכים כחולים."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע סיפור.

פעם הרכבתי מחשב לחבר שקרס בלי הפסקה עד שלא נדלק יותר. החלפנו לוח אם פעמיים, כרטיס מסך, אך כלום לא עזר.

הזמנתי את כל החלקים דרך האינטרנט אך אמרתי שאין סיכוי שהבעיה טמונה בהן.

החלק היחיד שלא קנינו והוא היה כבר ברשותו היה המארז. ומה מצאנו? כפתורי ההפעלה של המארז קיצרו כל לוח שהכנסו וגרמו לקריסת המערכת.

מה שאני בא להגיד הוא שהבעיה והפיתרון לא תמיד בחומרה או בתוכנה, לפעמים צריכים ללכת צעד אחורה.

יכול להיות שהמארז מקצר לך את הלוח או אחד המאווררים שבו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להלן דעתי בעניין, לאחר שקראתי את כל הדיון.

מבחינת יחס, אין ללקוח מה להתלונן. RMS הלכו לקראתו הרבה יותר מאשר רוב

החנויות שאנו מכירים, ועל כך מגיע להם כל הכבוד.

מצד שני, למרות המאמץ והכוונות הטובות, החנות כשלה ולא הצליחה לפתור את הבעיה.

מאחר ויש ללקוח שלושה מחשבים תקינים בביתו, הבעיה היא כנראה במחשב ולא אצלו

בבית.

אגב, נראה לכם שאם הוא היה קונה את אותו המחשב בזיגזג הוא היה

נתקל בבעיות כאלו?...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר שקראתי גם כן את כל הדיון

קודם כל אני מקווה שבאמת לאחר התקנה חדשה של המערכת הפעלה הבעיות לא יחזרו

דבר שני, אני בהלם בכלל ש RSM ארבע פעמיים הסכימו להחליף לך חלקים ולא להתנער מנושא האחריות

אני בטוח שחנויות אחרות היו עושות לך טיפה יותר בלאגן

כאחד שקנה מחשב מ RSM

מחשב , הכרטיס מסך הרעיש לי מידיי וביקשתי להחליפו

RSM נענו בחיוב והחליפו לי אותו

בפעם השנייה גם הכרטיס השני הרעיש ומשום מה לא היה ניתן לשליטה ב CCC

הכרטיס הוחלף בפעם השלישית !

והמחשב עכשיו עובד בצורה מעולה ואכן שקט מאוד !

דבר שלישי,

אני ממליץ לך לשנות את הכותרת כי ברגע שקראתי אותה ציפיתי לסיפור קצת יותר "מזעזע"

גם אני באופן אישי הייתי משתגע עם סיפור כמו שלך, אבל אתה צריך להבין דבר אחד

RSM ולך יש אותו אינטרס שהמחשב יעבוד

אתה חושב שהם נהנים להביא אותך כל פעם לחנות ?! נו באמת.

ושוב, אני באמת מקווה שהבעיות "נפתרו" ורק צריך להתקין את המערכת הפעלה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה לכולם על ההצעות.

דיברתי שוב עם מנהל הסניף והוא אמר לי בדיוק את מה שאתם אמרתם לי, להתקין מחדש ולהחליף את הכבל שמתחבר לספק כח ליתר ביטחון. כך עשיתי. המחשב עבד לשעה וחצי בערך ועכשיו הוא שוב קרס עם מסך כחול.

מחר אני אסע שוב אליהם הם אמרו שהם יחליפו לי את כל החלקים שלא הוחלפו חוץ מהמארז. אבל אחרי מה שכתב אנטי פסטו אני אבקש מהם שיחליפו גם אותו.

לי עדיין יש הרגשה שזה קשור לssd הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תנתק את ה ותחליף בהרדיסק אחר.

כמו כן אתה יכול לבטל את הריסט האוטמטי לאחר המסך כחול ולבדוק את תוכן השגיאה שאתה מקבל זה אולי יתן לך רמזים.

מהנסיון שלי רוב המסכים הכחולים הם זיכרונות הייתי מתחיל לבדוק שם. תריץ בדיקה של MEMTEST86+ עליהם או את בדיקת הזיכרון של ווינודס 7 עם דגל של EXTENDED CHECK

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד שהכותרת לא משתנה לאחת חיובית שאינה בכלל מזכירה את RSM - הנושא אינו ראוי לתגובות.

הכותרת הנוכחית פשוט משפילה, משמיצה ועושה עוול שאינו ראוי לחנות שעשתה מאמץ כה רב ובאה לקראת הלקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...