מספר תקלות במחשב שנרכש מ-RSM (התקלות טופלו במלואן ע"י החנות) - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מספר תקלות במחשב שנרכש מ-RSM (התקלות טופלו במלואן ע"י החנות)


fakeman

Recommended Posts

שלום לכולם.

קניתי את המחשב שלי בהמלצתכם בינואר 2011 לפני קצת יותר מחצי שנה ב-6 אלף שקל בערך. מאז יש איתו רק בעיות. בהתחלה הייתה בעיה בלוחות אם של אינטל. הבאתי להם את המחשב הם שינו את החיבור או משהו כזה ואמרו שלא תהייה בעיה יותר ושכאשר יהיה להם מלאי של לוחות אם חדשים הם יודיעו לי ויחליפו לי. למרות מה שהבטיחו, לאחר שהגיעו לוחות האם החדשים(B3) אף אחד לא דאג ליידע אותי ונראה כאילו חיכו שאשכח מזה.(פשוט חוצפה). לאחר מכן למחשב הייתה בעיה נוספת והצטרכתי להביא להם אותו לתיקון בפעם השניה. התיקון לקח יותר משבועיים בו החליפו לי לוח אם + גילו בעיה נוספת והחליפו גם את ה-SSD VERTEX 2 התקול והטכנאי סלבה הבטיח שהכול עכשיו יעבוד כמו שצריך ושהמחשב עבר בדיקה מקצועית ומקיפה. כל זמן זה הייתי צריך לחכות תוך כדי לימודים שהמחשב הוא מצרך הכרחי ואפילו התנצלות לא קיבלתי.

לפני בערך חודשיים בפעם השלישית עוד פעם הייתה בעיה עם המחשב קריסות מסכים כחולים וכו'.. הבאתי להם עוד פעם את המחשב והתקשרו להגיד שה-SSD שוב תקול. אמרו שלהחליף אותו יקח מעל לשבועיים אבל הם יכולים להציע לי SSD חלופי M4 באותו מחיר את AGILITY 3 שאצטרך להוסיף עליו 40 שקלים. סלבה כל כך המליץ על ה AGILITY 3 ולכן החלטתי להוסיף את הכסף. אני חושב שאחרי כל מה שעברתי מגיע לי לפחות לקבל את זה בלי תוספת כפיצוי אבל RSM המשיכו באותו קו ודרשו תשלום מלא. החלטתי להוסיף את זה בתקווה שכל המסע הארוך הזה יסתיים.

ולהפתעתי לפני בערך חודש בפעם הרביעית המחשב התקלקל שוב. מדי פעם המחשב לא עולה מסכים שחורים וכחולים בקיצור אותה בעיה חזרה שוב.

מיד התקשרתי לסלבה אמרתי לו שזה נמשך כבר יותר מדי זמן זה לא מגיע לי השקעתי 6,000 שקל במחשב הזה וכל הטיפול שלהם עד עכשיו הוא פשלה אחת גדולה מצידם אני רוצה החזר מלא על ה-. הוא מצידו אמר שהוא לא יכול להחזיר את הכסף ולכן ביקשתי את המנהל. דיברתי עם מנהל סניף כפר סבא שאמר לי שיכול להיות שהבעיה לא מה- בכלל ורציתי שהוא התחייב שאם הבעיה מה- אני רוצה את הכסף חזרה.

הוא סירב. הוא אמר לי להביא אותו שוב לבדיקה בפעם הרביעית. אני חושב שזה מוגזם כל ההתעסקות הזאת ואני צריך כל פעם לנתק את המחשב מאתחלים לי את ה-SSD, להוריד אותו לאוטו, להגיע אליהם במיוחד לפני עבודה, לחכות שבוע-שבועיים בלי מחשב, ללכת לקחת אותו, להעלות אותו הביתה, לחבר אותו, להתקין ווינדווס, להוריד את כל מה שנמחק וככה שוב ושוב.

מבחינתי זה לא מעניין אותי מה הבעיה מצידי שייקחו את כל המחשב ויחליפו את כולו ויביאו לי מחשב שעובד אני לא מוכן לכל ההתעסקות הזאת ואפילו פיצוי או התנצלות לא קיבלתי פשוט בושה!

אני באמת כבר לא יודע מה לעשות עוד מעט אני נכנס ללימודים ורק חסר שזה ימשיך ככה זה יפגע לי בלימודים.

אם למישהו יש הצעה מה אפשר לעשות זה יתקבל בברכה. אני שוקל לתבוע אותם. אני כבר לא סומך עליהם שאחרי שהם יתקנו אותו הוא יעבוד, אלא מהניסיון שלי איתם הוא עובד שבועיים שלוש ושוב יש בעיה.

ורק לפרוטוקול, אני לא אמליץ לאויב הכי גדול שלי לקנות מחנות עם שירות כל כך גרוע ואני ממש מצטער שקניתי אצלם את המחשב. בחיים לא קרה לי דבר כזה, ואני לא יודע אם הם רואים את זה אבל במצב הנוכחי שנשארתי עם מחשב תקול, בלי התנצלות, בלי פיצוי, הבנה שאחרי שהם יתקנו לי אותו שוב תהייה תקלה(מהניסיון שלי איתם) כל מי שאני מכיר אני אגיד לו להתרחק מהם כמו מאש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

איזה פיצוי אתה רוצה? חלקים תקולים הוחלפו במסגרת אחריות בלי ויכוחים.

נראה איך אתה היית מקבל את זה שתוך חצי שנה המחשב התקלקל 4 פעמים. כל פעם אחרי התיקון הבטיחו שכעת המחשב עובד פיקס ואחרי שבועיים עוד פעם הוא נדפק. הפיצוי שאני חושב שמגיע לי הוא שיתקנו לי אותו תוך יום בצורה מקצועית ולא שבועיים ואחרי שבוע עוד פעם יהיבעיה.פיצוי שמנהל סניף כפר סבא סירב לתת בטענה שאם יתקנו אותו תוך יום זה לא יהיה בצורה יסודית. נובאמת, כאילו שהם ישבועליו יותר מ שש שבע שעות. אני חושב שמגיע לי שיתקנו לי אותו במיידי כפיצוי על הפשלות שלהם. + יחזירו לי את הכסף על ה שזה רכיב שמתקלקל בפעם השלישית!!!

ייתכן והבעיה היא בלוח אם שהוא בעצם בגירסה הישנה והבעייתית ?

למה שלא יחליפו לך אותו במקום להחליף כוננים יקרים ובעלי מידע שחשוב לך.

תודה. אבל הלוח אם הוחלף בפעם השניהשהבאתי להם את המחשב ל b3 המתוקן.

עוד עזרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסבירות ששלושה דיסקים קשיחים מסדרות שונות יתקלקלו זה אחר זה היא אפסית. אתה בטוח שזאת לא בעיה אחרת? יכול להיות שמשהו לא בסדר בתוכנה כלשהי שאתה משתמש בה או במערכת ההפעלה, או שמשהו אינו בסדר בהגדרות בביוס (במיוחד אם המחשב בOC)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד לא הגיוני, שלא לומר הזוי ש-3 HDD יתקלקלו בפחות משנה. יכול להיות שהספק שלך \ אספקת החשמל בבית תקולה?

איזה ספק יש לך? והאם יש לך אל פסק?

לגבי טענות על טיב השירות, אני רק יכול לומר, לפי מה שקראתי, שלצערי הוא עומד ואף עוקף את הסטנדרט הישראלי. לפחות לא עשו לך בעיות עם האחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ גם לי יש מחשבה שאולי בכלל הבעיה בספק, כי לא הגיוני שכוננים נהרסים לך אחד אחרי השני ככה סתם.

אני אישית אף פעם לא קניתי מ- RSM ככה שאין לי שום דעה עליהם. אבל אם החליטו לממש לך אחריות בכל פעם ללא בעיות זה כבר טוב.

לי אישית היה פעם מקרה שקניתי בקר מחנות מחשבים מאוד מוכרת והוא היה תקול (אחד הכפתורים לא נלחץ טוב) והייתי צריך להתווכח עם הטכנאי 10 ד' (לא מגזים) שזה תקלה והוא לא הסכים ואז הייתי צריך ללכת להתווכח עוד 10 דקות עם מנהל החנות שזה תקלה ואז בסוף איכשהו בקושי הוא הסכים לשלוח את הבקר לספק למימוש אחריות.

אז שתבין איזה חנויות יש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע לי כמו צירוף מקרים גרוע, נפלת על הסדרה התקולה של הלוחות בתור התחלה ויש בעיות ידועות עם חלק מהסדרות של כונני ה SSD של וגם פה נפלת. פשוט חוסר מזל. סה"כ הניסיון שלי עם RSM הוא בסדר גמור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי כל חנות תוכל תמיד למצוא את מי שסוגד לה, ואת מי שאצלו הייתה בעיה שדרשה טרטור והוא מוכן להגיע לתביעות / שריפת החנות וכד'... אין ספק שהמקרה שפותח הת'רד מתאר הוא מקרה לא תקין, אפשר להבין מחלות ילדות של מערכת, אבל 4 קלקולים תוך פחות משנה, זה באמת לא מעט. יחד עם זאת, דבריו של -LosNir- נכונים, החברה לא התנערה ממך וכן נתנה לך שירות, כך שאני חושב שכותרת הת'רד הזה היא לא ממש הוגנת, זה צריך להיות יותר בכיוון של "מערכת מRSM מתקלקלת בפעם הרביעית כשהיא עוד לא בת שנה".

לגבי נושא פיצויים. בתור עוסק לשעבר בתחום, אני חייב לציין שעם ישראל הפך בשנים האחרונות לעם של פוצים, כל אחד על כל דבר ועל כל מקרה - דורש פיצוי. אני זוכר לקוחות שלי בזמנו שהיו מגיעים, אלי זועמים, ודורשים פיצויים על שטויות שדרישת פיצוי עליהן היא עלבון לאינטיליגנציה של מבקש הפיצוי עצמו:

"לא מדפיס לי, הזבל הזה, אני דורש פיצוי" - אולי תתקין את המדפסת? - עארס שקנה מדפסת משולבת של ולא חשב שצריך לעשות משהו מעבר ללחבר אותה לחשמל.

"לא מתחבר לי כבר שבוע לאינטרנט - אני דורש תיקון מיידי ופיצוי" - כשאני מראה לו מול הפנים שלו שלראוטר האלחוטי אצלי זה (הנייד שהוא קנה) כן מתחבר ומסביר לו שהבעיה שלו היא מול ספק האינטרנט שלו.

"הכרטיס הזה לא עובד - אני רוצה פיצוי על יום העבודה שאני מגיע לפה פעם שנייה, ועל העלות של הדלק" - מהאידיוט שקנה כרטיס מסך, הוא "מבין בזה" ולא קלט שצריך לחבר גם את קונקטורי החשמל PCIE לכרטיס 8800GTS, ולא מבין למה המערכת שלו לא מתפקדת.

בשביל מה הדוגמאות? בשביל להבהיר שחנות לא יכולה לדאוג לפצות כל אחד שהחליט שמגיע לו פיצוי, מה גם, שזו נהייתה מלכתחילה מטרתם של רבים, להגיע, וליצור מצב שבו הם חשים שזה לא מבזה לדרוש פיצוי. ומה שזה עשה לי, כמו שסביר שזה עושה לחנויות של היום, זה מכניס למצב של מגננה מפני "רודפי פיצויים". יש לך אחריות, ואתה מטופל במסגרת האחריות הזו, למה מגיע לך פיצוי?

זה מעבר לזה שהתשובה לשאלה "איזה מן פיצוי אתה חושב שמגיע לך?" היא משום מה תמיד מנותקת מהמציאות מבחינת פרופורציות ואיכשהו מגיעה להיות "מסך" / "WINDOWS חינם" ושאר מוצרים בשווי של מאות שקלים. כבר ב2006-2007, אחוזי הרווח של מוכרי מערכות לא היו בשמיים, למה אנשים חושבים שאם אני מוכר לך ב3400 ש"ח, זה אומר שיש לי עליו כזה רווח גדול שאני יכול לפצות אותך - כי אתה לא מרוצה - לא כי משהו לא בסדר בנייד - בסכום של 700 ש"ח? באחוז רווח כזה היינו חיים הרבה יותר יפה - אולי אפילו הייתי נשאר בתחום.

אני לא אגיד לך שלא פיציתי לקוחות, כאלו שבאמת סבלו באשמתנו פוצו בכל דרך שיכולנו לפצות אותם. לדוגמא, בחור מהרצליה שקנה מחשב אחד, וקיבל בטעות מחשב אחר זול יותר ב3000 ש"ח, קיבל כפיצוי, שילוח של המחשב הנכון חינם הבייתה + תוספת שני מאווררים למארז.

מצטער שאני פורק פה תסכול מיושן, אבל זה כן מרגיז אותי כשתלונות הן לא ענייניות. פותח הת'רד, החנות לא דפקה אותך, לא נתנה לך שירות רע ולא התנערה ממך, זה שיש תקלות, קורה לכולם.

לגבי לזכות אותך על הSSD, אל תשכח שאם הם מזכים אותך, ולא מזכים אותם, אז הם נשארים עם ה*** ביד לגבי הSSD הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד תודה ותשתוק. החנות לקחה אחריות על פשלות של היצרן עצמו (אינטל, OCZ) ויצאה מעולה. די להשמיץ כבר. :nono:

תעשה טובה לאנושות, ושתוק אתה.

מתוך חצי שנה, המחשב בתיקון 4 פעמים ולמשך 6 שבועות. ואתה רואה מצב כזה כתקין, ושהלקוח עוד צריך להגיד תודה ?!?! כזו טיפשות עוד לא ראיתי.

לפותח הדיון. מצב כזה קביל בבתי המשפט לביטול עסקה. במיוחד לחלק הבעייתי ה שחוזר ומתקלקל שוב ושוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Kalen - אם אתה עו"ד / בעל השכלה בתחום (ואין פה טיפה של ציניות) - עזור לנו להשכיל. ציין את הקריטריונים שעל פי הם בנאדם יכול להגיע באמת למצב של ביטול עסקה.

שים לב ש-LosNir- לרגע לא ציין שזה תקין שמחשב נמצא 4 פעמים בתיקון ובמשך 6 שבועות מתוך חצי שנה, הוא כן ציין שהתלונה כמו שהיא מנוסחת היא לא הוגנת.

השירות לא מתבצע בקצב מספיק מהיר - ייתכן בהחלט - וזו ביקורת ראויה.

אבל התלונה על זה שמשהו מתקלקל, ועוד כמו שמתואר, כל פעם החליפו רכיב/ים, ולא פשוט שלחו את פותח הת'רד הבייתה בלי לעשות דבר, ולפי התיאור, המחשב כן עבד כל פעם שיצא מהמעבדה - היא עובדה מבאסת, אבל לא תלונה לגיטימית, אם רכיבים לא היו מתקלקלים לא היה צורך לתת עליהם אחריות.

אם כבר -LosNir- בא ו"חטא" במשהו זה בהשוואה לכל מני חנויות שפותרות את עצמן מאחריות, ובהתחשב בזה שלא חסרים בשוק הזה חברות שהשירות שלהם לא טוב (בלשון המעטה) "צריך לומר תודה" (אם כי פה כבר יש הרבה מאד ציניות) על שירות ראוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע לפותח הדיון לנסות להבין מהו החלק/גורם הבעייתי במחשב שלו במקום להתלונן ולהאשים. כשמחשב מתקלקל ארבע פעמים בתוך פחות משנה משהו בהחלט לא תקין. ניסית לבדוק אולי זה הספק כוח? לוח אם? משהו במערכת ההפעלה? כבל רעוע? חימום יתר של המערכת? יש פה אנשים בפורום שמאוד מבינים בדברים הללו ובטוח יוכלו לנסות לעזור לך ולהגיע לחלק הבעייתי.

התלונה היחידה שעולה לי נגד החנות היא שהם כנראה לא באמת בדקו מה מקור הבעיה ולכן הפיתרון שלהם אף פעם לא יעיל ותוך פרק זמן קצר המחשב מתקלקל שוב פעם. אני יכול להגיד שאני מכיר הרבה חנויות שבכלל היו מתחילות להגיד שהמחשב נרטב/ נשבר ולכן האחריות לא מכסה על זה, אז rsm בסדר גמור בקטע הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה טובה לאנושות, ושתוק אתה.

מתוך חצי שנה, המחשב בתיקון 4 פעמים ולמשך 6 שבועות. ואתה רואה מצב כזה כתקין, ושהלקוח עוד צריך להגיד תודה ?!?! כזו טיפשות עוד לא ראיתי.

לפותח הדיון. מצב כזה קביל בבתי המשפט לביטול עסקה. במיוחד לחלק הבעייתי ה SSD שחוזר ומתקלקל שוב ושוב.

קודם כל תרגיע בטונים ואל תרד לפסים אישיים.

"תודה":

מישהו אמר שזה תקין? זה לא. אשמת החנות? בהחלט לא!

התנהלות החנות מולך היא פשוט מצויינת. מסרת מחשב תקול, קיבלת חזרה מחשב תקין. וזה כבר 4 פעמים ברציפות. בהמון חנויות אחרות היו מנפנפים אותך על הפעם השניה בטענה שגרמת נזק כלשהו.

זה למה אתה צריך להגיד תודה - כי לצערנו בישראל זהו לא שירות ממוצע, אלא מעבר. אז תודה.

"תשתוק":

בנוג לבעיות עצמן שחוזרות - זהו לא בשליטה של החנות. אינטל עשתה פישלה ושיווקה לוחות תקולים. זו לא אשמת החנות, היא פעלה ע"פ ההוראות של אינטל והחליפה לך את הלוח.

שאר הבעיות - הן ככל הנראה מה- SSD שלך, שמיוצר ע"י . אמנם אני לא הכי מעודכן בכל מה שהולך איתם, אבל בקצרה, צברו לעצמם "מוניטין" של שייוק וייצור SSD תקולים עם כל מיני תקלות ושאר הירקות. שוב - אין שום קשר לחנות. בנוסף, זה נורא תמוהה שכ"כ הרבה SSD מתו לך, שגם אני אומר שיש לך בעיה כלשהי בספק. ואם בחרת ספק חלש / גנרי - זאת לא בעיה שלה החנות, אלא שלך.

זה למה אתה צריך לשתוק - ואם לא ירדת לסוף דעתי אז המשך: זה לא אומר שאתה לא יכול להביע דעה או לכעוס. פשוט כשזה נוגע לחנות, תשתוק, כי הם עשו את שלם, ולמען האמת מעל ומעבר. אם יש גוף כלשהו שאתה צריך להעביר אליו את התלונות / כעסים / צעקות זה . אז בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב קודם כל הרשו לי להודות לכולם על התגובות והנסיון לעזור.

מר LosNir זאת ההודעה השניה כבר שרשמת לי "תשתוק". הרשה לי להציע לך משהו, אם משהו בפוסט שלי לא נראה לך אתה יכול לעזוב אותו בצורה מכובדת בלי לרדת לרמה כזו. אם אתה לא יכול להגיב בצורה מכובדת עדיף שתשמור את התגובות שלך לעצמך.

טוב אגיב לרובכם לפי הסדר:

הסבירות ששלושה דיסקים קשיחים מסדרות שונות יתקלקלו זה אחר זה היא אפסית. אתה בטוח שזאת לא בעיה אחרת? יכול להיות שמשהו לא בסדר בתוכנה כלשהי שאתה משתמש בה או במערכת ההפעלה, או שמשהו אינו בסדר בהגדרות בביוס (במיוחד אם המחשב בOC)?

אני לא שולל את העובדה שיכול להיות שהפעם הבעיה לא ב-SSD. פעמיים בוודאות הייתה הבעיה בו(לפי הטכנאים המקצועיים של RSM). המחשב לא עבר שינוי הגדרות בביוס למעט מעבר ל-AHCI ולא עבר מעולם OC על ידי. מערכת ההפעלה בגרסה נסיונית והותקנה על ידי טכנאי של RSM.

]

נשמע לי כמו צירוף מקרים גרוע, נפלת על הסדרה התקולה של הלוחות בתור התחלה ויש בעיות ידועות עם חלק מהסדרות של כונני ה SSD של OCZ וגם פה נפלת. פשוט חוסר מזל. סה"כ הניסיון שלי עם RSM הוא בסדר גמור

justUser

צירוף מקרים גרוע זה נכון. ולכן אני חושב שאם חנות מכבדת את עצמה היא תיקח אחריות, תבין שמדובר במקרה שהוא לא תקין(יכול להיות אפילו חוסר מקצועיות שפשוט לא זיהו את הגורם הבעייתי אלא החליפו חלקים סתם), ולכן יתנו לי להחזיר את ה-SSD.

yz101 אני מבין שהיית צריך לפרוק תסכול, אך אף אחד מהמקרים שרשמת אינו קרוב אפילו במעט למקרה שלי. המקרה שלי היא בעייה אמיתית. מחשב שמתקלקל כל כך הרבה פעמים זה דבר בעייתי. והחנות צריכה לקחת על זה אחריות ולפצות אותי ואני לא מבקש רכיבים בחינם תאמין לי שלא חסר לי הרבה. אני מבקש פיצוי על העוגמת נפש והמינימום שאני יכול לקבל זה כסף חזרה על רכיב שעושה כל כך הרבה פעמים בעיות, ונכונות לעזור עם שירות מהיר יותר ולא למרוח אותי שבועיים נוספים הרי ברור שלתקן מחשב לא לוקח כל כך הרבה שעות. מחשב שמתקלקל 4 פעמים בפחות מחצי שנה מגיע לו עדיפות בתיקון על העגמת נפש. ככה אני חושב.

תעשה טובה לאנושות, ושתוק אתה.

מתוך חצי שנה, המחשב בתיקון 4 פעמים ולמשך 6 שבועות. ואתה רואה מצב כזה כתקין, ושהלקוח עוד צריך להגיד תודה ?!?! כזו טיפשות עוד לא ראיתי.

לפותח הדיון. מצב כזה קביל בבתי המשפט לביטול עסקה. במיוחד לחלק הבעייתי ה SSD שחוזר ומתקלקל שוב ושוב.quote]Kalen]

תודה רבה על התגובה. פשוט לקחת לי את המילים מהפה. האם אתה בטוח שהמצב קביל לביטול עסקה או שאתה משער?

אני מציע לפותח הדיון לנסות להבין מהו החלק/גורם הבעייתי במחשב שלו במקום להתלונן ולהאשים. כשמחשב מתקלקל ארבע פעמים בתוך פחות משנה משהו בהחלט לא תקין. ניסית לבדוק אולי זה הספק כוח? לוח אם? משהו במערכת ההפעלה? כבל רעוע? חימום יתר של המערכת? יש פה אנשים בפורום שמאוד מבינים בדברים הללו ובטוח יוכלו לנסות לעזור לך ולהגיע לחלק הבעייתי. התלונה היחידה שעולה לי נגד החנות היא שהם כנראה לא באמת בדקו מה מקור הבעיה ולכן הפיתרון שלהם אף פעם לא יעיל ותוך פרק זמן קצר המחשב מתקלקל שוב פעם. אני יכול להגיד שאני מכיר הרבה חנויות שבכלל היו מתחילות להגיד שהמחשב נרטב/ נשבר ולכן האחריות לא מכסה על זה, אז rsm בסדר גמור בקטע הזה.ballcall2

אני באמת חושב שזאת לא עבודה שלי. זו אחריות שלהם. הם הרכיבו את המחשב, הם התקינו את מערכת ההפעלה. אני לא נגעתי בדבר. ממש חבל לי שב-3 הפעמים שהוא היה אצלהם לא הצליחו לתקן אותו לחלוטין. אני רוצה להגיד שאם היו מתחילים להתנער מאחריות כבר לא היה מה לשקול פה והייתי תובע אותם במיידי.לכל אלו ששאלו אם הבעייה בספק, אז היא לא המפרט הומלץ על ידי הפורום ואושר על ידי אחד ממנהליו (yz101) זה הספקSeaSonic S12II-620

ואחרון חביב מר LOSNIR, אם אתה חושב שההתנהלות מולי היא מצויינת אני מאחל לך לקבל שירות כזה מכל חנות שתקנה מעתה ועד עולם. אם מוצר שקנית מתקלקל כל כך הרבה פעמים יש פה בעיה. כנראה שאחרי כל תיקון המחשב לא היה תקין אלא יש בעיות שלא טופלו.

סליחה מראש על הבעיות בסינטקס. ניסיתי לתקן את זה מספר פעמים בעריכה ללא הצלחה. חשוב לציין שהבעיה לא מופיעה כל הזמן מדי פעם יש מסך שחור שהמחשב עולה עם איזה כיתוב(כמו שהיה בפעמים הקודמות לפני שה- הלך) אבל זה לא קורה תמיד אלא רק פעם ב.. וכמה פעמים המחשב קרס והיה רשום ווינדווס עצר את עצמו כדי למנוע נזק למחשב שלך.(תופעה שקרתה גם בפעמים הקודמות לפני שה- הלך). אבל כעיקרון אפשר לעבוד איתו זה לא קורה תמיד ובכמה ימים אחרונים לא הייתה שום בעייה. אולי לוותר ולא להביא אותו לתיקון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...