קניתי לפני שבוע מסך מחשב מ.המסך מקולקל. הם מעבירים אותי לDELL שם רוצים לתת לי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי לפני שבוע מסך מחשב מ.המסך מקולקל. הם מעבירים אותי לDELL שם רוצים לתת לי


masela

Recommended Posts

רוצים לתת לי מסך מחודש וישן. האם לתבוע מהחנות מסך חדש? או להפנות טענות לDELL?

שלום,

קניתי לפני כשבוע+ בהמלצת הפורום מסך מחשב. המסך הוא של .

הדלקתי את המסך והכל עבד. כעבור יומיים-שלוש לפתע הופיע קו אדום באמצע המסך. פניתי לTMS והם אמרו לי שזה לא קשור אליהם אלא לDELL ואני צריך להתקשר אליהם. התקשרתי לDELL- הנציג אומר לי שהם יחליפו לי את המסך במסך מחודש.

מסך מחודש הוא א) מסך ישן יותר. כך שהוא יתקלקל מהר יותר ממסך חדש כמו שאני רכשתי. ב) מסך שיש בו יותר סיכוי לבעיות ממסך חדש.

בשוק החופשי מחירו של מוצר מחודש הוא כמובן נמוך יותר משל מוצר חדש.

הדבר הזה נשמע לי לא הוגן בכלל. שילמתי אלף שקל בשביל מוצר חדש ורוצים לתת לי מוצר משומש.

מה עלי לעשות? האם להפנות את האצבע המאשימה כלפי TMS ולדרוש מהם מוצר חדש (אם כי הם אומרים שזה לא קשור אליהם ואני צריך להפנות ענייני אחריות כלפי DELL)? או לנקוט משהו כלפי DELL? (מה?).

תודה רבה!

נ.ב אני לא יודע אם זה קשור, אבל כשדיברתי עם הנציג של , גיליתי פיסת מידע מוזרה. הנציג אומר לי שמסתבר שאצלם רשום שהמסך נקנה לפני 3 חודשים והאחריות התחילה עוד אז ב2011. ז"א יש לי מינוס 3 חודשי אחריות. האם זה אומר שTMS מכרו לי מוצר משומש בעצמם? תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מבחינת תנאי , כשמחליפים מסך באחריות אתה לא חייב לקבל מסך חדש, ואפשר לתת לך מחודש. בפועל, כמעט בכל המקרים נותנים מסך חדש.

משום שקנית את שלך לפני זמן קצר מאוד, יש לך קייס להתעקש על מסך חדש. תנסה לפעול במקביל גם מול וגם מול TMS.

לא מכרו לך מסך משומש. מכרו לך מסך ששכב במחסנים שלושה חודשים, שזה נורמלי. החשבונית שברשותך שמציינת את תאריך הקנייה תיתן לך גיבוי. דבר עם ושאל אותם איך אפשר לעדכן אחריות לפי תאריך החשבונית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה,

איך אתה מציע להתעקש מול DELL?

קיבלתי היום מייל מאיברהים שאומר "בדקתי את העניין מול המנהל שלי ותחת תנאי האחריות אנחנו יכולים להחליף רק במסך אחד מחודש".

מה בעצם אני יכול לעשות כאן?

האם יש לי במה לאיים? ז"א היא חברה גדולה. אני מתקשר למרכז השירות, יענה לי אחד הנציגים ויגיד "מצטער אבל אלו תנאי השירות, אני לא יכול לעזור לך". אני יכול להגיד שזה לא מקובל עלי (כמו שאמרתי אתמול לנציג השירות), אבל הרי כבר שילמתי את הכסף. מה עוד אני יכול לומר?

תודה רבה!

נ.ב כן, אני יודע שאני צריך שיעור באסרטיביות. לצערי יש לי מנטליות אירופאית...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאמור רוב הסיכויים שתקבל מסך חדש. מסך מחודש הוא מסך שתוקן והושבח ונמצא במצב יאות למכירה מחדש. לרוב זה אפילו מסך חדש מאריזה פתוחה שהוחזר.

מאחר וזהו דגם חדש (U2312 אני מניח) סביר להניח שהם עדיין לא קיבלו סטוקים של מסכים ולכן סביר+ שתקבל מסך חדש.

גם את אכן תקבל מחודש, הרי שהוא עדיין "חדש" ולמעשה אתה לא תרגיש בהבדל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן, DELL ULTRASHARP LED 23" U2312HM

http://www.tms.co.il/product/10845

אני כמובן מעודד מהמילים שלכם לגבי המסך החדש, אבל בכל זאת אני נכנס כאן להגרלה, ובהגרלות אני בד"כ מפסיד (ז"א אפילו יותר מהסטטיסטיקה. נולדתי עם מזל נאחס) זו הסיבה שאני לא מהמר.

בדקתי באיביי, ונראה שבתחום של מסכים ההבדל בין חדש לבין REFURBISHED נע בממוצע בסביבות ה45% במחיר.

מסך חדש מאריזה פתוחה, אני מניח שזה בסדר (אם כי זה תלוי מדוע החזירו אותו ומה בדיוק עבר עליו), אבל מסך שתוקן (ובייחוד אם הוא יותר ישן מהמסך שלי)... תשמע... אני אחד שמתקן מפעם לפעם מוצרי חשמל בבית במקום לזרוק אותם... זה לא אותו הדבר כמו מוצר מקביל שלא התקלקל. לא יודע אם זה בגלל שמכלול הרכיבים של אותו מוצר הם פחות איכותיים או שהסיבה לקלקול היא בתנאים שהופעלו על המכשיר והבלאי של שאר הרכיבים הלא מקולקלים הוא בהתאם, או סיבה אחרת... אבל זה פשוט לא אותו הדבר.

אני צריך לדעת בוודאות מה אני מקבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה - קיבלת מסך חדש שלא התקלקל, והוא התקלקל לך. :(

אולי זה אותו מזל נאחס שאתה מזכיר. ;)

מה שנקרא "תבחר את המלחמות שלך". לא בטוח שלבזבז שעות על ויכוחים עם כל מיני גורמים שווה לך כדי לחסוך את הסיכוי הקטן של לקבל מסך מחודש, אבל זו זכותך.

דעתי היא שללא ספק מגיע לך מסך חדש בגלל התקופה הקצרה.

בסופו של דבר, החוק מאפשר לך פשוט להחזיר לTMS את המסך ולדרוש החזר כספי מלא, שכן המסך תקול. תשקול גם את האופציה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רק יכול להגיד שאני קניתי מחנות כלשהי המסך הגיעה כולו מרצד למחורת חזרתי לחנות שהימה טלפון לDELL שבמקום הורו לחנות להחליף לי לחדש באותו רגע נכנסו למחסן והוציאו לי חדש.

לא יודע אם זה אן החנות שאחאית לצעד המדהים הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאמין שהחנות יכולה לסייע לך. בצגים בדרך כלל חנות יכולה לתת לך איזושהי תקופת חסד על מסך חדש. תבהיר להם שמדובר במסך בן כשבוע (אל תשתהה) ותבקש שיוחלף חדש.

לי החליפו בקי אס פי מסך אחרי 8 ימים בגלל פיקסל מת בודד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה - קיבלת מסך חדש שלא התקלקל, והוא התקלקל לך. :(

אולי זה אותו מזל נאחס שאתה מזכיר. ;)

חחח, אשכרה. אני צריך למלא טפסי וינר ואז לגבות אחוזים מאנשים שימלאו את ההפך. למרות שאם אני מרוויח מזה, אז כנראה בכלל יהיה גשם או רעידת אדמה וכל המשחקים יבוטלו. זה יהיה סופו של הספורט הישראלי.

אוקיי, אני אפנה לחנות מחר. יש לי שאלה. החנות נמצאת בנתניה אני נמצא בדרום. בחרתי בחנות בגלל שכל המחיר כולל משלוח היה 950 (והובהר לי בטלפון שבמסך הזה כל הבעיות שלי יטופלו אצלי בבית או תוך שליחה בחינם בדואר. הכוונה שלהם כמובן הייתה בקשר לאחריות של DELL). האם הבקשה להחליף עכשיו את המסך לחדש צריכה להוציא ממני גם עלויות שילוח לחנות בנתניה? כי אני מניח שזה יעלה עוד איזה 200 ש"ח ואת כל התקציב שלי כבר הוצאתי על המסך (בעצם הוצאתי יותר מהתקציב שלי. לקחתי אפילו הלוואה קטנה מאחותי).

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מכרו לך מסך משומש. מכרו לך מסך ששכב במחסנים שלושה חודשים, שזה נורמלי. החשבונית שברשותך שמציינת את תאריך הקנייה תיתן לך גיבוי. דבר עם ושאל אותם איך אפשר לעדכן אחריות לפי תאריך החשבונית.

יש לך טעות גדולה, מוצר ש"שוכב במחסן" חנות לא דופק פזם של האחריות, האחריות מתחילה ברגע שהמוצר נמכר ללקוח פרטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת החוק, ברור. מבחינת הת'כלס - ועוד איך דופק. פשוט כי היצרן לא יודע מתי המוצר נמכר ללקוח הסופי, אלא רק מתי נמכר למפיץ שלו. באחריות המפיץ לעדכן את האחריות, אך לא תמיד עושים זאת, ואז הלקוח צריך לעשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פניתי לTMS והם אמרו לי שזה לא קשור אליהם אלא לDELL ואני צריך להתקשר אליהם.

אם אכן עברו רק כמה ימים כמו שפותח הדיון אומר, והופיע כזאת בעיה והם אומרים שזה לא קשור אליהם אז זו

מה ההבדל אם הלקוח היה קונה את המסך בכל חנות דרק אחרת,

ולמה שנחזור ונקנה אצל TMS אם האחריות שלהם כחנות לא שווה כלום ולא שונה מכל חנות דמיקולו אחרת?

למה לא לרדוף אחרי הלקוח ולטפל בבעיה עד פתרון ראוי? למכור יודעים לתת שירות לא יודעים?

ואני מדבר בתור מי שעבד בחנות דומה וכשקורה דבר כזה ראוי קצת להתבייש ולטפל בלקוח שהשקיע כסף והמוצר גורם לו להפסיד עוד כסף ובריאות במרדף אחרי פתרון.

אם הלקוח חשוד בנזק מצידי שיעבירו אותו גיהנום, אבל אם המוצר מתגלה כפגום מן הראוי לעשות הכל כולל מתן מסך זמני עד מציאת פתרון הולם שיספק את הלקוח ובמקרה המתואר לא מן הראוי שיקבל מסך מחודש אלא חדש כמחיר ששילם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...