Mustop - מדיניות לגבי אריזה מפתיעה - עמוד 5 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Mustop - מדיניות לגבי אריזה מפתיעה


Tov_Tov

Recommended Posts

יותר חשוב זה האם הם עומדים בהערכה שלהם, כלומר שלחתי להם לינק והם העריכו את עלות המשלוח ב- X האם יש מצב שכשהמוצר יגיע אליהם הם ידרשו X+Y?

עוד מעניין האם חברת המשלוחים שהם שולחים דרכה, דורשת עמלת שקר (מעבר למיסים שחובה לשלם) כלשהו במקרה והמוצר נעצר לבדיקת מכס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

^הם מחייבים לפי משקל פיזי בלבד, אז אם באמזון כתוב למשל שזה שוקל 3 קילו זה בטוח 3 קילו כי אין פה עניין של משקל נפחי.

ומן הסתם אפשר לבדוק באינטרנט כמה המוצר שוקל. זה די חוסך הרבה בעיות ושאלות אם זה לפי משקל פיזי בלבד.

לגבי עמלת שקר, זה גם מה שאני אמרתי. הבחור שהזמין כאן אמר שלא שילם עמלה כזו אלא רק מע"מ לחברת שליחויות.

יהיה שווה לבדוק אותם על מוצר לא יקר / חשוב מאוד ולראות מה קורה בפועל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בMUSTOP אתה נותן הרשאה לחייב אותך מתי שבא להם בויזה אז הם עושים הכל אוטומטית ולוקחים מלא כסף כשאפשר.

על הצהרות כאלה צריך לתבוע לדעתי. כשאתה נותן הרשאה לחברת החשמל לחייב אותך מתי שבא להם - זה בסדר מבחינתך?

אתה יוצר הרשאה אוטומטית ב MUSTOP, והם מחייבים אותך אך ורק כאשר המוצר הגיעה אליהם, נמדד ומוכן למשלוח. אתה גם דרך הגב מקבל התראה במייל על זה שמוצר הגיעה אליהם ומוכן למשלוח. איך בדיוק זה נופל תחת ההגדרה שלך של "מתי שבא להם"?

הם לוקחים בדיוק את הסכום שצריך לקחת על פי גודל החבילה שלא בתלוי בהם אלה באיך באמזון (או כל חנות אחרת) אורזת את החבילה. אם אתה קונה גפרורים ואורזים את זה בחבילה של מסך 40", זה לא בעיה של MUSTOP והם לא יכולים לדעת מראש שהאריזה תיהיה כזאת. מחובתך כלקוח לבדוק מול מי שאתה קונה ממנו באיזה צורה ישלחו לך את החבילה. אז איך זה בדיוק נופל תחת ההגדרה שלך של "לוקחים מלא כסף כשאפשר"?

מצטער, אבל אנשים כמוך מעצבנים אותי. אתה מסרב לקחת על עצמך אחראיות ולבדוק את כל הפרטים ואז מכפיש חברות שעושות את העבודה שלהם בהאשמות ריקות תוכן.

למען הסר ספק אני לא עובד MUSTOP, אבל אני משתמש בשירות שלהם כבר יותר משנה ולא היו לי בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^אתה יודע על מה מדובר?

הזמנתי נעליים בסכום של כ-200 שקלים במבצע משלוח $19 לזוג נעליים כי רציתי לחסוך ולא לקנות נעליים ב-600 שקל בארץ.

כמה ימים אחרי שקיבלתי את הנעליים וכבר מדדתי אותן, קיבלתי מייל על חיוב בפייפל. רק אחרי שבוע+ אתה מקבל חשבונית מפורטת במייל.

כשפניתי אליהם הם טענו שהחיוב של 200 ומשהו שקלים היה על בדיקה אקראית במכס.

נכנסתי עכשיו לחשבון שלי אצלם ואני רואה שזה מחולק שם.

יש סכום על "Customs clearance Commission" ועוד סכום על "Customs Storage Fee".

למה אני צריך לשלם על במכס?

איך זה בדיוק לא מה שטענתי? הם היו צריכים ליצור קשר או לחייב לפני שקיבלתי את המוצר כי בהחלט היה להם את הזמן לכך.

אז כן, הם מחייבים מתי שבא להם. בדיוק ככה.

ואני לא אחד שמכפיש עסק בגלל דברים קטנים, אבל כשמחייבים אותי על דברים כאלה, בין אם אמיתי או המציאו את זה, כאשר הסכום עולה כמו הנעליים שקניתי זה ביזיון.

אחרי שנעלתי את הנעליים לקבל מייל כזה? זה הורס את כל חוויית הקנייה ששילמתי יותר ממה שהיה צריך.

הלכתי על המבצע הזה אך ורק בגלל ה-$19 ואז ככה לא משנה לך באיזו חבילה הנעליים יגיעו.

בכל עסק יהיו את אלו המרוצים ואלו שלא. אין מה לעשות.

אני עברתי ל-BUY2USA בגלל העניין הזה עם מאסטופ וזו היתה הקניה השנייה שלי אצלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב לא יודע מה להגיד לך. אני הזמנתי עכשיו שלט רחוק מאמזון, וקיבלתי את המייל מפייפל (שנשלח הכסף) שניה לפני שקיבלתי את המייל מ MUSTOP עם חשבונית מפורטת ויום למוחרת הגיעה לי המייל שהחבילה עברה למצב Billed - In Shipping Process. לא הבנתי, שילמת 200ש"ח על נעליים + 19$ משלוח + עוד 200 ש"ח על מיסים? לא ברור מההודעה שלך כמה שילמת וכמה הייתי צריך לשלם. אתה צריך להבין, שבקניה באינטרנט צריך להיות ממש ממש ממש זהיר, יש דברים שחייבים מכס ויש דברים שלא. מה אתה רוצה מ MUSTOP שהיא תספוג את עלות הבדיקה של המכס פה בארץ? הם פועלים לפי החוק, וקורה שלפעמים המכס מחליט אקראית לבדוק חבילות. אני לא מבין איך MUSTOP אשמים בזה.

למה אני צריך לשלם על אחסון במכס?

אז תגיד לי, מי צריך לשלם על זה? אני? MUSTOP? אמזון? מי?

הם היו צריכים ליצור קשר או לחייב לפני שקיבלתי את המוצר

מי אמר לך שהם היו צריכים? איפה רשום שהם צריכים? רשום שהם משחררים את המוצר מהמכס ואתה משלם להם על משלוח + מיסים (אם יש).

ואני לא אחד שמכפיש עסק בגלל דברים קטנים, אבל כשמחייבים אותי על דברים כאלה, בין אם אמיתי או המציאו את זה, כאשר הסכום עולה כמו הנעליים שקניתי זה ביזיון.

מה ביזיון בזה? אני באמת שמנסה להבין אותך אבל אני פשוט לא מצליח! קנית מוצר, לא בדקת שאתה הולך לשלם מכס, אז כל העולם ואחותו אשמים ששילמת 100% יותר?! כולם אשמים חוץ ממך? באמת תיהיה קצת רציני ותקח אחראיות על המעשים שלך.

הלכתי על המבצע הזה אך ורק בגלל ה-$19 ואז ככה לא משנה לך באיזו חבילה הנעליים יגיעו.

שוב, לא טרחת בכלל לקרוא את תנאי השימוש שלהם
[h=2]איך מחשבים את משקל החבילה?[/h]

המשקל הנפחי מתקבל על ידי מכפלת אורך החבילה, ברוחב ובגובה בס"מ, וחלוקה ב-6,000.אורך בס"מ = L רוחב בס"מ = W גובה בס"מ = H המשקל הנפחי ( בק"ג) = LxWxH/6,000את התוצאה יש לעגל כלפי מעלה ל-500 הגרם הקרובים. לדוגמא, עבור פריט שמשקלו 700 גרם, יחויב הלקוח על ידי מסטופ ב-29 דולר (או 19 דולר בלבד אחרי

הנחת אמזון).עבור חבילה השוקלת 2.4 ק"ג, יחויב הלקוח ע"י מסטופ (על פי המשקל הנפחי הגבוה מהמשקל הממשי 2.5 ק"ג), ב-47 דולר (או 37 דולר בלבד אחרי

הנחת אמזון

).

http://www.mustop.co.il/faq-import-from-us-to-israel/packages-from-usa-to-israel-calculation איך בדיוק זה מסתדר עם הטענה שלך "לא משנה לך באיזו חבילה הנעליים יגיעו"?

בכל עסק יהיו את אלו המרוצים ואלו שלא. אין מה לעשות.

נכון, כי תמיד יש פקטור אנושי שהעסק טועה או נותן שירות גרוע ברגע מסויים. אבל כשהלקוח טועה, ולא מוכן לקחת על עצמו אחראיות ולהגיד "סבבה, טעיתי, שילמתי X ש"ח הטעות ומעכשיו אני אבדוק הכל בפרטי פרטים לפני שאבצע הזמנה" ומכפיש את העסק, זה לא טעות של עסק. מצטער, אבל לא מצאתי שום דבר פסול בניהול של MUSTOP במקרה הספיצי מולך (אם כי MUSTOP התנהלו בצורה נכונה או כי חסר פרטים על המקרה שלך).
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רציני או צוחק?

1. אז אצלך הכל עובד יופי טופי, שמח בשבילך. תהיה עירני, לא אצל כולם זה ככה. כנ"ל ב-BUY2USA. אז?

2. תאמין לי, אני לא אידיוט ולא ילד קטן. אני יודע מה דורש מכס, באיזה סכום, ואיך כל הפרוצדורה עובדת.

3. רק שתדע, ב-BUY2USA התשלום של בדיקה אקראית, פשיטה וכל דבר אחר עליהם. לא על הלקוח.

בנוסף, אם אני צריך לשלם את זה, לפחות מודיעים מראש. זה משהו חריג! זה לא מכס על המוצר אלא תשלום חריג ביותר.

4. בהקשר של 3, אני עדיין מתעקש על העניין של חיוב לאחר קבלת המוצר, לא רק על החיוב עצמו. בזה כתבת בעצמך ' אין לי מה לומר לך'.

5. המשלוח עלה לי כמו שצריך לעלות, לא דיברתי על עלות משלוח חריגה. אל תחפש במקומות שאין.

6. עלות במכס זה בוודאות על מאסטופ. אני עיכבתי את החבילה? אולי הם לא אישרו משהו, לא הביאו מסמך, חשבונית, לא יודע מה ובגלל זה המכס עיכב את החבילה עד שעשו כך וחייבו על . זה לא צריך ליפול על הלקוח. זה כן צריך ליפול אם הם מבקשים מהלקוח לשלוח מסמכים/אישורים והוא מתעכב בכך.

שוב, אני יצאתי ממש לא מרוצה בעיקר מהעניין שקיבלתי חיוב לאחר שקיבלתי את המוצר, זה הכל.

אין לך מה לומר על זה וזה מובן, אתה לא עובד במאסטופ אבל אל תצא בהאשמות ורצונות לתבוע משתמשים על דברים שאינך יודע לגביהם.

אני לא מתכוון להגיב לתגובות מיותרות כמו אלו שכתבת רק כדי לחפש איפה אני 'צריך לקחת אחריות'. תאמין לי, אם אני טועה אני יודע להודות.

אני לא שיערתי מה שהם חייבו אלא פניתי אליהם והתכתבתי איתם. אז במקום שאני אקח אחריות, הם צריכים ללמוד מזה ולא לחייב לקוח אחרי קבלת המוצר. נקודה.

אם אתה מאשים ללא ידיעת הפרטים - עדיף שתחזור בך. ויכוחים מיותרים אני לא מתכוון לעשות כאן, הזמן שלי יותר יקר מזה.

המשך יום טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תרגיע. לא באתי להאשים אותך.

עצם העובדה שציינת שהם "מחייבים מתי שבא להם", קוממה אותי, כי זה לא נכון, בעשרות פעמים שאני הזמנתי מהם. אז אותך חייבו אחרי שקיבלת את החבילה, אז נעשתה פה טעות או רשלנות שלהם או שלך, לא חשוב כרגע, כי זה לא מהות הדיון. היית צריך לציין את זה קודם, וזה כל מה שביקשתי, כי היום כל אחד מומחה בא וכותב "זה מחייב על ימין ועל שמאל" ו"זה שקרן ורמאי", בלי לתת פרטים.

תגיד "הזמנתי, חוייבתי אחרי שקיבלתי את המוצר ומאז אני לא מרוצה". אמירות בסגנון "מחייבים כמה שבא להם מתי שבא להם" מבחינתי זה להכפיש את החברה.

שיהיה גם לך המשך יום נעים, ושהקניות שהבאות שלך יהיו ללא בעיות, כי בסופו של דבר כולנו רוצים לקנות דברים יותר בזול\כאלה שלא קיימים בארץ בלי סיבוכים ובירוקרטיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כתבתי בפורום בכמה מקומות ופירטתי כל פעם שביקשו. לא רק כתבתי את זה והלכתי.

הקנייה הראשונה שלי היתה בסדר גמור מהם וכן, גם היא דרשה מכס (חלקי חילוף לרכב) והכל היה תקין. שום חיוב לא היה לאחר שקיבלתי את המוצר.

פה, שזה גם שהם יצאו איתו (אלה היו שבועיים ראשונים של המבצע, ממש חדש) וגם כל המחיר הנלווה, חיוב לאחר קבלת מוצר הוציאו שם רע מהצד שלי כלקוח יחסית חדש.

זו הבעיה בשירות לקוי/רע, משתמש שזכה אליו לא יחזור גם במקרים בהם השירות תוקן, שופר וכו'. בעיקר אצלנו הישראלים.

אם השירות החדש/ישן שהציעו פה יפרסם רשימה מסודרת בדומה למאסטופ/BUY2USA ויהיו זולים יותר, לדעתי כבר יהיה שווה לנסות אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...