חווית קניה מ TMS - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית קניה מ TMS


orenhazan

Recommended Posts

לגי 5 ימי עבודה.

בפרטי הזמנה רשום בבירור זמן הספקה משוער,מדובר במשלוח בדואר רשון ולכן אין התייבות לימי עבודה.

אני מבין שדובר בזמן המתנה סביר עד שחבילה אמורה להגיע ליעד אבל במקרה המדובר חבילה כנרא נאבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

רק הערה קטנה, קיריל: לא, זה לא הגיוני לצפות שהלקוח ימתין עד לבירור גורל החבילה בדואר. כמו שפתוח הדיון כתב, באמת לוקח לדואר הרבה זמן להודות בכך שחבילה אבדה. נגיד ויקח חודש עד שיתקבל האישור הזה - האם נראה סביר מבחינתך לצפות שהלקוח ימתין חודש + הזמן שיקח לשלוח מוצר חלופי, וזאת כשזמן האספקה "המשוער" הוא 5 ימים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויק, במקרה אחר הייתי אומר שאתה צודק. אבל כרגע החנות עדיין בזמן הבדיקה שהיא הציבה- 48 שעות. TMS כמדומני לא אמרו שזה יקח חודש. אז על מה התוקפנות וההתרעמות כלפי החברה?

כישעברו ה 48 שעות ובאם לא יתקבל מענה סביר מהחברה יהיה אפשר לפנות אל TMS שנית.

כרגע הויכוח נראה מיותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטכנאים בtms וקיריל עצמו הכי מקצועיים ואמינים שיש, מנסיון ארוך ועקבי של רבים מחברי הפורום. התלונות כמעט בכל המקרים נובעות משירות השליחויות שהם החליפו איזה 5 פעמים בארבע שנים.. אם היה אפשר למצוא מובילים נורמלים שמבינים שכל נפילה קטנה יכולה לעשות נזק לחומרה והיו עושים את העבודה שלהם כמו שצריך היה נחסך הרבה צער ועוגמת נפש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת. בעוד שהתקלות ברובן אכן התחילו מבעיות במשלוחים שאכן אינם בשליטתו של קיריל, מה שהאנשים פה הלינו עליו הוא ההתנערות של TMS מאחריות על הבעיות הללו מול הלקוח, שמבחינתו שילם לTMS וחברת השילוח עבורו כלל אינה צד בעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבוא ולהגיד שלחברת השילוח "אין צד בעניין" זו הגזמה. מעשית, פרקטית, בתכל"ס וכו' - יש לה צד בעניין. לא ברור לי איך אמורה להועיל הגישה של להתעקש לחשוב אחרת מזה. החנות, במקרה הזה, לא טענה משהו כמו "אנחנו שלחנו ומפה והלאה זו לא קשור אלינו", אלא טענה "בוא תן לנו לבדוק מה קורה עם הגורם המשלח כדי שנדע איך להמשיך הטיפול". אני חושב שזה סביר לתת להם את ההזדמנות לטפל במקרה ורק אחרי זה להגיע למסקנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מספר פעמים נשלחו לי חבילות שאבדו מאמזון וקיבלתי אחרי יום משלוח חלופי.

כל הקטע שקונים מחנות בארץ, זה כדי להמנע מהבעיות המבישות האלה כמו אחריות, משלוחים, וכו'.

כל פעם כשאני קונה בלי אחריות בחו"ל צוחקים עלי, ואני מפנה אותם לפורום פה, שיראו שגם כאן האחריות מזוייפת, ובעלי עסקים מעדיפים לחסוך 200 שקל כדי שהלקוח, ששילם ולא קיבל כלום וגם לא יקבל כלום בחודשיים הקרובים - יהיה מתוסכל ויחלוק את דעתו עם העולם.

לפי מיטב ידיעתי אמאזון היא חברה יותר מצליחה ממה שיש בארץ, לכן תורידו את הכובע ותלמדו איך מתנהלים כדי להיות רווחיים. זה לא TMS... זה כולם.

אמאזון מספקים מספר מעקב למשלוחים בתוך ארה"ב. כתוב שם איפה החבילה. הם נכנסים, רואים שרשום שיש בעייה, ומשגרים עוד חבילה. במקרה שלי המוצר עלה 1200 דולר. לא החתיכת פלסטיק של ה20 שקל הזאת.

עם זאת, קניתי מסך מTMS ואקנה שוב. אבל כמו קודם, אני אכנס לחנות, אקנה את המסך ואפתח אותו במקום כדי לחבר (נתנו לי לעשות את זה- נקודת זכות ענקית לTMS ולצוות שלה) כדי לבדוק אם יש צורך להחזיר במיידית. אם לא, כנראה שהמסך ישרת שנים...

לכן אני מנסה למזער כמה שיותר ו"לעזור" לחנות לתת לי מוצר תקין וספיק. לא אופטימלי, אבל זה מה יש.

מכל מה שחוויתי בארץ עד כה - TMS לא מושלמים כמו חברות בחו"ל, אבל הם תמימים מספיק כדי שתקנה שם שוב, שכן שום דבר לא נעשה בזדון כמו בחברות אחרות שהרבה יותר אטומות, ולכן הם המקומיים המועדפים עלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים איתך לגבי , אין חברה שמשתווה לה בשירות, לא בחו"ל ובטח לא בישראל. בניגוד ל TMS מגלגלת מאות מליונים (לא יודע מספר מדוייק, סתם זרקתי מספר לשם ההשוואה) לעומת TMS. מה שאמזון יכולה לספוג TMS לא תוכל.

אני לא חושב שההשואה נכונה. גם לי קרו פאשלות עם TMS ובטלפון אחד לחנות הכל נפתר.

אסכם שאני מסכים עם כל מילה בפסקה האחרונה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויק, אתה יכול להסביר למה אתה ממשיך להגיב בדיונים שקשורים ל TMS? כולנו הבנו מה אתה חושב, כולנו הבנו שהתגובות שלך לא קשורות באמת לדיון ורק מנסות לנגח את החנות. אתה יכול בבקשה להפסיק? או לפחות לנסות להגיב בצורה שתואמת לדיון...

במקרה הזה נראה כמו ישראלי תיפוסי, הסוג שמזמין דברים ב ואומר שהם לא הגיעו וביום שהם מגיעים הוא לא יוצר קשר עם החנות. לא רואה הסבר אחר לזה שזה נראה לו הגיוני אחרי 5 ימים לדרוש מהחנות לשלוח את המוצר שוב, במיוחד שמדובר בדואר וידוע שמוצרים שמוזמנים עם הדואר לרוב יגיעו אחרי 7-14 ימי עבודה בלי קשר לאיזה סוג משלוח שילמת עליו. שלא לדבר על זה שסביר להניח שהעובדים של הדואר יצאו לחופש איך שאמרו שמזג האויר לא הולך להיות טוב (דרך אגב, זה גם למה 2 ימים עבודה נגמרים ביום ראשון למי שלא הבין).

מוזר אבל ש TMS שלחו עם דואר , בפעם האחרונה שניסיתי לעשות את זה הם החליפו את המשלוח ל UPS בחינם ואמרו שהם לא עובדים עם דואר , הדיון הזה סוג של מסביר למה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיריל מ TMS בא מספר פה סיפורים שהוא אמר 48 שעות לא אמר ולא בטיח אני עושה העתק הדבק לתשובה שלו ששלחתי לו מייל.

עוד לא קיבלתו תשובה מחברת הדואר כי להם לוקח זמן לברר

אם אתה חושב שמישהו לא מטפל בנושא אתה טועה

יש בעיה ודיברת איתנו היום,לצערי לא ניתן לקבל תשובה מדואר באותו רגע

שיהיה לך שבוע טוב. השרות שלנו מעולה בכל מה שקשור בהתנהלות מול הגורמים התלוים בנו,דואר זה לא סידוק גוף שיש לנו גישה למערכות שלו

שיהיה לך המשך יום נעים.

זאת התשובה שקיבלתי ממנו אף אחד לא דיבר איתי על 48 שעות בדיקה ובירור עם דואר ותאמין לי כולם פה מנסים להתייפייף ולהגן על TMS.לא כל דבר שקיריל אומר הוא נכון.

ותאמין לי שלא סתם העליתי את הפוסט הזה הם לא התייחסו לא חזרו אליי שירות מגעיל ברמות אני מתקשר אומרים לי שקיריל לא נמצא הוא תיכף מגיע ומיד יתקשר אליך.

איזה התקשר ראיתי שלא הולך בטלפון עברתי למייל.

לבוא להגיד עכשו שהוא אמר שזה ייקח 48 שעות זה רק בגלל שהעליתי את הפוסט הזה.

בירור בדואר לגבי חבילה אבודה לוקח יותר מחודש וזה הזמן שהם רצו שאני יחכה לא קונה את הסיפורים שלהם.

פניתי לחברת האשראי וביטלתי את העסקה הם כבר זיכו אותי כך שאני כבר לא מחכה לכלום מהם.

ולזה שלעג לגבי הכותרת חוויה קשה בקניה.אני לא יודע לאיזה שירות אתה רגיל לקבל אני רגיל לשירות טוב אין לי בעיה לשלם כסף והרבה זה לא משהו שחסר לי.

וכן מבחינתי אחרי שאתה לקוח טוב של חנות מסוימת אתה מצפה שיתנהלו אחרת ללקוחות הטובים שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שאלת מה הולך עם חבילה,גם לא ניסית לברר איפה זה עומד.

הפוסט פה עלה אחרי כמה דקות ששלחתי לך את המייל ולכן אני לא רואה בפוסט הזה כלום חוץ מנסיון לפגוע בשם החנות.

רשמת שאתה מבטל את התשלום בחברת אשראי, לא ראיתי נכון לרשום לך איפה עומד הטיפול כי כבר פינית לחברת אשראי.

אם לקוח רוצה לבטל הזמנה ולא רוצה להמתין, לא רואה לנכון לשכנע אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שאלת מה הולך עם חבילה,גם לא ניסית לברר איפה זה עומד.

הפוסט פה עלה אחרי כמה דקות ששלחתי לך את המייל ולכן אני לא רואה בפוסט הזה כלום חוץ מנסיון לפגוע בשם החנות.

רשמת שאתה מבטל את התשלום בחברת אשראי, לא ראיתי נכון לרשום לך איפה עומד הטיפול כי כבר פינית לחברת אשראי.

אם לקוח רוצה לבטל הזמנה ולא רוצה להמתין, לא רואה לנכון לשכנע אותו.

אתה מפספס את העניין אין לי כוונה לפגוע בשם של החנות שלכם ואני לא מנסה לעשות את זה. אני פשוט מעלה את הבעיה של השירות שלפי דעתי היה צריך להתנהל אחרת.

הייתם צריכים לחזור אליי שהשארתי הודעה להגיד לי מה קורה איפה זה עומד זה המהות של שירות טוב בעיניי.

אני כל הזמן מרגיש שאני צריך לרדוף אחריכם וזה לא צריך להיות ככה.

שלא תתבלבל אני הקונה ואתה המוכר נראה לי שקצת שכחת את זה.

בכל מקרה אני לא מחפש להתלהם ולריב פה עם מישהו. מצידי העניין נגמר וטוב שככה אפילו אם זה לא לשביעות רצוני.

שיהיה לך שבת שלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...