RayZ פורסם 2011 במרץ 4 Share פורסם 2011 במרץ 4 עריכה- עבר זמן רב מאז, לא הוגן לשפוט יותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
silky פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 מעקב.וגם אני חושב שזו דוגמה לאיך אפשר לשמור על נימוס ושפה יפה תוך כדי פתיחת ט'רד תלונה,(על משהו שעושה רושם שנמשך הרבה זמן ומביא עצבים לפותח הט'רד). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מיכאל 118 פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 לך לבית המשפט לתביעות קטנות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lol_minbet פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 תעסיק טכנאי מקצועי מטעמך ותראה להם מאיפה משתין הדג בבית משפט לתביעות קטנות. הבעיה היחידה היא שהעניין עלול לעלות יותר כסף מכרטיס מסך חדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RayZ פורסם 2011 במרץ 5 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 5 ^ בדיוק. :-Xנראה איך העניין יתפתח הלאה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ravenclock פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 מעקב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 מעקב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 כשעבדתי אצל יבואן של כל מיני דברים + כרטיסי ATI הייתי אחראי בין השאר על בדיקות תקינות של הכרטיסים.לפני שבאתי לשם הטכנאים של מעבדת המסכים (שתפקידם לתקן מסכים) בדקו בצורה שטחית ביותר את הכרטיסים והרבה כרטיסים תקינים נשלחו בחזרה ליצרן כמו גם כרטיסים לא תקינים הוחזרו לחנויות.מעבדה שבודקת מוצרים חייבת להתפתח וללמוד איך לעשות את העבודה היטב.היו מקרים שחנות התעקשה על דבר כזה או אחר, והזמנתי את הנציג שיבוא אלי, ואפילו לקוחות סופיים מדי פעם הוזמנו לבוא אלי כדי שאוכל לפתור את הבעיה.הייתי צריך ללחוץ קצת על הסמנכ"ל שלא היה מרוצה מזה שאנשים זרים עם אינטרסים זרים מסתובבים במתחם הפנימי של החברה.אחרי שיכנוע קל שהדבר נחוץ ומועיל, והבטחה שאף אחד שנכנס לא יסטה ממסלולו ויהיה תחת השגחה צמודה, הסמנכ"ל התרצה.באופן הזה גיליתי ופתרתי בעיות שלא הייתם מצפים שיהיו קיימים בשטח ושגרמו לכרטיסים תקינים להגיע אלי שוב ושוב.טכנאים של חנויות הגיעו אלי ולמדו דברים כמו איך להתקין דריוור כמו שצריך ואיך לסדר בעיות תוכנה שקשורות לכרטיסים הגראפים.כל טכנאי כזה שהקדשתי לו 20 דקות חסך לי בסופו של דבר זמן רב, ובכלל כמות הזמן והסבל שנחסכה לאנשים בזכות שירות טוב ושיתוף פעולה היא עצומה.זה היה לפני יותר מ10 שנים.היום דברים מסוימים נהיו יותר פשוטים, ודברים אחרים נהיו יותר מורכבים.עדיין יש צורך ותמיד יהיה בשירות טוב ושיתוף פעולה, וכמובן רצון להשתפר וללמוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
psychuil פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 מעקב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
menihen16 פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 כל הכבוד על ההודעה, בהחלט השתמשת בשפה הראויה לתלונה אינטיליגנטית. מקווה שהכל יסתדר בסופו של דבר, ושהדיון הזה ירתיע אותם, במידה וקיים משתמש מטעמם בפורום. בהצלחה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shemiraz פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 כל הכבוד מקרה דומה היה לי עם כרטיס מסך 9800gtx+ 1gb שהיה במעבדה פעמיים ונשלח חזרה לחנות בטענה שהוא תקין ובסוף החנות החליפה לי אותו על דעת עצמה ללא אישור המעבדה כדי שאהיה מרוצה.(חנות אחרת לא החנות שאתה מדבר עליה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariebel פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 נשמעת התנהלות בזוייה ביותר, אני בהחלט אשקול לבדוק מי מייבא את החלקיםברכישת המחשב הבאה שאני מתכנן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RayZ פורסם 2011 במרץ 5 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 5 תודה לכולם על התגובות.Art Tatum, חבל שאין מישהו שמשחק את התפקיד שלך במקרה שלי... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2011 במרץ 5 Share פורסם 2011 במרץ 5 תראה אם הסיפור שלי עם (TMS (=CD-LOG=Wellcom יכול לעזור לך (אתה יכול לקרוא את סופו בעמוד האחרון) -http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=472109.0 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RayZ פורסם 2011 במרץ 5 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 5 תודה, אני אעבור על זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.