Kirma פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 עד שהכותרת לא משתנה לאחת חיובית שאינה בכלל מזכירה את RSM - הנושא אינו ראוי לתגובות.הכותרת הנוכחית פשוט משפילה, משמיצה ועושה עוול שאינו ראוי לחנות שעשתה מאמץ כה רב ובאה לקראת הלקוח.+1 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nat64x פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 לא להגזים. השירות עדיין היה במידה מה חובבני זה לא צריך להגיע לידי כל כך הרבה טרטרת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 תמצא לי מקום אחד בו החנות אשמה וראויה לכותרת משמיצה שכזו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nat64x פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 בין אם היא עשתה את מירב מאמציה לתיקון הבעיה ובין אם לאו זה לא משנה, השורה התחתונה היא שהלקוח ללא ספק ממורמר ועד היום בלי מחשב תקין. לא צריך להתנפל אליו. אני חש סימפתיה לסיטואציה שלו ולתחושת הייאוש שנקלעה אליה, זאת לא החוויה שלקוח שקונה מחשב חדש במיטב כספו צריך לקבל. הצעצועים האלה לא זולים.אבל ראוי שתערוך את הכותרת זה עדיין פרנסה של אנשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
fakeman פורסם 2011 בספטמבר 11 מחבר Share פורסם 2011 בספטמבר 11 תודה על התגובות.אני לא יכול להתעלם מכל כך הרבה תגובות לגבי הכותרת, לכן אגיב.ברגע שהמחשב מגיע כל כך הרבה פעמים לתיקון וחוזר לא מתוקן לחלוטין הדבר אינו תקין מצד החנות. ברגע שהבחור שאני מדבר איתו שהוא הבחור המקצוען ביותר שלהם לפי מנהל סניף כפר סבא, מיכאל, אומר לי שהוא אובד עיצות והוא כבר לא יודע מה לעשות הדבר לא תקין. כן, הם לא התחמקו מלתת שירות. אם צריך לתת להם נקודת זכות אז זוהי נקודת הזכות שלהם.זה שהם מחליפים לי רכיבים של המחשב אחד אחרי השני זו רק טרחה בשבילי ותו לא כאשר הדבר לא נותן מענה לבעיה כבר אחרי הפעם הרביעית. מצידי שיביאו לי מחשב חדש לגמרי, מהתחלה ועד הסוף ללא שום תלות ואף הקטנה ביותר במחשב הנוכחי שלי. כי מבחינת ידע נראה שהם כבר לא יודעים מה לעשות. אז הדבר היחידי שכן אפשר לעשות זה להחליף מחשב ללא שום התחשבות ברכיבים, מצורב ועד מארז. ברגע שהם יעשו את הדבר הזה אני אבין שהם באמת ניסו כמיטב יכולתם- ולדעתי זה גם יפתור את הבעיה. כי מבחינת מקצועיות אם בפעם הרביעית התיקון לא הלך(ואני מאמין שמחר אחרי התיקון החמישי הבעיה תחזור) אז מבחינתי פה הם נכשלו. הנקודה היא ששמתי לב שהרבה מכם רואים את המצב או כחנות ולא כלקוח, או כאנשים שניצלו אחריות בחנויות אחרות שניסו להתחמק מאחריות ולכן בגלל שראו שירות גרוע, בעצם חוסר שירות וחוסר אחריות על המחשב, חושבים כי חנות שכן נותנת שירות בהכרח נותנת שירות טוב.יש הבדל בין לתת שירות, לבין לתת שירות טוב. לתת שירות זה לנסות לפתור את הבעיה. שירות טוב ומקצועי זה לפתור את הבעיה, לא משנה ללקוח מה תעשה כדי לפתור את הבעיה. אם היא לא יכולה לפתור את הבעיה, שתחזיר את הכסף. נקודה.הכותרת לא נועדה לפגוע בחנות, אם כי יכול להיות שתפגע. הכותרת מתארת את המצב בו אני נמצא ואם הייתי עכשיו רוצה לקנות מחשב אז כן הייתי רוצה להיות מודע אם מקרה כזה קרה למישהו שקנה ממנה מחשב. אין לי שום דרך אחרת להביע את המצב בצורה טובה יותר בכותרת ואת מה שאני מרגיש. גם לא רשמתי חוסר שירות, אלא שירות נוראי. שבפירוט: חוסר מקצועיות, המחשב בפעם החמישית בתיקון אחרי הבטחות חוזרות ונשנות אחרי כל תיקון שהכל יהיה בסדר. הרגשה שמורחים אותי, אני חושב שאחרי שהמחשב כל כך הרבה פעמים בתיקון הגיע הזמן להחליף לי את המחשב לגמרי ולא להחליף רכיבים שלדעתם קשורים בנושא כי עם כל הכבוד עד עכשיו דעתם לא פתרה את הבעיה. ואם לא מצליחים לפתור, להחזיר את הכסף. כמה זמן עוד ימשכו אותי ככה?! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zelig192 פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 fakeman אני מסכים איתך לחלוטין. לאחר מס' כ"כ רב של תקלות חוזרות כאלו ואחרות החנות צריכה לקחת אחריות ולעשות הכל על מנת שתהיה מרוצה ואם זה אומר החלפת המחשב שיחליפו אותו ויתנהלו מול היבואנים בנושא האחריות.לכל המעוניין דוגמה לשרות מעולה מעל ומעבר לכל המצופה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=511849.0;topicseen קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dimka פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 ל-Zelig192,אתה לא יכול להשוות רמקולים למחשב שלם על כל חלקיו...החליפו לו כל חלק שנראה שמעורב בבעיה, כאחד שמתעסק בחיפוש תקלות למחייתי, הם עבדו נכון, התחילו בקשיח והמשיכו עם הלוח וכו'.הבעיה פשוט במקום אחר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Access Denied פורסם 2011 בספטמבר 11 Share פורסם 2011 בספטמבר 11 זו ההודעה האחרונה בה אבקש לנסח את הכותרת בצורה אובייקטיבית יותר.במידה ולא תכבד את חוקי הפורום, הדיון יסתיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
גמני פורסם 2011 באוקטובר 25 Share פורסם 2011 באוקטובר 25 אז מה נגמר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Old Cat פורסם 2011 באוקטובר 25 Share פורסם 2011 באוקטובר 25 כנראה שפתרו לו הבעיה, רק לא ראה לנכון לספר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stingeR- פורסם 2011 באוקטובר 25 Share פורסם 2011 באוקטובר 25 נגמר שמה שקרה, זה שהלוח הראשון היה דפוק כי הוא היה B2(סדרה שלמה דפוקה, שהרבה מאוד לקוחות נפגעו כתוצאה ממנה)הSSD שהיה דפוק היה VERTEX2 שכנראה פשוט היה תקול, דבר שקורה ביום יום ואין מה לעשות - חלקים יוצאים דפוקים מהמפעל, והבעיה האחרונה הייתה טמונה גם היא בSSD, רק שהפעם יש גם הצהרה רשמית ואף הוצאת קושחה חדשה מהצד של OCZ על מנת לתקן את הבעיה הזו ספיציפית..ככה שבעצם, שום דבר כאן לא היה אשמת החנות, אלא בסה"כ צירוף מקריםמאוד גרוע של בעיות שנוצרו כתוצאה מQ&A של היצרנים(כדוגמאת הבעיה עם לוחות B2 של אינטל ובעיית המסכים הכחולים בכוננים המבוססים על בקרי SF 22XX) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeus710 פורסם 2011 באוקטובר 25 Share פורסם 2011 באוקטובר 25 אז למה שם של התירד לא שונה עדיין? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
גמני פורסם 2011 באוקטובר 25 Share פורסם 2011 באוקטובר 25 כי זאת התחושה שלו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 באוקטובר 25 Share פורסם 2011 באוקטובר 25 כי הוא אגואיסט כפוי טובה ובכיין.נכון זו התבטאות קשה, אבל זו האמת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2011 באוקטובר 25 Share פורסם 2011 באוקטובר 25 כותרת הדיון נערכה לכותרת אינפורמטיבית יותר, והוא ננעל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.