חילוקי דיעות עם TMS בנתניה לגבי לוח שהוזמן וטיפול בתקלה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חילוקי דיעות עם TMS בנתניה לגבי לוח שהוזמן וטיפול בתקלה


dudu.levi.75

Recommended Posts

אהלן

ברצני לחלוק עמכם חוות דעת בנוגע לחנות TMS הממוקמת בנתניה.

לפני שבוע רכשתי בחנות חלקי מחשב במחיר של כ8500₪ במזומן.

כשהגעתי הביתה והתחלתי בתהליך הבניה הבחנתי בכך שהלוח אם אינו תואם את מה שהזמנתי והביאו לי לוח זול בכ120₪ (הלוח שהוזמן היה x99 g1 וקיבלתי x99 ud7 שניהם של gigabyte)

למחרת התקשרתי לחנות והסברתי להם על המקרה

הם אמרו בוא לחנות ונחליף.

הגעתי לחנות עם הלוח ארוז בדיוק כמו שקיבלתי אותו.

ופה התחילו ההתחמקויות.

״תקשיב הלוח שהבאת פגום״

״ניסו להרכיב אותו״

הסברתי להם ששמתי בדיוק 2 ברגים ופתאום הבחנתי בדגם שכתוב על הלוח והבנתי שזה לא מה שהזמנתי.

יש לציין שיצאתי מהחנות הכל היה ארוז כך שלא רואים את דגם הלוח.

בתגובה החנות אינה מוכנה לקבל את הלוח להחלפה.

ואותי ״עקצו״ בלוח פגום ו 120₪ החנות אינה מוכנה לשמוע על החלפה או לפחות להחליף ללוח משומש מהדגם שהייתי אמור לקבל.

היחס המזלזל והשירות סליחה על הביטוי זוועתי של מנהל החנות ׳קיריל׳ היה מתחת לכל ביקורת.

עצוב לדעת שככה מתייחסים ללקוח הכי נח שיכול להיות.

בא עם כסף מזומן קונה חלקים בלי לשאול שאלה אחת אפילו וזה מה שקורה, יריקה בפרצוף.

אני באופן אישי דיי בטוח שהכל היה במכוון.

הביאו לי לוח ״פגום״ שלא הזמנתי על מנת להיפטר ממנו בדרך כזו או אחרת.

ואחרי זה לשבור איתי את הראש.

בכל מקרה רק רציתי ליידע אתכם באיך עבדו עליי עם ו2000₪ שהלכו להם כהרף עין.

בחנות הזו עשיתי קניות של מעל לכ200,000₪ עם משפחתי וחבריי.

ולשם אני לא אחזור זה בטוח.

וגם אפרסם את הסיפור הזה בכל מקום אפשרי.

מקווה למנוע את הקומבינה הבאה.

**מנהלים במידה וזה לא המקום אבקש להעביר למקום המתאים, תודה מראש**

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לא רואה סיבה אחרת לזה שהביאו לי שאינו תואם את מה שהזמנתי.

לדעתי הכל תוכנן מראש.

במיוחד אחרי ש״עושים לי טובה״ ושולחים לי לתיקון ״משהו שלא אמורים לעשות״

כל האצבעות מצביעים לכיוון אחד.

אני התאכזבתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם בחשבונית כתוב לך מוצר X שהזמנת , וקבלת Y

וגם אם פתחת את המוצר, זה נעשה בתום לב והיו צריכים להחליף.

אבל מוזר שזה קורה, הרי המוצרים מנוהלים במספר סידורי , איך אפשר להתבלבל?

צריך לחכות לתגובה של של החנות (קיריל) הוא הנציג שלהם בפורום פה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שמאוד מוזר לי.

בגלל זה אני חושד שהיה להם לוח דפוק וחיפשו למי להלביש אותו.

אחרת אני לא רואה סיבה אחרת למה רשום לי בחשבונית לוח אחד וקיבלתי אחד זול ממנו.

וזה לא על הכסף, זה העניין שקבלתי לוח אחר ״פגום״ כביכול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב את השרשור הראשון זה מחשב אחר לגמריי עם מעבד 5820k

אני בונה מחשב אחר לעריכה מבוסס 5960x

שם קניתי לוח מדגם g1 והביאו לי ud7.

עליי לציין שאת החלקים של המחשב הראשון רכשתי בכלל דרך חנות אחרת.

פשוט המחיר היה יותר זול בTMS בכ100 שקלים.

והלוח פגום הם כנראה שולחים אותו לתיקון ועקב היותו פגום הם לא מוכנים להחליפו לדגם שהייתי אמור לקבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז קנית 2 מחשבים באותו הזמן, מ-2 חנויות שונות?

לגבי עניין האחריות - למיטב ידיעתי (וזה לא תקף רק לחומרת מחשב, אלא למוצרים בכלל) - היא לא תקפה במידה ויש נזקים פיזיים, כך שאם פתחת והתקנת (גם אם בצורה חלקית), והבעיה היא פיזית, יש פה בעיה מסויימת ואין לי מושג מה עושים במקרים כאלה. השאלה מה זה "לוח לא תקין" - מה פגום בו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...