מספר תקלות במחשב שנרכש מ-RSM (התקלות טופלו במלואן ע"י החנות) - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מספר תקלות במחשב שנרכש מ-RSM (התקלות טופלו במלואן ע"י החנות)


fakeman

Recommended Posts

מר LosNir זאת ההודעה השניה כבר שרשמת לי "תשתוק". הרשה לי להציע לך משהו, אם משהו בפוסט שלי לא נראה לך אתה יכול לעזוב אותו בצורה מכובדת בלי לרדת לרמה כזו. אם אתה לא יכול להגיב בצורה מכובדת עדיף שתשמור את התגובות שלך לעצמך.

:facepalm: אתה ממש לא יודע לקבל ביקורת, אה? אני לא מדבר בכלל על הבנת הנקרא, שאם עדיין לא הבנת - אז הבהרתי את התגובה הקודמת שלי.

ואחרון חביב מר LOSNIR, אם אתה חושב שההתנהלות מולי היא מצויינת אני מאחל לך לקבל שירות כזה מכל חנות שתקנה מעתה ועד עולם. אם מוצר שקנית מתקלקל כל כך הרבה פעמים יש פה בעיה. כנראה שאחרי כל תיקון המחשב לא היה תקין אלא יש בעיות שלא טופלו.

תודה רבה. לקבל החלפה מיידית על כל רכיב שמתקלקל על המקום, ועוד בכל חנות - תענוג! :xyxthumbs:

אתה פשוט מסרב לקבל את העבודה שהתקלה נובעת במוצר עצמו ואין שום קשר לחנות. אותו הדבר היה קורה לך ב TMS, IQPC, ZIGZAG וכו' וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה לא יכול לעבור סתם ככה ל-AHCI. אתה צריך או להתקין מחדש את הווינדוס (או להריץ תיקון). יש גם דרך לסדר את זה על ידיד שינוי הרגסטרי, אבל אני ללא מכיר את הדרך הזאת.

אם התקנת וינדוס במצב תאימות ATA ועברת ל-AHCI הוינדוס לא אמור לעלות בכלל, בעליה יהיה BSoD...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עם BDB... (אם תרצה קישור למדריך מעבר ל-AHCI בעזרת רג'יסטרי, שלח לי הודעה לפרטי).

אכן, מעבר ל-AHCI יגרום למסך כחול כי הדרייבר לא מותקן...

ביש מזל, אבל נראה לי ידידי שאתה גרמת לחלק מהתקלות בעצמך.

4 תקלות חומרה במחשב עם חלקים והסכימו להחליף, RSM השתגעו נראה לי (רכשתי אצלם כמה מוצרים, אבל מעולם לא נאלצתי לממש אחריות).

בקשר לתקלות:

הלוחות ללא תיקון B3, לא אמורים לכשול כל כך מהר (לא בעיה של לוח), הכשל היה גורם להאטה הדרגית בתעבורת נתונים של ה-SATA2.

3-4 תקלות ב- שונים, כאשר לפחות 2 מהם היו חדשים, זה לא סביר בעליל (אני בעלים גאה של Vertex2 וכן גרסת AGILITY נחשבת לאיכותית מאוד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא יכול לעבור סתם ככה ל-AHCI. אתה צריך או להתקין מחדש את הווינדוס (או להריץ תיקון). יש גם דרך לסדר את זה על ידיד שינוי הרגסטרי, אבל אני ללא מכיר את הדרך הזאת.

אם התקנת וינדוס במצב תאימות ATA ועברת ל-AHCI הוינדוס לא אמור לעלות בכלל, בעליה יהיה BSoD...

הדרך הכי פשוטה לטפל בזה שאני מכיר (למרות שגם אני לא זוכר את סדר הפעולות המדויק) זה:

* לעלות במצב ATA

* להתקין את דרייבר הAHCI (ברוב הבקרים של אינטל זה נקרא Matrix Storage Driver).

* לבצע Reboot

* לשנות בBIOS לAHCI לפני שהWindows עולה (אם נשארים על ATA אחרי התקנת הMatrix Storage Driver יהיה מסך כחול בדיוק כמו בניסיון לעלות בAHCI בלי הדרייבר).

עשיתי את זה בעבר על מערכת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים שזה נותן הרגשה לא נעימה לקנות מחנות ולהגיע 4 פעמים לתיקון.

ההבנה שלך במחשבים לפחות בחומרה היא די בסיסית (תקן אותי אם אני טועה) , לכן יותר צפוי שיהיו בעיות (לפחות לפי דעתי).

מבחינת חנות הם עשו מעל ומעבר לכל חנות אחרת שאני מכיר, לדעתי אף חנות לא הייתה מחליפה כונן אחרי החלפה ראשונה מקסימום שניה.

הקטע של פיצוי והכפשת השם ממש לא לעניין, פיצוי? על מה?

RSM עשו לפחות מבחינת החוק לדעתי הכל כדי שהלקוח יצא מהחנות מרוצה, לפעמים לוקח זמן כל הבדיקות האלו, ואת זה צריך לבדוק בתקנון של החברה.

הקטע של פיצוי ממש לא במקום, אם תושב צפון יסע לאילת לקנות מחשב ויקרה את הסיפור שלך איתו זאת בעיה שלו, וחנות לא צריכה להחזיק נסיעות.

בכל מקרה על כמות הזמן (ימים שהיית בלי מחשב) אולי אפשר באמת לעשות אם זה משהו.

אני די בטוח שאמור להיות איזה חוק או משהו כזה בנושא.

לדוגמא אם לקוח קנה מחשב הוא התקלקל יום למחרת ונמסר לתיקון שאחרי שבוע הוא יצא תקין, ויום למחר הסיפור חזר על עצמו וכך הלאה.

זה לא נשמע הגיוני שלא יוכל לבטל עסקה או לקבל מחשב אחר, (מבחינת חנות הם בסדר, עושים תיקונים רק הבעיות חוזרות), גם אם הבעיות שחוזרות לא בגלל רשלנות כזו או אחרת של החנות. כי בפועל יוצא שאותו לקוח שקנה מחשב לא יכול להנות מהמוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה אל תמהרו להסיק מסקנות. התיקון ברג'יסטרי כבר נעשה על ידי מדריכים מהפורום לפני זה המחשב בכלל לא עלה. הלוח אם הוא B3 שהוא לוח מתוקן.

לא גרמתי לשום תקלה בעצמי.

ושוב אני אחזור למה אני לא מרוצה מהחנות למי שלא הבין. אני את השירות שלי מקבל מהם ולא מהיצרן. אם הייתי רוצה לקבל שירות מהיצרן הייתי קונה מהאינטרנט או נותן לחבר שטס לקנות לי בחו"ל.

לכן כחנות שרואה שכל פעם אני מביא להם את המחשב שלי וכל פעם הוא חוזר להיות תקול לא להתייחס אלי כלקוח שבא פעם ראשונה. אלא להבין שיש פה בעייתיות ואם צריך כן אז להחזיר כסף על מוצר שמתקלקל כמה וכמה פעמים כדי שהלקוח יצא מרוצה כי כרגע אני ממש מאוכזב. לא מעניין אותי כמה פעמים הוא החליפו לי רכיבים תקולים ואל תנסו להגיד לי תגיד תודה גם על זה כאילו הם עשו לי טובה, הם עשו את המינימום שבמינימום וזה שחנויות אחרות לא היו עושות את זה זה אומר שלהם יש שירות גרוע ולא אומר שלRSM יש שירות מעולה. העובדה היא שאני לא יכול להינות מהמחשב כשהוא מלא בבעיות ובאמת הוצאתי את מיטב כספי עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, אז אתה חושב שצריכים להחזיר לך את הכסף ולתת לך מחשב בלי דיסק קשיח? הם מנסים לסדר לך את הבעיה בשביל שהמחשב שקנית מהם יעבוד, זה שיש לך מזל חרא זה משהו אחר.

בקשר לרכיבים פגומים והתדרות שלהם, בשנים האחרונות זה לא כזה נדיר שיש מוצר פגום. אני קניתי מחשב חדש שהגיע עם זכרונות פגומים (נקנה מ FOXPC, לא הייתה אחריות והייתי צריך לקנות זיכרון חדש) וצורב פגום שנקנה בנפרד ולא זיהיתי את הבעיה בזמן כי חשבתי שגם היא נגרמה מהזכרונות ולא מהצורב. כמו כן היה לי (ולרבים אחרים בפורום) כרטיסי מסך מסדרת 8800 שהפסיקו לעבוד מעט לפני או מעט אחרי סיום האחריות של היצרן.

כונני SSD? גם ל וגם לאינטל היו כמה סדרות שהגיעו לשוק פגומות, אחוז ה הפגומים דיי גבוה. דיסקים קשיחים רגילים גם, תבדקו כמה אנשים יש בפורום שהיה להם דיסק קשיח של שהפסיק לעבוד (במיוחד F3 1TB).

החנות עושה מה שהיא צריכה לעשות, מנסה לסדר לך את המחשב ותוכל להנות מהמוצר שקנית. זמני התיקונים בגבול המותר למרות שמעט ארוכים. רוצה לדרוש פיצוי ממישהו? תרדוף אחרי היצרנים שה QA שלהם בשנים האחרונות חובבני ביותר ובנוסף לזה רובם מקצרים את חיי המוצרים בכוח (מה שלרוב גם מגדיל את מספר המוצרים שיוצאים פגומים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן זה בדיוק מה שאני חושב שהם צריכים לעשות. לתת לי לחכות פחות זמן בכל טיפול במחשב ולתת לי אפשרות להחזיר רכיב שמתקלקל כמה וכמה פעמים.

אני לא רודף אחרי שום QA, אני את האחריות שלי מקבל מהם ולא מהיצרן, וככה אני גם רוצה שהחנות תתנהל מולי ולא תעביר את האחריות ליצרנים. ולכן גם את הפיצוי(שאני חושב שהוא בגבולות הסביר) אני דורש לקבל מהם.

בכל מקרה אני מביא את המחשב היום לתיקון נוסף אצלהם, אעדכן בהמשך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

עדכון

הבאתי את המחשב לתיקון בRSM תל אביב. הם שלחו את זה לסניף בכפר סבא לתיקון מקצועי יותר.

דיבר איתי מנהל הסניף ואמר שרק כעבור כמה ימים הם ראו מסך כחול. מכוון שהם כבר לא יודעים מה לעשות הם יחליפו כל מה שקשור בכךלדעתם. הם החליפו ספק כח, לוח אם, מעבד ואת הזיכרונות החליפו ל transcend במקום ה שהיו לי בטענה שהם יותר אמינים עקב שימוש בשבבים של . לאחר מכן מנהל הסניף אמר לי שאם התקלה תחזור כנראה הבעיה אצלי ואולי שווה לבדוק בעיה באספקת החשמל בבית. איך בדיוק הבעיה אצלי אם התקלה קרתה גם אצלהם בחנות?!

בכל מקרה הודיתי לו ואמרתי לו שאני מקווה שסיימנו את הסיפור הזה. המחשב חזר שלשום ואתמול המחשב כבר הפסיק לעבוד יש מסך שחור שרשום עליו boot loader problem. עשיתי ריסטרט מספר פעמים והמחשב לא עולה. זה לא יכול להימשך ככה אני כבר לא יודע מה לעשות. אם הם לא מצליחים לפתור את התקלה בכל כך הרבה פעמים מצידי שיחליפו לי את כל המחשב לחדש או שיחזירו לי את הכסף עוד מעט אני מתחיל לימודים ואני לא יכול להרשות לעצמי להיות בלי מחשב.

מה אפשר לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית אני מבקש להפסיק את כל הדיבור בטון אישי בדיון הזה. זה לא מקום לריב על רקע דעות של אנשים.

ראו את ההודעה הזו כאזהרה לכל מי שלקח חלק בכך, ודרישה להפסיק לפני נקיטת צעדים.

בנוגע לדיון עצמו - אני חושב שמובן מעל לכל ספק שהשירות עצמו , ניתן בצורה הטובה ביותר שחנות יכולה לתת.

פותח הדיון, אתה בעצמך הסברת שחלקים הוחלפו - כלומר היה מענה ממשי לבעיות שהצגת.

מאחר ואני מאמין באנשים, ולא חושב שחנות מוכרת ציוד פגום במתכוון - אצא מנקודת הנחה שכל הכשלים המצטברים אינם צירוף מקרים.

מצב זה יכול לנבוע כמו שאמרו לך מ-2 אפשרויות:

- גורם חיצוני למחשב בסביבת העבודה שלך (אפילו אם אינך מודע אליו) כמו חשמל.

- תוכנה איתה אתה עובד היוצרת בעיה במערכת - אם כי כנראה שזה מצב פחות הגיוני.

נראה כי החנות עשתה ככל יכולתה לפתור את הבעיה, וכי לבוא ולטעון כי עדיין היא חייבת לך החזר - זו טענה לא הולמת לדעתי.

מבחינה צרכנית, השירות ניתן לך באופן מקצועי ואמין. אם יש בעיות טכניות - ההמלצה שלי תהיה לפנות לפורום המתאים לקבלת עזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון

הבאתי את המחשב לתיקון בRSM תל אביב. הם שלחו את זה לסניף בכפר סבא לתיקון מקצועי יותר.

דיבר איתי מנהל הסניף ואמר שרק כעבור כמה ימים הם ראו מסך כחול. מכוון שהם כבר לא יודעים מה לעשות הם יחליפו כל מה שקשור בכךלדעתם. הם החליפו ספק כח, לוח אם, מעבד ואת הזיכרונות החליפו ל transcend במקום ה שהיו לי בטענה שהם יותר אמינים עקב שימוש בשבבים של . לאחר מכן מנהל הסניף אמר לי שאם התקלה תחזור כנראה הבעיה אצלי ואולי שווה לבדוק בעיה באספקת החשמל בבית. איך בדיוק הבעיה אצלי אם התקלה קרתה גם אצלהם בחנות?!

בכל מקרה הודיתי לו ואמרתי לו שאני מקווה שסיימנו את הסיפור הזה. המחשב חזר שלשום ואתמול המחשב כבר הפסיק לעבוד יש מסך שחור שרשום עליו boot loader problem. עשיתי ריסטרט מספר פעמים והמחשב לא עולה. זה לא יכול להימשך ככה אני כבר לא יודע מה לעשות. אם הם לא מצליחים לפתור את התקלה בכל כך הרבה פעמים מצידי שיחליפו לי את כל המחשב לחדש או שיחזירו לי את הכסף עוד מעט אני מתחיל לימודים ואני לא יכול להרשות לעצמי להיות בלי מחשב.

מה אפשר לעשות?

שתבין משהו, במחשבים יש בעיות חמקמקות ביותר שיכולים לנבוע ממספר רב של גורמים. להתחקות אחר מקור הבעיה כשהיא לא ידועה יכול להיות בעיה רצינית ביותר במיוחד כשאי אפשר לשחזר אותה ונדמה שהיא קוראת באקראיות מוחלטת תוך פרקי זמן ארוכים בלי אידנקציה ברורה למה גורם לזה.

כול עוד הם לא עובדים מספר ימים רצוף על המחשב והבעיה לא מתרחשת, הם רק יוכלים להניח שהבעיה נפתרה! זאת אולי גם הסיבה לזמני השירות בארוכים.

אישית אני תמיד מוצא בעצמי את מקור הבעיה ומדווח לחנות באופן מפורט וספציפי ככל הניתן איזה בדיקות הרצתי ואיך ווידאתי בוודאות שהחלק הוא תקול ככה שהם יוכלו לאמת זאת בעצמם וללתת שירות מהיר ככל הניתן. לפעמים אפילו כלי דיאגנוסטיקה שונים יכולים לתת תוצאות שונות לגמרי אז אתה צריך להגיע לרמת פירוט גבוהה ביותר ואפילו לרדת לפעמים לרמת הגירסא הספציפת שבה השתמשת.

אני לא חושב שהחנות נהנתי סתם להטריח אותך (או את עצמם) וקרוב לוודאי שהם עשו מאמצים לפתור את הבעיה אם כי ללא הצלחה ועם זמני שירות ארוכים. כול עוד הם באמת מנסים לעזור לך ומקשבים למידע שאתה מספק להם אין לך ממש מה להתלונן.

אתה יכול אולי להתרעם על רוע מזלך אבל תבין שזה הרבה פעמים כורח המציאות. אני מבין שלא כל אחד טכנאי פרטי של עצמו או שיש לו את הזמן, אבל אני עדיין חושב שאתה נמצא בעמדה הכי טובה לעזור לעצמך, אין לך ממש מה להסתמך על ה"מומחיות שלהם" רוב הפעמים זה בולשיט.

לא להתעצל על יגע כפיים מקבלים גם תגמול!

שירות נוראי זה כשחנות כמו SKYPC שולחת לך מחשב חדש שמגיע עם לוח שבור ולומרות שאתה מדווח להם על הנזק כ-10 דקות אחרי שהשליח עזב, עדיין יש להם את החוצפה לטעון שהנזק נגרם בגללך ולסרב להחליף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי ששם הת'רד צריך להשתנות!

RSM החליפו לבן אדם את חצי החומרה שבמחשב בלי להגיד אף מילה. זה שירות טוב מאוד!!! והתירד עדיין נקרא כמו שהוא נקרא ונראה לי זה פשוט לא הוגן!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם את החשמל בבית אפשר לבדוק בלי קשר.

הוחלפו חלקים במחשב . מה לא הוחלף ?

כלומר איזה חלקים הוחלפו ואיזה נשארו מהמערכת הקודמת ?

ניסית לקחת מחשב אחר אולי מאיזה חבר או שכן ולחבר אותו ?

אם המחשב היה תקין אצל החבר \שכן וכו' ואצלך עושה בעיות אז באמת יש בעיה בחשמל אולי.

בשביל לפתור בעיות חומרה כמו שיש פה צריך לבודד את הבעיה .

להוציא חלק ולהחליף בחדש וככה אפילו את כל החלקים במערכת (כולל תוכנה כמובן ) עד שמגיעים למקור כל הרוע :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...