יש בעיה לקנות קשיחים בKSP? - עמוד 5 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש בעיה לקנות קשיחים בKSP?


ariel-ro

Recommended Posts

לא עד כמה שאני יודע.

התקנות להגנת הצרכן (ההתעסקות עם נושא האחריות מ- 2006) תקפות למוצרים חדשים בלבד. מוצר מחודש לא מגיע מהיצרן ולכן הכל תלוי בתעודת האחריות שקיבלתה עם המוצר.

אני מניח שיכול להיות אף מצב קיצוני כי לא תהיה אחריות כלל - כול עוד ידעת במעמד הקנייה שמדובר במוצר מחודש ולא חדש.

אני לא עורך דין, הידע בעיקר מקריאה של התקנות ומעט פסקי דין בנושא כך שאתה יכול להתייעץ עם גורם מוסמך יותר (למרות שלא נראה לי שתקבל תשובה שונה, לצערי).

העיניין קצת שונה אם תוכל להוכיח שהקלקול היה קלקול נסתר והיה קיים במעמד הקנייה ולא הודיעו לך עליו.

ותיקון טעות - מדובר במוצרים שהמחיר שלהם גבוה מ- 150 ש"ח ולא 400 כמו שכתבתי בהודעה קודמת.

היה לי מקרה כזה, במחשב מחודש שקניתי ב1200 ש"ח.

מכרו לי אותו עם קלקול נסתר שלא הודיעו לי עליו, סדק שהתרחב והתרחב במהלך הזמן עד שנשבר לחלוטין, החנות לא הייתה מוכנה להחליף וטענה שאין אחריות על שברים חיצוניים :x

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

פיספסתי את ההודעה של radioactive משום מה.

כאמור, אם יש בעיה אז אין בעיה. תביא את הלוח לסניף KSP הקרוב (במידה והוא שלנו, כן?. היה לי השבוע מישהו שבא לבקש זיכוי על מוצר שהוא קנה באייבורי. אפילו עמד בתור במשך שעה ועד שהגיע אליי לדלפק לא קלט את זה.. משעשע משהו בכל אופו בחזרה לנושא >)

תפרט מה בדיוק הבעיה והם יבדקו את הלוח או ישלחו למעבדה מרכזית. אם תהיה בעיה הלוח יוחלף בזהה.

הבעיה שהמחשב הזה עובד כמעט 24/7 וזה מאוד בעייתי למצוא זמן כדי לפרק אותו... להשבית אותו לשבוע פשוט לא בא בחשבון.

עשיתי כבר את כל הבדיקות שהיו עושים בכל מעבדה, ואלה התוצאות. בינתיים אנחנו עובדים עם כרטיס רשת חיצוני של , בתור פתרון זמני.

מצד אחד אני יודע שבדרך כלל החנות צריכה לבדוק את הלוח לפני החלפה, ומצד שני מדובר בלוח מאוד פופולרי שיש במלאי ברוב הסניפים כרגע.

האם יש לך המלצות כלשהם איך ניתן לזרז את התהליך, כדי לחסוך זמן גם לי וגם לעובדי KSP? אולי לשלוח אותו ישירות לסניף המרכזי ולא לסניף בראשל"ץ בו הוא נרכש?

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לזרז? מממ. תדאג קודם כל לדבר עם המעבדה בראשל"צ. יש שם בחור נחמד בשם איוואן. תודיע לו שאתה מגיע עם לוח 58A-UD3R תקול ברמת הרכיב ותשאל אם קיימת האפשרות להחליף במקום.

הבעיה היא שאם תביא רק את הלוח יצטרכו מתישהו להרכיב מחשב עליו, להתקין שם תוכנה ולנסות לשכפל את המקרה שקרה לך. (כמובן כדי לתעד ליצרן עם התוכנות הפנימיות)

אם תביא את כל המחשב שלך ותראה לטכנאי במצב חי מה בדיוק הבעיה זה יזורז בכמה ימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...