יש בעיה לקנות קשיחים בKSP? - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש בעיה לקנות קשיחים בKSP?


ariel-ro

Recommended Posts

לך, וכל אדם אחר שלא איכפת ממסע הצלב הפרטי שלי , לא מחוייב לקרוא את ההודעות. יש אנשים שכן איכפת להם לקבל את מה שהם משלמים עליו. לי זה מפריע שחברה גדולה מרשה לעצמה להתייחס ככה אל הלקוחות שלה וכן כשאני רואה משהו בנושא אני בדרך כלל מגיב.

ואין לי ניסיון רע בודד איתם אלא כמה כולל של חברים שקנו שם.

בכל מקרה פעם הבאה אתה מוזמן לשמור את הדעות שלך לעצמך כי אותי הן ממש לא מעניינות (גם אני לא מחוייב לקרוא את ההודעות שלך , אני יודע, אבל כשאתה מתייחס אלי באופן ספציפי אני אגיב).

יום טוב

מעניין שאתה היחיד כאן עם ניסיון שלילי ולא רק שלך אלא גם של אנשים אחרים שאתה מכיר.

בהמשך למה שlev0 אמר, קניתי עשרות פעמים בKSP חדרה (פעם אחרונה השבוע כשקניתי חלקים למחשב חדש) ומעולם לא היו לי בעיות עם השירות.

אני חוזר לשם באופן קבוע ובלי להסתכל בכלל על חנויות אחרות למרות שיש כאן גם את אייבורי, פנדה ועוד כמה חנויות לא מוכרות. מבחינתי זמינות החלקים, האתר שמאפשר לי לדעת מה בדיוק יש במלאי, המחיר הנוח שרק לעיתים רחוקות הוא יקר מבחנויות אחרות בעיר והשירות עדיפים על בזבוז שעות במעבר בין חנויות בעיר כדי לחסוך במקרה הטוב 20 שקלים על , ספק או כל דבר אחר ואחרי זה לחכות עוד כמה ימים כי סביר להניח שהמוצר לא במלאי.

יחד עם זאת אני חושב שראוי לציין שמדובר בסניף שדניס עובד בו בלבד והאינטרקציה היחידה שהיתה לי עם סניף אחר של KSP היתה לפני כמה שנים ולא היתה משהו.

על הדרך אני אומר שגם עם השירות של אייבורי לא היו לי בעיות וממה שאני יודע המחירים אצלהם לא ממש שונים משל KSP אבל האתר שלהם זוועתי ולא רק שאין לי שום דרך לדעת מה יש במלאי גם אין לי דרך לדעת את המחיר של המוצרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אם הייתה לו חוויית שירות גרועה שם, זכותו ללכלך עליהם(בגבול החוק כמובן, בלי להמציא ולהכפיש סתם).

זה אחד הכלים החזקים שיש בידינו היום בתור לקוחות.

החנות דפקה אותך? יכלה לטפל בך יותר טוב? תכתוב קצת בפורומים באינטרנט, גם פורק עצבים,

גם מעביר את המסר.

תחשוב שבסופו של דבר, כשבעלי החנויות רואים את הפידבק השלילי, הם חייבים לשפר את השירות.

מזה הלקוחות, גם המרוצים שבהם, רק ירוויחו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החברה לא מתחייבת להחליף במוצר חדש - נגד החוק.

החברה מרשה לעצמה להחליף במוצר עד 10% עם ביצועים פחותים - נגד החוק.

המון מפרטים מצוטטים פה מחנות RSM שמומלצת פעמים רבות בפורומים.

אז יש לי הפתעה בשבילכם, האחריות למוצרים מוגבלת: בשנה שנייה רק 70% ובשלישית רק 50% .

לאחרונה רכשתי שם מחשב, ושאלתי את מנהל החנות מיכאל לפשר הנ"ל, והוא ענה כי זה רק פורמלי כדי לכסות את עמצם מפני מקרה

בו המוצר באחריות ישן ואין אפשרות לספקו כי יצא מהשוק.

אבל ההסבר לא נראה לי כי הכתוב בתקנון די ברור, ואם רק רצו לכסות את הנ"ל ניתן היה להגדיר זאת אחרת.

ציטוט מהתקנון :

אחריות מוגבלת

הגדרות:

"ערך מוצר" – המחיר האחרון שננקב באתר החברה.

"ערך משוקלל" – ערך המוצר בהפחתת דמי השימוש במהלך תקופת השימוש בו.

לדוגמה: ערך משוקלל של מוצר בשנתו הראשונה הוא 100% מערך המוצר.

בשנתו השנייה 70% מערך המוצר.

בשנתו השלישית 50% מערך המוצר.

א. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה.

ב. האחריות המוגבלת היא לתקופה של מעבר לשנה הראשונה של תקופת האחריות ועד תום תקופת האחריות.

ג. האחריות היא לקונה על שמו הוצאה החשבונית בלבד. האחריות לא ניתנת להעברה לגוף שלישי.

ד. שווי המוצר בתקופת האחריות המוגבלת יקבע ע"פ ערכו המשוקלל.

ה. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.

ו. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין לפי ערכו המשוקלל.

ז. זמן ההמתנה לטיפול במוצר במסגרת האחריות הוא עד 21 ימי עבודה בשנה הראשונה והשניה ועד 30 יום בשנה השלישית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי העניין של האחריות האישית- לא אתייחס.

אבל לגבי הערך המשוקלל- מה נראה לך? שכרטיס מסך שעלה 2300 שקל בדצמבר 2007 יהיה שווה 2300 שקל בנובמבר 2010?

סה"כ זה אומר שאם המוצר יצא מהמלאי אז תקבל משהו שווה ערך בכח(לדוגמה- 8600GT שהוא מאוד חלש אבל עדיין מנצח 4 Ti460).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום,

אני צריך לקנות שני קשיחים של 1TBכל אחד.

המחיר הכי זול שמצאתי הוא 260ש"ח לאחד בKSP, שהם ממש קרובים אליי.

השאלה היא האם יש בעיה לקנות אצלם חלקים בודדים בכלל וקשיחים בפרט.

כמובן שמודבר על מימוש אחריות.

אריאל

לא , אין שום בעיה ,

תוכל לקנות בלבד , ותקבל את מלא האחריות ,

אני יודע , עבדתי אצלם , אני יכול להגיד לך שאני מקור מהימן

מקווה שעזרתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סה"כ זה אומר שאם המוצר יצא מהמלאי אז תקבל משהו שווה ערך בכח

אז שיכתבו כך בתקנון.

זה הרבה יותר קצר וברור ממה שהם כתבו , שגם משאיר בידם כוח רב לפרשנות בלתי ראויה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין שאתה היחיד כאן עם ניסיון שלילי ולא רק שלך אלא גם של אנשים אחרים שאתה מכיר.

תעשה חיפוש קצר בפורום ותחזור אלינו.

לגבי ההודעה של נץ, אין כל בעיה בחוק עם אחריות מוגבלת מעבר לשנת האחריות הקבועה בחוק. החוק חל אך ורק על שנת האחריות הראשונה של מוצרים שמחירם מעל ל- 400

150 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני קניתי פעם שני ולא היו שום בעיות. ופעם שכונן אחר נמצא פגום החליפו לי וקיבלתי כפיצוי תוספת גודל.

זה ידוע שחברות גדולות כמו אייבורי KSP ועוד עושים את זה ,

לא קיבלת את זה כפיצוי ,

קיבלת נפח יותר גדול פשוט כי לא היה להם במלאי את אותו דגם כמו שלך עם אותו נפח ואותו נפח קאש'

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה חיפוש קצר בפורום ותחזור אלינו.

לגבי ההודעה של נץ, אין כל בעיה בחוק עם אחריות מוגבלת מעבר לשנת האחריות הקבועה בחוק. החוק חל אך ורק על שנת האחריות הראשונה של מוצרים שמחירם מעל ל- 400 ש"ח.

האם החוק הזה תקף גם למוצרים מחודשים שעולים לדוגמא 1200 ש"ח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם החוק הזה תקף גם למוצרים מחודשים שעולים לדוגמא 1200 ש"ח?

לא עד כמה שאני יודע.

התקנות להגנת הצרכן (ההתעסקות עם נושא האחריות מ- 2006) תקפות למוצרים חדשים בלבד. מוצר מחודש לא מגיע מהיצרן ולכן הכל תלוי בתעודת האחריות שקיבלתה עם המוצר.

אני מניח שיכול להיות אף מצב קיצוני כי לא תהיה אחריות כלל - כול עוד ידעת במעמד הקנייה שמדובר במוצר מחודש ולא חדש.

אני לא עורך דין, הידע בעיקר מקריאה של התקנות ומעט פסקי דין בנושא כך שאתה יכול להתייעץ עם גורם מוסמך יותר (למרות שלא נראה לי שתקבל תשובה שונה, לצערי).

העיניין קצת שונה אם תוכל להוכיח שהקלקול היה קלקול נסתר והיה קיים במעמד הקנייה ולא הודיעו לך עליו.

ותיקון טעות - מדובר במוצרים שהמחיר שלהם גבוה מ- 150 ש"ח ולא 400 כמו שכתבתי בהודעה קודמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...