ניסיון גרוע שלי עם היבואנית CDLOG או (CD LOG) - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ניסיון גרוע שלי עם היבואנית CDLOG או (CD LOG)


RayZ

Recommended Posts

תפנה לשירות של החברה שייצרה את הכרטיס ותסביר להם שאתה לא מצליח לעשות RMA מול היבואן תוך שבוע היבואן יבוא אליך הבייתה עם כרטיס חדש.

היה לי נסיון עם שירות על הפנים על נייד G51 של , כיוון שיש לו אחריות בין לאומית בין השאר פניתי לASUS בתוך שבוע קיבלתי חדש(הבעיה אצלי הייתה שהבהירות של המסך הייתה על 80% במקסימום, והיבואן טען שאני מדמיין).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תפנה לשירות של החברה שייצרה את הכרטיס ותסביר להם שאתה לא מצליח לעשות RMA מול היבואן תוך שבוע היבואן יבוא אליך הבייתה עם כרטיס חדש.

היה לי נסיון עם שירות על הפנים על נייד G51 של , כיוון שיש לו אחריות בין לאומית בין השאר פניתי לASUS בתוך שבוע קיבלתי חדש(הבעיה אצלי הייתה שהבהירות של המסך הייתה על 80% במקסימום, והיבואן טען שאני מדמיין).

ועל זה קיבלת מחשב חדש ?

כל הכבוד !

הלוואי שלכולם ילך ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככה כל חברה נורמלית מתנהגת.

אל תחשוב שהשירות החרא שיש בארץ זה מה שהולך בכל העולם.

הכל תלוי בתרבות של האנשים שמממשים את האחריות.

תסכים איתי שפה בארץ יבחנו אותך עד הסוף מפני שהישראלים עושים הכל כדי לדפוק את החברות, ולעומת זאת, החברות הגדולות לא עושות בעיות, כי ברוב העולם קיימים אנשים עם תרבות שלא חושבים רק על לדפוק את כולם, אז אין בעיה להחליף.

אין מה לעשות, ככה זה בישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועם כל זאת, אני ממש לא רואה סיבה לסרב לבקשת הלקוח להדגים שהכרטיס אכן פגום, או לבדוק כרטיס המיועד למשחקים רק באמצעות תוכנות מאמץ. אני מבין שלקוחות שקרנים הם בעיה ושבלית ברירה חושדים בכולם, אבל זה ממש לא אומר שלא צריך לפחות לאפשר ללקוח להוכיח את הטענות שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועם כל זאת, אני ממש לא רואה סיבה לסרב לבקשת הלקוח להדגים שהכרטיס אכן פגום, או לבדוק כרטיס המיועד למשחקים רק באמצעות תוכנות מאמץ. אני מבין שלקוחות שקרנים הם בעיה ושבלית ברירה חושדים בכולם, אבל זה ממש לא אומר שלא צריך לפחות לאפשר ללקוח להוכיח את הטענות שלו.

אין לי שום ספק לגבי זה.

אתה צודק במאת האחוזים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל תלוי בתרבות של האנשים שמממשים את האחריות.

תסכים איתי שפה בארץ יבחנו אותך עד הסוף מפני שהישראלים עושים הכל כדי לדפוק את החברות, ולעומת זאת, החברות הגדולות לא עושות בעיות, כי ברוב העולם קיימים אנשים עם תרבות שלא חושבים רק על לדפוק את כולם, אז אין בעיה להחליף.

אין מה לעשות, ככה זה בישראל.

הבעיה עם הארץ היא שכולם רוצים את הזול ביותר, ומה לעשות כאשר רוצים מחירים נמוכים מאירופה(וכן בדקתי את זה מספר פעמים, כמעט כל דבר שמה יקר בלפחות 20% מהארץ בכל הנוגע לאלקטרוניקה וחומרת מחשבים - HD6950 למשל עולה בגרמניה כמעט 300 יורו, ורוב הטלביזיות(מלבד דגמי high end שפה מדביקים להם מחיר מגוכך) יקרות בכ200 יורו מהדגם התואם הנמכר בארץ - בפחות מ2000 יורו למשל תתקשו לקנות טלביזיה חדשה בגודל 42" FHD כמו שבארת מוכרים ב5000) ועם שוק הרבה יותר קטן. היבואנים בארץ משלמים סכומים גדולים על כל RMA כאשר הם מייבאים 200 כרטיסים(ואם אתה חושבים שמדובר בכמויות גדולות יותר בכרטיסים שעולים 1000 שקל וצפונה אז תצאו מהסרט) לא שווה להם להחזיר את ה1-2% כרטיסים שמגיעים תקולים מהמפעל, ברוב המקרים היבואנים בארץ לא עושים RMA ישיר אלא מחליפים חומרה בחומרה שלהם שהם שילמו עליה תמורת קרדיט עתידי מול הסיטונאי שהם קנו ממנו, או פשוט סופגים את זה.

והבעיה השניה שכולם פה ישראלים וכולם רמאים, זה מה שיוצא שגדלים בחברה שהמוטו שלה לא לצאת פראייר למרות ש-99% מהאכולוסיה עוורת לזה שככל שהם רבים יותר הם יוצאים פראיירים גדולים יותר ר"ע "יייא קיבלתי הנחה של 17 אגורות בזמן אוויר תמורת התחייבות ל-3 שנים למפעיל שקר כלשהו...."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מכל דגם, בטח שלא מהיקרים יותר, 1000 כרטיסים ב250 דולר פר כרטיס = רבע מיליון דולר, שוק המחשבים בישראל בשנה(להוציא ניידים) לא גדול מספיק בשביל כלכך הרבה כרטיסים מכל סוג כל שנה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכל בבקשה לספר לנו איזה כרטיס מסך זה בדיוק? (דגם/יצרן)

חברות שכאלה חייבות להבין ששירות (שלא נדבר על אחריות) זה חלק מהמוצר.

אם הם לא מעוניינים לספק שירות, אני לא אתקרב אליהם עם מיטב כספי בפעם הבאה שארצה לקנות כרטיס מסך (ובשאיפה עוד רבים אחרים, כצרכנים נבונים).

בדיוק כמו שאני לא אתקרב לכרטיס X של חברה Y כי הזיכרון שלו איטי יותר או הבאנדל שלו עלוב, אני גם לא אתקרב לחברה שהנציג שלה בארץ לא מכבד את האחריות על המוצר (וממה שאתה מספר, זה בדיוק המצב).

אבל בשביל שזה יקרה, צריכים לדעת מי היבואן ("ספק") של איזה מוצר, כדי שנדע ממה להתרחק.

אגב, אני חושב ששווה לציין שהחנות לא יכולה להתנתק כ"כ בקלות מהמחויבות שלה כלפיך.

אם הם חושבים שהכרטיס תקול, אתה אמור לקבל כרטיס תקין ושהם כבר יריבו מול היבואן (ואגב, להם יש מן הסתם הרבה יותר כח מולו מאשר לך כלקוח בודד).

בסופו של יום, אתה קנית את המוצר מהם, לא מהיבואן (אלא אם הם גם טוענים שאתה מדמיין...).

קיצר, הייתי שמח לדעת גם מי החנות, בלי להאשים או להשמיץ, רק כדי שנדע.

(כל מה שאמרתי קודם לגבי תודעת שירות/אחריות כחלק מהמוצר נכון גם לגבי החנות שממה קנית אם המוצר, אם לא יותר אפילו.)

ובהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המקרה שהוזכר פה עם המחשב הנייד של מראה את הדרך הנכונה. לא בטוח שהחברה שיצרה את הכרטיס מסך שלך תיהיה כל כך הוגנת למרות שבעבר לחץ גרם ליבואנים בארץ לזוז במקרים מסויימים.

רק לשם השוואה, לי יש פגומים של GEIL שנקנו מ FOXPC (ז"ל), באייבורי לא היו מוכנים אפילו לדבר איתי. פניתי ליצרן והתשובה הייתה טופס RMA, קוד RMA וכתובת של היצרן בחו"ל, כמובן שעלות המשלוח של הזכרונות נופלת עלי >:(

תהליך כזה דורש יותר מחודש, קניתי חדשים והזכרונות של GEIL מעלים אבק באיזה חור בבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה תלוי אם CDLOG מייצגת את החברה באותה מדינה, אם הכרטיס נקנה מסיטונאי ללא שום נציגות רשמית בארץ לחברה אין שום יכולת להפעיל לחץ על CDLOG כיוון של-CDLOG אין שום עניין בלשמור על יחסית טובים עם אותה יצרנית. מתחום קצה שונה של ייבוא(ציוד של כמה עשרות אלפי דולרים ומעלה) מאוד חשובה האמינות בין הנציגה לבין החברה שהיא מייצגת, שיטת ה-RMA בהרבה מקרים עובדת על בסיס קרדיט שבמקרים מסויימים אין ל-2 הצדדים אפילו רצון או סיבה לעשות RMA מלא, והחברה שולחת חלק חילופי או מאפשרת ליבואן לחלק חלק חילופי על בסיס "השאלה" עוד לפני שהעניין בכלל בורר אצל היצרנית.

במקרים בהם וליצרנית יש עניין אסטרטגי בשמירת השוק ושמה הטוב היא תפעיל לחץ על הייבואן על מנת להסדיר את העניין, היבואן ייתקפל גם עם זה יעלה לו כסף כיוון שבסופו של דבר יחסים לא טובים עם היצרנית יעלו לו יותר.

הבעיה היא שבמיוחד בשוק "החלקים" בארץ רכיבים רבים לא נקנים ישירות מהיצרן, במקרים אחדים היצרנים מחזיקים נציגות לצורך מימוש RMA או אחריות בין לאומית אצל יבואנים שבכלל לא מייבאים את המוצרים שלהם כדרך קבע.

תבדוק אם באתר החברה שייצרה את כרטיס המסך CDLOG מופיע כיבואן\נציג רשמי של החברה בארץ, אם כן תפנה לשירות הלקוחות של החברה שממנה קנית את כרטיס המסך, תכתב בCC את החנות -CDLOG המייל צריך להיות כמה שיותר מפורט כולל חשבונית קניה ומספר סידורי של הכרטיס ותיאור של הבעיה(ארטיפקטים ישמרו בprintscreen כיוון שהם נכנסים לתוך הframebuffer) בנוסף אם יש באתר של החברה ממשק לפתיחת קריאת שירות\RMA תפתח אחת ותצרף את פרטי החברה למייל.

גם אם CDLOG לא מופיעה כנציג הרשמי של החברה זה אולי עדיין שווה נסיון ע"פ שיטת מצליח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח השרשור אני מציע לך את הרעיון הבא:

1. החנות קבעה שהכרטיס דפוק גם? תוציא ממנה אישור בכתב.

2. שלח מכתב בדואר רשום בלבד לחברת CDLOG לידי מנכ"ל. כותרת המכתב "התראה אחרונה לפני נקיטת הליכים משפטיים".

המכתב צריך להיות קצר מאוד וענייני מאוד (הפוסט שרשמת כאן בהתחלה הוא ארוך). תציין את הדברים העיקריים: 1. קניתי כרטיס בתאריך כך וכך, 2. הכרטיס לא עבד כמצופה וגם בחנות לא עבד. 3. הכרטיס נשלח אליכם וסירבתם להחליפו. 4. אבקש להחליף את הכרטיס. 5. תכתוב שאתה נותן להם אפשרות להגיב תוך 10 ימים מיום קבלת המכתב (זה הזמן המקובל בבתי משפט גם).

3. אם ענו אחלה = תבדוק אם אתה מרוצה.

4. אם לא ענו קח את המכתב התראה, קח את המכתב מהמעבדה ותכתוב כתב תביעה זה יותר פשוט ממה שאתה חושב. תתבע על סכום הכרטיס + נניח 200-300 שקל על הוצאות. אל תהיה חמדן. משם תמשיך לבית המשפט לתביעות קטנות באזור מגוריך. שלם 50 ש' אגרה, וזהו. מהרגע הזה אין לך מה לדבר איתם יותר לא בטלפון ולא בעל פה. הכל בכתב. אתה תגיע לבית משפט ואם מה שאתה מספר כאן נכון אתה תזכה. זה הכל.

נכון שזה מעצבן ואתה תצטרך כרטיס חדש אבל זה פה בישראל שרות לקוחות רק דרך מכתבים. צריך להבין את זה לפני שקונים משהו. ממוקד טלפוני או מעבדה אתה לא תקבל כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...