יש בעיה לקנות קשיחים בKSP? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש בעיה לקנות קשיחים בKSP?


ariel-ro

Recommended Posts

למה אתה, עובד זוטר ב-KSP, מדבר כאילו אתה בעל הרשת ולוקח את זה אישית? :s05:

על איזו התנצלות אתה מדבר, לא מצאתי שום דבר ברשת, בניגוד להמון דיווחים על התביעה.

*ואם כבר, מה עניין שמיטה להר סיני? זה שבתביעה אחת הם יצאו זכאים (אתה מוזמן לספק לינק לפסק הדין להוכיח זאת) לא אומר שבמשפט אחר זה יקרה, אז להניח זאת מראש זה קצת מוטה ו"קצת" דיבור של בעל עניין שאינו רלוונטי לדיון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני מדבר בעד הרשת כי לבעל הרשת (או לצורך העניין לשני הבעלים) אין זמן לשוטט בפורומים. ומן הראוי שמישהו ייצג את הצד השני של הגדר.

בכל אופן קבל קישור: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=474205.0

אני לא אומר שמכל משפט אי פעם נצא זכאים כי יצאנו פעם אחת. הבעיה נובעת מזה שכל פרסום שלילי, כגון אותו מאמר של כלכליסט או הייצוגית שהגישו בשל התקלות עם דיסקים של באופן אוטומאטי אצלך מתורגם ל"KSP בעיתיים" הלא כן?

הרי אין בכח שום קשר לדיסק שפותח השרשור רוצה לקנות מדגם SpinPoint F3. אפילו היבואנים אינם אותם היבואנים של ואין שום עילה לקשר בין השניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיון הוא "האם יש בעייה לקנות ב-KSP" ובחינתי יש בעייה. לא ציינתי שום עובדות כי אם קישור לגוגל.

מעבר לזה דניס, "אקדח שמופיע במערכה הראשונה יירה במערכה השלישית ".

כפי הנראה, KSP כרגע במערכה שנייה.

פינת הידעת?

הציטוט המקורי הוא של אנטון פבלוביץ' צ'כוב (1860-1904):

"אם במערכה הראשונה הזכרת, שיש אקדח תלוי על הקיר - עליך לוודא שתשתמש בו עד המערכה האחרונה."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דניס, אני תמיד רואה אותך מגיב בשם KSP אך אף פעם לא ראיתי אותך מגיב בנושא ה"חוזה אחריות" שהחברה מספקת למוצרים.

החברה לא מתחייבת להחליף במוצר חדש - נגד החוק.

החברה מרשה לעצמה להחליף במוצר עד 10% עם ביצועים פחותים - נגד החוק.

החברה קובעת כי בית המשפט עם סמכות לדיון בתביעות הוא בחיפה - נגד החוק.

יש סעיפים בעייתיים נוספים אך אין לי את החוזה כאן.

להזכירך חוזה כזה לא רק שנוגד את התקנות להגנת הצרכן אלא גם אינו תקף ואתם רק מרמים את הלקוחות שלכם בכך שאתם מחתימים אותם כאשר הם לא מודעי לזכויותיהם.

ציטטו בפורומים מספיק פעמים את התקנות ואני לא הולך להכניס ציטטוטים נוספים כרגע. אם אתה מתקשה לקרוא\למצוא\להבין את התקנות ולראות על מה אני מדבר, אשמח להוסיף זאת בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא אני אעזור לך ואראה לכולם את המסמך עליו מחוייב לחתום כל אחד שקונה משהו ב-KSP.

אני אחסוך את דעתי על "האחריות" הזאת ושכל אחד יקרא טוב טוב על מה למעשה הוא חותם.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המסמך עליו מחוייב לחתום כל אחד שקונה משהו ב-KSP.

אני אחסוך את דעתי על "האחריות" הזאת ושכל אחד יקרא טוב טוב על מה למעשה הוא חותם.

לא רלוונטי כל כך. מכיוון שה"חוזה" סותר את החוק הוא חסר כל משמעות. אתה יכול לחתום עליו עד מחר והוא עדיין לא יהיה תקף.

מה שאני רוצה להבהיר , זה למה כשקונים ב- KSP לא מקבלים את האחריות שמחייב החוק. וכן , אני אומר את זה מניסיון.

מיכוון שיש לי כרגע קצת זמן פנוי אוסיף סימוכין למה שאמרתי קודם. הבהרה: הסימוכין לנושא האחריות - מהתקנות עצמן. בנושא סמכות שפיטה - מאתר המבהיר את החוק, החוק עצמו אומר את אותו הדבר בדיוק, מי שרוצה לבדוק בעצמו מוזמן.

%7Boption%7D

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההסכם של ksp לא משהו מיוחד

הנה מספר קטעים שהעתקתי מהסכם האחריות של "מלכי" השירות זיג זג

"אחריות החברה הינה כלפי הלקוח ששמו מצוין בחשבונית המס, המהווה תעודת אחריות, ואינה ניתנת להעברה לידי צד שלישי"

"הסרת מדבקת אחריות או קריעתה מסירה את האחריות מן המוצר"

"בשום נסיבות לא תחול על חברת זיגזג ו/או על מי מטעמה אחריות כלשהי"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מי שרוצה לקנות קשיחים מ-KSP שייקרא את זה. אתם מתארים לעצמכם מה באמת רציתי לומר ואחסוך מכם כדי לא להוציא דיבה...

הם נתבעו בדיוק על העניין הזה יחד עם הכוכבים הנוספים הכי זולים בישראל

http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=KSP++%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7+%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%97+%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%94

לכו תדעו מה הם מוכרים ברגע זה ממש ואם אח"כ זה לא יוכרז בעוד תביעה דומה.

אלכס,

כל העולם ידע על 7200.11 ושתק במיוחד בארץ, איבורי וKSP נתבעו בתור החנויות הכי גדולות בארץ...

יש לי לא מעט ציוד מKSP ועד עכשיו אין לי שום תלונה על השרות

ולגבי ההתנצלות של ל KSP...

היה להם פרסום ענק בעיתונים במשך כמה שבועות בנושא הזה... פרסום חינם בחסות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההסכם של ksp לא משהו מיוחד

הנה מספר קטעים שהעתקתי מהסכם האחריות של "מלכי" השירות זיג זג

"אחריות החברה הינה כלפי הלקוח ששמו מצוין בחשבונית המס, המהווה תעודת אחריות, ואינה ניתנת להעברה לידי צד שלישי"

"הסרת מדבקת אחריות או קריעתה מסירה את האחריות מן המוצר"

"בשום נסיבות לא תחול על חברת זיגזג ו/או על מי מטעמה אחריות כלשהי"

לא יודע לגבי מה שכתוב בחוזים אחרים אבל מניסיון - KSP מחליפים מוצרים באחריות בחלפים מחודשים ומשומשים - מניסיון אישי. וזה לא רק בגדר סעיף בחוזה. כך שהשירות בפועל גרוע ושווה ערך לנייר שעליו נרשם החוזה. (שזה לא הרבה).

החוזה של KSP גרוע בהרבה מהחוזה הנ"ל (שלא הבאתה את כולו, אז לפחות ממה שכתוב כאן), הוא מפר את התקנות להגנת הצרכן המספר רב של גורמים חשובים.

אכן נוח וזול לקנות שם אבל איכות השירות שמקבלים ירודה עקב מדיניות החברה בכל הנוגע לאחריות. אני עדיין קונה משם לפעמים אבל רק מוצרים קטנים (כמו בנפח נמוך) או מוצרים שהאחריות עליהם אינה ניתנת בהכרח דרך KSP - מוצרים שהם מביאים דרך יבואן רישמי.

לקנות שם כרטיס מסך, מעבד או משהו בסיגנון , רק אם מוכנים לקחת את הסיכון שאם צריך להפעיל אחריות יש סיכוי שתקבלו מוצר משומש\מחודש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי ב-KSP כרטיס מסך ב-1,500 ש"ח לוחות אם מעבדים וזיכרונות. לשמחתי הכל עובד כשורה.

אני מתכנן בימים הקרובים קניה של לוח מעבד ומארז, כולם מהשורה הראשונה שיעלו לי הרבה מאוד. מקווה לטוב.

רק כדוגמא

לפני מספר שנים קניתי טלפון חדש בסלקום

אחרי שלושה ימים חזרתי מאחר ותצוגת המסך היתה דפוקה

הם החליפו לי למשומש !!!, אתה קולט אחרי 3 ימים בלבד.

אחרי שצעקתי החליפו לי את הפאנל החיצוני לחדש אבל השלד והמוח היו מחודשים.

גם בלוגי'ק פיסי החלפתי 2 לוחות אם, אחד קיבלתי חדש והשני משומש. זו בעיה, שמעתי שרק דיסקים מחליפים לחדשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה מבולבל לך ותקנה.

אין פה טוב או רע . אז תקנה דפוק לך ותחליף אותו תקנה חדש אז הכל טוב ויפה סתם חפירה ניפתחה פה על כלום.

שנים אני קונה ב קיי ס פי אז פעם אחת קניתי באמת מוצר פגום אז החליפו לי ב מקום בלי שום בעיה . נו ומה אז פעם אחת אני יפסיק לקנות אז לא אחרי זה קניתי עוד מוצרים מצויינים.

החנות לא יודעת אם הכל תקין ב 100%.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקנות שם כרטיס מסך, מעבד או משהו בסיגנון , רק אם מוכנים לקחת את הסיכון שאם צריך להפעיל אחריות יש סיכוי שתקבלו מוצר משומש\מחודש.

אם המוצר עובד אני מרוצה. חדש/משומש/מחודש מושגים חסרי משמעות בעולם האלקטרוניקה. הבדלים פסיכולוגים בלבד כל עוד לא קיים נזק פיזי.

פעם אחת נכוות ומאז אתה מתבכיין כמה KSP רעים ועוברים על החוק בכל דיון "איפה כדאי לקנות". די כבר. נמאס. החיים ממשיכים. צא מזה. לאף אחד לא אכפת ממסע הצלב הפרטי שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם המוצר עובד אני מרוצה. חדש/משומש/מחודש מושגים חסרי משמעות בעולם האלקטרוניקה. הבדלים פסיכולוגים בלבד.

ממש אבל ממש לא נכון , מוצר שעבר או פעל בתנאי טמפרטורה גבוהים מידי או בממתחים לא יציבים אורך החיים שלו מתקצר בהתאם (בגלל כל מיני אפקטים כמו electro migration לדוגמה). בנוסף אף אחד לא מבטיח לך שהמוצר שאותו אתה מקבל אכן תקין. יכול להיות שהוא עובד, אבל לא בטוח בצורה תקינה (כמו לדוגמה הכרטיס מסך שאני קיבלתי מהם agובד קבוע על 80 מעלות במנוחה ועל 110 מעלות במאמץ. (KSP טוענים שזה תקין כל עוד הכרטיס עובד - מה שממש לא נכון).

אין לי כח להעביר פה איזה שעור באלקטרוניקה אבל ההנחה שלך חסרת כל בסיס.

במידה והכרטיס מסך שלי ימות בזמן תקופת האחריות זה כנראה יהיה כתוצאה מכשל של אחד הרכיבים, הוא ישלח לתיקון\רענון ואז אולי אתה תקבל אותו בעתיד אחרי שכל שאר הרכיבים שנותרו בו תקינים נחרשו בטמפרטורות גבוהות מאד. (אבל ללא כמובן - אני אפילו לא חשבתי על לנסות בטמפרטורות כאלו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...