חווית קניה מ TMS - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חווית קניה מ TMS


orenhazan

Recommended Posts

יש אנשים בפורום הזה שלא שווים אפילו תגובה ואתה בטוח אחד מהם.

@orenhazan תיצמד לטופיק שלך ואל תפנה לגופו של אדם, כל אדם יכול לאמר מה שבא לו בפורום כל עוד זה לא פוגע בך אישית או באדם אחר...

לענייננו לדעתי נהגת קצת בפזיזות, היית צריך לחכות קצת (בסך הכל HUE), לא היה גורע מזמנך או מביצועי המחשב שלך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני יכול להעיד מניסיון אישי שעם דואר ישראל קשה מאוד. חבילה מאמאזון שהועברה לדואר שליחים שלהם, אבדה במוקד, והם טרטרו אותי שבוע שלם עד שהודו בפני שהחבילה אבדה, לא לפני שהתייצבתי אצלם במוקד.

בכל מקרה, הם גם סרבו להוציא לי אישור כתוב עבור שהחבילה אבדה כדי שאוכל לזרז משלוח תחליף.

מצד שני, אני חושב שפותח השרשור התנהג בצורה מאוד חסרת סבלנות, ולדעתי היה ראוי שיחכה עוד מספר קטן של ימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול להעיד מניסיון אישי שעם דואר ישראל קשה מאוד. חבילה מאמאזון שהועברה לדואר שליחים שלהם, אבדה במוקד, והם טרטרו אותי שבוע שלם עד שהודו בפני שהחבילה אבדה, לא לפני שהתייצבתי אצלם במוקד.

בכל מקרה, הם גם סרבו להוציא לי אישור כתוב עבור שהחבילה אבדה כדי שאוכל לזרז משלוח תחליף.

מצד שני, אני חושב שפותח השרשור התנהג בצורה מאוד חסרת סבלנות, ולדעתי היה ראוי שיחכה עוד מספר קטן של ימים.

יותר מזה - אם תרשום עליהם משהו בדף שלהם בפייסבוק - תוך שעות הפוסט נמחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם לקוחות כאלו - אני מתפלא שיש חנויות שמסכימות לתת שירות.

מוריד את הכובע לאיפוק של TMS

עדכון מהדואר עכשיו לפי מספר המעקב:

דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 31/12/2014 באמצעות יחידת הדואר אזור תעשיה אשר בחולון. דבר הדואר האמור הגיע ליחידת הדואר המרכזית אשר בבאר שבע. בתאריך 11/01/2015 הוזמן הנמען לסור אל יחידת הדואר כדי לקבל את דבר הדואר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה פשוט חצוף.

לפני שאתה בכלל פונה לTMS בבקשה לביטול הקנייה אתה כבר מבטל את התשלום דרך חברת כרטיסי אשראי? כאילו אתה "ירא" לכסף שלך כל כך . ואז אחרי זה עוד רושם פה שהיית משלם 45 שקל למשלוח EXPRS? אתה בכלל מעלה על דעתך מה זה עושה לבטל עסקת מכר מול חברת אשראי? אם כל כך היה חשוב לך המהירות היית בוחר במשלוח אחר.

התקלה היחידה היא שלך. אתה צרכן לא נבון. אתה טרול ואתה מכפיש את שמם של חנויות הוגנות.

וסליחה שאני כל כך בוטה. זה פשוט היה מתבקש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשתמש orenhazan אתה מתבקש לרסן את הביטויים שלך.

בנוגע לכותרת אני מבקש ממך לשנות אותה לכותרת אינפורמטיבית ומאוזנת או שאני אעשה את זה (וסביר שפחות תאהב את זה)

הדעה האישית שלי היא שדיי ברור שהדיון כולו לא מאוזן והמקרה לא נורא כמו שפותח הדיון מנסה להציג אותו.

תהליך השילוח כלל לא נמצא בחזקת חנות כל שהיא אחרי שהפריט נמסר לדואר.

בנוגע לביטול הקניה בחברת האשראי, אני מקווה שלא יוכיחו שקבלת את הפריט אחרת תהיה חשוף לתביעה משפטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשתמש orenhazan אתה מתבקש לרסן את הביטויים שלך.

בנוגע לכותרת אני מבקש ממך לשנות אותה לכותרת אינפורמטיבית ומאוזנת או שאני אעשה את זה (וסביר שפחות תאהב את זה)

הדעה האישית שלי היא שדיי ברור שהדיון כולו לא מאוזן והמקרה לא נורא כמו שפותח הדיון מנסה להציג אותו.

תהליך השילוח כלל לא נמצא בחזקת חנות כל שהיא אחרי שהפריט נמסר לדואר.

בנוגע לביטול הקניה בחברת האשראי, אני מקווה שלא יוכיחו שקבלת את הפריט אחרת תהיה חשוף לתביעה משפטית.

- - - תגובה אוחדה: - - -

המשתמש orenhazan אתה מתבקש לרסן את הביטויים שלך.

בנוגע לכותרת אני מבקש ממך לשנות אותה לכותרת אינפורמטיבית ומאוזנת או שאני אעשה את זה (וסביר שפחות תאהב את זה)

הדעה האישית שלי היא שדיי ברור שהדיון כולו לא מאוזן והמקרה לא נורא כמו שפותח הדיון מנסה להציג אותו.

תהליך השילוח כלל לא נמצא בחזקת חנות כל שהיא אחרי שהפריט נמסר לדואר.

בנוגע לביטול הקניה בחברת האשראי, אני מקווה שלא יוכיחו שקבלת את הפריט אחרת תהיה חשוף לתביעה משפטית.

הכותרת שונתה לבקשתך.

- - - תגובה אוחדה: - - -

המשתמש orenhazan אתה מתבקש לרסן את הביטויים שלך.

בנוגע לכותרת אני מבקש ממך לשנות אותה לכותרת אינפורמטיבית ומאוזנת או שאני אעשה את זה (וסביר שפחות תאהב את זה)

הדעה האישית שלי היא שדיי ברור שהדיון כולו לא מאוזן והמקרה לא נורא כמו שפותח הדיון מנסה להציג אותו.

תהליך השילוח כלל לא נמצא בחזקת חנות כל שהיא אחרי שהפריט נמסר לדואר.

בנוגע לביטול הקניה בחברת האשראי, אני מקווה שלא יוכיחו שקבלת את הפריט אחרת תהיה חשוף לתביעה משפטית.

ברור שאני לא ייקח את המוצר אני מודע ללשון החוק אני יצרתי קשר עם החנות כדי לראות מה הם רוצים שאני יעשה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

בכל מקרה אתם צודקים ואכן תגובתי הייתה נחפזת ומהירה ולכן אני מביע את התנצלותי בפני החנות יכול להיות שהייתי צריך לחכות יותר ולא לבטל את העסקה קורה שטועים ואני אחד שיודע להודות בטעויות שלו.

פשוט זה לקח הרבה זמן מכפי שהובטח והחנות לא התייחסה לבעיה כמו שחשבתי שהיא תעשה.

שלחתי גם התנצלות לקיריל בפרטי.

ולגבי ההתלהמות אני מתנצל בפני מי שהגבתי אילו לא בצורה ראויה מחקתי את התגובות הלא ראויות מהשרשור.

שיהיה שבוע טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה כיף זה להתכתב עם קיריל במייל :)

אני מתכנן לקנות מחשב חדש לאח שלי בשווי 4000+ שקל וגם לי איזה כרטיס מסך חדש, אז חשבתי אולי נקפוץ על איזה "מבצע" או "הנחה" בגלל שאני קונה כמה דברים במכה. לך תדע, אולי זה קיים. שלא תבינו אותי לא נכון - אין לי בעיה לקבל "לא" פשוט וזהו. מקובל.

אבל מאתמול בבוקר, התכתבות ארוכה שמורכבת מ-7 מיילים רק כדי לקבל תשובה רובוטית של - "המחיר ירד ב40 שקל אם תשלם מזומן על מחשב". הלאה - "המחיר ירד ב30 שקל אם תקנה כרטיס מסך בשווי 1700 שקל".

בנאדם. תשתחרר. אני בטוח שהבנת אותי מההתחלה מה רציתי לשאול אותך. היינו חוסכים את כל כאב הראש אם פשוט היית עונה לי "לא, מצטער, לא תקבל הנחה אם תקנה בנגלה מספר מוצרים", וסיימנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...