מכרו לי כונן קשיח משומש. מה לעשות? [נפתר] - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכרו לי כונן קשיח משומש. מה לעשות? [נפתר]


גליום ניטריד

Recommended Posts

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

רגע רגע, לפני שנועלים :)

אתה אומר שהגיע אתמול שליח לקחת את הכונן וצריך להגיע עוד שליח

להביא לך כונן חדש ?

:nixweiss:

כל עוד אני מקבל את הHDD שלי, לא ממש אכפת לי איך הם עושים את זה. :)

אני מניח שיש להם את הסיבות שלהם (?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אאאאני לא חושב :nono:

לא אחרי שהחנות / נציג מטעמה הודה בטעות קבל עם ועדה !

שזה כאמור יאמר לזכותם.

פשוט, הרי הפריט שצריך להחליף כבר ידוע, נותנים לשליח את החדש ולוקחים

מהלקוח את הלא חדש. זה לפחות מה שההיגיון שלי :silly: אומר.

אבל חנות שמריצה כל דיסק קשיח בדיקות הישרדות :nixweiss: , לך תדע מה ההיגיון שלה .

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין אתכם, ואולי באמת הגיע הזמן לנעול את הדיון עד שפותח הדיון יעדכן איך הסתיים העניין.

ראשית, כל פעם שנפתח דיון כזה ישר מחפשים איך לנגח את החנות.

שנית, עכשיו כשעושה רושם שהחנות עושה כל מה שביכולתה כדי לחסוך מפותח הדיון המשך עוגמת נפש ובזבוז זמן, זה עדיין לא טוב ועכשיו תוהים למה שולחים שליח פעמיים, ואף רומזים שכוונת החנות היא ל"העלים ראיות".

חנות היא עסק וצריכה להתנהל ככזה. הציפייה שיש פה בפורום של חלק מהאנשים כאילו לכל בעיה צריך להימצא פתרון מיידי תוך רגע וכל מה שלא מוחלף ישירות במקום מרגע שכף רגלו של הלקוח נכנסה במפתן החנות הוא עילה מספיק טובה להתחיל שוב להתנגח בחנות כזאת או אחרת היא פשוט לא ריאלית. אם צורת ניהול של חנות מסוימת לא נראית לכם באופן כללי, פשוט אל תקנו בה.

אבל מספיק כבר עם הדיונים הארוכים והמיותרים האלה שכל מטרתם היא רק לחפש מה החנות לא עושה בסדר ולמה שוק החומרה בארץ לא טוב. זה באמת כבר נמאס.

לא ששוק החומרה בארץ מושלם, לא שאין חנויות שהתנהלותן היא באמת לא לעניין, אבל ההתנפלות האוטומטית הזאת בכל דיון בסגנון הזה שנפתח, מתחילה כבר לעייף.

מעורבות החנויות בקהילה ומשוב מהקהילה לגבי החנויות הוא כלי מאוד חשוב ושימושי לשני הצדדים לדעתי, אבל רק בתנאי שהוא נעשה כמו שצריך ובאופן ענייני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגובתו של קיריל מ-TMS:

אנו עובדים עם חברת שליחויות UPS. השליח אינו עובד של TMS, ולכן לא ניתן שאותו שליח יעשה איסוף של מוצר וגם יביא את הדיסק החדש. בקשה לאיסוף הוכנסה למערכת של חברת UPS ביום ראשון ולמחרת אספו ממו את הקשיח הישן. משלוח של קשיח החדש + מוצר נוסף שאותו לקוח הזמין ביום חמישי יצא גם ביום ראשון. בעיה קטנה הייתה בכך ברגע שהלקוח עשה הזמנה של מוצר נוסף, הוא נשלח לנקודת שירות שלנו בראשון לציון לאיסוף עצמי כפי שיצא המשלוח הקודם (עם קשיח בעייתי). הטעות הקטנה תוקנה היום שמשלוח יצא לכתובת הפרטית של לקוח ויגיע אליו מחר בשעה טובה.

נ.ב. הטעות עם הקשיח שהייתה עליו כנראה לא באשמת TMS. בעוד קשיח מאותה סדרה שהגיע באותה הזמנה התגלתה . הנושא העובר ליבואן לבירור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום הגיע הכונן הקשיח החדש וכבר התקנתי עליו . יש לו 0 שעות עבודה בS.M.A.R.T והכל נראה תקין. מבחינתי ההעניין סגור.

אם פגעתי במישהו או גרמתי למישהו עגמת נפש באשכול זה אני מבקש להתנצל, זו לא הייתה הכוונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...