RayZ פורסם 2011 במרץ 17 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 17 שלחתי לא מזמן אבל הם הפנו אותי למייל אחר לשלוח אליו את הפניה. מרוב הבלאגן שכחתי לעשות את זה.הרגע שלחתי מייל מפורט יותר ומודגש יותר עם כל הפרטים לכתובת שהם נתנו לי.אני מקווה שזה יעזור, מאוד מקווה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Los פורסם 2011 במרץ 17 Share פורסם 2011 במרץ 17 לפעמים חברה/יבואנית מסודרת לא פועלת עם ראש.במקום ולנסות ללכת טיפה יותר לקראת הלקוח, גם אם לא ראיתם 1:1 תקלה צריך קצת להבין שלקוח לא יטרטר את עצמו 100 פעם בשביל אותו כרטיס .. חברות גדולות שוכחות שלקוח 1 לא מרוצה זה לא רק הוא בפני עצמו שזה חשוב לא פחות אלה לא מעט לקוחות אחריו, מספיק שאותו לקוח סיפר את המקרה ל6 אנשים שאותם 6 אנשים כל אחד מה יספר ל2 אנשים זה כבר מצב ש18 אנשים מלבד הלקוח ככל הנראה יעדיפו לעשות את הרכישה שלהם במקום אחר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RayZ פורסם 2011 במרץ 25 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 25 עדכון...הסיפור הזה עוד לא נגמר ויש לי הרגשה מבישה שהוא גם רחוק מלהגמר.אני כבר די מתחיל לאבד את הסבלנות. אני בעיקרון מחזיק את עצמי שלא לספר פה כמה דברים שבשבועיים האחרונים נוכחתי לדעת מכל מיני גורמים בנוגע ליבואן ולמה שקורה שם, כי כמו שאמרתי המטרה של הת'רד הזה היא לא להתנקם ביבואן (אבל כמו שאמרתי, אני ממש מחזיק את עצמי, בשלב זה). אני מנסה לפעול ביחד עם החנות באמצעים מקצועיים ומתונים יותר...אבל אני בעיקרון כבר שוקל ברצינות אפשרות של תביעה וכל מה שדרוש לזה. זה כבר עניין עקרוני.בכל אופן- כשביקרתי במעבדה לפני שבועיים+ עם המחשב וניתן לי 5970 "חדש" להשוות אליו, מסתבר שהוא היה לא בדיוק חדש אלא כרטיס משומש, שנשלח על ידי לקוח בגלל אותן בעיות הארטיפקטים בדיוק. (ואנחנו לא מדברים פה על מיקרוסטאטר, כן?)תעשו 1+1. כבר על העניין הזה יש לי קייס לא קטן.אני מתחרפן מקלות העובדה שגוף כזה גדול יכול למרוח לקוחות שנה שלמה ולהתעלם בצורה כזו גסה מהאחריות ועוד לסדר אותם בכל מיני קומבינות. זה נראה שללקוחות, וברוב המקרים גם לחנויות אין ברירה אלא להלחם בשביל לקבל את האחריות שמגיעה להם.אני קניתי לפני שנה מחשב חזק מספיק בשביל מה שרציתי הרבה מאוד זמן וזה גיימינג חלק נטו אחרי הרבה מאוד זמן של עבודה וחיסכון- שילמתי 3600 ש"ח על כרטיס (בנוגע לזה, טעות, אני יודע. אבל גם אם זה היה איזה 5850 והוא היה תקול אותו הדבר היה קורה עד הלום), ומאז ועד עכשיו אני לא ממש יכול להנות ממשחקים, שאר המחשב לא שווה בגיימינג כשאין לי כרטיס נורמלי. שלא נדבר על שנה שאיבדתי מהאחריות לחינם. זה העיקרון.בקיצור, אני מקווה שהעניין הזה יגמר בקרוב ואני את הסיפור עם CDLOG מסיים. יש הרבה מוצרים מעולים שCDLOG לבדה מייבאת בארץ, אצטרך להמנע מהם או לוותר על "אחריות בארץ". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2011 במרץ 25 Share פורסם 2011 במרץ 25 עדכון... הסיפור הזה עוד לא נגמר ויש לי הרגשה מבישה שהוא גם רחוק מלהגמר. אני כבר די מתחיל לאבד את הסבלנות. אני בעיקרון מחזיק את עצמי שלא לספר פה כמה דברים שבשבועיים האחרונים נוכחתי לדעת מכל מיני גורמים בנוגע ליבואן ולמה שקורה שם, כי כמו שאמרתי המטרה של הת'רד הזה היא לא להתנקם ביבואן (אבל כמו שאמרתי, אני ממש מחזיק את עצמי, בשלב זה). אני מנסה לפעול ביחד עם החנות באמצעים מקצועיים ומתונים יותר... אבל אני בעיקרון כבר שוקל ברצינות אפשרות של תביעה וכל מה שדרוש לזה. זה כבר עניין עקרוני. בכל אופן- כשביקרתי במעבדה לפני שבועיים+ עם המחשב וניתן לי 5970 "חדש" להשוות אליו, מסתבר שהוא היה לא בדיוק חדש אלא כרטיס משומש, שנשלח על ידי לקוח בגלל אותן בעיות הארטיפקטים בדיוק. (ואנחנו לא מדברים פה על מיקרוסטאטר, כן?) תעשו 1+1. כבר על העניין הזה יש לי קייס לא קטן. אני מתחרפן מקלות העובדה שגוף כזה גדול יכול למרוח לקוחות שנה שלמה ולהתעלם בצורה כזו גסה מהאחריות ועוד לסדר אותם בכל מיני קומבינות. זה נראה שללקוחות, וברוב המקרים גם לחנויות אין ברירה אלא להלחם בשביל לקבל את האחריות שמגיעה להם. אני קניתי לפני שנה מחשב חזק מספיק בשביל מה שרציתי הרבה מאוד זמן וזה גיימינג חלק נטו אחרי הרבה מאוד זמן של עבודה וחיסכון- שילמתי 3600 ש"ח על כרטיס (בנוגע לזה, טעות, אני יודע. אבל גם אם זה היה איזה 5850 והוא היה תקול אותו הדבר היה קורה עד הלום), ומאז ועד עכשיו אני לא ממש יכול להנות ממשחקים, שאר המחשב לא שווה בגיימינג כשאין לי כרטיס נורמלי. שלא נדבר על שנה שאיבדתי מהאחריות לחינם. זה העיקרון. בקיצור, אני מקווה שהעניין הזה יגמר בקרוב ואני את הסיפור עם CDLOG מסיים. יש הרבה מוצרים מעולים שCDLOG לבדה מייבאת בארץ, אצטרך להמנע מהם או לוותר על "אחריות בארץ". :o איך גילית את זה? זה שלב שבו כבר הייתי מדלג על היצרנית, מבקש מהחנות מכתב חוות דעת על מצב הכרטיס וסיכום של התנהלות היבואן ועם זה הולך להגיש תביעה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RayZ פורסם 2011 במרץ 25 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 25 לצערי אני לא יכול לשתף כאן את כל התהליך מהסיבות שכתבתי פה ומסיבות אחרות,אבל כן, זה כנראה הכיוון שאני הולך אליו כרגע... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Danix60 פורסם 2011 במרץ 25 Share פורסם 2011 במרץ 25 יש לך אולי חבר שעובד שם? או עובד עם חנות שעובדת עם CDLOG ?לסדר לך קומבינה קטנה ?אני עובד בחנות מחשבים קטנה ואנחנו עובדים עם סידילוג, אבל אני לא יודע איך זה הולך,אם תרצה אני יכול לבדוק לך יום ראשון עם אחד הסוכני מכירה. תפנה אלי בפרטי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RayZ פורסם 2011 במרץ 26 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 26 החנות שאני קניתי ממנה גם עובדת עם CDLOG, זה לא שאחד מסוכני המכירות עזרו לי במשהו כל כך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.