יש בעיה לקנות קשיחים בKSP? - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש בעיה לקנות קשיחים בKSP?


ariel-ro

Recommended Posts

אלכס, greenvector, ושאר ספקנים;

החוזה הוא חוזה כסת"ח סטנדרטי שקיים אצל כל חנות מחשבים. בין אם בנסתר ובין אם בגלוי. רק שאנחנו לא מסתירים אותו בשום דרך - הם שם, גלוי וברור. כל לקוח רואה ורשאי לקרוא לפני החתימה. אנחנו לא מחזיקים אקדח לרכה של אף אחד.

מבחינת כל הסעיפים שמותירים החלפה בחלק דחזר מהיצרן או חלק ב10% הפרש הרי זה סטנדרטי ומקובל אצל כל אחד.

אדום שמוליק שקנה כרטיס HD3450 לפני שנתיים וחצי. עם אחריות לשלוש - אתה מצפה ממני היום למצוא כרטיס זהה וחדש?

אפילו אם תשלח ישירות ליצרן את הכרטיס אתה לא תקבל חדש. מקסימום ריפרב שנוקה עם ספריי מגעים ומאורר חדש.

הסעיף של ההפרש 10% קיים בשביל מקרים שבהם מוחלף מדגם אחד לאחר. לצורך הדוגמא 5870 שיוחלף ל6870. יש אנשים שיתלהמו בגלל שיש ביניהם הפרש של 5% בDX10 אפילו ש6870 מוביל בלמעלה מ10% בDX11. וזאת תהיה החלפת "שדרוג" לכל הדעות.

בכל מקרה אותו נוהל ההחלפות מקובל ומבוצע אצל כל אחת מהחנויות. לא רק אצלנו. אני לא צריך לשלוף עכשיו דוגמאות מההיסטוריה של הפורומים נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

פעם אחת נכוות ומאז אתה מתבכיין כמה KSP רעים ועוברים על החוק בכל דיון "איפה כדאי לקנות". די כבר. נמאס. החיים ממשיכים. צא מזה. לאף אחד לא אכפת ממסע הצלב הפרטי שלך.

לך, וכל אדם אחר שלא איכפת ממסע הצלב הפרטי שלי , לא מחוייב לקרוא את ההודעות. יש אנשים שכן איכפת להם לקבל את מה שהם משלמים עליו. לי זה מפריע שחברה גדולה מרשה לעצמה להתייחס ככה אל הלקוחות שלה וכן כשאני רואה משהו בנושא אני בדרך כלל מגיב.

ואין לי ניסיון רע בודד איתם אלא כמה כולל של חברים שקנו שם.

בכל מקרה פעם הבאה אתה מוזמן לשמור את הדעות שלך לעצמך כי אותי הן ממש לא מעניינות (גם אני לא מחוייב לקרוא את ההודעות שלך , אני יודע, אבל כשאתה מתייחס אלי באופן ספציפי אני אגיב).

יום טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי כרטיס מסך hd4850 מארצות הברית. הקירור המקורי היה כל כך מחורבן שכרטיס הגיע ל-80-90 מעלות ובכל זאת עבד מצויין. החלפתי מספר חודשים אחרי הרכישה כי לא הייתי מסוגל לסבול את הרעש של הקירור ב-10 סנט שלהם.

תודה על השיעור המרתק, אבל זה לא מזיז לי. אני אונס את המעבד שלי ב-OC כבר 3 שנים. אז המעבד יעבוד 8 שנים במקום 30. אפשר לחשוב. עוד שנה הוא יהיה בפח גם ככה או אצל מישהו אחר.כנ"ל לגבי חלקים אחרים. אפשר לחשוב אתה מתכנן להוריש את הכרטיס מסך לנכדים או לתרום אותו למוזיאון. KSP מוזמנים לתת לי חלק משומש/מחודש כל עוד החלק עובד ב-100% אם החלק יתקלקל בסיום האחריות אקנה אחד אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה בKSP היא לא החומרה שהם מוכרים או השירות שהם נותנים אלא זה שהם מציעים מחשבים מורכבים עם שילובים חסרי היגיון במפרט והרבה זבל ג'נרי.

אם להתייחס לזה כבעיה אז זאת הבעיה של רוב החנויות, ומבחינתי זאת בכלל לא בעיה כי אני מרכיב את המפרטים שלי בעצמי.

יצא לי לקנות הרבה בKSP במיוחד בסניף שליד הבית שלך, הבאתי להם גם הרבה לקוחות חדשים, אבל עדיין טפו טפו לא יצא לי לממש אחריות.

בינתיים אפשר להגיד שאני לקוח קבוע (קונה לפחות מחשב או שתיים בחודש) ואני דיי מרוצה, ובקרוב ככל הנראה אצטרך לבוא לממש אחריות בפעם הראשונה:

אני מדבר בעד הרשת כי לבעל הרשת (או לצורך העניין לשני הבעלים) אין זמן לשוטט בפורומים. ומן הראוי שמישהו ייצג את הצד השני של הגדר.

מה אתה אומר דניס, יש מצב שיעשו לי בעיות עם החלפת הלוח הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=482133.0 ?

אני כבר יותר משבוע שובר איתו את הראש, וזה ממש לא הפעם הראשונה ולא השנייה שאני קונה את הדגם הזה. עשיתי כל מה שהיו עושים

בכל מעבדה מקצועית כדי לאבחן את הבעיה, והכל מראה על זה שיש כאן בעיית חומרה. אבל הבעיה היא שפעם הNIC עובד ופעם לא וככה זה 50/50.

אז מה עושים בKSP אם המוצר פעם עובד ופעם לא, לפי המדיניות של החנות זה נחשב תקין או לא תקין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לשאלה הראשית, קניתי בKSP קשיח והוא עובד כמו שצריך.

מה שכן אני בהלם איך המחירים שלהם עלו בכל מקום..

בכל מקרה לנציגי KSP.. אני חושב שזה חוצפה לבקש 10% בהחלפת מוצר.. אתם צריכים לבוא לקראת הלקוח! יש מקומות שיתנו אפילו הנחה

ללקוח על עוגמת נפש שהוא היה צריך לבוא להחליף, זה לא משנה כמה אתם מנסים להיות צודקים בשורה תחתונה אתם צריכים להראות נכונות ולהראות איכפתיות.

אם מישהו בא ומציג בעיה ורוצה להחזיר\להחליף לא צריכים להקשות ולהסתכל עליו כאילו הוא לא בסדר וזה בכלל חוצפה שהוא מבקש דבר כזה.. צריכים לבוא לקראתו.

בכל חנות ומקום שמכבד את עצמו זה צריך לעבוד ככה..

כמובן שאני מדבר על מצב שהמוצר כן פגום או שלא מספק את צרכי הלקוח.

אני יכול להביא דוגמא על לקוח שראיתי בזמן שקנה אצלכם מקלדת שלא התאימה לו ולא מספיק שהוא קנה יקרה יותר גם חייבתם אותו על אותם 10% נוספים.

אני יכול להגיד לך בוודאות שבאופיס דיפו למשל אין דבר כזה - בדוק.

אז כן אני ממשיך מידי פעם לקנות אצלכם עם זאת שאני יודע שמה שאני קונה האחריות שלו היא בספק ובגלל זה אני משתדל לקנות דברים קטנים וזולים.

אין ספק שבד"כ זול אצלכם, אבל אולי הגיע הזמן שתשקיעו קצת יותר ביחסי ציבור ובלקוחות עצמם.. להעלות קצת את הרמה ומעמד החברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי החלפת מוצר ש-"לא מספק את הלקוח", אני חושב שאם החנות מסכימה לכך (אחרי פתיחת האריזה) היא עושה את לפנים משורת הדין (הווה אומר - לא חייבת לעשות כן).

בארה"ב היה מקובל לעשות כן, אבל הצרכן האמריקאי עשה abuse לשיטה הזאת ("קניתי, השתמשתי איזה שבועיים, המוצר לא התאים לי אז החזרתי/החלפתי") והרבה חנויות גם שם התחילו לחייב צרכנים ב-restocking fee ו/או לא לקבל מוצרים שאריזתם נפתחה. מתברר שלא רק הצרכן הישראלי הוא בעייתי...

לגבי KSP - אני קונה שם מדי פעם פריטי חומרה, קניתי אצלם עד היום 3 דיסקים קשיחים, זיכרון , , מעבד, כרטיס מסך, יחידות , מארז ועוד. כל המוצרים נראו חדשים וללא DOA. השירות ברוב הסניפים שלהם הוא אנטיפטי למדי, המחירים טובים ברוב המוצרים (אם לא - אני קונה במקום אחר), מעולם לא היו לי תקלות עם מוצר שרכשתי אצלם - כך שלא נתקלתי בשירות הלקוחות שלהם. ממה שראיתי בביקורי בסניפים שלהם ומדיווחים של חברים שלי (כולל חבר שהוא טכנאי מחשבים) - הם לא יותר טובים/גרועים מהמתחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי מקרה ב-KSP חדרה שנשרף לי ספק כח של Enermax ואמנם לקח קצת זמן עד שהוא חזר מתיקון,

אבל נתנו לי ספק כח חלופי מהמעבדה שלהם כדי שאני לא אתקע.

זה היה ממש נחמד מצידם, הם לא היו חייבים לעשות את זה ובכל זאת.

אז לדעתי זה בסדר גמור לקנות משם, בטח ובטח אם מדובר ברכיבים בודדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מKSP, תודה על העזרה של כולם :xyxthumbs:

אני אציין שהגעתי לחנות היה כתוב באתר האינטרנט שהמחיר לדיסק הוא 260ש"ח, והופיע להם במערכת חשבונות שהמחיר הוא 295ש"ח, אז הם בלי לשאול שאלות נתנו את המחיר הנמוך.

אבל לא היו להם שקיות :lol: :lol:

אבל נסלח להם, כי זה סניף חדש שנפתח רק היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה היה חוסר תיאום.

לרוב המחירים שלהם הכי זולים בארץ ואתה יודע את זה.

ויש פה עיניין של הזמן שלי, אני פשוט קופץ לקניון הקרוב(3 דק' נסיעה) ויש שם חנות של KSP, במקום להתחיל ליסוע ולחפש חנויות.

שאלה נוספת שלא קשורה:

יש לי קשיח חיצוני של שיש לי בו טרה בייט של מידע להעביר לאחד הקשיחים. הבעיה היא שהדיסק הוא בUSB וזה ייקח לי המון שעות.

אם אני אוציא את הדיסק מהמארז שלו, זה יפגע מהאחריות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה נוספת שלא קשורה:

יש לי קשיח חיצוני של שיש לי בו טרה בייט של מידע להעביר לאחד הקשיחים. הבעיה היא שהדיסק הוא בUSB וזה ייקח לי המון שעות.

אם אני אוציא את הדיסק מהמארז שלו, זה יפגע מהאחריות?

כן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP נותנים 12 תשלומים ללא ריבית - זאת הנחה מגולמת נוספת של 5% לפחות. בנוסף לזה יש להם סניפים בכל חור - חוסך משלוח/דלק - עוד 20-30 ש"ח.

פה אני מסכים.

תמיד לבחור את המקום עם השירות הכי טוב שקרוב לבית. אם אין חנות מהחנויות המומלצות בפורום, אז שיהיה לבריאות לכולם.

יש לי קשיח חיצוני של שיש לי בו טרה בייט של מידע להעביר לאחד הקשיחים. הבעיה היא שהדיסק הוא בUSB וזה ייקח לי המון שעות.

אם אני אוציא את הדיסק מהמארז שלו, זה יפגע מהאחריות?

לכן קונים דיסקים עם חיבור E-SATA ואם אין E-SATA בלוח האם, קונים מתאם קטן ב-10 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה אומר דניס, יש מצב שיעשו לי בעיות עם החלפת הלוח הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=482133.0 ?

אני כבר יותר משבוע שובר איתו את הראש, וזה ממש לא הפעם הראשונה ולא השנייה שאני קונה את הדגם הזה. עשיתי כל מה שהיו עושים

בכל מעבדה מקצועית כדי לאבחן את הבעיה, והכל מראה על זה שיש כאן בעיית חומרה. אבל הבעיה היא שפעם הNIC עובד ופעם לא וככה זה 50/50.

אז מה עושים בKSP אם המוצר פעם עובד ופעם לא, לפי המדיניות של החנות זה נחשב תקין או לא תקין?

נו ברור שזה לא תקין. אין דבר כזה פעם עובד פעם לא. או עובד כל הזמן, או תקול.

מנסיוני, כל עוד תביא את הלוח בלי שום נזק פיזי (שום פינים עקומים בסוקט, קבלים שבורים וכו'), ואכן יימצא במעבדות שלהם שמשהו לא בסדר, ואכן אי אפשר להתקין , אז תקבל חדש.

מה שכן, אם לא תמצא תקלה, תבקש שיראו לך זאת, שתוכל אולי לחפש פתרונות חדשים (לא קראתי בעיון רב את הדיון שקישרת אליו).

בסופו של ד בר, מי שלא רוצה לקנות מ-KSP, שלא יקנה. אני בטוח שהרשת הזאת לא תבכה עליכם. עובדה שהיא רק מתרחבת (ראיתי היום שיש להם סניף חדש נוסף), וכמות הלקוחות שם כנראה רק גודלת. אז אולי יש בעיות קצת עם היחס, אבל מנסיוני בכמה סניפים, הכול תלוי בנפשות הפועלות באותו סניף. תיהיו בטוחים שאין חנות אחת שאין בה בעיות. שומעים הכי הרבה על KSP כי... הפלא ופלא, היא הכי גדולה ויש לה הכי הרבה לקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פיספסתי את ההודעה של radioactive משום מה.

כאמור, אם יש בעיה אז אין בעיה. תביא את הלוח לסניף KSP הקרוב (במידה והוא שלנו, כן?. היה לי השבוע מישהו שבא לבקש זיכוי על מוצר שהוא קנה באייבורי. אפילו עמד בתור במשך שעה ועד שהגיע אליי לדלפק לא קלט את זה.. משעשע משהו בכל אופו בחזרה לנושא >)

תפרט מה בדיוק הבעיה והם יבדקו את הלוח או ישלחו למעבדה מרכזית. אם תהיה בעיה הלוח יוחלף בזהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...