אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
-
מסתבר שואנונו נכנס לכושר מהר מאוד לאחר שאנשי ימין קיצוני ניהלו מרדף אחריו "אנשי ימין קיצוני הפגינו מול ביהמ"ש בירושלים נגד המעצר המינהלי של נועם פדרמן. לפתע צעק אחד מהם: "הנה מרדכי ואנונו". הם החלו לרדוף אחריו ולצעוק לעברו "בוגד". לדבריהם, "ואנונו פתח בריצה עם אשה נוספת שהיתה עמו, נכנס לבית מרקחת והסתגר שם. לאחר זמן קצר הוא נמלט מהמקום" " מתוך ynet http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2925506,00.html בושה שאנשי הימין הקיצוני האלה לא הצליחו לתפוס אדם שלא רץ 18 שנה ! פדלאות !
-
- 38 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
לפני כמה ימים ראיתי כתבה בעיתון הארץ שיהיה כתוב בה שבערך 40 אלף סטודנטיות צרפתיות עובדות בזנות לפי הכתבה הנתון נילקח מעיתון צרפתי ידוע אם אני כותב נכון אל פיגרו או משהו דומה אני לא מבין שיט בצרפתית ככה שאני מבקש שמישהו ימצא תכתבה לצורך הדיון בכל מיקרה כתבו שבגלל קשים כלכלים של גם ללמוד וגם לדאוג למחיה הרבה סטודנטיות מחליטות לעבוד בזנות ואני ינסה לחפש תכתבה ולתת לינק כרגע כי למרות שהכותרת ניראת הזויה ולי היה פה פעור שקראתי תכתבה לפחות הכתבה בהארץ הייתה אמתית עריכה- http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?more=1&itemNo=810739&contrassID=2&subContrassID=16&sbSubContrassID=0
-
- 117 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
40% מקרב העניים בישראל הם ערבים וחרדים. כך אמר היום נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, בוועידת העסקים של "גלובס". לדבריו, הצעדים הנדרשים בטווח הארוך לטיפול בעוני הם המשך האסטרטגיה המקרו-כלכלית להשגת הצמיחה; הגדלת משאבי תקציב החינוך לאוכלוסיה החלשה; שיפור מערך ההכשרה המקצועית והרחבת התוכניות להשכלה בסיסית של מבוגרים. "כיום כשכולם תוקפים את שר האוצר לשעבר בנימין נתניהו, אבל צריך לשבח אותו על המהלך שעשה להפסקת תהליך הקצבאות לכל דורש. קיימת תחושה שאסור להתעלם ממנה של אטימות בשלטון, בעסקים ובחברה לנושא העוני. יש תחושה של חוסר נכונות להילחם, מכניסים הודעות 'השתתפות בצער' בעיתונים אבל לא עושים יותר". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3179521,00.html
-
- 100 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
-
-
-
-
-
העולם כבר שכח, חלקו אף מאמין לתחקיר צה"ל, ואז בא ערוץ 10 עם תחקיר משלו שלטענתו מוכיח שהרסיס שהוצא מהנער אכן בא מפגז 155(בניגוד לגרסאת צה"ל) כמה? כמה? כמה עוד אפשר לבגוד במולדת? גם אם זה נכון וגם אם צה"ל הוא זה שאחראי להרג בחוף עזה, למה? למה לעזאזל לעזור לאויבים בזמן מלחמה? בשביל עוד איזה אחוז רייטינג מחורבן?
-
- 208 תגובות
- 10.2k צפיות
-
-
-
-
הפגנות חרדים בירושלים נגד מכירת החמץ מאות חרדים הפגינו במספר מוקדים בירושלים ואף חסמו את התנועה ברחוב שטראוס. ברחוב הלל נרשמו עימותים בין הסועדים למפגינים שצעקו לעברם: "מי שאוכל חמץ חייב מיתה". הסועדים השיבו בתגובה: "לכו לצבא" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3385804,00.html שנייה אבל אין שום כפייה דתית לא?
-
- 85 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
יש לי הרגשה שאולמרט יחזור על פעולת הגירוש כקודמו אריאל שרון על מנת לברוח ממשפט ואולי גם מישיבה בכלא.הפעם זה עלול להיות מול מתישבי יהודה ושומרון ורמת הגולן.וזאת בגלל כמה סיבות 1.ההנהגה לפחות בחלקה לא למדה שום לקח ממעשיהו המטופש של אריאל שרון .וגם היום יש הרבה פוליטקאים המצדיקים את אותו עוול נורא 2.אולמרט רואה שאריאל שרון עדיין אהוד על העם לכן משתלם לו ללכת בעקבותיו 3.כדי להסית את תשומת הלב של העם ושל התקשורת ממעשיו הפלילים 4.כדי להצתייר בתור עושה שלום היסטורי עם הסורים ועם הפלסטינים ולעזאל המחיר ויום המחר 5.אולמרט יודע שאם הוא יילך למהלך זה הוא יקבל תמיכה רחבה מהתקשורת וכך גם יסלחו לו על פשעיו.רק כדי שהוא יוכל לבצע עוולות גדולות אלה. לכן אני כל כך חושש שגם אולמרט יחזור על …
-
- 111 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
הבוקר אבי כהן נפטר. בגלל משפחתו שהחליטו שרב זה אלוהים וזה יותר חזק מרצונו של אבי כהן, הם רצחו גם 6 אנשים נוספים ומנעו מאבי את הזכות על גופו. למרות שהוא היה חתום על כרטיס אד"י, הם לא הסכימו לתרום את אבריו, וגזרו על 6 משפחות נוספות סבל כמו שהם עוברים עכשיו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4002337,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4005864,00.html
-
- 74 תגובות
- 10.1k צפיות
-
-
ויכוח קטן אם חבר אם יש או אין.. בויקי כתוב שיש עונש מוות.. אני רוצה לאמת את דבריהם.
-
- 129 תגובות
- 10k צפיות
-
-
-
-
-
שנים ארגוני ומפלגות השמאל קוראים לצאת מהשטחים "הכבושים". שנים הם קוראים לציבור הישראלי להחרים עסקים ב"התנחלויות". שנים הם קוראים לאיחוד האירופאי לנהוג באותו האופן. עתה נראה שעל הנייר לפחות האיחוד אכן החליט לנהוג באופן זה. תגובת אותם ארגונים ומפלגות? זה אסון דיפלומטי שביבי אשם בו. מישהו מצליח להבין את הקטע? כי אני ממש לא.
-
- 88 תגובות
- 10k צפיות
-
-
אושרה הצעת חוק טרומית בנוגע לנושא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3427062,00.html למי שלא מכיר את הסיפור - בגדול, מדינת ישראל מנהלת עבור קק"ל את האדמות. היות וכך, בג"ץ קבע בעתירה של ערבי ישראלי, שיוכל לחכור את הקרקע. אני חשבתי שזה חוסר צדק משווע - מי שתרם כספים לקק"ל, תרם אותם למטרה מסויימת, ובעצם מרמים אותו ברגע שמתעלמים מהמטרה הזאת. עושה רושם שאולי בכל זאת הצדק ייעשה.
-
- 105 תגובות
- 10k צפיות
-
-
-
-
הוידאו הזה צולם ביום שישי שעבר (ההפגנות מתקיימות מידי יום שישי, בדרך כלל יש אוטובוסים מתל אביב). כמה מתפללים חרדים, שממש אין להם קשר לשכונה היהודית החדשה וסביר להניח שהציונות וההתיישבות לא עומדת בראש מעייניהם, עוברים מול המפגינים לעבר קבר שמעון הצדיק - וזוכים למטר של קריאות גנאי (גנבים!) ולבסוף לסמוחטה עסיסית מאחד הילדים. וזו לא הפגנת שמאל קיצוני. בהפגנה הזו השתתפו אנשים מהמיינסטרים של השמאל - כמו יריב אופנהיימר ויוסי שריד.
-
- 81 תגובות
- 9.9k צפיות
-
-


