עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. הבן אדם חי טוב! http://m.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3595612,00.html

    • 78 תגובות
    • 10.3k צפיות
  2. Started by Sting,

    מסתבר שואנונו נכנס לכושר מהר מאוד לאחר שאנשי ימין קיצוני ניהלו מרדף אחריו "אנשי ימין קיצוני הפגינו מול ביהמ"ש בירושלים נגד המעצר המינהלי של נועם פדרמן. לפתע צעק אחד מהם: "הנה מרדכי ואנונו". הם החלו לרדוף אחריו ולצעוק לעברו "בוגד". לדבריהם, "ואנונו פתח בריצה עם אשה נוספת שהיתה עמו, נכנס לבית מרקחת והסתגר שם. לאחר זמן קצר הוא נמלט מהמקום" " מתוך ynet http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2925506,00.html בושה שאנשי הימין הקיצוני האלה לא הצליחו לתפוס אדם שלא רץ 18 שנה ! פדלאות !

    • 38 תגובות
    • 10.3k צפיות
  3. לפני כמה ימים ראיתי כתבה בעיתון הארץ שיהיה כתוב בה שבערך 40 אלף סטודנטיות צרפתיות עובדות בזנות לפי הכתבה הנתון נילקח מעיתון צרפתי ידוע אם אני כותב נכון אל פיגרו או משהו דומה אני לא מבין שיט בצרפתית ככה שאני מבקש שמישהו ימצא תכתבה לצורך הדיון בכל מיקרה כתבו שבגלל קשים כלכלים של גם ללמוד וגם לדאוג למחיה הרבה סטודנטיות מחליטות לעבוד בזנות ואני ינסה לחפש תכתבה ולתת לינק כרגע כי למרות שהכותרת ניראת הזויה ולי היה פה פעור שקראתי תכתבה לפחות הכתבה בהארץ הייתה אמתית עריכה- http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?more=1&itemNo=810739&contrassID=2&subContrassID=16&sbSubContrassID=0

    • 117 תגובות
    • 10.3k צפיות
  4. 40% מקרב העניים בישראל הם ערבים וחרדים. כך אמר היום נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, בוועידת העסקים של "גלובס". לדבריו, הצעדים הנדרשים בטווח הארוך לטיפול בעוני הם המשך האסטרטגיה המקרו-כלכלית להשגת הצמיחה; הגדלת משאבי תקציב החינוך לאוכלוסיה החלשה; שיפור מערך ההכשרה המקצועית והרחבת התוכניות להשכלה בסיסית של מבוגרים. "כיום כשכולם תוקפים את שר האוצר לשעבר בנימין נתניהו, אבל צריך לשבח אותו על המהלך שעשה להפסקת תהליך הקצבאות לכל דורש. קיימת תחושה שאסור להתעלם ממנה של אטימות בשלטון, בעסקים ובחברה לנושא העוני. יש תחושה של חוסר נכונות להילחם, מכניסים הודעות 'השתתפות בצער' בעיתונים אבל לא עושים יותר". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3179521,00.html

    • 100 תגובות
    • 10.2k צפיות
  5. Started by zorgi,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3624158,00.html מה שהמשטרה ובתי המשפט לא הצליחו לעשות שנים, משפחות הפשע עשו.

    • 61 תגובות
    • 10.2k צפיות
  6. פשוט מדהים לאיזה שפל הרמה של המשרתים במשטרה הגיעה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3832344,00.html ומח''ש? כמו תמיד חסר יכולת ותועלת, בתפקיד עציץ

    • 125 תגובות
    • 10.2k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4162110,00.html

    • 130 תגובות
    • 10.2k צפיות
  8. בין היתר איראן, ניתוח אופי של נבחרי ציבור ומסמכים סודיים אחרים. אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מת לקרוא מה הם חושבים על נבחרי הציבור המהוללים שלנו.

    • 72 תגובות
    • 10.2k צפיות
  9. אחרי 14 פרקים, הסתיימה לה עונה 12. South Park יחזור עם עונה 13 במרץ 2009. http://www.southparkstudios.com/

    • 124 תגובות
    • 10.2k צפיות
  10. העולם כבר שכח, חלקו אף מאמין לתחקיר צה"ל, ואז בא ערוץ 10 עם תחקיר משלו שלטענתו מוכיח שהרסיס שהוצא מהנער אכן בא מפגז 155(בניגוד לגרסאת צה"ל) כמה? כמה? כמה עוד אפשר לבגוד במולדת? גם אם זה נכון וגם אם צה"ל הוא זה שאחראי להרג בחוף עזה, למה? למה לעזאזל לעזור לאויבים בזמן מלחמה? בשביל עוד איזה אחוז רייטינג מחורבן?

    • 208 תגובות
    • 10.2k צפיות
  11. http://photos.yahoo.com/ohadzamir זה בערך מה שהלך שם תהנו

    • 91 תגובות
    • 10.2k צפיות
  12. סרט מאוד מעניין: http://yes.walla.co.il/?w=2%2F7812%2F1842483

    • 71 תגובות
    • 10.2k צפיות
  13. Started by Classified,

    הפגנות חרדים בירושלים נגד מכירת החמץ מאות חרדים הפגינו במספר מוקדים בירושלים ואף חסמו את התנועה ברחוב שטראוס. ברחוב הלל נרשמו עימותים בין הסועדים למפגינים שצעקו לעברם: "מי שאוכל חמץ חייב מיתה". הסועדים השיבו בתגובה: "לכו לצבא" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3385804,00.html שנייה אבל אין שום כפייה דתית לא?

  14. יש לי הרגשה שאולמרט יחזור על פעולת הגירוש כקודמו אריאל שרון על מנת לברוח ממשפט ואולי גם מישיבה בכלא.הפעם זה עלול להיות מול מתישבי יהודה ושומרון ורמת הגולן.וזאת בגלל כמה סיבות 1.ההנהגה לפחות בחלקה לא למדה שום לקח ממעשיהו המטופש של אריאל שרון .וגם היום יש הרבה פוליטקאים המצדיקים את אותו עוול נורא 2.אולמרט רואה שאריאל שרון עדיין אהוד על העם לכן משתלם לו ללכת בעקבותיו 3.כדי להסית את תשומת הלב של העם ושל התקשורת ממעשיו הפלילים 4.כדי להצתייר בתור עושה שלום היסטורי עם הסורים ועם הפלסטינים ולעזאל המחיר ויום המחר 5.אולמרט יודע שאם הוא יילך למהלך זה הוא יקבל תמיכה רחבה מהתקשורת וכך גם יסלחו לו על פשעיו.רק כדי שהוא יוכל לבצע עוולות גדולות אלה. לכן אני כל כך חושש שגם אולמרט יחזור על …

    • 111 תגובות
    • 10.1k צפיות
  15. Started by amitdavidi,

    הבוקר אבי כהן נפטר. בגלל משפחתו שהחליטו שרב זה אלוהים וזה יותר חזק מרצונו של אבי כהן, הם רצחו גם 6 אנשים נוספים ומנעו מאבי את הזכות על גופו. למרות שהוא היה חתום על כרטיס אד"י, הם לא הסכימו לתרום את אבריו, וגזרו על 6 משפחות נוספות סבל כמו שהם עוברים עכשיו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4002337,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4005864,00.html

    • 74 תגובות
    • 10.1k צפיות
  16. Started by J0HNiE,

    ויכוח קטן אם חבר אם יש או אין.. בויקי כתוב שיש עונש מוות.. אני רוצה לאמת את דבריהם.

  17. Started by IG,

    כחלק מהקיצוצים החדשים הבנתי שרוצים להוריד את משכורת אנשי הקבע. מישהו במיקרה יודע בכמה רוצים להוריד ולמי?

    • 34 תגובות
    • 10k צפיות
  18. Started by zam,

    מישהו ראה או שמע על זה? http://fun.mivzakon.co.il/flash/video/2329/2329.html כי אם זה נכון, זה יכול לפתור כמה וכמה בעיות גלובאליות.

    • 102 תגובות
    • 10k צפיות
  19. http://www.themarker.com/news/1.1629637 פשוט נמאס.

    • 79 תגובות
    • 10k צפיות
  20. שנים ארגוני ומפלגות השמאל קוראים לצאת מהשטחים "הכבושים". שנים הם קוראים לציבור הישראלי להחרים עסקים ב"התנחלויות". שנים הם קוראים לאיחוד האירופאי לנהוג באותו האופן. עתה נראה שעל הנייר לפחות האיחוד אכן החליט לנהוג באופן זה. תגובת אותם ארגונים ומפלגות? זה אסון דיפלומטי שביבי אשם בו. מישהו מצליח להבין את הקטע? כי אני ממש לא.

    • 88 תגובות
    • 10k צפיות
  21. Started by bla7,

    אושרה הצעת חוק טרומית בנוגע לנושא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3427062,00.html למי שלא מכיר את הסיפור - בגדול, מדינת ישראל מנהלת עבור קק"ל את האדמות. היות וכך, בג"ץ קבע בעתירה של ערבי ישראלי, שיוכל לחכור את הקרקע. אני חשבתי שזה חוסר צדק משווע - מי שתרם כספים לקק"ל, תרם אותם למטרה מסויימת, ובעצם מרמים אותו ברגע שמתעלמים מהמטרה הזאת. עושה רושם שאולי בכל זאת הצדק ייעשה.

    • 105 תגובות
    • 10k צפיות
  22. http://news.walla.co.il/?w=//1164007

    • 110 תגובות
    • 10k צפיות
  23. Started by יואב גולדהורן,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3954685,00.html מתי מתי מתי יבוא היום ונזכה לקרוא בעיתונות שהחרדים עשו משהו טוב לשם שינוי?

    • 90 תגובות
    • 10k צפיות
  24. הוידאו הזה צולם ביום שישי שעבר (ההפגנות מתקיימות מידי יום שישי, בדרך כלל יש אוטובוסים מתל אביב). כמה מתפללים חרדים, שממש אין להם קשר לשכונה היהודית החדשה וסביר להניח שהציונות וההתיישבות לא עומדת בראש מעייניהם, עוברים מול המפגינים לעבר קבר שמעון הצדיק - וזוכים למטר של קריאות גנאי (גנבים!) ולבסוף לסמוחטה עסיסית מאחד הילדים. וזו לא הפגנת שמאל קיצוני. בהפגנה הזו השתתפו אנשים מהמיינסטרים של השמאל - כמו יריב אופנהיימר ויוסי שריד.

    • 81 תגובות
    • 9.9k צפיות
  25. Started by Dr. Evil,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3350317,00.html אני בתור אתאיסט לא רוצה אקסטרה שעות תנך על מה שיש, גם ככה אין לי כח למה שיש עכשיו אז מפילים עלינו עוד?! מי שרוצה עוד קצת תנך ומעבר שיעבור לבית ספר דתי, מה זה השטויות האלה?! :-X

    • 101 תגובות
    • 9.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים