מפגש מכוניות בקניון איילון 23.7.04 - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפגש מכוניות בקניון איילון 23.7.04


lazy-bones

Recommended Posts

וזה לא "קצת" חיכוי של הskylin gtr במהיר ועצבני 2?

c5cd.jpg?ph53DCBBWMSdwLn6

ddc7.jpg?phv1DCBBOLoYE7Cd

ובעל האוטו הזה גר בניר צבי (ליד צריפין)

c008.jpg?phq2DCBBav7YMNSr

ןהאוטו שהכי אהבתי!!!

b298.jpg?ph95DCBBHAQPfC6_

אבל התאכזבתי :'(, כי בעיר שאני גר בה (לוד) יש מלא מרוצים ומכוניות חזקות ושוות בטירוף, יש איזה סובארו אימפרז שחורה משודרגת משהו THE BEST

אבל היא לא הגיע לשם (לפי התמונות) ויש 3 פולסוואגנים שחורות שכל הזמן מתחרות ביחד ולא ראיתי אותם בתמונות :'( :'( :'( :'(

מהיום אני מיסתובב על המצלמה כל הזמ ומצלם את המכוניות שגם אתם תוכלו ליראות ;)

תיראו עכשיו איך ניראה המסך שלי:

[attachment deleted by admin - 90 dayss]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתה יכול לקרוא לזה "מפגש ארס מובילים בקניון איילון"

חוץ מכמה מכוניות שבאמת עוצבו בטעם טוב

השאר חרא

איכס איכס איכס

מי שבאמת אוהב את קהילת המטוריקה

לא באמת הולך לשם

אני הלכתי פעם אחת והבנתי עד כמה זה חרא של דבר

אגב אם כבר מדברים על מפגשים ועל מכוניות היה גימיקאנה ביום שישי לפני שבוע

בגן הפאקן ליד רמת הכובש

היה אחלה מי שלא הלך הפסיד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מסלול בארוך של כ100 מטר

הוא מאוד מפותל והוא כולל (לפעמיים) גם רוורס במהלך התחרות

במסלול שהיה ביום שישי

המכונית מתחילה היא צריכה לעשות סלאלו בין שני קונוסים

אחרי זה פונה ימינה יש והיא צריכה לעשות 360 מסביב לקונוס

אחרי זה היא ממשיכה ישר-שמאלה

נוסעת כ 30 מטר עוד קונוס(צריכה לעשות סלאלו)

אחרי אותו קונוס היא צריכה לעשות 180

לנסוע כ 20 מטר ולחזור את זה ברוורס

אחרי זה להמשיך לנסוע ישר

יש עוד שני קונוסים ואז קו הסיום

כמובן שהיה מים על המסלול כדי....

יש מצב שפיספסתי כמה קונוסים

[attachment deleted by admin - 90 dayss]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שאנשים לא מבינים על מה הם מדברים...

כל הכיף זה להשקיע סכומים אדירים ולעשות דברים מיוחדים, ולא לקנות איזה הונדה אקורד מסכנה.

ובפתיחות האימפרזה טורבו לא רואה את האיוו, למרות שההתנהגות של  האיוו יותר ספורטיבית.

ד.א. אחלה אחי תודה!! כבר איזה שבועיים לא הייתי במפגש אני מתגעגע  :'(

ואימפרזה אוטו סופני, פותח מ 0 ל 100 ב 5.5 שניות סטנדרט, תראה לי בדואי עם דבר כזה

ויש מנוע W16 בבוגאטי ויירון עם 4 טורבויים, 1001 כ"ס, הערת ד"א כזאת........

בקיצור אנשים, לפני שאתם מגיבים לפחות תדעו על מה אתם מדברים...

זה הכיף שלך? להוציא הרבה מאוד כסף על דברים יחודיים?

אז למה לא לקנות M3 ? אני בטוח שהיא "לוקחת בפתיחות" כל כמו אימפרזה, גם יפה פי 7 וגם יש לה מזגן וחלונות חשמליים  :P

וכמובן גם זה יחודי כי לכמעט לאף אחד אין כזאת ולכולם יש אימפרזה עם ספוילר חסר מימדים.

אתה נשמע כמו בערך כל ערס ממוצע מהשכבה שלי, "האימפרזה לוקחת בפתיחות את ה XXXX..." כבר נמאס לי לשמוע את זה.

מה זה לוקחת? כמה ההבדל ?! חצי שנייה?..אין הרבה הבדל ביןם המכוניות אני מאמין אפילו שיש סיוכוי שהיא לא לוקחת, הEVO אבל טובה יותר על המסלול מבחינת היתנהגות וביצועים, מצד שני מחוץ לנהיגה הספורטיבית (שזה מה שעושים עם אוטו רק אולי אולי אולי10% מהזמן) זה עלוב לא נוח מכוער מבפנים ולא חכם, כמו האימפרזה.

בגלל זה אני חושב שלקנות בגלל שהוא עושה פתיחה של 0-100 ב5 שניות זה מפגר כי לא חושבים על זה שלנסוע בו בעיר זה כמו לרכב על חמור.

בקשר לבדואים, מה זה משנה איזה גרסא יש להם, העיקר שלכל משפחה בדואית ממוצעת בבאר שבע יש אימפרזה או 2 מחוץ לאוהל הופחת את הרכב הזה ל...בדואי!

ולבויוגאטי זה לא נחשב כי הם לא מצליחים להסיע אותה, יש להם יותר מדי בעיות במהירויות הגבוהות (400 קמ"ש) אז המנוע עוד לא יצא אפילו מהמפעל.

חחחחחחחחחח אימפרזה אוטו של בדואים... חחח

היית מת לאוטו כזה!  זה כל היוםי שבו. עם קצת שיפורים ומעט כסף (יחסית כמובן) אפשר לעשות אותו מתחרה נכבד למכוניות שעולות פי 4 ממנו כמו 911 טורבו וכמותן.  ובאמת בפתיחות אין עליו.  אגב אני דווקא לא ככ אוהב את האיוו למרות שהיא מכונית ראלי הרבה יותר טובה. ההתנהגות שלה הרבה יותר "חופשית".

אתה צוחק נכון?

הEVO יותר טובה מהאימפרזה בראלי  ???

מיצובישי פרשו מהWRC כי המכונית היתה גרוע לדעתם, בזמן שהאימפרזה לוקחת מקום ראשון כל יום בהפרשי ענק.

איך אתה אומר דבר כזה?...

911 טורבו, לא.

אולי קאררה.

וגם זה יקח לא מעט כסף

השאלה במה אתה מעדיף לנסוע? אימפרזה לא חוקית או קאררה יפה עם צליל מדהים וריפוד מעור?

כמו שDARKMAN אמר, זה לא רציני כל השטויות האלה.

המכונית היחידה שראיתי שעוצבה בארץ בטעם טוב היתה הונדה אקורד שחורה שההלבשות עליה נראה כאילו יצאו עם הרכב מהמפעל, לידה היה הטארוגאן המדהים של פולסוואגן, ותאמת האקורד ה"פשוטה"הזאת (הגיפ עולה איזה 700K) היתה יותר מושכת...

כל השאר נראות כאילו יצאו מסדנת בשטחים (ואני לא יתפלא אם זה נכון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור ברגע שאני רואה מכונית שחצי מהתוספות שלה נועדו ללא יותר מאשר להסתיר את מה שיש מתחת אני לא ממש יודע אם לצחוק או לבכות...

אז יש לך הונדה וחיברת מאחור ספויילר שציפורים מקננות עליו כי הוא יותר גבוה מהעצים באיזור, הוספת חצאיות כל כך נמוכות שאי אפשר לעבור פס האטה או לחנות על המדרכה איתן וכו'... אבל מתחת להכל יש לך 1.6L... יש לי בבית בקבוק מיץ פז 2L במקרר... זה מנוע זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי, הי, הי, הי, הי, עצרו הכל!

אני אומר לכם יש לאמא שלי אימפרזה והיא מכונית מצויינת!

אבא שלי כשנסע לאילת וחזרה עקף משאיות במהירות של 140 קמ"ש ומעלה בקרוב ב-5000 סל"ד וזה עוד היה עם הדגם הרגיל של הנפח מנוע 1600 סמ"ק.

חוץ מזה הכל המכוניות של הסובארו מגיעות עם מערכת AWD (ALL WHEEL DRIVE) שגורמת לאוטו לנסוע כל הזמן במצב 4X4 ובכך נותנת לכם שליטה על האוטו גם במצב של החלקה הוא סיבוב מסוכן הוא כביש משובש וכ'ו...

הבעיה היחידה שיש ליאפרזה עם נפח מנוע 2000 סמ"ק (זה הפרש של 7000 שקל מהרגיל) יש לה כיסאות מקדימה עם דברים כאלה שמחזיקים אותך כשאתה לוקח סיבובים מהירים ועוד משהו הקפיצים של האוטו נועדו לשטח וזה יותר קשה לנהוג עליו בכביש רגיל...

סך הכל לסיכום הסובארו די טובה רק חיסרון ממש גדול מצאתי לאימפרזה, תראו לי אימפרזה די חדשה (אני חושב שזה מהדגם של 2002 ואם לו אז בטוח מ-2003) שיש לה אנטנה לרדיו...

אתם לא תמצאו... למה?

כי האנטנה באימפרזה היא מן פסים מאחורה על החלון האחורי ולכן לא קולטים כל כך טוב רדיו...

ראו הוזהרתם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט מדהים כמה מילים נשפכו פה על נושא כה חסר חשיבות..:/

מכונית גרועה,טובה...כל התמונות שם מראות כל מיני מכוניות עם ספויילרי ענק/אגזוזי פליטה בגודל טקסס או סתם צביעות יפות....

אין לי בעיה על מה אנשים רוצים לזרוק את הכסף שלהם,אבל בשביל קצת פוזות לזרוק עשרות אלפי שקלים? נראה לי מאוד חבל..במיוחד כשהמכונית לא משודרגת בצורה כלשהי שתשפר את ביצועיה. (שזה גם בזבוז כסף). אני לא מבין על מה כל הפוזה חוץ מהקמארו שזה באמת אוטו ששווה נהיגה,כדי שתוכלו לעקוף אותי ברמזור? כדי שתוכלו להימרח במהירות 200 קמ"ש על איזה קיר במקום 120? אבא שלי כבר הגיע עם הפוקוס 1.6 בנזין מהחברה ל140 קמ"ש בעליות לא קלות...וסביבות 200 בכביש .וזה רק מוכיח שגם אוטו רגיל מסוגל לתת ביצועים שווים לכל נפש (ואפילו הטראנו הזקן שלנו נתן תצוגה של 170 בכביש ישראל).

בכל מקרה אני חושב שמדובר בזריקת כסף נטו,עם כל האהבה שלי למכוניות יפות ומהירות...במקום להשקיע 100 אלף כדי שהאימפרזה שלי תהיה יותר מהירה,עדיף כבר לקנות עוד חדר לדירה...

נ.ב. לא יודע מה עם בדואים,אבל אימפרזה בהחלט מזוהה אצלי כאוטו לערסים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אם למישהו יש כסף ועל זה הוא רוצה להוציא אותו אני לא רואה בזה משהו רע... בסופו של דבר מכסף שיושב בבנק לא נהנים.

ב. אף אחד לא מחפש לעקוף אותך ברמזור. מה גם שסיכוי סביר שקמארו למשל תשאר הרבה מאחוריך ב"פתיחות" ברמזור. כ"כ הרבה כוח בהנעה אחורית, האוטו מפרפר הרבה במקום עד שהוא מוצא אחיזה.

ג. ביצועים שווים לכל נפש? מהירות מירבית היא לא מדד מדוייק לביצועים.

ד. שוב, אם למישהו יש כסף להשקיע במכונית וזה מה שהוא אוהב (ויש לו כבר מספיק חדרים בדירה) שילך על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי לאט לאט,

זה הכיף שלך? להוציא הרבה מאוד כסף על דברים יחודיים?

אז למה לא לקנות M3 ? אני בטוח שהיא "לוקחת בפתיחות" כל כמו אימפרזה, גם יפה פי 7 וגם יש לה מזגן וחלונות חשמליים  :P

וכמובן גם זה יחודי כי לכמעט לאף אחד אין כזאת ולכולם יש אימפרזה עם ספוילר חסר מימדים.

אתה נשמע כמו בערך כל ערס ממוצע מהשכבה שלי, "האימפרזה לוקחת בפתיחות את ה XXXX..." כבר נמאס לי לשמוע את זה.

מה זה לוקחת? כמה ההבדל ?! חצי שנייה?..אין הרבה הבדל ביןם המכוניות אני מאמין אפילו שיש סיוכוי שהיא לא לוקחת, הEVO אבל טובה יותר על המסלול מבחינת היתנהגות וביצועים, מצד שני מחוץ לנהיגה הספורטיבית (שזה מה שעושים עם אוטו רק אולי אולי אולי10% מהזמן) זה עלוב לא נוח מכוער מבפנים ולא חכם, כמו האימפרזה.

בגלל זה אני חושב שלקנות בגלל שהוא עושה פתיחה של 0-100 ב5 שניות זה מפגר כי לא חושבים על זה שלנסוע בו בעיר זה כמו לרכב על חמור.

בקשר לבדואים, מה זה משנה איזה גרסא יש להם, העיקר שלכל משפחה בדואית ממוצעת בבאר שבע יש אימפרזה או 2 מחוץ לאוהל הופחת את הרכב הזה ל...בדואי!

ולבויוגאטי זה לא נחשב כי הם לא מצליחים להסיע אותה, יש להם יותר מדי בעיות במהירויות הגבוהות (400 קמ"ש) אז המנוע עוד לא יצא אפילו מהמפעל.

אתה צוחק נכון?

הEVO יותר טובה מהאימפרזה בראלי  ???

מיצובישי פרשו מהWRC כי המכונית היתה גרוע לדעתם, בזמן שהאימפרזה לוקחת מקום ראשון כל יום בהפרשי ענק.

איך אתה אומר דבר כזה?...

911 טורבו, לא.

אולי קאררה.

וגם זה יקח לא מעט כסף

השאלה במה אתה מעדיף לנסוע? אימפרזה לא חוקית או קאררה יפה עם צליל מדהים וריפוד מעור?

כמו שDARKMAN אמר, זה לא רציני כל השטויות האלה.

המכונית היחידה שראיתי שעוצבה בארץ בטעם טוב היתה הונדה אקורד שחורה שההלבשות עליה נראה כאילו יצאו עם הרכב מהמפעל, לידה היה הטארוגאן המדהים של פולסוואגן, ותאמת האקורד ה"פשוטה"הזאת (הגיפ עולה איזה 700K) היתה יותר מושכת...

כל השאר נראות כאילו יצאו מסדנת בשטחים (ואני לא יתפלא אם זה נכון).

דבר ראשון, האימפרזה לוקחת כמעט כל אוטו בארץ, כולל M3 וקמארו(מי שלא מאמין שיקרא את התרד של חיים במקס טיונינג, אחד הדברים המצחיקים עד היום צוחקים עליו איך שהוא אכל מ WRX STOCK).

מה זה לוקחת? כמה ההבדל ?! חצי שנייה?..אין הרבה הבדל ביןם המכוניות אני מאמין אפילו שיש סיוכוי שהיא לא לוקחת, הEVO אבל טובה יותר על המסלול

doesn't metter whether it's an inch or a mile, winning is winning(fast&furious)

וסביבות 200 בכביש ישראל

LOL ROFL MAO ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

היית רוצה להגיע עם פוקוס 1.6 ל 200...... אולי בצניחה מעזריאלי.....

כדי שתוכלו להימרח במהירות 200 קמ"ש על איזה קיר במקום 120?

מי שיודע לנהוג כמו בן אדם לא צריך להימרח על קיר.

ולסיכום, כשאתה קונה מעבד מובייל ומערכות חנקן נוזלי למחשב בהשקעות ענק של זמן וכסף, זה נראה חולני ומטופש לכל בן אדם מן השורה, אבל יש אנשים שפשוט אוהבים את זה, (חברי HWZONE לדוגמא חחחח).

אותו רעיון לגבי מכוניות, אם אתה לא אוהב את זה אז זה באמת נראה טיפשי ומשוגע, אבל מי שאוהב את זה, חי בשביל זה, ופשוט קורע את התחת בעבודה 10 שנים רק בשביל היום שהוא ייכנס למפגש מכוניות וכולם יסובבו את הראש, אלה החיים......

אם אתה לא חובב מוטוריקה, אז ברור שזה ייראה לך מטומטם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אם למישהו יש כסף ועל זה הוא רוצה להוציא אותו אני לא רואה בזה משהו רע... בסופו של דבר מכסף שיושב בבנק לא נהנים.

ב. אף אחד לא מחפש לעקוף אותך ברמזור. מה גם שסיכוי סביר שקמארו למשל תשאר הרבה מאחוריך ב"פתיחות" ברמזור. כ"כ הרבה כוח בהנעה אחורית, האוטו מפרפר הרבה במקום עד שהוא מוצא אחיזה.

ג. ביצועים שווים לכל נפש? מהירות מירבית היא לא מדד מדוייק לביצועים.

ד. שוב, אם למישהו יש כסף להשקיע במכונית וזה מה שהוא אוהב (ויש לו כבר מספיק חדרים בדירה) שילך על זה.

א. כן,אבל אני חושב שחבל להשקיע אותם במשהו שמאבד את הערך שלו ומתיישן,לדעתי האישית (ואני מדגיש האישית) זה נראה כמו בזבוז של כסף,כי את הכסף שהוצאת על השידרוגים לא תחזיר,זאת השקעה ללא תמורה כספית.

ב.אה באמת? כל היום אתם רק מדברים על פתיחות וסגירות...מעניין לי תתחת...תעקפו כמה שבא לכם,תפתחו מ1-100 בשש שניות,תסגרו 240...רק שלא תתנגשו בי.

ג.מי טען שכך?

ד.כן,אין לי שום בעיה עם זה...

לרייזור ג'וניור...GIVE ME A FAVOR,הטראנו שלי מגיע ל170 בכביש ,הוא שוקל שתי טונות וחצי,הוא דיזל,מ97 ויש לו רק איזה 80 כ"ס,הפוקוס שוקלת בערך חצי,היא בנזין,ויש לה 110 כ"ס...מי הטמבל עכשיו?<

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ע"פ אוטו גיליון 220 יוני 2003 פוקוס (זה כבר דגמי 2005 אם אני לא טועה) 1.6 מגיעה ל 179.......

טראנו לא שוקל 2 טונות וחצי, במקרה הטוב 2 טונות, וגם יש לו יותר מ 80 כ"ס(לא יודע על שנת 97, אבל לשנת 2002 יש 125 כ"ס, לא יכול להיות שיש לו 80 כ"ס.....)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...