מכונית שעובדת על מים - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכונית שעובדת על מים


zam

Recommended Posts

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא רק זה.

מאיפה בדיוק תבוא האנרגיה לאלקטרוליזה?

נגיד אתה שם מנועי דינמו בגלגלים שאמורים לספק אנרגיה סתם לדוגמה-

יש לך מושג כמה אנרגיה דורשת אלקטרוליזה של כמויות כאלו של מים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסתבר שאני לא היחיד פה שנזכר בהייד משנות ה70 שראה את הדיון...

The Government's watching us man!

OFFTOPIC

אחלה סדרה

העונה האחרונה ממש מבעסת

לא רק שהיא הולכת להיגמר היא עושה לך את הרגשה הרעה עוד לפני חחח

ONTOPIC

למה לא מייצרים מנועי מים שאפשר להתשתמש באופן אזרחי ולאו דווקא לרכבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OFFTOPIC

אחלה סדרה

העונה האחרונה ממש מבעסת

לא רק שהיא הולכת להיגמר היא עושה לך את הרגשה הרעה עוד לפני חחח

הספיק לי לראות שני פרקים מהעונה השמינית בשביל לא לראות את הכל...

מרגיש כאילו כל הצוות שם התחלף...

ו WTF?!? עונה שלמה בלי אריק?!?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

It has fiberglass engine and air cooling, and it runs on water man!

העונה האחרונה היא בהחלט אחת הטובות.

הפרק האחרון הוא אחד הפרקים היותר טובים של הסדרה הזו.

וד"א, מי שדיבר פה על תאי דלק ומנועי מימן ממש זיין תשכל.

נכון להיום, יש יותר סיכוי שהמכונית שלך תתפוצץ מאשר מכונית שיש לה מנוע מבוסס מימן.

תאי דלק הם יקרים, זה נכון, אבל לטווח הארוך, הם הרבה יותר זולים, במיוחד היום עם מחירי הנפט המטורפים.

וביודיזל זה סתם שטות שהמטרה היחידה שלה זה להפסיק תמונופול של אופ"ק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק זה.

מאיפה בדיוק תבוא האנרגיה לאלקטרוליזה?

נגיד אתה שם מנועי דינמו בגלגלים שאמורים לספק אנרגיה סתם לדוגמה-

יש לך מושג כמה אנרגיה דורשת אלקטרוליזה של כמויות כאלו של מים?

הפנטזיה שלי זה מכונית שעובדת על מימן שמפורק ע"י מערכת פנימית במכונית..

והתוספת המענינת שלי למכונית ולתחנות מימן זה שכל האלקטרוליזציה תעשה ע"י לוחות סולרים על גג המכונית בזמן נסיעה או בזמן חניה בחוץ.

וגם תחנות דלק יוכלו להקים מערך כזה אצלם מעל התחנה, ואם חסר אז תמיד אפשר למלא מהתחנה או אם חסר לתחנה יעבירו ממקום אחר.

הבעיה העיקרית במימן כרגע שזה מסוכן לאחסן את זה.

אולי יפתרו את זה עם איזה מיכלים מיוחדים, אולי עם ערבוב קל בנוזל מיוחד שיוריד את הסכנה להתלקחות ספונטנית באופן מיוחד.

אם אני לא טועה אז גם יש למימן בעיה לעבוד בטמפרטורות נמוכות.

חשמל לעומת זאת זה פונקציה רק של בטריות.

נראה שיכולות הבטריות משתפרות בשנים האחרונות אבל לא נראה שיהיו שינויים רציניים בתחום.

אם רק יכפילו את קיבולת\עוצמת הבטריות, זה יעשה מהפך בשוק מכוניות החשמל, גם בכדאיות כלכלית וגם בביצועים.

יאללה תביאו כבר מכוניות כאלה במחיר סביר ואני רץ לקנות. :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה עוד 3 סרטונים נחמדים, המראים שיש דברים בגו.

http://easygrowhouseplants.blogspot.com/2006/12/inventor-of-water-powered-car-murdered.html

דיי מוזר לי שכל הנושא לא התפתח לכדי מוצר מוגמר כל השנים האלו, אם לא עשורים.

כל הבעיות שהועלו כאן בגנות השיטה / רעיון, לא יכלו להיפתר עד היום?

הרי כל המציגים הם מדענים שעבדו על כך לבד ללא מימון חברה, מלבד היפנים בסרטון הראשון.

לי זה נראה תמוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נושא תאי הדלק מאוד התפתח, הבעיות הן עדיין מחיר ואיכסון המימן.

אאל"ט הצוללות החדשות של חיל הים נבנות בטכנולוגיה הזאת, כמובן ששם המחיר לא ממש משנה (מחיר צוללת הוא מאות מיליוני שקלים) והמימן מאוחסן במיכלים חיצוניים שמתוכננים להתפוצץ כלפי חוץ במקרה של תקלה. הטכנולוגיה דרך אגב פותחה בגרמניה שהם כנראה היום המדינה המובילה בתחום.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dolphin_submarine

לגבי - כמו שאמרתי יש בקנה כמה טכנולוגיות עם פוטנציאל להגדיל את צפיפות האנרגיה פי 2-3 ואת אורך החיים פי 10.אני מחזיק אצבעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אם מכונית מסוימת תפעל על אלקטרוליזה, כמות המימן בה בכל זמן נתון קטנה מאוד, שכן זו רק הכמות הדרושה לפעולה..... השאר עדיין בצורת מים.

תעתיק את הרעיונות שלי.. נוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, כמובן שיהיה צורך במקור אנרגיה התחלתי, אל תתחכמו.

הרי גם המכוניות של היום מקבלות את ההנעה שלהם ממצבר אפילו שהן עובדות על דלק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...