מכונית שעובדת על מים - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכונית שעובדת על מים


zam

Recommended Posts

אז המכונה שלכם עובדת ככה

מתח ראשוני ממצבר -> אלקטרוליזה -> מימן -> מנוע עובד ומפיק חשמל -> עוד אלקטרוליזה -> וכך הלאה לנצח!

אני לא מאמין, אלפי שנים ניסו ליצר פרפטום מובילה והנה כאן, בפורום נידח באה"ק עלו על הרעיון המושלם לבניית מכונה שכזאת. יום ששון ויום שמחה, יום גילה ויום דיצה, אני רץ לרחוב ומפיץ את הבשורה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

It has fiberglass engine and air cooling, and it runs on water man!

העונה האחרונה היא בהחלט אחת הטובות.

הפרק האחרון הוא אחד הפרקים היותר טובים של הסדרה הזו.

HELL NO !

אני מצטער על ה 40 דקות שירדו לי מהחיים בגלל שראיתי שני פרקים של העונה הזו.

היא בכלל לא ראויה להקרא "שנות ה 70"

ומדבר אחד שראה כל פרק ופרק בסדרה חוץ מעונה 8

ולגבי המכונית, זה יכול להיות מגניב בטירוף, אבל יקר בטירוף ולא ממש חסכוני.

כי כנראה צריך להשתמש בחשמל בשביל התהליך של יצור דלק ממים, נכון?

עקב כך, (תאורטית) ייצרו יותר חשמל, יותר גז לאוויר ובסופו של דבר אותה כמות גז כמו עם שימוש בדלק רגיל...

אולי זאת מסקנה מפגרת, תקנו אותי אבל זאת דעתי.

אגב- הודעה 1000 :D

אני לא מאמין שיש לי 1000 הודעות .. גאד..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז המכונה שלכם עובדת ככה

מתח ראשוני ממצבר -> אלקטרוליזה -> מימן -> מנוע עובד ומפיק חשמל -> עוד אלקטרוליזה -> וכך הלאה לנצח!

אני לא מאמין, אלפי שנים ניסו ליצר פרפטום מובילה והנה כאן, בפורום נידח באה"ק עלו על הרעיון המושלם לבניית מכונה שכזאת. יום ששון ויום שמחה, יום גילה ויום דיצה, אני רץ לרחוב ומפיץ את הבשורה!

מי מדבר על פרפטום מובילה? מדברים על אנרגיה חליפית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי, ראיתי את כל העונות פעמיים, וגם כל מיני פרקים בצורה מזדמנת..

העונה השמינית היא אחת החזקות.

יש גם תספיישל, שמי שלא ראה אותו, הפסיד בגדול..

ספיישל ענק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכונית שעובדת על אוויר:

http://www.theaircar.com/acf/index.html

http://www.youtube.com/watch?v=QmqpGZv0YT4

הבעיה עם המכונית הזאת היא הרעש.

טכנולוגיה ארכאית, במלחמות העולם הטכנולוגיה שימשה להנעת טורפדו, בתחילת המאה ה-20 היו מספר כלי שנעו על אוויר דחוס וגם תכנון של צוללת אחת שעבדה על הטכנולוגיה הזאת. יש הרבה בעיות עם הטכנולוגיה הזאת, באופן עקרוני אין הרבה הבדל בין אוויר דחוס למצבר, פשוט צורה אחרת של אגירת אנרגיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני, קומפרסורים יעילים יש לנו. אני חייב להגיד שהקטע הזה של מכונית אוויר יכול להיות הצעד הבא לכיוון מכוניות נקיות לגמרי.

אם אי אפשר לקפוץ ישר מדלק לאנרגיה נקיה, אז עושים צעד יפה באמצע.

"מכונית אוויר" כזו יכולה להשתמש במיכל דלק אחד בשביל לתדלק קומפרסור שידחס אוויר מתי שצריכים

תעשה חישוב קצר (או פשוט תראה את הוידאו....)

קומפרסור צורך הרבה פחות ממנוע בעירה של מכונית, יוצאת לך מכונית עם צריכת דלק של בערך 1/10 ממכונית מודרנית ממוצעת.

רק צריכים להכניס מערכת אקוסטית שתחסל חלק מהרעש הטורדני הזה.

ההבדל בין אוויר דחוס למצבר הוא שבמצבר אתה מסתמך על האנרגיה בלבד, ולכן דרושה הרבה יותר.

במכונית אוויר דחוס אתה מסתמך על חומר בנוסף לאנרגיה ממקור כלשהו, זה הרבה יותר קל וחסכוני.

ובנימה זו נוסיף-

http://cars.walla.co.il/?w=/4703/1309858

טויוטה התחילו לקחת את העסק ברצינות

כבר היום הפריוס משתלמת גם ככה (מחיר לא גבוה+צריכת דלק נמוכה)

לוחות סולריים שיתנו טעינה חלקית של המצבר בהמשך הנסיעה יגדילו את טווח הנסיעה שלה ויחסכו עוד עלויות.

יש מצב שהיא תצליח לעשות 30-35 ק"מ לליטר מחוץ לעיר, שזה המון.

בקיצור, המצב כנראה לא כזה עגום. יש התקדמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מודעים לזה שכמות האנרגיה החשמלית שצריך כדי לפרק מים גדולה מזו של שריפת המימן?

לא שורפים תאי דלק מתבססים על האנרגיה שמתשחררת כאשר הוא מתחבר חזרה עם החמצן, וכן ברור שאתה מאבד אנרגיה אתה יודע שאתה צריך יותר אנרגיה בשביל לייצר את החשמל שטוען את המכונית החשמלית מאשר האנרגיה שתקבל חזרה?

::)

הרעיון פה הוא לא לחסוך כסף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעד המכוניות מונעות האוויר. נכון לעכשיו יחס המרת האנרגיה לאנרגית תנועה הוא הגדול ביותר, דחיסת האוויר עם קומפרסור לא לוקחת יותר זמן מתדלוק רגיל, ואין זיהום בכלל. הבעיה היחידה שנשארת היא הרעש, צריך לתכנן מערכת אקוסטית טובה שתבלום את רובו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעד המכוניות מונעות האוויר. נכון לעכשיו יחס המרת האנרגיה לאנרגית תנועה הוא הגדול ביותר, דחיסת האוויר עם קומפרסור לא לוקחת יותר זמן מתדלוק רגיל, ואין זיהום בכלל. הבעיה היחידה שנשארת היא הרעש, צריך לתכנן מערכת אקוסטית טובה שתבלום את רובו.

למה? הפיצוץ שנעשה בבוכנות של המנוע לא שקט יותר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרעש הסופי שתשמע ממכונית מונעת אוויר רועש מזה של מכונית עם מנוע בעירה. שמעת פעם מה קורה שפותחים מיכל אוויר דחוס ב 150 אטמוספירות בבת אחת?

אני כן.

It ain't pretty.

זה בערך מה ששומעים מהמכוניות האלו S:

אבל בתכל'ס, המערכת כבר סגורה, לא צריכה כונסי אוויר ולא כלום (אלא אם רוצים לעשות דחיסה חוזרת תוך כדי נסיעה, בשביל להגדיל את הטווח)

בין אם כך ובין אם כך, אין בעיה לכסות את כל איזור המנוע ומערכת הפליטה בבד אקוסטי או חומר דומה, זה כבר יבלום בערך רבע מהרעש, אם לא יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...