מפגש מכוניות בקניון איילון 23.7.04 - עמוד 3 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפגש מכוניות בקניון איילון 23.7.04


lazy-bones

Recommended Posts

תעשו לי טובה כולכם ותפסיכו. בין האימפרזה לEVO רואים הבדל רק במסלול מירוצים או ראלי בטלוויזיה או מרוצים לא חוקיים.

שתיהם מכוניות מעולות ובהאצות כמו שהם עושות לא שמים לב להבדל בין 6 שניות ל5 וחצי שניות וגם באחיזה אין ממש הבדל. בוא נגיד את זה ככה שלא האימפרזה ולא האיוו יעשו לך פדיחות בכיכר. זה לא שאני צועק אלכם לא לקנות אותה, מה שאני אומר זה שלא אם האימפרזה ולא אם האיוו תגיעו למקסימום אף פעם בחיים וזה לא משנה "איזה אוטו מתנהג יותר טוב בכביש". בקשר למהירות מירבית קשה לי להאמין שטראנו שלך סוגרת 170 כי הלנק קרוזר שיש למשפחה אם גז מוצמד לרצפה במישור סוגרת רק 160 קמש. בקשר לכל אלה שאומרים שהאימפרזה זה מכונית של ערסים צודק חלקית. נכון שיש המון ערסים שנוהגים באוטו הזה אבל זה בגלל שהם מחפשים אוטו "לפתיחות" ובזה האימפרזה באמת טובה וגם יותר זולה מהאיוו וזה נראה לי מאוד חשוב לערס הממוצע. אני בטוח שאם יתנו לכם לנהוג באימפרזה טורבו רציני (לא בעיר אלא מקום שאפשר לראות מה האוטו יכול לעשות) אתם תצאו אם הלב בתחתונים וחיוך מאוזן לאוזן (כנל אם האיוו) אז תפסיקו את הוויכוח מחסר טעם הזה של איזה אוטו טיפ טיפה יותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אויי מה עשיתם מאימפרזה סתם אוטו מיסכן שמספיק שתסגור לו את הדלת חזק מידי והיא תתפרק, וכן זה אוטו של בדואים כאחד שגר ליד בדואים 13 שנה אני יודע איזה מכוניות יש להם כולם עם סובארו טנדרים, אימפרזות והונדה סיוויק למיניהם שהם לא קונים הם גונבים.

זה באמת נראה לי כמו ערסים בקניון כול הסיוויק למיניהם מכוניות של פושעים כול הונדה סיוויק יד שנייה שאני רואה נוהג בה איזה פושע עם ספויילר של שתי שקל וחושב שהוא גבר אתם מדברים על יפאניות ברמה קחו את הRX7 לדוגמא או מכוניות כמו ניסאן סקיליין(דרך אגב ניסאן יפנית?) מכוניות ברמה שבחיים לא יגיעו לארץ.

ובחיים אבל בחיים על תשוו אימפרזה אפילו טורבו 40000 לפורשה מה אתם משוגעים אני משווה עגלה עם חמור(סליחה CARTER) לפיג'ו 206? איפה הפרופורציות?

התמונות היו בסדר אישית מה שאהבתי זו התמונה של המכונית עם הצביעה הירוקה הזאת של הפרצוף צביעה מדהימה לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כל האימפרזות בארץ הן גרוטאות כמו שתיארת בשפתך העשירה... את רעם-כחול,אתה מכיר?

וגם הונדות נחמדות לא חסרות בארץ, לא חסרות כאלו שעברו השתלת B18C והצמיחו עוד כמה סוסים בועטים...

ורוב הרכבים שבאמת שוים משהו, מבחינת כל דבר שהוא לא ספוילר או באקט שקוף, יודעים טוב מאוד לא להגיע לרוב המפגשים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שיש בארץ כמה שבאמת השקיעו בהם הרבה מאמץ וכסף אבל לדעתי אנשים תופסים יותר מידי מהאוטו הזה אין בו משהו מיוחד אוטו רגיל עם מנוע מחוזק לא יותר מיזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכל התמונות הכי אהבתי את "הסוברו פשע" (הסוברו של סוף שנות השיבעים), כבר לא רואים כאלו על הכביש, במיוחד לא במצב הזה.

פעם היו כזה לכל ערס מצוי, עם החלונות המושחרים, והמערכת ששווה יותר מאוטו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוטו רגיל עם מנוע מחוזק לא יותר מיזה.

כל האוטו שופר, לא רק המנוע, הבולמים, הבלמים, השלדה, הצמיגים, הג'אנטים וכו' וכו'.....

ולמי שאומר שזה הבדל קטן, אז אולי עם השוואה קטנה תבינו.

כשאתם עושים OC אנשים מגיעים לאלפי מה"זים ומצליחים לרדת בסופר פי מתחת ל 30 שניות.

אבל אף אחד לא באמת מתשמש בזה נכון? אתם לא משחקים אנריל על 5000 מה"ז אפילו לא על 3000.

בדיוק אותו עיקרון.

ולמי שאמר שזה מירוצים לא חוקיים, אז גם להחליף לבקליות אחוריות שקופות זה לא חוקי, אפילו לא לד על המכסה מנוע....

אם אתה לא רוצה לדבר על מה שלא חוקי, אין לך מה להתערב בתרד הזה. חוץ מזה, שאת ההבדל מרגישים גם ביציאה מהחנייה, יש הבדלים מאוד משמעותיים.

שוב, אנחנו מדברים פה על מוטורי, ומי שלא חובב מוטוריקה פשוט לא יבין את זה בחיים, בדיוק כמו שתנסה להסביר לחברה שלך\אישתך\אנרף מי איזה מגניב אתה שהגעת באוברקלוק ל 4000 מה"ז.

יש כמה בארץ שהשקיעו הרבה:

יש את רעם כחול כמוש אמרו, יש סיוויק כחולה כהה עם מגנזיום זהב(אחד קוראים לו בן אם אני לא טועה) שיש לה מנוע של אינטגרה RSX 1800 סמ"ק וטורבו שמביא אותו ל 500 כ"ס + השוט של הנוס.

יש גם פורד אסקורט קוזי(COSWORTH) לבנה שגם כן מגיעה להספקים דומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי שיכול להיות שיש כמה באמת מושקעות בארץ במפגש הזה לא היה הרבה , ובעצמך נתת שלושה אנשים עם מכוניות באמת מושקעות כאן ונגיד שיש סך הכול 10 בכול הארץ כול השאר לא משהו.

אם אתה חושב שאני לא חובב של מוטורי אתה טועה הבעיה שבמדינה הדפוקה הזאת עד שמאשרים משהו הוא יוצא לכול העולם מהתחת וזו בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבקשה...

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=377&SubjectID=141

ואין לה שום קשר בימינו לר"ג עד כמה שאני יודע.

ול-Farkash, יש יותר מעשרה מכוניות משופרות בארץ... מדובר פה על כמה מאות רכבים, רק אתמול אני ראיתי KLEEMANN שחורה עם 637 כ"ס,בסטוק,ולפי מה שהבנתי יש בה עוד כמה תוספות פה ושם...

בקיצור, על הטובים באמת בד"כ לא תשמע.

כי בניגוד לעוד הונדה טייפ ערס עם ספוילר גנוב,ואגזוז ברוחב צנרת ביוב, פוזה זה לא הכל בשבילם.

ותסביר לי מה זאת אמרת "לא משהו", בשיפורים יש קצת יותר מלהעלות את ה-BHP,חשבת אולי שכיף זה לא תמיד קו ישר ותאוצה זה לא הכל? יש לך בכלל רישיון שאתה מרשה לעצמך להיות כ"כ ביקורתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LumberJack_Jim  "לא משהו" נאמר כזלזול למכוניות שאתה תיארת אותן "הונדה טייפ ערס עם ספוילר גנוב,ואגזוז ברוחב צנרת ביוב, פוזה זה לא הכל בשבילם", ועוד כמה אימפרזות שמרכיבים להן ספויילר קצת גבוהה וכבר ילדים מתחילים להגיד יאוווו תראה איזה אוטו ובמפגש הזה זה נראה לי מה שהיה.

לא אין לי רשיון אבל אני לא חושב שרשיון קשור לעניין אולי אתה יודע מה זו חווית נהיגה הרבה יותר טוב ממני אבל נושא השיפורים לא נראה לי קשור לעניין, ואני יודע ששיפורים זה הרבה יותר מעוד 100 כוחות סוס, ודרך אגב נסעתי(לא נהגתי) באימפרזה טורבו משופרת אומנם לא כמו האוטו שהצגת בכתבה אבל היא הייתה גם ברמה ואני מודה שזה אוטו מדהים אבל כשמישהו מתלהב כאן שהאימפרזה 1600 של אבא שלו עשתה 140 בסל"ד גבוהה ועקפה כמה משאיות מסכנות שלא סוגרות 100 אתה מבין למה אני מתכוון שתופסים מהאוטו הזה יותר מידי כול אימפרזה הפכה בארץ הזאת לחיית ביצועים אימתנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוצאות ג'ימקאנה "Tire Club Trophy" שנערכה היום ב"אלטרנטיבי":

1. אלון חליווה -- 45.56 שניות -- 106 S16 [ראלי]

2. קובי כהן -- 47:81 -- פונטו

3. ארז קמפל -- 47:87 -- אימפרזה טורבו

4. ג'רמי קרונין -- 48:16 -- 309

5. ניצן לוי -- 48:25 -- פונטו

6. אוהד לוין -- 48:50 -- פונטו HGT

7. אריק רוזנבלום -- 49:84 -- פונטו

8. אייל פריהאוף -- 50:94 -- גולף

9. אלי אבוחסירה -- 51:09 -- 306 GTI-6 => כולל קנס של 5 שניות

10.עידן חכייה -- 51:28 -- פונטו

11.ג'ון צ'יקו -- 52:31 -- אימפרזה טורבו

12.רוני שטרן -- 52:90 -- סקסו VTS

13.אסף קלברזי -- 53:31 -- 307

14.יניב בן דוד -- 54:00 -- פולו

15.אלי מנו -- 54:18 -- אימפרזה טורבו => כולל קנס של 5 שניות

16.קובי הימן -- 55:22 -- פוקוס

17.אייל בן זקן -- 55:62 --אקסנט

18.נדב ירון -- 56:44 -- סליקה => כולל קנס של 5 שניות

19.ניר בן זקן -- 57:53 -- אקסנט => כולל קנס של 5 שניות

20.צביקה צעירי -- 57:79 --פוקוס => כולל קנס של 5 שניות

21.גלעד מנדיוק -- 1:01:84 -- 106 ראלי => כולל קנס של 5 שניות

22.איציק חכייה -- 1:02:60 -- פונטו

תוצאות מחוץ לתחרות:

מסלול רגיל:

- מישל גדז' -- 44:97 שניות -- 106 S16

מסלול של הגמר:

- איתי אלון -- 54:35 -- 106 S16 => כולל קנס של 5 שניות

- גל גדז'-- 49:12 -- גטס

שני המקומות הראשונים בתחרות זכו במצבר מתנת "מצברי שנפ". שימו לב שהקנסות הם גורם משפיע מאוד על התוצאה.

המתחרים עשו שני מקצים, כשהתוצאה הטובה יותר נחשבת כפי שמוצג בטבלה למעלה.

בסיום הג'ימקאנה נערך גמר מסכם של שני התחרויות שאליו עלו 3 המנצחים מכל ג'ימקאנה.

מהתחרות הקודמת שנערכה ב"מסלולים" עלו: קובי כהן, ג'רמי קרונין וארז קמפל. מהתחרות שנערכה היום עלו: אלון חליווה, ניצן לוי [שסיים במקום החמישי, אך אחרי 3 המנצחים מהאירוע הקודם] ואייל פריהאוף שסיים רביעי בג'ימקאנה הקודמת ב"מסלולים".

6 המתחרים בגמר עלו למקצה בודד שבו שונה מעט המסלול, הסלאלום הפך ליותר טכני.

תוצאות הגמר:

1. קובי כהן -- 46:66 שניות

2. ניצן לוי -- 48:72

3. ג'רמי קרונין -- 49:19

4. אלון חליווה -- 54:12

5. אייל פריהאוף -- 54:32 => כולל קנס של 5 שניות

6. ארז קמפל -- 1:03:88 => כולל קנס של 10 שניות [2 פסילות]

שכחתי להראות לכם תתוצאות

והיום יש ברמת גן לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...