עבור לתוכן

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. שלום, לפני כשבוועים קניתי מחשב מחנות GAME-ON מי שמכיר... יום למחורת לא היה ניראלי כל הקטע של המפרט והמחיר המופרז שהוא נתן כי בדקתי במקום אחר המחשב שקניתי ב 3800 שווה ת 3100 שזה הפרש עצום. קיצור אמרתי לו לבטל את העסקה לא שווה לי כל מה שהולך פה הוא אמר אוקיי תשלמו 10% מהקניה שילמנו אבל עכשיו חלק אומרים שבכלל לא היה צריך לתת לו ועזבו שהוא לא נתן לי בכלל קבלה על המחשב... מה אתם אומרים?

    • 18 תגובות
    • 4.3k צפיות
  2. 1. קראתי בפורום על 5 חנויות שעליהן ממליצים רוב הפעמים, בעיקר במדור מפרטי מחשב: RSM, Panda, Skypc, IQPC, zigzag האם יש עוד חנויות מומלצות באזור הדרום והמרכז? 2. כאשר מרכבים מפרט יש סעיף הרכבה+בדיקת מאמץ לכל הרכיבים 24 שעות. מה כוללת הבדיקה ובאיזה כלים משתמשים? האם החנויות מציגות דוח תוצאה ללקוח? אם כן - מה לבדוק? תודה

    • 2 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by DIM1111,

    היי חברים, לבסוף כפי שרשמתי בפורום מפרטים קניתי את המחשב מSKYPC שבראשל"צ. *ההודעה הנ"ל מתייחסת לRSM סניף תל-אביב. לאחר בירורים על שני החנויות (RSM וסקיי פי.סי) החלטתי שיש עדיפות לRSM עקב חוות הדעות הטובות ששמעתי עליהם. התקשרתי (ביום שני או שלישי,אינני זוכר) בבוקר לRSM תל-אביב (בערך ב9 וחצי) בשביל לברר להזמין את חלקי המערכת, לבדוק איזה חלקים יש במלאי, כמה שאלות על שדרוג המערכת ויאאלה להזמין. לא בירורים,לא הצעת מחיר, לה-ז-מ-י-ן. אמרו לי לשלוח את המפרט למייל בgmail של אחד מהעובדים בשם אבירם, ושייחזרו אליי. עברו להם את ה4 שעות לפחות בסבבה (בערך ב1) , שום טלפון. חשבתי ששכחתי אותו,אולי יש עומס - לגיטימי... קורה. התקשרתי בשביל לראות מה קורה, ביררו עם העובד, ואמרו לי שייחזרו א…

    • 8 תגובות
    • 3.6k צפיות
  4. אני לא ממשיך את הדיון הקודם לא רוצה שיקראו אותי 10 אלף אנשים ולא רוצה שגם הדיון הזה יתפתח ל100 תגובות אבל אני גם לא יכול לא לשתף אתכם.... חזר אלי מנהל בKSP אחרי שפניתי אליהם וסיפרתי להם שקשה לי להתנייד לחנות שלהם ואני מבקש לקבל את החלקים שהם לא סיפקו לי... ובנוסף הסברתי שמאז נציג שלהם הספיק לכתוב בפורום שאני צריך ללכת לפסיכיאטר... ושסניף נתניה מאשים את יצרן החלקים בכך שהם לא היו שלמים אותו מנהל כמובן מכחיש כל קשר למקרה מסביר שאין לו כל קשר למקרה וגם לחברת KSP אין קשר לפורום הוא מדבר איתי ואין קשר לשום תגובה בשום פורום ולא יודע על מה אני מדבר.... מצד שני את התגובות שלי הוא קורא יפה מאוד ויודע להתלונן עליהן על אף תגובה של דניס הוא לא הסכים להגיב וכמובן שהוא גם לא פו…

    • 5 תגובות
    • 4.2k צפיות
  5. Started by DIM1111,

    סקר: Skypc מול KSP מול RSM מול IQPC (למרות שהיא רק בדרום) מה דעתכם/ן? מחיר,שירות, אמינות - וכל הנלווה ומה שחשוב לכם. אינטרסנטים - אשמח אם לא תגיבו... (אם יש חנות ששווה לדעתכם לציין, רשמו אותה) מעניין לשמוע.

    • 21 תגובות
    • 6k צפיות
  6. שלום אנשים רציתי לשתף אתכם בחווית קניה שהיתי לי בחנות KSP בנתניה ולשמוע את דעתכם האם מדובר ברכישה תקינה? ניגשתי לחנות עם מפרט שלם ביקשתי להזמין לפי המפרט הנציג הכניס את המפרט למחשב ביקש 200 שח מקדמה שילמתי לו שאלתי אותו אם חסר משהו והאם המפרט ניראה לו תקין הוא אמר שכן אפילו החליף חברה של הזיכרון והמליץ לי לקחת ספק כוח חזק יותר הקשבתי לו ויצאתי מהחנות לאחר כ3 ימים צילצלו אלי ואמרו לי שהלוח לא מתאים בגודלו לכרטיס מסך (כמובן שאני לא מבין בזה כלום) שאלתי מה צריך לעשות הם אמרו שלהוסיף 75 שקלים ולקחת לוח אחר לכן הקשבתי להם ואישרתי להם לשנות גם את הלוח אם מהמפרט המקורי לאחר 9 ימי עסקים מרגע ביצוע הרכישה בחנות המחשב היה מוכן צילצלו אלי לקחת את המחשב הלכתי לקחת את המחשב שילמ…

    • 100 תגובות
    • 19.3k צפיות
  7. Started by LazyCat,

    אשמח אם תציינו בשירשור את דעתכם ואת דגם המזגן וגודל החדר שהוא מקרר/מחמם. היום שכמעט כל המזגנים מיוצרים בסין, ואף אחת מהחברות אינה אמינה כשהייתה (אלקטרה, תדיראן וכו'). אני מעוניין לקנות 2 מזגנים של כ- 18K BTU לסלון, ונתקלתי בשיווק אגרסיבי של חברת טורנדו (כמעט כל רשת/חנות שפניתי אליה שמתמחה במזגנים, דוחפת בנחישות את המזגנים של טורנדו). בעבר הזהירו אותי ממזגני טורנדו, האם זה תקף גם להיום (שנראה כי כל המזגנים מיוצרים באותו מפעל בסין) ?

    • 20 תגובות
    • 11.6k צפיות
  8. שלום חבר'ה, כולי עצבני לגמרי כרגע ורציתי לשאול אתכם אם יש לי קייס לפניה לאיזה שהוא ארגון או גוף להגנת הצרכן. הסיפור הוא כזה. לפני כשנה בנובמבר 2009 קניתי ארנק עור של חברת CAMEL ACTIVE בצבע ב'ז מחנות PURE בקניון הזהב בראשון לציון, הארנק עלה לי מעל ל 300 ש"ח. אחת הסיבות שהשקעתי כל כך הרבה בארנק היא שאהבתי את צבעו המיוחד, כמו כן המוכרת נתנה לי להאמין שמדובר בארנק איכותי שיחזיק לי שנים רבות. אך לא כך היה הדבר, לאחר מספר חודשים, תוך כדי שימוש רגיל ויום יומי כמו כל ארנק אחר, הפלא ופלא הארנק החל לשנות את צבעו לחום כהה מגעיל שהתווסף לו כל מיני פסים מכוערים עוד יותר. רק על מנת שתבנינו עד כמה הוא שינה את צבעו, כאשר סוף סוף התפנתי מעיסוקי וניגשתי לחנות שנמצאת לא בעיר מגורי, ה…

    • 31 תגובות
    • 8.9k צפיות
  9. מי לא מכיר את הפרסומת "מה התאריך היום, תענה נכון ותזכה ב24 אלף שקל"? ואז מתברר לך אחרי חודשיים שחשבון הסלולרי שלך חוייב במאות שקלים. אז ככל הנראה סוף סוף זה יוגבל, מהלך נבון (אבל לא מספיק) של משרד התקשורת. מעכשיו צריכים קודם לאשר מראש לחברת הסלולרי שמוכנים לתשלום כזה, ואחרי זה גם לאשר לעסק של הטריוויה (או אסטרולוגיה וכד') שמוכנים לזה. בנוסף תוקנו עוד כמה ליקויים. תהיה חובה למסור חוזה שירות. חובה לשלוח הודעת תשלום לפני החיוב בבנק ולא אחרי. ועוד מי שמעוניין לקרוא, הינה התקציר והמסמך המחייב. http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/0/2370.pdf http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/9/2369.pdf

    • 12 תגובות
    • 3k צפיות
  10. Started by wooper,

    הי קניתי פריט ב EBAY ולפי הקבלה של PAYPAL שילמתי על מוצר אחד קיבלתי הודעה מהמוכר שלפי התיעוד הזמנתי 2 פריטים מאותו סוג כלומר שעל פריט אחד לא שילמתי עריכה:אני לא בטוח שהוא נשלח כי אין מייל בכל מקרה אני לא מבין איך הוא טוען שהזמנתי 2 פריטים משהו יכול להסביר לי איך רשום אצלם שהזמנתי אותו מוצר פעמיים?. לפי מה שאני יודע עד שאין תשלום ב PAYPAL לא מבוצע קנייה

    • 12 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. אהלן חברים. חשקה נפשי בשעון חדש שעולה 80$ באתר של אמאזון. יצרתי קשר עם המוכר והוא רוצה 50$ משלוח לישראל - נשמע לי קצת יקר לאור המחיר של השעון ולכן תהיתי לעצמי אם אפשר לברר כמה עולה משלוח מכתובת X בארה"ב (נגיד שאני שולח לקרובי משפחה) לישראל ב-USPS (שזה שירות הדואר של ארה"ב, לא UPS) לפי משקל וגודל חבילה וכו' - אולי זה יוצא פחות מכך ואז כבר כדאי לי. בנוסף, מה אני אמור לשלם מבחינת מכ"ס ומע"מ אם בכלל? עד כמה שידוע לי מע"מ חייב כל מוצר מעל 50$ אבל מה לגבי מכס ושאר דברים? אשמח להסברים ודעות

    • 14 תגובות
    • 5.9k צפיות
  12. ניסיתי להזמין ספר ולא נתנו לי הם חוסמים את ישראל ?

    • 12 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. Started by X-BLADE,

    היי, לפני כשבועיים קניתי מטלפוניקה GALAXY S I9000 (עלה 2500 ש"ח). הבנתי שאני אמור לקבל בדיוק את אותן ההטבות באונג' ובסלקום, שהייתי אמור לקבל לו הייתי קונה את המכשיר דרכן. הבעיה היא שאני לא מצליח להבין כלום ממה שרשום באתרים שלהם לגבי ההטבות האלה (באורנג' רשום מבצב אורנג' סמרטפון, ואין שום פירוט, ובסלקום גם לא ברור שם כלום). בנוסף, הנציגים בטלפון לא יודעים כלום (בפרט על חוק ייפוי זיקה). האם משהו יודע להגיד בדיוק מהם ההטבות ומהם התנאים? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by ariel-ro,

    שלום, אני צריך לקנות שני קשיחים של 1TBכל אחד. המחיר הכי זול שמצאתי הוא 260ש"ח לאחד בKSP, שהם ממש קרובים אליי. השאלה היא האם יש בעיה לקנות אצלם חלקים בודדים בכלל וקשיחים בפרט. כמובן שמודבר על מימוש אחריות. אריאל

    • 62 תגובות
    • 10.6k צפיות
  15. אהלן, השאלה שלי לא קשורה למחשבים, אבל מאחר ואני יודע שהרבה אנשים פה מתעסקים עם יבוא, אני חושב שתוכלו לעזור. אני רוצה להביא לארץ תנור חשמלי שעלותו 1300 דולר . אני מעוניין לדעת כמה מיסים עליי לשלם על פריט זה (מכס+מע"מ)? לא מצאתי באינטרנט מידע מדויק וברור כמה זה יעלה לי ואיך נעשה החישוב. מישהו אולי מכיר טבלה שמפרטת ? למרות שבאתר מכס מצאתי איזה טבלה, אבל היא בכלל לא ברורה. אשמח לעזרה !

    • 2 תגובות
    • 6k צפיות
  16. עד כה הייתי משלם לתשתית דרך YES בעיסקה משולבת של 315 ש"ח לחודש, ומהם אני לא יודע כמה לתשתית. כשחזרתי הסופ"ש קיבלתי מכתב מבזק שבו הם כותבים "בהמשך להפסקת התשלום בגין תשתית האינטרנט שלכם באמצעות חברת YES, הרינו להודיעכם כי החל מיום ההודעה, החיובים בגין תשתית האינטרנט שלכם יעשה ישירות דרך חשבון הטלפון. המסלול בקצב 2.5MB בתעריף של 77.22 ש"ח לחודש כולל מע"מ וללא התחייבות למשך שנה. החל מהשנה השנייה, התעריף בגין תשתית האינטרנט יהיה 100.33 ש"ח לחושד כולל מע"מ. ...במידה ותבוטל העיסקה בתוך 14 יום מיום קבלת מכתבנו זה, תחוייבו בתמורה היחסית של השירות על לביטולה." אז קודם כל הם לא חוצפנים שהם מודיעים לי סתם כך ביום בהיר שהם מתחילים לגבות תעריף כה גבוה? ברור לי שהם רוצים שאני אתקשר אל…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by shloosh,

    עשיתי את המבצע החדש שלהם עם הטלוויזיה 32av700, לא הכי טובה של טושיבה אבל יחסית שווה למחיר שקיבלתי טלפון 1000 דקות בחודש,אינטרנט 12 מגה,טלוויזיה עם 6 חבילות,3 ערוצי hd עם ממיר אחד hd ואחד magic+הטלוויזיה של טושיבה. כל זה 359ש"ח * 18 חודשים. הציעו לי את כל זה בלי הטלוויזיה ב329, אבל יוצא שאני קונה את הטלוויזיה ב540 שקל זה נראה לי שווה.... מה אומרים????

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  18. Started by Harbi,

    כמו שהיה בשנים קודמות, שכל אחד ירשום מה הוא מתכנן לקנות ומאיפה הוא ככה שאם יהיו מבצעי 1+1 נוכל לקנות יחד במקום לקנות 2 דברים מאותו מוצר... הרשימה שלי: זהו נראה לי עריכה: שכחתי לרשום, מאשדוד ;D

    • 320 תגובות
    • 61k צפיות
  19. היי שלום לכולם, רציתי לדעת מה קורה נגיד ואני קונה מוצר בחו"ל ואז הוא מחליט שקצת לא בא לו לעבוד אז הוא נשלח לו לתיקון במדינה ממנה הוא נקנה. במצב זה, כשאני מקבל אותו חזרה האם אני יצטרך שוב לשלם עליו מיסים? איך עובד העיניין? כי זה נשמע לי טיפשי ממש תודה

    • 17 תגובות
    • 21.5k צפיות
  20. Started by gwaylan,

    חברים יקרים, זוהי הפעם הראשונה שאני כותב בפורום זה, אבל אני פשוט חייב לספר לכם על מקרה שקרה לי עם לוג'יטק: לפני כשנתיים שידרגתי את המחשב (בחלקים) ורכשתי לוח, מעבד, כרטיס מסך וכו'. בין היתר רכשתי עכבר G5 של לוג'יטק. עברו שנתיים - שנתיים וחצי, והעכבר החל להראות סימני גסיסה מתקדמים: מדי פעם היה כבה, ולאחר כמה שניות נדלק שוב. לאחר כמה נסיונות לבדוק או לתקן אותו (מחשב אחר, USB Port אחר, וכו') החלטתי שזהו - יומו הגיע. לחנות שבו רכשתי אותו לא חשבתי אפילו לפנות (הייתי בטוח שהוא כבר לא באחריות...), אבל החלטתי ברגע האחרון לבדוק באתר אם הנושא ידוע, ואולי אף יש לו תיקון (אולי גירסת firmware חדשה או דומה). שלחתי מייל לתמיכה (לא ממש ציפיתי לתשובה). למחרת קיבלתי מייל מהתמיכה, שבו נאמר…

    • 133 תגובות
    • 27.2k צפיות
  21. Started by X-BLADE,

    היי, אני רוצה לרכוש כרטיס micro sd 32GB בשביל הGALAXY S I9000. המחיר הרגיל שלו (למשל באמזון וכו') הוא כ 70 דולר.... מצאתי מספר לא קטן של כרטיסים כאלה באיביי למשל, http://cgi.ebay.com/SanDisk-Micro-SD-Memory-SDHC-Card-32-GB-G-TF-Flash-/200546442408?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2eb17fdca8#ht_2809wt_1115 במחיר ממש ממש זול. האם כדאי לסמוך על זה? כתוב שם שזה של סנדסיק מקורי עם אחריות יצרן של 5 שנים. אין לי ניסיון רב בקנייה מאיביי, האם יש מצב שאני אקבל חתיכת פלסטיק שלא עובדת? אם זה "עבודה בעיניים" איך בכלל נותנים לפרסם מודעות רבות כאלה? (פתחתי פוסט דומה בפורום אמצעי אחסון אך לא התייחסו, אני מניח שזה שייך לכאן יותר). אשמח להמלצותיכם ודעותיכם בעניין.

  22. אני שואל בעקבות ביקור שלי במסעדה שבה על הקבלה היה מודפס "לא כולל שירות". זכור לי שבעבר הלא רחוק מדי נחקק איזה חוק בנושא. מישהו יכול להרחיב בעניין?

    • 63 תגובות
    • 18.7k צפיות
  23. אהלן הזמנתי חבילה מסין והשווי של החבילה יצא 48.70 דולר, היום קיבלתי מכתב מהדואר שהפריט נעצר במכס ושאני צריך לשחרר אותו ולשלם 81.20 ש"ח. עכשיו הייתי רוצה לדעת על מה ולמה אני צריך לשלם ? עוד מצויין שפריט שלא ישוחרר ע"י דואר ישראל אלה ע"י חברה פרטית או ע"י יחוייב בתשלום הנ"ל, פעם ראשונה שאני נתקל בכזה דבר שחבילה שמתחת ל50 דולר מחוייבת מכס. יש לי קבלות והכל . מה דעתכם בנושא ?

    • 20 תגובות
    • 8.2k צפיות
  24. שלום רכשתי מחשב נייח שמיוצר בחברת כור תקשורת חיון מחשבים על המחשב מקבלים 12 חודשי אחריות כולל החומרה .לוח אם אינטל דיסק קשיח סמסונג מעבד אינטל וצורב סמסונג על החומרה הזו מקבלים 12 חודשי אחריות בלבד.כול חנות מחשבים שמוכרת את החומרה הזו נותנת 36 חודשי אחריות יצרן.עד לפני כ4חודשים גם חיון מחשבים נתנו 36 חודשי אחריות לחומרה. השאלה הי מדוע ירדו ל12 חודשים האים החומרה שחיון מחשבים משתמשת להרכבת מחשבים אותה הי מוכרת דרך אולסייל הי באיכות ירודה? נסיתי לברר את הסיבה אצל חיון מחשבים שלחתי להם גם מייל ולא קיבלתי תשובה למזלי לאחר כמה ימים שהמחשב היה ברשותי נוצרה בעיה בלוח האם והחברה אספה את המחשב מביתי למעבדתה המחשב נמצא טקול והעסקה בוטלה. :pissed:

    • 11 תגובות
    • 3.8k צפיות
  25. שלום לכל חברי הפורום, הכוונה כמובן האם מותר להם מבחינה חוקית. אני כרגע נמצא בתקופת התחייבות וקיבלתי הודעה על כך שהחל מתאריך מסוים התעריפים עולים. אני זוכר במעורפל שדובר לפני שנה-וחצי שנתיים על חוק חדש שאמור למנוע מצב כזה של העלאת מחירים חד-צדדית במהלך תקופת התחייבות אך אני לא ממש עוקב אחרי שוק הסלולר אז אני לא כל כך יודע מה המצב נכון להיום. האם מישהו יודע האם לחברות הסלולר (או אולי לחברות התקשורת בכלל) מותר להעלות תעריפים במהלך תקופת התחייבות? אם לא, האם הנושא בכלל נאכף? לפני שאני מתקשר בפעם השנייה לנציג שירות לקוחות (הראשון אמר שאין שום חוק כזה ושמותר להם ל"עדכן" תעריפים במהלך תקופת התחייבות) הייתי רוצה לדעת אם יש לי בכלל עילה אמיתית לפניה או שאני מנותק לגמרי מהמציאות בש…

    • 22 תגובות
    • 5.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים