סקיי-פיסי, לא מה שחשבתי. - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקיי-פיסי, לא מה שחשבתי.


Jonnyboy

Recommended Posts

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

OC לכרטיס HD4870 זאת בדיחה כשלעצמה, 5-10%? הלוואי. על ה 780@750MHZ הזה שהבאת להם והם החזירו לך רגיל אין מה להתלונן. תגיד תודה שלא הביאו לך GTS450. בכל אופן תהיה בטוח שלא יורידו אותך שוב ושוב, אלא אם כן אתה לקוח לא חביב עליהם במיוחד. אני ממש לא מסכים עם הכותרת שנתת לדיון הזה עצם העובדה שאתה מציין בעצמך שעשו לאחיך ג'סטה בכך שהחליפו לו ל-HD4890. אז במקום זה אתה מתלונן למה הוא כן ואני לא? מה לעשות, כמו שסטינגר ציין זה תלוי לפעמים בדברים אחרים שהלקוח לא מודע אליהם. תחליף את ה-HD4870 שלך בציפיה לקבל HD5770 למשל. נראה מה יקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אם הם היו מביאים לי כרטיס של חברה אחרת (NVIDIA), גם עם ביצועים שווים, לא הייתי מקבל, אני ממש לא אוהב את מסיבות שלי.

2. מה זה הדבר הזה? מותר להם להביא לך 10% פחות? 10 אחוז זה הרבה, מה זה השטויות האלה? לי יש אחריות על הOC EDITION, לי יש אחריות על כרטיס עם חיישנים שעובדים. קיבלתי גם ביצועים יותר נחותים וגם חיישנים תקולים.

3. הOC היה ל1000 MHZ ועכשיו אני על 750 MHZ.

4. אם עכשיו אני אתן להם את הכרטיס שלי לתיקון, ולא יהיה להם במלאי 4890 ו4870, הם יתנו לי 4850?! ואז בכלל ירדתי ברמה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש מצטער לאכזב אותך אבל אין HD4870 בייקום שעבר 900MHZ על קונבנציונאלי. 1GHZ תמצא בחנקן נוזלי בכרטיס הזה.

הם לא ייתנו לך HD4850 זה כרטיס שחלש ב-22%. אתה סתם נלחץ. תממש אחריות דבר ראשון אחרי זה תראה מה קורה. בכלאופן בהבדל (שוב) אתה לא תרגיש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אח.. הלקוח הישראלי...

לא הבנתי מה הקטע של התגובה הזאת. אני לא מבין איך אנשים מתלוננים על הלקוח הישראלי בכלל? אני נולדתי באמריקה ואני אומר לכם ממקור ראשון, צריכים במדינה הזאת להתלונן על החנויות הישראליות, אני לא אומר שאנחנו טלית שכולה תכלת, אבל באמריקה השירות כל כך טוב (הFIRST PRIORITY הוא הלקוח, גם אם הם יפסידו כמה דולרים על אותו האחד) שפשוט אין לאנשים על מה להתלונן.. אנחנו נתקענו במדינה של חנויות של קמצנים ויבואנים שלא מבינים מהחיים שלהם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו נתקענו במדינה של חנויות של קמצנים ויבואנים שלא מבינים מהחיים שלהם..

וגם לקוחות שהם בדיוק כאלה.

what goes around comes around, כמו שאומרים.

בעלי החנויות והיבואנים הם בסה"כ ישראלים בעצמם, ולמה שיהיו שונים במנטליות מהישראלי הממוצע? רק בגלל שבחרו לעסוק במסחר ולא בתחום אחר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין שרכשת אצל עשרות חנויות ישראליות שאתה מביע דעה כל כך נחרצת עליהן ועל בעליהן?

אז אתה צריך לשים לב יותר לפרטים...

המנטליות של הישראלי היא:"יאללה נעשה עליהם כמה ג'ובות". אבל מה אני ביקשתי? לקבל את אותם הביצועים ולא פחות..

ולא

המנטליות של החנויות הישראליות הן:"יאללה נעשה עליהם כמה ג'ובות". אבל מה אני ביקשתי? לקבל את אותם הביצועים ולא פחות..

...
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז את מישהו צ'יפרו בהחלפת מעבר למחיובות ולמישהו אחר הביאו כרטיס ב1-3% חלש יותר, ביג דיל.

אני מצטער אבל אין לך אפילו חצי סיבה להתעצבן, אלא רק לקנא. אין פה קשר ירוק למנטליות שמנטליות, נהרס לך שוב הכרטיס? ממש אחריות. לא יביאו לך כרטיס חלש ב10% מהכרטיס המקורי שלך. אין לך מושג אפילו למה יחליפו לך. רוב הסיכויים שבגלל שזאת פעם שניה בכלל יכולים לתת לך HD5770. אתה ישר מתייאש ומתחיל להטיח האשמות בחנות שלא היה לה OC אז נתנה לך גרסא רגילה, ועוד במקרה של כרטיס ש-OC בו זה חתיכת גימיק אחד גדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני נולדתי באמריקה ואני אומר לכם ממקור ראשון, צריכים במדינה הזאת להתלונן על החנויות הישראליות, אני לא אומר שאנחנו טלית שכולה תכלת, אבל באמריקה השירות כל כך טוב (הFIRST PRIORITY הוא הלקוח, גם אם הם יפסידו כמה דולרים על אותו האחד) שפשוט אין לאנשים על מה להתלונן.. אנחנו נתקענו במדינה של חנויות של קמצנים ויבואנים שלא מבינים מהחיים שלהם.

אתה צודק. השירות שם הוא באמת ברמה אחרת, אבל הוא לא מתאים לארץ. אם היו נותנים שירות כזה בארץ אז החנויות היו פושטות רגל כבר מזמן.

בארה"ב הלקוח מגיע לחנות עם תקלה אמיתית ולא מחפש "קומבינות" של "אחי החליפו לי כבר 10 פעמים את הכרטיס".

לגבי השירות שקיבלת,

אני יכול לומר לך כאחד שמכיר את העבודה מקרוב שחנות מכובדת חייבת לעבוד על פי נהלי היצרן / יבואן.

לרוב החנויות יש אינטרס ברור לתת לך שירות טוב על פי הנחיות היצרן כדי שתחזור אליהם והם לא מפסידות מזה כסף מכיוון שהיצרן מזכה אותם / מחליף להם רכיב תקול ברכיב חדש וגם נותן להם אחוז מסוים מראש שמיועד להחלפות!!!

(יש חנויות שמתחמקות מהחלפה של רכיב תקול על מנת למכור את הספיירים ולהרוויח עוד כמה גרושים).

לא תמיד קיים במלאי רכיב זהה מבחינת המפרט ולכן היצרן מנחה לתת רכיב שווה ברמה פחות או יותר. יכול להיות שתמצא באתר היצרן את ההנחיות האלה.

ברוב המקרים לא נותנים אחריות חדשה אלא משלימים אותה. זאת לא חתונה קתולית.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

אאל"ט, זו הנחייה בכלל של היצרן להחליף למוצר ששווה 10% +/- .

נכון. גם מבחינה טכנית,

אם עושים השוואה בין שני מוצרים שפער המחיר שלהם הוא עד 10% לא מוצאים הבדל גדול בד"כ.

אין מה לעשות. לפעמים מרוויחים ולפעמים קצת "מפסידים"...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...