Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Zeev86

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    2,338
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    117יום 2ש' 51דק' 24שנ'

דירוג

9 ניטרלי

אודות Zeev86

  • דרגה
    Zone Addict
  • יום הולדת 04/04/1986

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. בסטארט פיסי המחירים הרבה יותר זולים. אבל איך הם מבחינת שירות? איך פלונטר? איך שניהם מבחינת שירות ואחריות? תודה.
  2. StartPC מוכרים את הדגם הרגיל ASUS RTX2080Ti 11G D6 STRIX ב5790 שקל לעומת גרסת ROG-STRIX-RTX2080TI-O11G-GAMING ב6400 שח בפלונטר. מה עדיף? פלונטר טוענים שזה דגם יותר מהיר, אבל לפי גוגל אומרים שזה רק עבור מי שעושה OC ידנית. על מה הייתם הולכים?
  3. היי. הרכיבו לי את המפרט הבא: https://www.plonter.co.il/priceoffer_shoppingcart.tmpl?PriceOffer=155646&fbclid=IwAR1LB1OOLY5BhgaOYbQ68mdtVdf0y-eJvtuoChW8jym1UthGCp3eP3JpFe0 אני מתלבט בין המארז שמופיע במפרט: Antec P110-Silent-NPS לבין: Define R6 black חשוב לי מאוד השקט. תודה.
  4. היי. לפלונטר אין במלאי כרטיס שביקשתי אז הם נתנו מה שיש להם כרגע. אשמח אם תעזרו לי לבחור: https://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=426018336-4115 https://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=VCG2080T11TFMPB-O https://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GV-N208TWF3OC-11GC https://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GV-N208TGAMING-OC-11GC מיועד עבור המפרט הבא: https://www.plonter.co.il/priceoffer_shoppingcart.tmpl?PriceOffer=155646&fbclid=IwAR1LB1OOLY5BhgaOYbQ68mdtVdf0y-eJvtuoChW8jym1UthGCp3eP3JpFe0 תודה.
  5. תודה. בסופו של דבר לקחתי את המפרט הזה: https://www.plonter.co.il/priceoffer_shoppingcart.tmpl?PriceOffer=155646&fbclid=IwAR1LB1OOLY5BhgaOYbQ68mdtVdf0y-eJvtuoChW8jym1UthGCp3eP3JpFe0 האם לוח האם טוב? הוא לא של אסוס או גיגבייט.
  6. קודם כל תודה על ההסבר על כרטיס המסך. את המפרט קיבלתי מבחור בפייסבוק בקבוצת BYOPC של פלונטר.
  7. תודה. האמת לי זה חשוב עם החשמל הבעיתי שלי בבית, לכן אלך על המפרט שלך. תודה רבה על העזרה שוב.
  8. הבנתי. מה שחשוב לי יותר זה רמת האיכות של הספק והלוח. האם הספק במפרט שהבאת טוב יותר? הכוונה היא שידע לספוג מתחים גבוהים במידה ויהיו.
  9. תודה. הציעו לי מפרט דומה: https://www.plonter.co.il/priceoffer_shoppingcart.tmpl?PriceOffer=155542 ההבדל הוא בין כרטיס המסך. מה עדיף? תודה
  10. היי. אני מחפש מחשב גיימינג עם כרטיס מסך GTX2080TI. תקציב 10,000 אבל אפשר לחרוג (אין משהו מוגדר אבל לא להגזים) 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 10000 עם חריגה. 2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? גיימינג. 3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) אני לא צריך לא HDD ולא SSD ולא מסך ולא שום ציוד הקפי אחר, וכמובן לא DVD. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? מ-1 עד 10 חשוב 9 (היה לי NH-D15 במחשב קודם והייתי מבסוט ממנו) 6. האם מתוכנן אוברקלוק (OC)? לא. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. הכל חוץ מ-TMS שמשום מה תמיד היה לי איתם בעיות. גר באשדוד עובד ברחובות אז מה שהכי קרוב ביניהם. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב? כמה שיותר קרוב. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים ספציפיים? כמה שפחות LEDs אורות חג מולד וכל השטויות האחרות ששמים על כל רכיב גיימינג כיום. בבקשה בלי זה! 11. האם חשוב לשמור על אופק שדרוג המחשב? לא. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: חשוב לי לוח אם וספק טובים שיחזיקו מעמד לאורך שנים עם קפיצות מתח. תודה מראש לכל עזרה.
  11. לא מצטרף גם עבור מחיר כזה בגלל פרנציפ שלקח להם יותר מדי זמן להגיע לארץ. שילמתם המון על vpn בעבר במשך שנים רבות רק כדי לקבל את השירות שלהם. לא בזבזתם מספיק כסף?
  12. אין לי זכרונות טובים עם מועצה להגנת הצרכן. לוקח להם חודש לענות ומכתב שהם מכינים, גם אני יכול לרשום בשפה גבוהה. (מכתב לפני תביעה). לפרסם בפייסבוק גם רעיון טוב.
  13. לבטל חיוב זה לא חוקי? איזה חוק מאשר שאני כן יכול לבטל את החיוב?
  14. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שלהם ביום שני שעבר. נמסר לי: "היי. מבדיקה שערכתי מול הסניף המוצר נפתח בסניף בעת האיסוף" (שקר) "באחריותך לבדוק את המוצר בעת הרכישה לפני עזיבת הסניף. מבדיקה מול הסניף המוצר עבר שימוש" (דהההההה!) "אנו נעביר פניה לספק לבדיקה ונעדכן עם קבלת תשובה" עבר כבר שבוע ואין שום מענה. זה מה שרשמתי להם: "בוקר טוב. המוצר לא נפתח בעת האיסוף. אם היינו פותחים, היינו רואים את השריטות, הן די בולטות לעין. הם שוב פעם (הסניף) משנים גרסה". ואז שלחתי הודעה נוספת: "חשוב לציין שבדקתי אריזה ראשונה ומצאתי שהיא פתוחה (לא זאת שלקחתי), ולכן לא הסכמתי לקבל אותה. יש לי מסמך שמאשר זאת (קבלה ראשונה) וזה שולל את זה שאני לא בודק או בדקתי את המוצר. אני מצטער אבל יש כבר כמה נתונים שלא מסתדרים מצדכם. אם לא יוחלף המוצר באחד חדש, אפתח בתביעה בבית משפט לתביעות קטנות ונתן לשופט להחליט". זו ההתכבות שלי עם שירות לקוחות בפייסבוק. מה אתם אומרים? מה עלי לעשות?
×
  • צור חדש...