עוד סיפור התנערות מוחלטת מאחריות על מוצרים - הפעם מבית "פנדה מחשבים" - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוד סיפור התנערות מוחלטת מאחריות על מוצרים - הפעם מבית "פנדה מחשבים"


vic07

Recommended Posts

אף פעם לא קניתי מפנדה

לדעתי האישית השירות שלהם הוא מהגרועים במדינה

לא מוצא סיבה למה מישהוא ירצה לקנות בחנות כמו KSP או פנדה ולא בחנות כמו זיגזאג.

יום טוב

נכון שכל הילדים המגניבים יורדים על KSP כי זה באופנה, אבל אם תשים לב הנושא כלל אינו קשור אלינו.

שמח שאתה נהנה מהשירות של זיגזאג אבל זהו אינו המקום לפרסומות :nono:

בכל מקרה. אחרי שכל הדיינים קבעו סופית שפנדה כן אחראית ללוח הזה. מן הראוי לפנות אליהם ולקבל תשובה סופית?

תן במייל שלך למנהל השירות שלהם לינק לדיון הזה. התגובה תהיה מעניינת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 158
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

BUNNY, תראה, גם לי יש רשמים טובים יותר וטובים פחות מחנויות שונות. מאלה שיצא לי לקנות בהם השירות הכי טוב היה בFOXPC וTMS (בנפרד, הרבה לפני האיחוד בינהן).

על פנדה שמעתי דברים טובים, בין השאר כאן בפורום, והיה להם מבחר טוב ומחירים לא רעים לפחות בכל הנוגע לחלקים שקניתי מהם. בסה"כ המחשב שלי בבית מורכב מרכיבים שנקנו בFOXPC, TMS, נועה, פנדה, KSP (לוח האם הנוכחי במקום זה שהתקלקל, לפני שנזכרתי שהוא עדיין אמור להיות באחריות), IVORY, חנות אחת שכבר לא קיימת בכלל (צורב ממוחזר מהמחשב הקודם) וEBAY... וזה עוד לא כולל ציוד הקפי, כן?

בקיצור, יש לי נסיון עם לא מעט חנויות. מבחינת זמינות מלאי וזמן אספקה פנדה יצאו בסדר גמור, אבל כפי שנוכחתי לדעת בכל הקשור לאחריות אי אפשר לסמוך עליהם בשיט, כך שלשם אני כבר לא חוזר יותר לעולם.

DenisF, כבר דיברתי (טלפונית) עם מנהל השירות שלהם - הוא אמר לי "לא בעייה שלנו". זה היה עוד לפני שפתחתי כאן את הדיון...

מישהו זוכר את שם המשתמש של נציג פנדה כאן בפורום, למקרה שהוא עדיין פעיל, כדי שאוכל לשלוח לו ה"פ ולהפנותו לדיון הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי לכולם,

עד כמה שזכור לי, בחשבוניות של פנדה מצויין בראש החשבונית כי האחריות ומימושה הן באחריות היבואן בלבד.

Vic07 - התואיל לצלם את חשבונית הקנייה המקורית ולהעלות אותה לכאן בתור תמונה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע החשבונית המודפסת אינה נמצאת ברשותי (אני במעונות בטכניון, ההזמנה בבית). בכל מקרה, בעל עסק לא יכול לכתוב על החשבונית מה שבא לו ולנהוג לפי זה אם זה מנוגד לחוק - והחוק לא מאפשר לחנות להתנער מאחריות על מוצריה.

במילים אחרות, גם אם הם כתבו על החשבונית איפשהו שהאחריות היא של היבואן בלבד (לא זכור לי דבר כזה, ובחשבונית הממוחשבת שקיבלתי במייל זה לא כתוב בוודאות), אלה מילים ריקות מתוכן כאשר היבואן כבר לא קיים. כנ"ל בנוגע לסעיפים הרלוונטיים בתקנון שלהם באתר.

בינתיים כתבתי מייל לבעלים:

התנערות מאחריות ע"י פנדה

(לינק לדיון הנ"ל)

הדיון מתיחס ללוח אם תקול מתוצרת שהוחזר לסניף חיפה לפני שבועיים, ושאתם מסרבים לעמוד מאחורי האחריות שנתתם עליו כי "היבואן כבר לא קיים".

מבקש התייחסותכם (או כתשובה להודעה הזו, או ע"י מי מטעמכם בתגובה לדיון הנ"ל בHWZONE). יש לציין שכבר דיברתי עם סמי, מנהל שירות הלקוחות שלכם, והוא אמר לי פחות או יותר "לך תחפש..." - פרטים בלינק. מבחינתי, הודעה זו היא ההזדמנות האחרונה שלכם לסגור את העניין הזה באופן מתורבת. העדר תגובה עניינית תוך פרק זמן סביר תוביל לפניה ל"אמון הציבור" ולתביעה.

והנה התשובה (ההערות שלי באדום)...

שלום (...)

כתבתי לך בצורה מכובדת ועניינית. (הכוונה למכתב הזה כנראה, שכן לא קיבלתי מהם שום תגובה אחרת)

אנחנו לא מנהלים את נושאי האחריות בפורומים כאלה ואחרים במיוחד שאתה מסלף דברים.

אנו רגילים שאחת לכמה חודשים יושב לקוח, משקר ומסלף את הדברים וחושב שאם הוא ירוץ לכתוב בפורום כזה או אחר זה

ישנה משהו.

אנחנו מכבדים את הפורום של HWZONE ורבים מהלקוחות שלנו במשך שנים מגיעים משם אך ניסיון להראות לנו כאילו כתבת שם

לא ישנה את תשובתי הראשונית (איזה "נסיון"...?)

במידה ותרצה לפי מה שכתבתי לך אשמח לעזור (מה כתבת לי בדיוק? כלומר, חוץ מזה שאני שקרן?)

יום טוב

עו"ד יאיר סאטובי , מנכ"ל

פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ

תצביעו מי שהבין את שני המשפטים האחרונים. בנוסף, להגיד שאני "משקר ומסלף" לא עולה כסף כנראה, בעיקר כשלא מפרטים מה אני מסלף לטענתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אין מה להגיד , מי שרוצה להמשיך לקנות שם שימשיך ...

רק שיהיה ברור אין לי שום קירבה לויק גם לא בה"פ או מסנגר ,

פשוט אני מתקומם כאשר חנות מחשבים מכובדת שזכתה מאיתנו לעשרות אלפי המלצות

פתאום מחשיבה אותנו בתור ילדים בני 14 שפתחו אשכול ב NANA או TAPUZ ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור עו"ד מוסמך שמדגיש את עניין היותו עו"ד בכל התכתבות שלו, מר סאטובי צריך לדעת יותר טוב שלקרוא לבן-אדם שקרן, לאחר שהוא טוען כאן שכל דבריו הם אמת, זו עילה טובה מאוד לתביעה על הוצאת דיבה. הייתי מצפה ממר סאטובי שישמור על לשונו ויידע להתנסח בצורה שונה.

מעבר לזה, גם לי צר לשמוע שמר סאטובי יורק לבאר ממנה הוא שותה. למרות שהוא יודע ש-HWzone אחראי לחלק לא מבוטל מההכנסות שלו, הוא מתייחס בזלזול רב ללקוחות קיימים ופוטנציאלים שמגיעים מפה. אני לא מבין אותו וגם לא בעלי חנויות אחרים שטרם הטמיעו את העובדה שבעידן ה-Web 2.0, פורומים למניהם, שהם סוג של מדיה חברתית, מהווים משקל חשוב מאוד לתדמית של חברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא קרא לי שקרן בהתכתבות פרטית, ולא על גבי פורום זה או אחר (אני הרי זה שבחר להביא את דבריו אלי לרשות הרבים) ולכן הוצאת דיבה אין כאן. כל השאר, כמובן, תקף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית : ח"ח למיכאל על יוזמתו. מוכיח עירנות ואיכפתיות להיבט הצרכנות ומעיד משהו על הבנתו את המושג "שירות".

לענין:

1. באותו לינק שהובא קודם, תקנות הגנת הצרכן (שירות ואחריות לאחר מכירה), פרק ד' סעיף 19 מייחס לחנות את אחריות היצרן למוצרים שערכם במכירה מעל 400 ש"ח אם אין אפשרות לאתר ולהגיע אל היצרן. לפני כן כבר נקבע שהיבואן מוגדר כיצרן לענין חוק זה. מכאן: החנות נכנסת לנעלי היבואן / יצרן בכל מקרה, לכל מוצר שערכו מעל 400 ש"ח.

2. לגבי הסייג של תקופת האחריות:

מעבר לחובה כללית של מתן לפחות שנה אחריות לכל מוצר שערכו מעל 150 ש"ח , בחוק אין איזכור למשך תקופת אחריות אחרת. אבל אם ניתנהאחריות, לתקופה זו או אחרת ובתנאים אלו או אחרים, מחוייב נותן האחריות בעמידה בתנאי מתן אחריות ושירות לאחר מכירה כפי שהתחייב מראש. אם התחייב ל-36 חושים ללא כל הגבלות החרגות וסייגים הרי שבכך מדובר.

ובהערת שוליים:

לכתוב על חשבונית בכתב יד או בהדפסה "אחריות 36 חודשים" אינו עונה ל דרישות החוק לענין מתן תעודת אחריות. יש דרישות מוגדרות מה עליה לכלול ואיזה מידע יש להציג לקונה.

מה שבטוח, אני בפנדה לא אקנה וגם לאחרים לא אמליץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שבטוח, אני בפנדה לא אקנה וגם לאחרים לא אמליץ.

אז איפה תקנה בדיוק? תרכיב חלקים לבד? בעיה. קשה לקבל היתר ייבוא עובדים זרים.

אין כזה דבר חנות מושלמת. צאו מהסרט שלכם כבר. טעויות מתרחשות אצל כל אחד. עכשיו לפני שמישהו יקפוץ "אבל על X Y Z לא שמעתי כלום" זה שלא שמעתם לא אומר כלום. במימוש אחריות יש אלמנט של מזל. לפעמים הולך חלק ולפעמים לא. אני אחרי המקרה אמשיך לקנות בפנדה בראש שקט כל עוד הם מספקים את המוצר שאני צריך במחיר טוב. כנ"ל לגבי כל חנות שפתחו לגביה דיון בסגנון הזה. האמת אני שמח שנפתחים דיונים בסגנון הזה. אולי נפסיק לראות דיונים של ילדים קטנים בסגנון "נכנסתי ל-KSP ב-19:00 בערב והמוכר שעובר אונס מוח מצד הלקוח הישראלי מ-9:00 בבוקר בלי הפסקה לא קפץ מהכיסא, רץ אלי עם חיוך דיבלי מאוזן לאוזן ופרס שטיח אדום לרגלי". או "מה אתם מעדיפים לעבור אונס אנאלי אגרסיבי בכלא באיראן או לקנות באייבורי/KSP?"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהיתי באמת מתי תופיע כאן ותגן בלהט וע"י אנלוגיות אבסורדיות לחלוטין על זכותן של חנויות מחשבים לעשוק או לרמות את הקונים.

שים לב, לב... אני לא מתלונן על מוכר לא נחמד, או זמן אספקה שהתארך ביומיים, או טעות ברישום מלאי... אני מתלונן על התנערות מודעת ומוחלטת מלקוח שהחזיר מוצר במסגרת האחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז איפה תקנה בדיוק? תרכיב חלקים לבד? בעיה. קשה לקבל היתר ייבוא עובדים זרים.

אין כזה דבר חנות מושלמת. צאו מהסרט שלכם כבר. טעויות מתרחשות אצל כל אחד. עכשיו לפני שמישהו יקפוץ "אבל על X Y Z לא שמעתי כלום" זה שלא שמעתם לא אומר כלום. במימוש אחריות יש אלמנט של מזל. ...........

..........

יש מספיק חנויות שלא משחקות במשחקי יוקרה כאלו.

כן, טעויות מתרחשות. ההבדל בשאלת הטיפול וההתיחסות בעת טעות או תקלה.

גם באייבורי קניתי בעבר ואמשיך לקנות שם בידיעה מראש של התמורה, וזה בסדר.

אצל RSM בכפר סבא קניתי לאחרונה ואקנה בעתיד עוד וגם אמשיך להמליץ לאחרים כי ראיתי מהות ואופן התיחסות לבקשות.

גם אצל אלידן בכפר סבא אקנה בעתיד וגם אמשיך להמליץ לאחרים כי ראיתי טיפול נאות בחלק תקול בעת אחריות.

ב-KSP אשתדל לא לקנות אלא אם אדע שבעת הצורך אגש ישירות ליבואן, וגם זה רק בלית ברירה שאינני יכול לחשוב עליה כעת, כי שם מכרו לי פריט שאינו עומד בדרישות תקן רשמי מחייב בחשמל, וזה דבר שאסור לעשות על פי חוק, והענין לא בטעות אלא בהתעקשות שלהם אחר כך שלא לטפל בכך כמו שצריך ( כלומר להחליף, להתנצל ולבדוק אם יש עוד למכירה ב"טעות" של דברים כאלו).

כל שאר התיאורים המלבבים אינם ממין הענין. אם KSP מעסיקה את המוכרן כל כך הרבה שעות בלא הפסקות סבירות עד שאינו יכול לתת שירות נאות הרי שזו סיבה נוספת שלא לקנות שם בכלל, כפי שלא אכנס למסעדה שידוע לי כי אינה משלמת באופן הוגן למלצרים ואין במקום גישה נאותה לנכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהיתי באמת מתי תופיע כאן ותגן בלהט וע"י אנלוגיות אבסורדיות לחלוטין על זכותן של חנויות מחשבים לעשוק או לרמות את הקונים.

שים לב, לב... אני לא מתלונן על מוכר לא נחמד, או זמן אספקה שהתארך ביומיים, או טעות ברישום מלאי... אני מתלונן על התנערות מודעת ומוחלטת מלקוח שהחזיר מוצר במסגרת האחריות.

יש חוק. זכותך לתבוע. אם אתה צודק תזכה ותקבל פיצויים. אם לא אז לא. מה המטרה של הדיון הזה אם לא לבצע רצח אופי מוחלט בעסק רק בגלל שדפקו אותך. ותחסוך ממני את הבולשיט "אני רוצה להזהיר אחרים". תמכור אותו למישהו אחר. אתה מזכיר לי את הלקוחות שנעמדו באמצע החנות וצרחו כמו משוגעים "אל תקנו כאן!!&#@$!" רק כי הם לא קיבלו משהו שהם החשבו שהם אמורים לקבל. יש דרך להתנהל. אתה בחרת להתנהל בדרך הכי ישראלית שיש. רעש וצעקות. ברכותי. [br]פורסם בתאריך: 10.03.2010 בשעה 23:24:34


כל שאר התיאורים המלבבים אינם ממין הענין. אם KSP מעסיקה את המוכרן כל כך הרבה שעות בלא הפסקות סבירות עד שאינו יכול לתת שירות נאות הרי שזו סיבה נוספת שלא לקנות שם בכלל, כפי שלא אכנס למסעדה שידוע לי כי אינה משלמת באופן הוגן למלצרים ואין במקום גישה נאותה לנכים.

מוכר עבורי בסך הכל מישהו שמחייב את כרטיס האשראי ומביא את המוצר. לא אכפת לי אם הוא כועס או עייף. אני לא שייך לאותו זן לקוחות שמרגישים שהם חייבים לגרום למוכר "לעבוד" בשביל הכסף שלהם כי זה מחזק את האגו וגורם להם להרגיש כאילו הם משהו בחיים האלה גם אם זה רק לחמש דקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...