סקר: Skypc מול KSP מול RSM - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקר: Skypc מול KSP מול RSM


DIM1111

Recommended Posts

סקר: Skypc מול KSP מול RSM מול IQPC (למרות שהיא רק בדרום)

מה דעתכם/ן? :xyxthumbs:

מחיר,שירות, אמינות - וכל הנלווה ומה שחשוב לכם.

אינטרסנטים - אשמח אם לא תגיבו...

(אם יש חנות ששווה לדעתכם לציין, רשמו אותה)

מעניין לשמוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לי לראות את KSP ו RSM במשפט אחד..

RSM מעולים :xyxthumbs: לפחות ממה שלי יצא להכיר ואני לא מפסיק לקנות מהם..

תמיד עמדו בציפיות שלי.

לעומת זאת KSP , אני אחסוך במילים, לא עמדו בציפיות שלי כלקוח, בוא נגיד שלקוח חוזר אני לא אהיה במיוחד לא בסניף קריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא סובל את ksp הייתי ממליץ לך להתרחק מהם כמו מאש. לקנות מיקרופון ב-15 שקל לקח לי 45 דקות.

ובנוסף הם החתימו אותי על מסמך שקראתי אותו רק לאחר שחתמתי שאין לי אחריות על המיקרופון למרות

שכתוב באתר שלהם שיש אחריות לשנה זה חוקי או שזו הטעיית הלקוח???? למה הייתי מת לתבוע את החא..... האלה.

למרות שב-15 שקל גם ככה לא הייתי מתעסק עם אחריות סתם מעניין אותי עם זה חוקי?? אשמח אם איזה עורך דין יגיב על זה.

חברים שלי גם לא קונים אצלם יותר מציוד היקפי בסיסי. אני הייתי ממליץ על נעה מחשבים skypc לא ניסיתי אבל אומרים שגם הם טובים.

אני בדר"כ לא מגיב בפורום הזה אבל על השאלה הזאת הייתי חייב לענות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי צריך לדעת את מי לפסול.

הבעייה בRSM וכו' זה שאין היצע בשמיים לפחות לא מסודר כמו בKSP, למרות שתמיד אם אני רוצה אני יכול פשוט להזמין ממור לוי, אבל יש הבדל בין חנות Retail לבין מחסן (דהיינו KSP)

לאחר בניית מפרטים גם בRSM וגם בסקיי דרך האתר - הייתי שמח לראות בRSM בניית מפרט כמו בסקיי, שאפשר לסנן לוחות ע"פ סוקט וכו'... יותר יעיל.

לגבי אחריות של KSP - אכן שירות גועל נפש... הזמן שאתה מחכה כבר עולה לך יותר... והיחס.... אני מניח שלא סתם ריססו בראשל"צ לא רחוק מאיזור KSP

"K.S.P = סרטן" ... אני מניח שמדובר על לקוח שדפקו אותו שהתעצבן. (או שאייבורי שלחו אותו לכו תדעו :xyxthumbs:) למרות ששניהם מבחינת חוות דעת גרועים) אך הם עדיין ממשיכים למכור בכמויות...

*קניתי מKSP לאבא של החברה G3 1.5TB, וכאיש המכירות הוציא לי את החשבונית מס אני שואל אותו איפה האחריות, כי לא רשום, אז הוא לכאורה טלפן למישהו במהירות הבזק שייתקן, ולי כתב ידנית 36 חודשיים וחתם. אני מקווה שהוא באמת טלפן וסידר את העניין, כי בעמוד האחורי רשום שנה אם לא צוין אחרת (לטובת לקוחות אחרים)

מישהו יודע האם האחריות היא של KSP או של היבואן הרשמי? (חיון/ח.י.?)

לגבי IQPC שמעתי עליהם דברים טובים אבל רחוק רחוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהרשימה, יש לי נסיון רק עם ksp ו-rsm, קניתי מהם בעיקר דברים קטנים, ציוד היקפי וכו', לא היה לי צורך לנצל אחריות דרכם.

ב-ksp הזמינות חלקים במלאי גבוהה - "שלם וקח". לא היו לי בעיות בקניה ובמוצרים.

ב-rsm הרבה מהדברים שמופיעים באתר לא נמצאים במלאי. וגם ניסו לערבב אותי, אבל בגלל שהייתי מעודכן במחירים באתר ובדגמים, בסוף קיבלתי את מה שאני רוצה.

לפי התגובות פה, אני מאמין שהפרמטרים משתנים מסניף לסניף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מדבר על זה אם תקרא בתגובה שלי. הם החתימו אותי על המסמך הרגיל שהם מחתימים בכל קנייה ובו כתוב שאין אחריות למיקרופונים למרות שבאתר על המיקרפון שקניתי כתוב שנה אחריות. אפשר לתבוע אותם על זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רוצה לתבוע חנות על סטירה באחריות על מוצר שעולה 15 שקל ?

שיהיה בהצלחה' date=' תיקח איתך לבית משפט גם איזה שק לשים על הראש, שהשופט לא יזכור איך אתה נראה...

[/quote']

וואלה אתה ממש מצחיק עם השק על הראש. אין לי זמן לתבוע אותם כרגע כי אני לומד אבל הייתי תובע אותם גם על שקל אם הייתי יכול על השירות המגעיל שלהם.

רק שאין לי זמן לזה כרגע. אם הייתי יכול והייתי מרוויח מזה הייתי תובע אותם גם על שקל.

מספיק טוב לי שהם ישלמו לי את ההוצאות משפט על ההסכם והשירות המגעיל שלהם אני לא באמת רוצה להרוויח מזה מיליונים. ובמה יש לי להתבייש נגיד והמיקרופון היה מגיע תקול? עם השירות שלהם זה היה כבר מסתכם במיקרופן נוסף. ובמה אני צריך להתבייש???? אם דופקים אותי אני לא מפנה לחי שנייה אני עדיין לא התנצרתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP לדעתי הטובים מכולם, הבעיה שהם לא מיועדים לכאלה שלא מבינים.

אם אתה יודע מה אתה רוצה אין להם מתחרים.

אם יש לך חששות לך לחנות השכונתית, שם ישבו איתך ויסבירו לך וגם יטפלו בך מתי שיהיו לך בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מניסיון ב

ksp ו rsm:

קניתי ב ksp כמה מערכות מחשבים. הקניה הלכה חלק ומהר. מעולם לא הצטרכתי לממש אחראיות, ככה שאין לי ניסיון אישי על השירות לאחר קניה.

קניתי לאחרונה מערכת מחשב ב rsm. שירות איטי במקצת, ולוחצים קצת לקחת מוצרים מסויימים. הזמנתי את החלקים דרך האינטרנט, ומכיוון שהיה חסר משהו, אז אמרו שזה יגיע למחרת, ושלא אחוייב על ההזמנה דרך האינטרנט. למחרת הלכתי לחנות כדי לאסוף את המחשב. בחנות חייבו אותי על כל החלקים בידיעה שזה החיוב היחיד. כשהגעתי הביתה הסתבר ששכחתי את כרטיס המסך. התקשרתי לחנות והם הודו בזה, אבל טענו שהם רצו שאתקשר אליהם להזדהות.. כנראה שהם לא יכולים או רוצים לאמת שהחלק שנשכח בחנות היה שייך לי.

לאחר מספר ימים גיליתי שהיה חיוב גם על ההזמנה באינטרנט, ככה ששילמתי כפול. לקח להם כמעט 3 שבועות לבצע החזר, והמון המון טלפונים. החלק הזה היה מאוד מעצבן שבו אני צריך לרדוף אחריהם כדי להחזיר את כספי שנגבה בטעות. היתה אווירה של חוסר אכפתיות והעברת אחראיות מנציג לנציג, עד שזה הגיע להרמת טונים.

צריך לציין שכל מי שדיברתי איתו היה אדיב, ובצד שלי, אבל עד שהתוצאות הגיעו לקח המון זמן מיותר.

לדעתי המקרה שלי הוא לא מספיק מייצג, והיה בו אלמנט של חוסר מזל, אבל הוא בטוח מצביע על הבלגן בחברה, וטיב השירות.

בסך הכל, בעתיד בבחירה בין החנויות המחיר הוא שיקבע אצלי, רק שצריך להיות זהיר בקניה ולא לאפשר להם לטעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני תמיד קונה ב-KSP, הכי טוב, תוך 5 דקות אתה בחוץ עם החלקים וזהו.

אבל לפעמים אני מנסה גם אחרים, הנה עכשיו הזמנתי כמה דברים מזיג זג, לפני חמישה ימים וגם לקחתי את הכי יקר, שרות משלוחים עם שליח.

חמישה ימים עברו ואין שום תגובה מהחנות, פרטי ההזמנה שלי ללא שינוי מסומנים באדום יענו הפריטים המוזמנים טרם הגיעו לזיגזג.

אני יודע שיקח להם שבועים עד שיזוז משהו. גם SKYPC מתנהגים ככה, היו להם פריטים שלקח חודש עד שקיבלתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהרשימה, יש לי נסיון רק עם ksp ו-rsm, קניתי מהם בעיקר דברים קטנים, ציוד היקפי וכו', לא היה לי צורך לנצל אחריות דרכם.

ב-ksp הזמינות חלקים במלאי גבוהה - "שלם וקח". לא היו לי בעיות בקניה ובמוצרים.

ב-rsm הרבה מהדברים שמופיעים באתר לא נמצאים במלאי. וגם ניסו לערבב אותי, אבל בגלל שהייתי מעודכן במחירים באתר ובדגמים, בסוף קיבלתי את מה שאני רוצה.

לפי התגובות פה, אני מאמין שהפרמטרים משתנים מסניף לסניף.

מה קרה איתם?

אגב - מוזר לי שבRSM המחירים של המעבדים יותר זולים משמעותית מKSP (למשל I5 2400) ועוד בKSP זה TRAY !

עם המאוורר STOCK אין לי מה לעשות כ"כ, אבל מעניין לגבי נושא האחרית, כי נותנת 3 שנים רק למעבדי BOX... ועל אחריות של KSP אני מעדיף לא לסמוך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול הבעיה של ksp זה מימוש האחריות , שזה לדעתי הגרוע ביותר ... גם כי כמעט כל מחשב חדש נתקל בבעיות על ההתחלה ואיתם זה סיפור ארוך...

טוב ,גם תמיד יש כאלה בלי תקלות בכלל, ואז אין בעיה של מימוש אחריות, אבל לא כדאי לקחת סיכון.

בסקאי פי סי - השירות לקוחות הוא לא בשמים, בוא נגיד אתה כמו מספר ולא בן אדם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...