ככה מנהל בשירות הלקוחות של KSP נותן שירות אחרי 3 ימי המתנה - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ככה מנהל בשירות הלקוחות של KSP נותן שירות אחרי 3 ימי המתנה


אורן המבין במחשבים:)

Recommended Posts

אני לא ממשיך את הדיון הקודם לא רוצה שיקראו אותי 10 אלף אנשים ולא רוצה שגם הדיון הזה יתפתח ל100 תגובות

אבל אני גם לא יכול לא לשתף אתכם....

חזר אלי מנהל בKSP אחרי שפניתי אליהם וסיפרתי להם שקשה לי להתנייד לחנות שלהם ואני מבקש לקבל את החלקים שהם לא סיפקו לי...

ובנוסף הסברתי שמאז נציג שלהם הספיק לכתוב בפורום שאני צריך ללכת לפסיכיאטר... ושסניף נתניה מאשים את יצרן החלקים בכך שהם לא היו שלמים

אותו מנהל כמובן מכחיש כל קשר למקרה מסביר שאין לו כל קשר למקרה וגם לחברת KSP אין קשר לפורום הוא מדבר איתי ואין קשר לשום תגובה בשום פורום ולא יודע על מה אני מדבר.... מצד שני את התגובות שלי הוא קורא יפה מאוד ויודע להתלונן עליהן על אף תגובה של דניס הוא לא הסכים להגיב וכמובן שהוא גם לא פועל להסיר אותן...

להזכירכם:

תגובת סניף נתניה כלהלן:

1)מצטערים על כבל החשמל, הכבל המקורי של הספק לא מתאים לארץ. הוציאו אותו אך שכחו להוסיף אחר

2)הלוח וכרטיס המסך התנגשו באיזור חיבורי הSATA. הייתה אפשרות להישאר עם הלוח המקורי אך להריץ את המחשב בלי דיסקים. מכאן הבחירה ברורה.

3)כל נייר כזה או אחר שהיה עם החלקים קיים בקופסא של לוח האם. אם לא הגיע מתאם VGA-DVI זה בגלל שהיצרן לא הכליל אותו

4)לקח הרבה זמן להרכיב המחשב בגלל שהלקוח ביקש לשלוח לו "בקשת אישור החלפה ללוח אחר" במייל. החנות חיכתה לאישורו במשך שלושה ימים

5)http://www.wikihow.com/Help-Cure-Your-Paranoia

יום טוב.

*ציטוט של: DenisF עובד KSP מחשבים (אי אפשר להעתיק כי הדיון הקודם נעול)

הסברתי לו שקודם כל נעלבתי ושזה לא יפה

ובנוסף שאני רוצה את החלקים שלי הוא כמובן הסביר לי כמה שיותר נוח לי להגיע לסניף כי אני במילה התכוונתי לבצע שם רכישה נוספת... ולכן חבל שאני אמתין שהוא ישלח אותם בדואר.... יותר שווה לי להגיע לסניף.... הסברתי לו שאני כועס על התשובה ושאני לא יודע מה לעשות עם חברה שמתנהגת אלי ככה ושאני אסיים את השיחה ואחליט מאוחר יותר מה לעשות בנושא הוא כמובן הזכיר לי שאני תמיד מוזמן לסניף לרכוש שם דברים נוספים וגם לאסוף את החלקים שלא סופקו לי בביקור הקודם שלי שם...אותו מנהל לא הניד עפעף לא התנצל על דבריו של דניס שהוא כמובן פסח עליהם ולא מכיר בהם ומבחינתו מדובר במקרה תקין של רכישה רגילה בחנויות שלהם

אני חושב שזה לא לעניין שהם ביצעו בדיקה לחלקים וסיפקו לי אותם ארוזים אחרי הבדיקה שלהם וכשפתחתי אותם בבית התגלו בהם חוסרים

אני כבר לא יודע איך להסביר להם איך לתת שירות נמאס לי מהם אני אשלח מכתב למועצה לצרכנות על ההתנהלות שלהם עם צילומי מסך של התגובה של דניס שמוכיחה בלי שום ספק שהוא יודע עלי פרטים שרק עובד KSP יכול לדעת לכן או שהוא עובד KSP או שחברת KSP מספקת לאנשים מידע על ההזמנות שלי

ומה שבטוח זה שאני לא יכול להסביר להם מה לא בסדר בהתנהלות שלהם אז אני אתן לאנשים שזה תחום העיסוק שלהם לפנות לKSP אני בכל מקרה מיואש אני לא מתכוון לקנות מKSP שוב מוצרים אני מרגיש שאין עם מי לדבר שם רק תשובות מתחמקות ואכזבה גדולה :nixweiss:

מבחינתי תגידו שאני מציק.... תגידו שזה רק כבל... ורק מתאם.... ורק בדיחה של נציג.... והתחמקות קטנה של חברה מאחריות... באמת לא ביג דיל

אבל אני לא מסכים עם מי שזו דעתו לדעתי בן אדם שרוכש מחשב ב4000 שח בלי מסך.... אמור לקבל יחס טיפה יותר טוב ממה שאני קיבלתי או לפחות התנצלות שהם גבו לי כסף על בדיקה שלא ביצעו בצורה מושלמת ופיספסו שחסרים לי חלקים או משהו.... אבל לא הגיוני שהדבר הכי טוב שהוא מציע לי זה לשלוח לי את החלקים בדואר וגם מסביר לי שזה לא פיתרון טוב כי עדיף לי לבוא לסניף... נו ברור שעדיף לי לבוא לסניף! אתה לא רוצה לשלם על משלוח...... :kopfpatsch:

ערב נעים לכולם

אורן... שכבר מבין קצת יותר במחשבים. :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. מכל הסיפור הזה, עם הבנה יותר מעמיקה ב"מחשבים" לא תצא.

2. אני ממש לא חושב שדבריו של דניס נחשבים לתגובת החנות הרשמית מבחינת החוק.

3. מן הסתם נוח יותר לחנות שתגיע כדי לאסוף את מה שאתה מצפה לקבל, אם כי גם שם אני לא יודע בדיוק למה אתה מצפה. כן הולך ומתחוור שגם אם הם ישלחו לך אבל את כל מה שתבקש עדיין יהיו לך תלונות על זה שזה לא בדיוק מה שביקשת שישלחו ו/או שמוגזם שלא נתנו לך פיצוי ו/או שלקח יותר מדי זמן.

4. בפוסט הקודם ציינת שהכרטיס שהזמת אמור להגיע עם כך וכך... שווה לדעת שזה לא אומר כלום מבחינת מה שהחנות מתחייבת לספק איתו, מה אם הם קנו את הכרטיסים בזול יותר בכלל בלי אריזות ובלי באנדל אלא רק כרטיסים בניילון ודיסקים של דרייברים?

5. זה שקנית מחשב ב4000 ש"ח עושה אותך לקוח. זה לא הופך אותך לבעלים של KSP, זה לא הופך אותך לVIP אצלם, זה הופך אותך בסך הכל ללקוח. אם היית אומר שאתה קונה שם מחשבים בכמויות ניחא, אבל אתה מדבר פה על עיסקה אחת של מחשב, שסופק אגב, פשוט עם כמה פיצ'יפקעס חסרים שהם חסרי משמעות למדי , כי מתאמים עולים כלום ואם קנית מחשב והיית מגיע יום אחרי ומבקש מתאם אני גם מאמין שהיו נותנים לך אחד (גם אם הכרטיס לא מגיע עם אחד), כבל חשמל של קומקום יש בכל בית, ואני לא יודע מה היית עושה עם הניירת של הרכיבים השונים.

6. אם תשים לב, KSP מבוססת על סניפים, לא על משלוחים ושליחויות ככה שניידים במיוחד הם לא. נראה שאתה מצפה שמישהו יגיע לדלת ביתך ויספק לך את השד יודע מה. אלא שזה לא אומר שיש מישהו בKSP שנותנים לו צמוד על חשבון החברה ככה שהוא יכול לעשות את זה בין אם זה מעניין אותך או לא. זה לא שהזמנת את המחשב עם משלוח והוא הגיע אליך עם חוסרים, הרי היית בכל מקרה בסניף כדי לאסוף אותו וכלת להסתכל שכל שטות שהייתה אמורה להגיע איתו אכן נמצאית.

7. לגבי נושא הלוח, אם בחרת בלוח MICRO ATX וכרטיס מסך ארוך דיו ייתכן והייתה התנגשות פיזית בין הכרטיס לכבלי הSATA, זה לא נשמע כל כך לא הגיוני.

8. בוא לא נהיה נאיבים, מן הסתם שאנשי שירותי הלקוחות מודעים לפורומים ועוקבים אחרי המתרחש בהם בוא לא נשכח שהפורום או לפחות רובו פתוחים לכולם לצפייה. אם כתבת משהו פה בפורום אתה יכול לסמוך על זה שהאיש שאיתו אתה מדבר בKSP קרא אותו, לרבות הת'רד הזה.

9. מן הסתם שעל תביעה פה יזרקו אותו מכל המדרגות, אין פה שום קייס. אמנם לא מדובר בחווית הרכישה המדהימה ביותר שנראתה בשוק המחשוב הישראלי, אבל גם לא נגרם פה שום נזק ממשי לאף אחד, חוץ מאולי קצת נזק תדמיתי לKSP שבמקרה הזה לו הייתה תובעת עליו הייתי דווקא מצדד איתה.

כאשר תזמין מחשב אחד, תקבל מחשב שונה לגמרי וכשתבוא לדרוש את מה שהגיע לך ינפנפו אותך אז תלך לתבוע. בינתיים אני ממליץ לך לשבת, להרגע, להנות מהמחשב החדש שלך ולא להיות קטנוני כל כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יהיה עוד דיון של מלחמת הלקוח נגד החנות.

אם לאחד מנציגי החנויות יש דבר חיוני להוסיף לדיון הזה כתגובה למשהו שהעלו פה, שישלח הודעה פרטית לאחראי הפורום.

http://hwzone.co.il/community/index.php?action=profile;u=8668

ננעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...