lt mor פורסם 2011 במרץ 23 Share פורסם 2011 במרץ 23 בכול מקרה זו חנות שפעם היתה מאוד טובה והתחילה מחנות שכונתית ברוגזין באשדוד (קניתי אצלהם מחשב לפני 10-12 שנה) ועוד חלקים / מחשבים במהלך השנים.אבל בשנתיים - שלוש האחרונות מי שנותן את הטון זו באמת האימא של ... והבן של ... (כאשר האבא היה אחראי השירות היה שונה).בשנים האחרונות מאז שחל שם שינוי במאזן הכוחות, הפסקתי לקנות שם.לצערי היה הפכה פשוט לעוד חנות.זו לא התנגחות או קביעת עובדה, זו ההתרשמות שלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
הפטרון פורסם 2011 במרץ 23 Share פורסם 2011 במרץ 23 וואו. לא הייתי מאחל לאף אחד לאבד כספים לחינם... -losnir-, אני מניח שכל הרכישות ומימושי האחריות שביצעת בחייך עברו חלק? אם זה מה שאתה מאחל לאדם שבסה"כ רצה לקבל את המוצר עליו שילם... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
buzz man פורסם 2011 במרץ 23 Share פורסם 2011 במרץ 23 חבר'ה אני חושב שהדיון פה קצת איבד את הכיוון.... מנסיון שלי עם 7 מחשבים שונים שנקנו ב-IQPC השירות של החנות היה מעולה. עידו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lol_minbet פורסם 2011 במרץ 23 מחבר Share פורסם 2011 במרץ 23 לא קיבלתי עדיין שום דבר, החנות בכלל לא חזרה אלי עדיין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RenTex פורסם 2011 במרץ 23 Share פורסם 2011 במרץ 23 אני דווקא חושב שאתה צריך להתקשר אליהם, ולהביא להם את הלוח.הם לא צריכים לרדוף אחריך... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2011 במרץ 24 Share פורסם 2011 במרץ 24 לגולשים בפורום יש נטייה לראות בחנויות מסוימות Holy Grounds ולקטול חנויות מתחרות בלי לחשוב פעמיים. אני אישית קיבלתי שירות איום ב-IQPC שהדרדר במהרה לצעקות, שקרים ואיומים מצד החנות. הם לא יודעים להתמודד עם סיטואציות לא שגרתיות ותקלות מורכבות. לדעתי הם מצליחים לשמור על מוניטין של אמינות בגלל שהם לא נותנים שירות פרונטלי. הקשר של לקוחות עם החנות נעשה דרך אינטרנט וטלפון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
הפטרון פורסם 2011 במרץ 24 Share פורסם 2011 במרץ 24 rentex, אתה עובד באיזושהי חנות, הא? מבחינתך זאב הוא עוד איזה לקוח "מפגר" שכבר שילם, עכשיו שיזדיין..? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AtR פורסם 2011 במרץ 24 Share פורסם 2011 במרץ 24 אני לא בדיוק קראתי את כל הדיון הזה, אבל אני יכול לסכם לכם בכמה מילים את ההתרשמות שלי מהחנות הזו.מן הסתם שאני מכיר את כל האנשים בחנות הזו כולל יאיר, אלכס ועוד, האנשים האלה איכותיים מאוד ויודעים את העבודה שלהם. אני די לקוח קבוע של החנות הזו ולא היו לי אף פעם בעיות בחנות. ברגע שיכולה להיווצר בעיה יש גיבוי מלא מהחנות ומהיבואנים בקשר לאחריות וכל מה שמסביב. כשהזמנתי את החלקים שלי לפני שבועיים התייעצתי מספר פעמים עם אלכס ויאיר על אילו חלקים להזמין, בסופו של דבר כמובן שההחלטה הסופית היא של הלקוח ובין היתר החלטתי ללכת על הלוח P67-UD3-B3 שאז היה אחד הלוחות היחידים הנורמליים (בעיקר ל-OC) במהדורה החדשה. ההתייעצות שלי הייתה עם החנות ביום חמישי ה-10.3 והם אמרו שהלוחות אמורים להגיע אליהם במשלוח כבר למחרת ביום שישי. אמרתי להם שזה מעולה בשבילי ושאני אוכל לקפוץ כבר יום שישי (כי מי שיודע ומבין אין כל כך ת'זין לחכות את יום שבת כולו ולהגיע ליום ראשון כדי לקבל את החלקים ועוד כשאתה בצבא בבסיס סגור וחוזר כל שבועיים הביתה).ביום שישי קיבלתי טלפון מיאיר בשעה 11:00 שהלוח הגיע ואני יכול לאסוף אותו ואת שאר החלקים. הגעתי לחנות ב-11:30 ויצאתי ממנה ב-12:00 עם הכל בידיים כשבמקביל היו ליאיר עוד לקוחות על הראש והוא צריך להתרוצץ בין כולם.אז לסיכומו של דבר, כמובן שאפשר לטעות, כולנו בסופו של דבר בני אדם, ותאמין לי אני מכיר את החנות הזו די מקרוב ואני לא רואה לנכון להתחיל להמריד אנשים עליה בגלל כביכול טעות שקרתה ושיכולה לקרות בכל חנות שהי וההסתברות כשיש לך המון לקוחות לגרום לאחד מהם לאי שביעות רצון היא די גבוהה וברורה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2011 במרץ 24 Share פורסם 2011 במרץ 24 הדיון עבר כל גבול ולכן הוא ננעל. במידה ויש עדכון כלשהו בנושא, אני מזמין את פותח הדיון או יאיר מ-IQPC לשלוח לי הודעה פרטית כדי שאעדכן את הדיון בהתאם.עדכון: הוסרו כל הודעות הספאם וההשמצות של Zeev86 יחד עם ההודעות שהתייחסו אליהן (ועם המשתמשים שנמחקו להם הודעות הסליחה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.