IQPC - עבדו עלי? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IQPC - עבדו עלי?


lol_minbet

Recommended Posts

הם אמרו שהייתה אצלהם אי הבנה לגבי הלוח כי כשהזמנתי לא היה להם אותו עדיין במלאי. באתר שלהם באותו היום שהזמנתי היה רשום שכן המוצר במלאי אבל בדיוק/לפני ההזמנה זה השתנה ובגלל זה נוצר הבלבול ומוכר חשב שהזמנתי ישן יותר.

הרבה חנויות פרסמו את הלוחות באתר שלהם, עוד לפני שהיה להם מלאי של הלוחות בפועל.

האתרים לא תמיד מעודכנים ומסונכרנים עם המלאי שבמחסן (מערכות שונות). לכן, אם מזמינים פריט מסוים שיש ספק לגבי זמינותו או שמאוד חשוב לקבל גרסה מסוימת שלו, מומלץ ליצור קשר עם החנות ולברר את זמינותה של גרסת/מהדורת הפריט המבוקש לפני ביצוע ההזמנה.

בכל מקרה אני שמח שהכל הסתיים ברוח טובה.

והכי חשוב, תהנה מהמערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

היי

שמי דוד, אני עובד בחנות מחשבים IQPC

חשוב לי להציג את הדברים כפי שהם היו, וחשוב לנו להיות מקצועיים, ישרים ונאמנים למציאות.

ראשית כל אתה דיברת איתי, ולא עם יאיר, בתאריך 8.3.11 יום ג', ולא כפי שציינת 9.3.11

אתה התקשרת בנוגע לייעוץ ללוח אם תושבת 1155 ושאלת אם הגיעו הלוחות המתוקנים, אני אמרתי לך שהם הגיעו והם זמינים.

שאלת איזה לוחות יש אני אמרתי לך שיש P67A-UD3P-B3 וגם לוח P67A-UD4-B3

אתה רצית לוח זול יותר דגם P67A-UD3 מתוקן, ואני אמרתי לך שעדיין לא קיים אצלנו או בארץ הלוח P67A-UD3-B3, וקיים רק הלא-מתוקן (P67A-UD3)

הזהרתי אותך מפני הלוח שהוא בעל תקלה מסויימת והמלצתי לך לקחת מתוקן (רק שהלוחות המתוקנים הם דגמים יקרים יותר UD3P\UD4), אתה התעקשת על הדגם הלא מתוקן!

נציג החנות אסף ממך את המחשב לפי דבריך בתאריך ה15.3.11

וקיבלת אותו בחזרה אתמול בתאריך ה20.3.11

עברו 4 ימי עסקים (לא כולל שישי\שבת), לפי תקנון האתר אנחנו מתחייבים עד ל 7 ימי עסקים כשאנחנו מרכיבים לך מחשב, ועד 9 ימי עסקים במשלוח.

הדבר שאני יכול להציע לך, תביא את המחשב\לוח אם שלך למעבדה בחנות, ואנחנו נשלח את זה ליבואן שיחזיר לך מתוקן (B3).

בנוגע למחיר, זה המחיר שסוכם מראש, מאותו יום המחירים בשוק המחשבים משתנים כל יום, בנוסף כשהגיעה הלוח המתוקן של הדגם שברשותך, המחיר של הדגם הלא מתוקן השתנה!

לכן המחיר שחוייבת עליו לא קשור למחיר הנוכחי של הלוח המתוקן. לפי חוק המחירים רלוונטיים ליום ההזמנה.

*מצורפים העתקים של ההזמנה שלך (יום בו הוכנסה ההזמנה למערכת), חשבונית רכש (תיאור של תאריך ההזמנה של הלוח שלך).

מכיוון שעניין השירות ללקוח עומד בראש מעיינינו יאיר יעלה הודעה מסודרת בהמשך הערב.

ברמה האישית אני לא חושב שצורת התנהלות כזאת, של פתרון בעיות על בסיס הפורום היא נכונה, אני חושב שהיית צריך להתקשר קודם כל לחנות, ולדבר איתנו בעניין ולנסות לפתרון את הבעיה שנוצרה מבחינתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

IQPC - אהבתי שפרסמתם חשבונית עם פרטים מלאים של הלקוח , כולל כמה שהוא שילם ,

השם שלו , טלפון שלו , כתובת שלו , אפשר גם את מספר כרטיס האשראי שלו ?

בדיחה עצובה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אתה התעקשת על הדגם הלא מתוקן!" זהו שקר לגמרי... הדבר היחיד שהתעקשתי עליו הוא B3. אם הייתי מתעקש על לוח רגיל למה שילמתי 90 שח אקסטרה בדיוק כמו שעולה לוח B3? אתם עושים מעצמכם צחוק.

לגבי חשיפת הפרטים שלי בפומבי, תצפה בקרוב לתביעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיברתי עם יאיר ולפי מה שהבנתי ממנו מסתבר שדוד "אלכס [iQPC]" פירסם את הקבלה עם פרטים שלי על דעת עצמו ולא על פי הוראה של הנהלת החנות, יאיר הורה לו למחוק את התמונות, התנצל ואמר שיקבע איתי פגישה לסדר את כל הבלאגן.

אני לא בטוח אם אחליט לנקוט בהלכים משפטיים למרות שדוד פגע בי וגם משקר בצורה כזאת גסה. אחכה ליאיר בנתיים ואעדכן אחר כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערב טוב לחברי הפורום !

שמי יאיר , מנהל החנות א.מחשבים iqpc.co.il.

אני ביקשתי מאחראי הפורום לפתוח את הנושא בשנית, כדי שאוכל להעלות תגובה מסודרת.

מאז ומעולם התאמצנו לתת את השירות הטוב המקצועי וההוגן ביותר לאור התנהלות צרכנית הוגנת.

רציתי להביע את דעתי בנוגע להשתלשלות האירוע הספציפי.

לקוח טען שיש בעיה ושעוד לפני שהוא ניסה לפתור אותה מולנו - העלה את הנושא כסוג של תלונה בפורום ולדעתי זה מוציא שם ופרסום רע לחנות ללא כל הצדקה.

חד משמעית - בנקודת הזמן שהלקוח רצה להזמין לא הופיע אצלנו באתר דגם ה - B3.

עניין זה מפריע במיוחד לאור העובדה שכבר נתקלתי במספר מקרים שבהם משתמשים העלו טופיקים לא מדויקים ולא תואמים למציאות , בלשון המעטה.

העניין מול הלקוח הינו עניין פרטי.

בכל מקרה, אנחנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר ככל יכולתנו.

פורום זה הינו מקום ציבורי המאפשר לתת ביקורות ודעות בנוגע לחומרת מחשבים גרידא, אך אינו זירה להתקוטטות בין לקוח לעסק.

לפני שמנהל פורום רואה טופיק מסוג זה הוא צריך לרדת לעומקו של עניין ולבדוק האם יש אמת בדברי הלקוח, או האם בכלל הוא ניסה לפתור את העניין מול החנות - ולא

לתת במה להכפשה ללא כל בסיס. אני חושב ששינוי מסוג זה יוסיף לרמתו הכללית של הפורום, ולא יגרור אותו לרמה נמוכה.

אומנם פורום זה הינו מקום דמוקראטי אך ישנם מצבים שיכולים להביא להוצאת שם רע לחנות ללא כל עילה מוצדקת.

אנו פועלים קבוע על מנת להביא את המוצרים האיכותיים והיעילים ביותר ומשתדלים לספק את השירות הטוב ביותר.

תודה, ושיהיה לכולכם המשך ערב נעים !

יאיר , IQPC

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במצב כזה בו לקוח לא קיבל את מה ששילם עבורו, פורום זה בדיוק המקום לדווח ולשתף בכזה מידע. כיצד קיים הפער הזה, בין מה שlol_minbet טוען לבין מה שהחנות טוענת? מכיוון שכלקוח הייתי במצב הזה, אני נוטה להאמין לחברי לשוק הצרכני. כבעל עסק, הרבה יכול לקרות בלי מגע ופיקוח אישי. אני מניח שזה מה שקרה, לא נעשה פה דבר בכוונת זדון. אך מה ההגיון מאחורי טענה כזו מצד לקוח, מדוע שישקר? זה פורום של אנשים נורמטיביים, לא פושעים (אני מניח), ולא רואה איזה רווח הוא יכול להשיג מלפתוח ת'רד שקרי על סכום של כמה עשרות שקלים בודדים. מצד החנות, בהחלט אני מבין מה הרווח של טיוח האמת. ולו רק להסוות טעות. אנחנו בסדר, זו בעיית לקוח..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"הפטרון" אני נוטה להאמין לפותח האשכול, כי גם לי עשו בעבר תרגיל דומה, אך בחנות אחרת בארץ (בצפון).

עד כמה שאני הבנתי ומהצילום של החשבונית הוא שילם על הלוח הלא מתוקן, וזה מה שהוא קיבל...

אני לא אומר שהוא משקר, אבל מצד שני למה שהחנות תשקר?

במקרה שלי היית לי הוכחה להזמנה שלי מחנות, וקיבלתי חלק אחר לגמרי, אני מנסה להאמין לו אבל אין פה שום הוכחה שהוא אכן הזמין את הלוח המתוקן.

על כל מקרה אני אישית פניתי לחנות עם העתק של ההזמנה שלי, הם התנצלו ופיצו אותי.

אני שקלתי לפתוח תלונה פה ובפורומים אחרים, אבל הבנתי שבעצם העסק עשה טעות וברגע שפניתי אליו עם הוכחה, הם הבינו אותי התנצלו ואפילו פיצו אותי.

מה שפותח האשכול היה צריך לעשות, להראות מייל או הוכחה של ההזמנה שלו של הלוח המתוקן, להבא תשלחו מייל לעסק, אחרי שאתם סוגרים טלפונית, תשלחו בנוסף אימייל ותחכו לאישור מהעסק, בצורה הזו לא יהיו לכם אי הבנות.

זה הלקח שלי לפחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים לגמרי, ברגע שלא בדק את החשבונית ווידא שקיבל את שהזמין, אין לו באמת עילה משפטית. פה אבל מתחיל השירות, האם הלקוח צריך לשלם על טעות שנעשתה על ידי החנות. אם הוא התעקש על לוח B3, והבחור שדיבר איתו עשה עוד כמה דברים תוך כדי ונחקק בראשו רק שם הלוח ולא הגרסא שהתעקשו עליה, זו תהיה נבזות מצד החנות להציג את הדברים אחרת, ולא להגיד אוקיי טעינו סליחה בוא נתקן. החנות מוצגת פה באור רע, לשקר זו גם דרך למזער נזקים. כנראה שהעובד שדיבר עם פותח הדיון לא זכר את תוכן השיחה, או ששכח, או ששכח ונזכר והתפדח מלהודות בטעות ושכנע את בעל החנות שהוא בעל האמת ולא פותח הדיון. אין לי מושג מה באמת הלך שם הרי, אבל מהיכרות עם ההתנהלות של בתי עסק אני משער שזה הלך בקו דומה לזה שתיארתי. שוב, לא מתוך זדון, אלא פשוט כי בעלים של עסק גדול מספיק, רחוק מלהיות יכול לשלוט על כל פסיק וגרש שנעשה בעסק שלו. ועובדים הם מה לעשות, אנשים כמו כולם, חלק טובים ובעלי לב זהב, חלק חארות שצריכים להרחיק אותם מעבודה עם אנשים וחלק סתם שוכחים משהו מדי פעם. ולא יודע לגבי פרסום החשבונית, אני משער שזה כן עילה משפטית כלשהי ככה לחשוף פרטי לקוח והזמנה...

אחרי עיון מחדש בת'רד, הייתי מעוניין להוסיף שפתיחתו לפני בירור מול החנות באמת היה פזיז מדי. קודם היה צריך כמובן לשמוע מה הם מציעים כפתרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אל יודע מה פורסם ואני לא מדבר על זה בכלל...

אני מדבר על התלונה של הפותח של האשכול.

בנוגע לשירות, אתה לא יכול להאשים את העסק אם הלקוח התעקש על הגרסא הלא מתוקנת.

כמו שאני רואה את זה אין הוכחה שהלקוח רצה דגם מתוקן B3, מכאן שהטעות כנראה נפלה עליו ולא על העסק.

אפשר לגלוש ולטעון שקרו כל מיני דברים, שהעובד היה עסוק\דיבר\אכל וכו'... כל זה היה הגיוני אם הוא היה מביא הוכחה שהוא הזמין את הלוח המתוקן.

כמו שאני רואה את זה, כל אדם מפרש את זה שונה, אפשר להביא הרבה הסברים ותירוצים שיובילו למצב שקרה שהלקוח קיבל לוח לא מתוקן (מסיבה כזו או אחרת), אבל כל עוד הוא לא סיפק הוכחה שהוא אכן הזמין את הלוח המתוקן, קשה לי להאמין לדבריו, ולגירסא שהעסק (העובד שדיבר איתו) עשה את הטעות.

ובנוגע למחיר שהוא שילם אני הבנתי, שבזמן שהוא הזמין את הלוח, לא היה לפי דברי המנהל של החנות הלוח בגרסא B3 באתר אז כנראה המחיר אז של הלוח הלא מתוקן היה דומה למחיר של הגירסא המתוקנת קיום.. שזה נשמע מאוד הגיוני.

שוב זאת דעתי, ואני אל בא לשפוט אלה להראות עוד פרספקטיבה לסיפור הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין למה כל העניין הזה היה צריך להתגלגל לפורום?

קראתי את הסיפור של פותח הדיון ודי ברור שהוא ניצל את כוח הפורום לפני שהוא בכלל סגר את הסיפור עם IQPC.

כלומר - לפני שאתה/ם מגיעים למבוי סתום עם חנות X או Y בשל אי הבנה או תקלה שקרתה לא לקפוץ ראש בקיר ולהאשים על נזק/תקלה שנעשו.

נכון שהצרכים שלך לא נענו במלואם בזמן אבל עדיין לא זנחו אותך - אף אחד מIQPC לא אמר לך "אחלתה אותה" "שילמתה ונדפקתה" "אין לנו פתרון בשבילך" .

באותו יום שהרמתה טלפון לחנות ולא קיבלתה מענה זה לא היה סוף הפרק.

והנה למרות הכל קיבלתה תשובה ופתרון מיאיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פורום זה הינו מקום ציבורי המאפשר לתת ביקורות ודעות בנוגע לחומרת מחשבים גרידא, אך אינו זירה להתקוטטות בין לקוח לעסק.

לפני שמנהל פורום רואה טופיק מסוג זה הוא צריך לרדת לעומקו של עניין ולבדוק האם יש אמת בדברי הלקוח, או האם בכלל הוא ניסה לפתור את העניין מול החנות - ולא

לתת במה להכפשה ללא כל בסיס. אני חושב ששינוי מסוג זה יוסיף לרמתו הכללית של הפורום, ולא יגרור אותו לרמה נמוכה.

יאיר , IQPC

יאיר,

א. אין מחלוקת שפותח הדיון היה צריך לנסות ולפתור את הבעיות ישירות מול החנות טרם שפתח את הדיון.

ב. בפורום זה ממליצים תדיר על חנויות (לרבות IQPC) ועל זה לא באת בטענות, לפיכך ברי כי יש מקום גם לתלונה על חנות שמטרתה התייעצות,

וגם כדי להביא לידיעת החברים כשלים מול החנות.

תמיד ניתנת לנציג החנות אפשרות תגובה.

ג. למנהל הפורום אין אפשרות לרדת לעמקו של עניין ואין זה מתפקידו, ובוודאי שאין ביכולתו לפסוק אם יש אמת אם לאו בדברי המתלונן.

זוהי דרישה מופרכת לחלוטין שמציגה אותך, יאיר, באור לא חיובי.

ד. לא הבעת ולו גם מילת התנצלות אחת על ההפרה הגסה של פותח הדיון ע"י עובד החנות !

העלית את חמתי וחשתי שאני מוכרח להעמידך על מקומך למרות ואף על פי שאני לקוח מרוצה של IQPC וממליץ עליכם תדיר בפורום ומחוצה לו.

סתימת פיות אינה דרך נאותה לרכוש את אמונם של חברי הפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגובה לRenTex והפטרון - ההזמנה הייתה טלפונית מסרתי את המספר אשראי שלי ושילמתי מראש לפני שקיבלתי חשבונית/קבלה! וגם חוייבתי במחיר של B3 ולא ה"רגיל" (שעולה 90 שח פחות ממה ששילמתי, כמו שרשמתי כבר בהתחלה). את חשבונית קיבלתי רק אחרי שקיבלתי את המחשב. אין לי ספק שבאתר הם כבר הספיקו לשנות את המחירים.

עידכון לגבי העיניין - יאיר התקשר ורצה לקבוע מתי אני יכול למסור את המחשב בשביל שיחליפו ללוח-אם עדכני, אמרתי לו אם הם לא יכולים להחזיר אותו עד שישי שאז שיקחו יום ראשון הבא כי אני צריך אותו לסופ"ש בשביל עבודה. הוא אמר שיחזיר תשובה, ולא התקשר עדיין, כנראה מחר אדבר איתו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וגם חוייבתי במחיר של B3 ולא ה"רגיל"

אתה לא מפסיק להשען על התירוץ\הסבר של המחיר.

יאיר והעובד הגיבו לך וענו לך על השאלה והבעיה בנוגע למחיר.

באותה תקופה שאתה הזמנת את הלוח לא היה באתר דגם ה B3.

והדגם הלא מתוקן שהיה, היה מתומכר במחיר שדומה למחיר של הלוח המתוקן כיום.

תנסה להבין את דברי, כשאתה הזמנת ולא היה את הלוח המתוקן, היה התקול שעלה כ720 שח'.

ברגע שהלוח המתוקן B3 נכנס לאתר, הם הורידו את המחיר של הלוח התקול, והכניסו מחיר דומה ללוח המתוקן.

אתה מחוייב לפי המחיר של המוצר ביום שהוזמן.

מוצר היום עולה 100 שח', עוד חודש יכול לעלות 150 שח' או 50 שח', מסיבות כאלה ואחרות.

המחיר שחוייבת בו, זה המחיר האמיתי שבזמנו עלה הלוח הלא-מתוקן.

ומהסיבה הפשוטה שהזמנת בטלפון, ולא עשית וידוי, כמו אימייל או פקס של ההזמנה, אין לך על מה להתלונן.

סיפורים אפשר תמיד לספר ולהמציא, אבל אין שום הוכחה. אם היית לך הוכחה והיית מנסה לדבר איתם מראש ולפתור את הבעיה, הייתי לצידך ומסכים איתך.

אבל אתה פותח תלונה, בלי שום הוכחה, עם הסבר שנשמע לחלק הגיוני, טוען שחייבו אותך על יותר כסף, כזאת טעות, כי העובד העלה הזמנה בתאריך 8.3.11 שבה היה רשום המחיר של הלוח הלא מתוקן!

העובד שפרסם את הפרטים שלך יצא לא בסדר, שם הוא טעה, אבל זה היה מרצון לנסות לפתור את הבעיה ולא להזיק לך במכוון תאמין לי. ברגע שראו את זה הוא הוריד עד כמה שאני זוכר, אז זה כבר לא אקטואלי.

אני חושב שהדיון מיצא אתה עצמו, מה שנשאר עכשיו זה שתלך ותפתור את זה בינך ובין החנות.

וכמובן לנעול את הדיון, אלה אם מנהל החנות רוצה להוסיף או להגיד משו בעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...