סקר: Skypc מול KSP מול RSM - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקר: Skypc מול KSP מול RSM


DIM1111

Recommended Posts

אבל לפעמים אני מנסה גם אחרים, הנה עכשיו הזמנתי כמה דברים מזיג זג, לפני חמישה ימים וגם לקחתי את הכי יקר, שרות משלוחים עם שליח.

חמישה ימים עברו ואין שום תגובה מהחנות, פרטי ההזמנה שלי ללא שינוי מסומנים באדום יענו הפריטים המוזמנים טרם הגיעו לזיגזג.

אני בטוח שאם תשלח מייל\תתקשר הם יפתרו את הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP סניף ת"א השלום ואשדוד ממש טובים.

ממשתי אחריות בסניף השלום ת"א על לוח X58 תקול שלא היה במלאי, הם דאגו באותו היום להביא לי לוח משופץ זהה מחיפה.

בגדול KSP זה יותר תלוי בסניפים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מניסיון ב

ksp ו rsm:

קניתי לאחרונה מערכת מחשב ב rsm. שירות איטי במקצת, ולוחצים קצת לקחת מוצרים מסויימים. הזמנתי את החלקים דרך האינטרנט, ומכיוון שהיה חסר משהו, אז אמרו שזה יגיע למחרת, ושלא אחוייב על ההזמנה דרך האינטרנט. למחרת הלכתי לחנות כדי לאסוף את המחשב. בחנות חייבו אותי על כל החלקים בידיעה שזה החיוב היחיד. כשהגעתי הביתה הסתבר ששכחתי את כרטיס המסך. התקשרתי לחנות והם הודו בזה, אבל טענו שהם רצו שאתקשר אליהם להזדהות.. כנראה שהם לא יכולים או רוצים לאמת שהחלק שנשכח בחנות היה שייך לי.

לאחר מספר ימים גיליתי שהיה חיוב גם על ההזמנה באינטרנט, ככה ששילמתי כפול. לקח להם כמעט 3 שבועות לבצע החזר, והמון המון טלפונים. החלק הזה היה מאוד מעצבן שבו אני צריך לרדוף אחריהם כדי להחזיר את כספי שנגבה בטעות. היתה אווירה של חוסר אכפתיות והעברת אחראיות מנציג לנציג, עד שזה הגיע להרמת טונים.

צריך לציין שכל מי שדיברתי איתו היה אדיב, ובצד שלי, אבל עד שהתוצאות הגיעו לקח המון זמן מיותר.

לדעתי המקרה שלי הוא לא מספיק מייצג, והיה בו אלמנט של חוסר מזל, אבל הוא בטוח מצביע על הבלגן בחברה, וטיב השירות.

בסך הכל, בעתיד בבחירה בין החנויות המחיר הוא שיקבע אצלי, רק שצריך להיות זהיר בקניה ולא לאפשר להם לטעות.

שלום

ראשית דבר אני מצטער על מקרה זה , זה מקרה בודד שקרה ונפתר לשביעות רצונות של הלקוח ,

העקוב בזיכוי הכספי ללקוח התעקב לא רק מצד אר אס אם אלה גם בגלל עיקוב בחברת כרטיסי האשראי של הלקוח ,

במקרים מסויימים חברת האשראי מחייבת זיכוי ללקוח רק במקרה שכרטיס האשראי מעובר במכשיר הסליקה ולא דרך הטלפון או האיטנרנט

ואז הם יוצרים קשיים בזיכויים הכספיים , דבר היוצר עיקוב ללקוח .

מהרגע שהוסבר לחברת האשראי ונעשה שיחת ועידה עם הלקוח וחברת האשראי ועימי הלקוח זוכה תוך 24 שעות .

בכל מקרה אנו תמיד משתפרים בנושא מתן השירות ללקוחות , וכן בזמינות החלקים ללקוחותינו השונים .

צר לי שמקרה זה קרה , כולי תקווה שלא יהיה בעתיד מקרה דומה .

מיכאל

RSM

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יהיה עוד דיון של מלחמת החנויות (או יותר נכון הלקוחות).

פותח הדיון, יש מספיק מקומות בהם אפשר לקרוא חוות דעת על חנויות. מקומות בהם החו"דים עוברים בדיקה ואישור ולא גובלים לעיתים בהוצאת דיבה.

אם לאחד מנציגי החנויות יש דבר חיוני להוסיף לדיון הזה כתגובה למשהו שהעלו פה, שישלח הודעה פרטית לאחראי הפורום.

http://hwzone.co.il/community/index.php?action=profile;u=8668

ננעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...