התייעצות לגבי חיוב מופרז של אורנג' - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות לגבי חיוב מופרז של אורנג'


Riaz3r

Recommended Posts

שמע זה שטח אפור.

זה יכול להיות ככה וככה.

אבל מחיר של 24 ש"ח על דקה!!!!!!!!! של שיחה? זה נורמלי? זה פי 6 מתעריף רגיל של שיחה לארץ מחברת סלולר בחו"ל!

זה בהחלט לא מקובל וגם לא 5 ש"ח לדקה (שזה אחרי 50% ועוד 150 ש"ח הורדה במחיר).

חוץ מזה שאורנג' אפילו לא יודעים שהתקשרתי פעמיים בשביל להקפיא את החשבון, הם רק רואים 23 דקות שיחה ל*054.

ואם אורנג' כיביכול צודקים פה אז למה הם בכלל הסכימו לתת לי 50% מהמחיר של השיחות ועוד 150 ש"ח הורדה במחיר?

אני גם נדפקתי במחיר מוגזם

סך הכל חשבתי "לעבוד על השיטה" לא לדבר הרבה בשיחות מימני לאנשים בארץ

ובאמת זה מה שעשיתי

אבל הזונות בפלפון מחיבים הרבה גם על שיחה נכנסת לחול ויצא לי בסוף איזה יותר מ600 שקל רק על שיחות ובנוסף חיבו על המסלול הקבוע

אני למדתי מזה לקח -פעם הבא סלולרי סוג ז מחול עם סים מוטען

גם אני חשבתי יש לי שירים וכו -אבל זה טעות

למי שצריך לדבר הרבה יש מספיק מקומות בחול שאפשר לדבר דרך סקיפ בגרושים

ומי שבאמת חיב שיקנה משהו תומך סקיפ או תוכנה דומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

קודם כל חובתה של כל חברת להקפיא מנוי לפי בקשה שלל בעל המנוי מאותו הרגע שהוא ביקש!!!

ומה שאני מבין ממך הם שיחקו איתך קצת כדי להרוויח על חשבונך!

(יצר הרע בוא נקרא לזה)

! וכמו שאמרת אם הם הסכימו לתת לך פיצוי מסויים הם כבר מודים בזה שהם עשו טעות!

אם אתה חושב ששזה לא מספיק תתיעץ עם עורך דין כמו שאמרתי.

אבל אם אין לך כוח לזה פשוט תשלם תשכיל תפנים ותלמד ואל תשכח את מה שהיה.

ומשהו אחרון מה שקורה לך עכשיו זו עוגמת נפש!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אבדל בין לקחת תשלום מאוד גבוה לבין לקחת תשלום מופרז

הרבה אנשים לא יודעים על המחיר המופרז הזה ונדפקים

לא כולם רוצים לעשות חבילה לאיזה 20-30 דקות שהם ידברו בחול

ואני בטוח שהמון לא יודעים על החיובים לשיחות נכנסות

אבל בסוף זה יפעל כמו בומרנג לחברות הסלולר בארץ

אנשים פשוט ינטשו לסקיפ וזהו (אני מדבר על שיחות מחול)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כתבתי כאן בשרשורים קודמים ומשום מה אנשים לא קוראים ומעדיפים לנצל את השיחות טלפון עם הנציגים להוצאת עצבים.

כותבים מכתב לאורנג' של עמוד אחד שנקרא התראה אחרונה לפני נקיטת הליכים. מפרטים את עיקרי הדברים! לא מתחילים עם כל הסיפורים מפה ועד להודעה חדשה. רצוי מאוד שהמכתב יסתיים כולו בעמוד אחד בלבד.

שולחים בדואר רשום. נותנים להם 10 ימים לזכות אותך מרגע קבלת המכתב. באתר של הדואר אתה יכול לעקוב אחרי קבלת המכתב. נניח אם זה נופל על חגים וכו' תן להם עוד כמה ימים. עברו 15-20 יום ולא קיבלת תגובה כתובה בלבד!!! אתה לוקח את המכתב, סורק את המסמכים הרלוונטיים ומגיש תביעה קטנה דרך האתר של בית המשפט. זה עולה 50 שקל בלבד, ואם הסכום שהם חייבים לך זה 500 תוסיף לזה 50 שקל אגרה, ועוד 100 שקל הוצאות. זה הכל , אל תהיה גרידי.

ואז אתה מקבלת אחרי כמה זמן תאריך לדיון וזהו. כל הגשה התביעה הקטנה היא דרך בית המשפט בלבד. אורנג' יתקשרו אליך לפשרה. אין כזה דבר שיחת טלפון יותר!!! לא מדבר איתם בטלפון אם הם רוצים פשרה שישלחו לך בדואר או פקס. לא רוצים ? לא צריך. מחכים לבית המשפט. נגמר הסיפור. תפסיקו לבזבז זמן ואנרגיה על החברות האלו. יש רק דרך אחת איתן. אין דרכים אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וכשתצתרך לכתוב בכתב תביעה על מה אתה תובע מה בדיוק תכתוב? הכסף הזה אפילו לא מגיע לאורנג'... הם לא עשו שום דבר לא חוקי או אפילו לא הוגן.. באמת מי מתקשר מחול וחושב שזה עולה כמו להתקשר מהארץ??

אני גם נדפקתי במחיר מוגזם

סך הכל חשבתי "לעבוד על השיטה" לא לדבר הרבה בשיחות מימני לאנשים בארץ

ובאמת זה מה שעשיתי

אבל הזונות בפלפון מחיבים הרבה גם על שיחה נכנסת לחול ויצא לי בסוף איזה יותר מ600 שקל רק על שיחות ובנוסף חיבו על המסלול הקבוע

אני למדתי מזה לקח -פעם הבא סלולרי סוג ז מחול עם סים מוטען

גם אני חשבתי יש לי מצלמה שירים וכו -אבל זה טעות

למי שצריך לדבר הרבה יש מספיק מקומות בחול שאפשר לדבר דרך סקיפ בגרושים

ומי שבאמת חיב שיקנה משהו תומך סקיפ או תוכנה דומה

עוד גאון...

פעם הבאה במקום להיות אידיוטים לפני שאתם טסים תיכנסו לאתר של החברה הסוללרית שלכם ותבדקו כמה עולה שיחות בחול...

http://www.orange.co.il/he-il/cellular/international/tariff/

לא היה כזה קשה למצוא את זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וכשתצתרך לכתוב בכתב תביעה על מה אתה תובע מה בדיוק תכתוב? הכסף הזה אפילו לא מגיע לאורנג'... הם לא עשו שום דבר לא חוקי או אפילו לא הוגן.. באמת מי מתקשר מחול וחושב שזה עולה כמו להתקשר מהארץ??

עוד גאון...

פעם הבאה במקום להיות אידיוטים לפני שאתם טסים תיכנסו לאתר של החברה הסוללרית שלכם ותבדקו כמה עולה שיחות בחול...

http://www.orange.co.il/he-il/cellular/international/tariff/

לא היה כזה קשה למצוא את זה...

תגיד שאתה תובע על זה שהקפיאו לך את הקו ואתה לא חשבת שהשיחות למוקד השירות של החברה יעלו לך כסף לטפל בעניין שאמור לחסום לך הוצאת כסף בחו"ל. אם אתה לא חושב שזה לא הוגן, זאת בעיה שלך. אבל בשביל זה יש בית משפט שיחליט אם 24 שקל לדקת שיחה זה סכום הוגן או לא. לדעתי הוא יחליט שלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה ששיחות מחול לארץ לא יעלו כסף?

וזה המחיר לשיחות מחול בלי חבילה שיגיד תודה שהורידו לו יותר מ50 אחוז מהמחיר ושפעם הבאה יחשוב לפני שהוא עושה שטויות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה סכום "הוגן" או "לא הוגן"

אם זה מה שרשום בחוזה או מה שלא יהיה, אז זה חוקי וכשר לחלוטין.

ולאורנג' לא אכפת ללכת למשפט סתם כי יש להם עורכי דין על retainer, בעוד שבשביל הבחור כאן זה סתם

סיבוך וזה לא שווה את ימי העבודה/טרחה/זמן/מה שלא יהיה שהוא יבזבז על זה

וזה שהוא לא חשב שזה יעלה לו זה בעיה שלו, לא של אורנג'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הסתבכתם? אני אנסה להסביר בצורה יותר ברורה מה קרה כאן.

קודם כל פותח הת'רד,בבורותו,התקשר מחו"ל אל מפעילת הסלולר אורנג' בישראל(בהרגשה שהוא לא אמור לשלם כסף על אותה שיחה)לנתק את קו הפלאפון.

אח"כ פותח הת'רד בדק וגילה שעדיין לא חסמו לו את שיחות הפלאפון.אז,בבורותו המוזכרת לעיל,התקשר שוב לארץ לבירור.

יותר מאוחר,כשתוצאות המעשה התבררו,פנה פותח הת'רד את חברת הפלאפון ואמר :

אני יודע שעשיתי טעות, ויצאתי טיפש כי הנחתי מראש דברים שלא הייתי אמור להניחם מראש,אבל אני מצפה ממכם לוותר לי על טעותי וטיפשותי,ולתקן את המצב,מייד!

באה חברת אורנג' ואמרה לעצמה " ואללה,הבחור די סתום..אבל למרות שהמצב הנוכחי הוא באשמתו בלבד,בואו נבוא לקראתו ונוריד לו חלק מהטעות שקרתה(באשמתו) - נוריד בחצי!

אז התקשר אותו פותח ת'רד ממורמר וצעק :

נכון שיצאתי טיפש.נכון שהככככול באשמתי.נכון ש"אי ידיעה לא פותרת מעונש".נכון שלא עשיתם כל דבר לא חוקי כאן אבל, אני דורש שתוותרו לי - ולא רק על חצי מהטעות שלי - אלא על הכול! (או שאני אתעצבן ואפנה לאינטרנט אהאהאהאהאמומהואמהאה!)

ראתה מפעילת הסלולר שאותו בחור מבולבל עלול לפגוע בעצמו ואמרה "אתה יודע מה? אפילו שלא מגיע לך כלום על טיפשותך,אנחנו נזכה אותך בעוד סכום מכובד,בנוסף ל50 אחוז!"

קם אותו פותח הת'רד שנתנו-לו-אצבע-והוא-דרש-את-כל-היד ואמר: " תקשיבו לי,פרחחי שכמותכם.."

אמא,אני עדיין לא סיימתי! אני עוזר כאן למישהו באנטרנט! לא,אל תנתקי את המקלדדדדדדדדד

אני מניחה שהבן שלי ניסה,בדרכו המוזרה, לומר לך שאתה בעצם פונה לליבם של עובדי אורנג' לוותר לך על טעותך..אתה לא בא בשום דרישה..

תוכל לבקש מהם להקל עליך עוד יותר,נכון,אבל בכל מקרה זאת תהיה רק פניה לטוב ליבם.כן,גם בנוגע לסכום העתק לדקת שיחה מחו"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה סכום "הוגן" או "לא הוגן"

אם זה מה שרשום בחוזה או מה שלא יהיה, אז זה חוקי וכשר לחלוטין.

ולאורנג' לא אכפת ללכת למשפט סתם כי יש להם עורכי דין על retainer, בעוד שבשביל הבחור כאן זה סתם

סיבוך וזה לא שווה את ימי העבודה/טרחה/זמן/מה שלא יהיה שהוא יבזבז על זה

וזה שהוא לא חשב שזה יעלה לו זה בעיה שלו, לא של אורנג'.

אלא אם כן גדלת בשוויץ, אז אני לא יודע איך להתייחס להערה שלך. אין לי כוח לאסוף לינקים עכשיו, אבל בערך פעם בשבוע מתברר שהוט/אורנג'/סלקום עברו על תקנות משרד התקשורת בחוזים שלהם. רק לפני שבועיים היה סיפור עם אורנג' שהיא גבתה קנס יציאה בבת אחת בניגוד גמור להוראת משרד התקשורת. אם אתה חושב שזה שהחברות האלה ישרות או זה שהן כותבות משהו בחוזה אז הוא נכון אתה טועה טעות מרה. אם אתה חושב שיש להן עורך דין בריטיינר אתה טועה. בתחום הזה מטפלים סטודנטים למשפטים שעובדים לפי שעות, הם אלו שגם מייצגים את החברה בבית המשפט. ככה זה גם נראה.

לא אמרתי שזה פיקניק, אבל אם הוא חושב שנעשה לו עוול ולדעתי נעשה לו כאן עוול שיגיש מכתב התראה + תביעה. בוא נראה מה יש לבית המשפט להגיד על ההוגנות של אורנג' פה. בכל מקרה לא הייתי ממשיך את הדיון איתם בטלפון, רק בכתב. זה נראה אחרת ומתייחסים אל זה אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כל הכבוד, גם אם הוא חושב שנעשה לו עוול, אין פגם בהתנהלות של אורנג' במקרה הזה, ואין קשר למקרים אחרים - זה שהחברות הסולללריות הם הגנבים הכי גדולים במדינה זה ידוע, אבל במקרה הזה הם לא עשו שום דבר לא נכון (חוץ מלא לנתק אחרי השיחה הראשונה) אבל אם הוא יחליט ללכת על תביעה הוא מוזמן, רק שידע שזה אומר שהוא צריך לשלם אגרה לבית משפט, אורנג' יקחו חזרה את ההצעה לשלם פחות מחצי מהחוב המקורי ועוד ידרשו הוצאות משפט והם כנראה יקבלו את זה, וזה במקרה הטוב - במקרה הרע אורנג' יתחילו בצעדים נגדו בגלל שהוא לא משלם את החוב - וזה יהיה יקר.

ושוב זה שאורנג' גנבים לא משנה את העניין, אורנג' גנבו גם לי כסף, בכמה מקרים שונים (פעם ראשונה מעל 2000 שקל, פעם שניה 500 שקל כפול שתיים (שתי חשבוניות אחת אחרי השניה - הבטיחו שהטעות תתוקן אבל לא תיקנו אותה) כמובן שקיבלתי את הכסף חזרה תמיד, אבל זה תמיד היה כרוך בעצבים וצעקות, וכמובן שכשאתה חייל זה בעייתי לטפל בשטויות האלה בזמן השירות, בפעם השלישית החלטתי שנמאס לי ועל זה ששינו לי לתוכנית אחרת ולא הסכימו להחזיר חזרה (שעלה לי בערך 30 שקל לחודש) דיברתי עם עו"ד שיעזור לי לנסח ולהתכונן לתביעה קטנה, בסוף הוא שיכנע אותי שלפני התביעה הוא ינסה לדבר איתם, הוא השיג לי חזרה את מה שהיה (ברגע שהוא אמר אני עו"ד בלה בלה בלה ואני מייצג את בלה בלה בלה קיבלתי את מה שרציתי..) וויתר לי על התשלום, חבל ממש רציתי לתבוע אותם :hat: כמובן שכמה חודשים אחר כך נגמרה ההתחייבות ועפתי מהחברה הזאת... למרות שאני בטוח שפלאפון לא הרבה יותר טובים..

בכל מקרה, נסחפתי קצת.. בשורה התחתונה - כשהם גנבים תדרוש את מה שמגיע לך, כשאתה צריך לשלם הרבה בגלל טיפשות שלך אז תגיד תודה שהם החליטו לוותר על רוב החוב ותשלם לפני שהם יתחרטו, אם תחליט לא לשלם אל תתפלא אם יגיע אליך מכתב רשום מאורנג', ברגע שהגיע המכתב הזה תדע שאתה בצרות - איזה עו"ד הכניס איזה 5 דקות את הפרטים שלך למסמך וורד המוכן מראש שלו, ואתה עומד לשלם "הוצאות המשפטיות" מנופחות לחלוטין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...